Dat probleem heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 16 november 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
1. Ik barst ook niet van het geld
Wie is er hier nu aan het zeiken?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
man stort gewoon 1 euro ieder stelletje zeikerds
Ik zeik niet.... ik zeg alleen dat ik niet stortquote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
man stort gewoon 1 euro ieder stelletje zeikerds
Dat kunnen we eigenlijk al zien doordat je geen tag hebtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeik niet.... ik zeg alleen dat ik niet stort
Kun je niet gewoon ophoeren?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kunnen we eigenlijk al zien doordat je geen tag hebt. Edoch wil je het graag nog even opdringen middels dit topic, dus stiekem ben je wel een zeikerd
![]()
.
Kunnenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga er vanuit dat iedere pipo hier op FOK! wel een euro minimaal kan missen!!
Oh, ik was het ik vind gedeelte vergetenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon ophoeren?![]()
Met dat semi-grappige gedoe?
dan is het nog maar de vraag of men dat wel wil.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga er vanuit dat iedere pipo hier op FOK! wel een euro minimaal kan missen!!
Rust zachtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik was het ik vind gedeelte vergeten!
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Matness het volgende:
[..]
dan is het nog maar de vraag of men dat wel wil.
dat jij dat wil en doet is leuk, maar een ander heeft er geen zin in, dus waarom zou je het dan wel doen?
Wij welquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
mensen storten ook geen geld om de beren in georgie te redden.
Ik zeik niet over de hype.... en van mijn kant was het een normale vraag die ontstond n.a.v. het andere topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!
ik vind het erg vaag dat er mensen zijn die willen dat anderen hetzelfde doen als zij, en het niet begrijpen als een ander dat dus, om wat voor reden dan ook niet doet. laat ze lekker als ze niet willenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!
Er zijn wel meer topics die ik niet snap hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Als je niet wil is het je goed recht maar snap de 2 topics (wel en niet dus) niet!
Dat staat hier in de OP toch echt heel duidelijk omschreven.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef Joepie het volgende:
Ik ken de stichting niet, betrouwbaarheid ervan dus ook niet, het is me onduidelijk wat ze nu concreet met opgehaald geld doen.
*kuch* Actie FOK! voor FOK groot succesquote:Op donderdag 16 november 2006 15:58 schreef dubidub het volgende:
Bekendheid? Ik kwam er via via achter. Een berichtje op de FP zou geen kwaad kunnen?
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Als je niet wil is het je goed recht maar snap de 2 topics (wel en niet dus) niet!
dat en ik kies zelf de goede doelen uit die ik steun. en dat zijn er eigenlijk best veel. structrureel en aan de deur.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Repeat het volgende:
Sowieso omdat het een onbekende stichting is met een nogal amateuristisch uitziende site. Dat ten eerste.
Ja, maar door het groots vertellen gaan er meer mensen overmakenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef koemleit het volgende:
Zonder het grootst te gaan vertellen
Klopt! en dat is goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar door het groots vertellen gaan er meer mensen overmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |