Dat probleem heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 16 november 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
1. Ik barst ook niet van het geld
Wie is er hier nu aan het zeiken?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
man stort gewoon 1 euro ieder stelletje zeikerds
Ik zeik niet.... ik zeg alleen dat ik niet stortquote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
man stort gewoon 1 euro ieder stelletje zeikerds
Dat kunnen we eigenlijk al zien doordat je geen tag hebtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeik niet.... ik zeg alleen dat ik niet stort
Kun je niet gewoon ophoeren?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kunnen we eigenlijk al zien doordat je geen tag hebt. Edoch wil je het graag nog even opdringen middels dit topic, dus stiekem ben je wel een zeikerd
![]()
.
Kunnenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga er vanuit dat iedere pipo hier op FOK! wel een euro minimaal kan missen!!
Oh, ik was het ik vind gedeelte vergetenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon ophoeren?![]()
Met dat semi-grappige gedoe?
dan is het nog maar de vraag of men dat wel wil.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga er vanuit dat iedere pipo hier op FOK! wel een euro minimaal kan missen!!
Rust zachtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik was het ik vind gedeelte vergeten!
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Matness het volgende:
[..]
dan is het nog maar de vraag of men dat wel wil.
dat jij dat wil en doet is leuk, maar een ander heeft er geen zin in, dus waarom zou je het dan wel doen?
Wij welquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
mensen storten ook geen geld om de beren in georgie te redden.
Ik zeik niet over de hype.... en van mijn kant was het een normale vraag die ontstond n.a.v. het andere topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |