abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45035261
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, ik leg me erbij neer dat San Marco het EK nog wel haalt als bondscoach, het is niet anders. Tijdens dat EK worden we uitgeschakeld in de groepsfase ofzo
Ach, hoe wij gaan presteren op het EK is nog altijd meer afhankelijk van de spelers die we hebben dan de coach.
Qua spelersmateriaal zie ik het EK met vertrouwen tegemoet.
Als Van Basten dat niet teveel verpest kunnen we alsnog een goed resultaat (d.w.z. finale) behalen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:40:34 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45035617
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ach, hoe wij gaan presteren op het EK is nog altijd meer afhankelijk van de spelers die we hebben dan de coach.
Qua spelersmateriaal zie ik het EK met vertrouwen tegemoet.
Als Van Basten dat niet teveel verpest kunnen we alsnog een goed resultaat (d.w.z. finale) behalen.
Afhankelijk van de spelers die we hebben? Klopt, maar als je San Marco als bondscoach hebt, zegt dat niets. Juist de beste spelers, de voetballers die ons successen kunnen brengen, worden genegeerd omdat Marco van Basten niet goed met ze kan opschieten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45035935
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja Wesley SNeijder
Slechtste speler van het WK dus haal de loftrompet maar weer naar boven
Slechtste speler was hij niet en dat hij niet uit de verf kwam is alleen maar van Bssten aan te rekenen (met de punt naar achteren )

Verder hoop ik dat MvB voor EK 2008 inziet dat hij routiniers als van Bommel, Makaay, van Nistelrooy, Seedorf en Davids nodig heeft! Misschien niet eens allemaal als basisspeler, als ze er maar bij zijn. Daar leer je als jongeling van.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:59:00 #154
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_45036230
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Slechtste speler was hij niet en dat hij niet uit de verf kwam is alleen maar van Bssten aan te rekenen (met de punt naar achteren )

Verder hoop ik dat MvB voor EK 2008 inziet dat hij routiniers als van Bommel, Makaay, van Nistelrooy, Seedorf en Davids nodig heeft! Misschien niet eens allemaal als basisspeler, als ze er maar bij zijn. Daar leer je als jongeling van.
Niets aan toe te voegen!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_45036440
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat betreft Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooy: Ja, die moeten mee (voor zover je dat nu al kan beoordelen).

Maar Davids (bank bij Spurs) en Makaay (nooit gepresteerd in Oranje) meenemen simpelweg omdat ze 'routinier' zijn, vind ik lachwekkend.
Ik heb liever gewoon dat Van Basten de beste voetballers meeneemt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45036617
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat betreft Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooy: Ja, die moeten mee (voor zover je dat nu al kan beoordelen).

Maar Davids (bank bij Spurs) en Makaay (nooit gepresteerd in Oranje) meenemen simpelweg omdat ze 'routinier' zijn, vind ik lachwekkend.
Ik heb liever gewoon dat Van Basten de beste voetballers meeneemt.
Net zo lachwekkend als het niet selecteren van van Bommel en het wel selecteren van Landzaat.
pi_45036715
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef Robar het volgende:

[..]

Net zo lachwekkend als het niet selecteren van van Bommel en het wel selecteren van Landzaat.
Inderdaad.
pi_45037295
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Inderdaad.
euuuh

.
.
.
.

Makaay speelt goed bij Bayern, Kuijt en Huntelaar heben het ook nog niet waar gemaakt in Oranje.
Ik vind dat de deur voor Makaay nog altijd open moet staan.
Davids is altijd een waardevolle speler voor het Nederlands elftal geweest.
Dat is niet opeens totaal anders geworden.
pi_45038039
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Robar het volgende:
Makaay speelt goed bij Bayern, Kuijt en Huntelaar heben het ook nog niet waar gemaakt in Oranje.
Ik vind dat de deur voor Makaay nog altijd open moet staan.
Davids is altijd een waardevolle speler voor het Nederlands elftal geweest.
Dat is niet opeens totaal anders geworden.
Tuurlijk staat de deur voor Makaay altijd open. Als hij tegen die tijd beter presteert dan Kuyt en Huntelaar, mag hij van mij mee. Maar vooralsnog geef ik de voorkeur aan Van Nistelrooy in spits met Kuyt en Huntelaar daarachter in de rangorde, we moeten ook aan de toekomst denken.
En over Davids zeg je het zelf al, hij is een waardevolle speler geweest. Maar als je niet van de bank afkomt bij Tottenham, heb je in Oranje niks meer te zoeken helaas.
pi_45038064
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Robar het volgende:

[..]

euuuh
Snap je het niet?

Het selecten van Landzaat boven Van Bommel is net zo lachwekkend als het selecteren van spelers simpelweg omdat ze routinier zijn.

Het is allebei lachwekkend dus. Je zegt het zelf.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:52:25 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45038180
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Snap je het niet?

Het selecten van Landzaat boven Van Bommel is net zo lachwekkend als het selecteren van spelers simpelweg omdat ze routinier zijn.

Oftewel, San Marco is lachwekkend bezig?

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45038232
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Snap je het niet?

Ik snap het juist wel, je opmerking was zo een voltreffer, dat ik even met een bek vol tanden stond
pi_45038296
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In het geval Landzaat zeker.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:58:42 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45038393
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

In het geval Landzaat zeker.
En in het geval Ruud van Nistelrooij, Clarence Seedorf en Mark van Bommel?
pi_45038477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tuurlijk staat de deur voor Makaay altijd open. Als hij tegen die tijd beter presteert dan Kuyt en Huntelaar, mag hij van mij mee. Maar vooralsnog geef ik de voorkeur aan Van Nistelrooy in spits met Kuyt en Huntelaar daarachter in de rangorde, we moeten ook aan de toekomst denken.
En over Davids zeg je het zelf al, hij is een waardevolle speler geweest. Maar als je niet van de bank afkomt bij Tottenham, heb je in Oranje niks meer te zoeken helaas.
Ik kan het daar niet volledig mee eens zijn.
Dat je op de bank zit heeft namelijk niet altijd met gebrek aan kwaliteit te maken.
Kijk naar van Nistelrooy vorig jaar bij ManU.
Niet dat Davids problemen heeft met de club, maar hij heeft tot vorig jaar altijd op hoog niveau gevoetbald en gepresteerd. Een half jaar geleden kwam hij zeer zeker in aanmerking voor het Nederlands elftal. Nu hij op de bank zit, wil niet zeggen dat hij opeens een veel slechtere speler is. Jol kan hem klaarblijkelijk niet gebruiken in het systeem wat hij nu speelt. Stel dat Davids ervoor had gekozen om naar Nederland te komen en hij had in de basis gestaan. Komt hij dan opeens weer wel in aanmerking? Maar is het dan opeens een totaal andere speler?
Niet dat ik perse Davids erbij wil hebben hoor, maar ik ben gewoon van mening dat Davids een fantastische voetballer was en nog is. Daar verandert een half jaartje bankzitten echt niets aan. Hij heeft een verkeerde keuze gemaakt. Voor het EK 2008 zou hij dat recht kunnen zetten. Maar je moet niet zeggen dat een bankzitter bij de spurs niet in aanmerking mag komen voor het Nederlands elftal, daar doe je Davids echt te kort mee!
pi_45038641
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En in het geval Ruud van Nistelrooij, Clarence Seedorf en Mark van Bommel?
Geval Seedorf: Ronduit lachwekkend en ongeloofwaardig. Seedorf had al in 2004 een kans moeten krijgen. Dat hij zichzelf via een praatprogramma terug de selectie in moet praten, is natuurlijk belachelijk.
Geval Ruud: Ongelukkig... Van Basten heeft GROTE fouten gemaakt op het WK. Maar Van Nistelrooy moet nu even zijn ego opzij zetten en in landsbelang denken.
Geval Van Bommel: Dom, maar begrijpelijk. Van Bommel vult zijn rol in het elftal niet zo sober en getrouw in als Landzaat. Maar dat Van Bommel wel een stuk beter dan Landzaat, lijkt me duidelijk. Jammer dat de relatie tussen beiden zo verstoord is, want Mark hoort gewoon in Oranje. In mijn ideale opstelling dan wel niet in de basis, maar in elk geval op de bank.
pi_45038713
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik kan het daar niet volledig mee eens zijn.
Dat je op de bank zit heeft namelijk niet altijd met gebrek aan kwaliteit te maken.
Kijk naar van Nistelrooy vorig jaar bij ManU.
Niet dat Davids problemen heeft met de club, maar hij heeft tot vorig jaar altijd op hoog niveau gevoetbald en gepresteerd. Een half jaar geleden kwam hij zeer zeker in aanmerking voor het Nederlands elftal. Nu hij op de bank zit, wil niet zeggen dat hij opeens een veel slechtere speler is. Jol kan hem klaarblijkelijk niet gebruiken in het systeem wat hij nu speelt. Stel dat Davids ervoor had gekozen om naar Nederland te komen en hij had in de basis gestaan. Komt hij dan opeens weer wel in aanmerking? Maar is het dan opeens een totaal andere speler?
Niet dat ik perse Davids erbij wil hebben hoor, maar ik ben gewoon van mening dat Davids een fantastische voetballer was en nog is. Daar verandert een half jaartje bankzitten echt niets aan. Hij heeft een verkeerde keuze gemaakt. Voor het EK 2008 zou hij dat recht kunnen zetten. Maar je moet niet zeggen dat een bankzitter bij de spurs niet in aanmerking mag komen voor het Nederlands elftal, daar doe je Davids echt te kort mee!
Ik vind Davids ook een geweldige kerel, en iemand die we wel kunnen gebruiken in Oranje.
Maar, en dit geldt eigenlijk voor iedereen: als je nooit speelt, kan je ook niet met Oranje mee.
Davids had misschien verstandiger moeten zijn en naar Ajax moeten komen deze zomer, daar had hij waarschijnlijk meer kans op speeltijd gehad.
pi_45038811
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vind Davids ook een geweldige kerel, en iemand die we wel kunnen gebruiken in Oranje.
Maar, en dit geldt eigenlijk voor iedereen: als je nooit speelt, kan je ook niet met Oranje mee.
Davids had misschien verstandiger moeten zijn en naar Ajax moeten komen deze zomer, daar had hij waarschijnlijk meer kans op speeltijd gehad.
Speelt hij dan helemaal nooit?
Ik heb hem volgens mij een aantal keren in actie gezien??

Maar inderdaad, permanente bankzitters kun je niet goed beoordelen als bondscoach, alhoewel een speler als Davids met zijn uitzonderlijke kwaliteiten zich best weleens zou moeten kunnen bewijzen.
pi_45038874
Davids chill
Van Basten niet zo chill
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_45039186
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef Robar het volgende:

[..]

Speelt hij dan helemaal nooit?
Ik heb hem volgens mij een aantal keren in actie gezien??
Ik weet het niet precies, maar volgens mij speelt hij echt heel sporadisch. Volgens VI dit seizoen pas 9 keer.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:26:13 #171
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45039335
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2007 @ 07:17:02 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_45134146
De VI en de Sportweek hebben dezelfde foto van van Basten op de voorpagina, en nagenoeg hetzelfde interview. Komisch.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 januari 2007 @ 14:32:25 #173
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_45142539
schending van de copyright?
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 januari 2007 @ 14:50:20 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45143151
hij heeft op één dag alle interviews gedaan, dus niet zo gek. Die foto is dan wel weer toeval
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45143250
Komen die bladen ook niet toevallig van dezelfde uitgeverij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')