Omdat het aantal benen in principe een even getal moet zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 08:31 schreef Dirk_D-H het volgende:
Vanwaar die 156 stuks?
niet als je het alleen over linkerbenen hebtquote:Op donderdag 16 november 2006 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat het aantal benen in principe een even getal moet zijn
Dat is ook weer zo iddquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niet als je het alleen over linkerbenen hebt
Oh, ik zit te kijken en ik vind het erg leukquote:Op donderdag 16 november 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof dat ik nodig een dutje moet gaan doen op de bank. Maar ik durf de tv er niet bij aan te zetten zolang JP op Boulevard is...
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat Isa een laptop heeft. Ze is vast de enige.
Of in R&P. Dat het je zo onzeker maakt.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat eng dat ik de enige ben. Zal ik er een topic over openen? In sex? (daar schijnen dat soort topics voor te komen)
Is dat WB?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Flabofski het volgende:
Ik heb ook een laptop.
Maar dat zit ik nu niet achter. En ik heb mijn benen netjes onder de computertafel.
Maar ik heb niet de neiging om te krassen en dat is op zich wel een toelatingscriterium voor R&P, toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Of in R&P. Dat het je zo onzeker maakt.![]()
Dat scheelt inderdaad. Dat scheelt een SLOK op een BORREL.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig gebruikt mijn vriend mijn laptop ook niet vaak, dus we blijven vast lang bij elkaar
Maar dan zeg ik: [...]quote:Op donderdag 16 november 2006 19:36 schreef JAM het volgende:
Ik ben Wouter Bos en ik zeg u: 'De werkelijkheid voor een heleboel/hele hoop mensen in 't land is dat [...]'
Dat zegt die man zo vaak. Let er eens op.
Ik nu wel.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken er niks van. Maar ik ontmoet mensen niet in verzorgingstehuizen, en ik ken niemand met borstkanker.
Ik geloof dat ik er niet zo van zou schrikken, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hebben jullie het volgende ook wel eens?
Ik kom op de gang in het verpleeghuis een nieuw gezicht tegen. Ik geef een hand. Zij geeft mij een hand. Ik stel me voor en zij stelt zich voor. Ze zegt dat ze me nog niet heeft gezien omdat ze net weer op therapeutische basis is begonnen omdat er in de zomer bij haar borstkanker was geconstateerd.
Ik stond echt met m'n mond vol tanden. Je voorstellen en even en passant vertellen dat je borstkanker hebt.... Ben ik de enige bij wie dat soort dingen voorkomen? Herkent iemand dit?
Ik zou kunnen zeggen dat ik het op dit moment goed maak, dus, goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:38 schreef JAM het volgende:
Ha, Erik. Hoe maak je het?
Erik, kom je nog, naar Amsterdam, de 17de van de 12de?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat ik het op dit moment goed maak, dus, goed!
Prima, als jij begint, dan zal ik me van mijn meest charmante kant tonen en ik zeg u, werkelijk, zo nu en dan, ben ik zéér charmant.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
In voor een goed gesprek.
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Erik, kom je nog, naar Amsterdam, de 17de van de 12de?
Nee, inderdaad. Mijn verbinding is ook niet helemaal lekker. Wellicht komt dat ook omdat ik de CHAT met Hans Laroes (Hoofdredacteur van het NOS-journaal) aan het volgen ben. Daar staan wel wat interessante dingen tussen, niet veel echter. Het meerendeel van de berichten is iets als: 'ZIJN JULLIE NOU LINKS? JULLIE ZIJN LINKS HČ! STELLETJE LINKSE GOOCHEMS! JULLIE LATEN GEERT NIET UITPRATEN! LAAT GEERT UITPRATEN! ROOOODE RAKKERS, GEVAAAAAAAAARLIJKE MENSEN! ', maar zo vroeg ook iemand: 'Worden jullie niet moe van steeds die tussentijdse peilingen?' Dat vind ik nu interessant, te weten waar mensen nu moe van worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
De techniek werkt helaas niet lekker mee. Zo kom ik niet in een flow.
Erik, je moet komen. Met wie moet ik anders flirten?quote:
Ik vind dat zo'n Man Bijt Hond-vraag.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mijn verbinding is ook niet helemaal lekker. Wellicht komt dat ook omdat ik de CHAT met Hans Laroes (Hoofdredacteur van het NOS-journaal) aan het volgen ben. Daar staan wel wat interessante dingen tussen, niet veel echter. Het meerendeel van de berichten is iets als: 'ZIJN JULLIE NOU LINKS? JULLIE ZIJN LINKS HČ! STELLETJE LINKSE GOOCHEMS! JULLIE LATEN GEERT NIET UITPRATEN! LAAT GEERT UITPRATEN! ROOOODE RAKKERS, GEVAAAAAAAAARLIJKE MENSEN! ', maar zo vroeg ook iemand: 'Worden jullie niet moe van steeds die tussentijdse peilingen?' Dat vind ik nu interessant, te weten waar mensen nu moe van worden.
Daarom, Lienekien, waar wordt jij nu moe van?
Ik weet zeker dat je wel een ander leuk persoon tegenkomt. Ik kan het me gewoon niet zo goed veroorloven. Amsterdam is voor mij al bijna ¤30,- reisgeld, en dan moet ik daar nog wat te besteden hebben, voor ik het weet kost het dagje me ¤50,- a ¤60,-. Dat vind ik veel.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Erik, je moet komen. Met wie moet ik anders flirten?
Ja, dat was ook de bedoeling.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n Man Bijt Hond-vraag.![]()
Jij moest eens een voordeelurenkaart kopen.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je wel een ander leuk persoon tegenkomt. Ik kan het me gewoon niet zo goed veroorloven. Amsterdam is voor mij al bijna ¤30,- reisgeld, en dan moet ik daar nog wat te besteden hebben, voor ik het weet kost het dagje me ¤50,- a ¤60,-. Dat vind ik veel.
Ik dnek niet dat ik daar voldoende voor treinreis.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moest eens een voordeelurenkaart kopen.
Ik word zo moe van altijd maar al die méningen overal over.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Daarom, Lienekien, waar wordt jij nu moe van?
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
Ja, wat jij, Lienekien, wat jij, Erik?
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkend A.
440hz?quote:
Ja, ik ben daar allemaal niet meer zo in thuis. OOIT was ik een veelbelovend muziekwetenschapper in spé, een flamenco-gitarist, ik ben het allemaal al geweest! En nu, en nu! En nu bel ik elke ochtend naar Frank van het Randstad uitzenbureau en zeg ik: 'Och, Frank, heb je al een baantje voor me?' 'Nee JAM, nee JAM, maar houdt de moed erin! Ooit, ooit zal ook jij voor 120% van het minimumloon elke werkdag om half acht 's ochtends je bed uit mogen komen om pas tegen zevenen hongerig in een eenzaam, koud huis terug te keren waar de magnetronmaaltijd al voor je klaar staat!'quote:
Ik maak dan wel muziek, maar veel weet ik er ook niet van.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar allemaal niet meer zo in thuis. OOIT was ik een veelbelovend muziekwetenschapper in spé, een flamenco-gitarist, ik ben het allemaal al geweest! En nu, en nu! En nu bel ik elke ochtend naar Frank van het Randstad uitzenbureau en zeg ik: 'Och, Frank, heb je al een baantje voor me?' 'Nee JAM, nee JAM, maar houdt de moed erin! Ooit, ooit zal ook jij voor 120% van het minimumloon elke werkdag om half acht 's ochtends je bed uit mogen komen om pas tegen zevenen hongerig in een eenzaam, koud huis terug te keren waar de magnetronmaaltijd al voor je klaar staat!'
Nou ja, in ieder geval dat ik er mooi twee hertz naast zat!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak dan wel muziek, maar veel weet ik er ook niet van.
Dat kan het verschil maar net maken tussen meesterwerk en afgang.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval dat ik er mooi twee hertz naast zat!
edit; ging iets fout...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef JAM het volgende:
Als u het echt wil weten, ik ga op dhr.Pechtold stemmen.
Ik vroeg me eigenlijk vooral af of je ging stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef JAM het volgende:
Als u het echt wil weten, ik ga op dhr.Pechtold stemmen.
Is er zoiets als 'de gemiddelde TTK'er', en zo ja, wie is het?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:08 schreef JAM het volgende:
Zeg, wat STEMT de gemiddelde TTK'er eigenlijk?
Nou ja; ik ben gemiddeld, ik ben een TTK'er...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Is er zoiets als 'de gemiddelde TTK'er', en zo ja, wie is het?
Ja, ik moest even iets met mijn vader bespreken. Hij zat in de stoel en hij las De Da Vinci Code. Daar moest ik hem even op aanspreken hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Jam, ben je er nog?
Dat is leuk, dat ga ik eens even luisteren. Je moet me even herinneren welk instument je ook alweer speelde, Erik.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM, luister maar eens. Mijn orkest waarmee ik naar china ga heeft een CD opgenomen, dit is een nummer wat ik toegestuurd kreeg nadat het gemonteerd was.
Download misty.mp3
Op zich vrij goed, behalve sommige onzuiverheden.
Oh, dat is waar ook. Ik heb afgelopen woensdag in Den Haag een klarinetspeler gezien bij een jam-sessie. Ik hoop dat jij het niet was, want werkelijk, 't was vreselijk, Erik!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Klarinet, heeft geen duidelijke rol in dit nummer, maar dat vind ikniet zo erg.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn orkest waarmee ik naar china ga heeft een CD opgenomen, dit is een nummer wat ik toegestuurd kreeg nadat het gemonteerd was.
Download misty.mp3
Op zich vrij goed, behalve sommige onzuiverheden.
Wow!! Dat klinkt wel bijzonder tof allemaal!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben in totaal (volgens mij) 7 concerten ingepland daar. We reizen elke dag naar verschillende gebieden van ShangHai. Het orkest bestaat uit een man of 80 denk ik. Ze zijn aan het regelen dat we naar een Chinese opera mogen, en nog twee andere chinese cultuuruitstapjes. Groot feest met oud en nieuw.
Van mij wel, maar ik denk niet dat ze dat nog geregeld krijgen, aangezien de visumaanvragen al in proces zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef JAM het volgende:
Mag ik mee?
Oh, God, dat is waar ook. Dat moet allemaal met dat stel rode rakkers daar. GEVAERLIJCKE MENSCHEN, zeg ik je, die rode rakkers.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik denk niet dat ze dat nog geregeld krijgen, aangezien de visumaanvragen al in proces zijn.
Ik kan het ook nauwelijks geloven. Het is zo vreemd, over een anderhalve maand aan de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow!! Dat klinkt wel bijzonder tof allemaal!
Nou ja; zo indrukwekkend is dat ook allemaal niet. Shit, je zit 10 uur in een vliegtuig. Van mijn huis naar Groningen ben je op een regenachtige dag vaak langer onderweg.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het ook nauwelijks geloven. Het is zo vreemd, over een anderhalve maand aan de andere kant van de wereld!
Echt waar?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Door mij:
Meest integere user: De-oneven-2
En dat was het.
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik word zo moe van altijd maar al die méningen overal over.![]()
Nu, da's toch lief van je.quote:
Je hoeft maar iets te zeggen en ik geloof jequote:
Bij integer krijg ik een oprecht en warm gevoel, bij geloofwaardig meer een betrouwbaar en vertrouwd gevoel, maar die twee overlappen elkaar wel.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil tussen 'meest integer' en 'meest geloofwaardig' ?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij integer krijg ik een oprecht en warm gevoel, bij geloofwaardig meer een betrouwbaar en vertrouwd gevoel, maar die twee overlappen elkaar wel.
quote:
Het lijkt of je Lienekien niet oprecht en warm vindt. (En ik vind oprecht en warm mooiere kwalificaties dan betrouwbaar en vertrouwd.)quote:Op donderdag 16 november 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat?
Nah, vind je dat nou nodig?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt of je Lienekien niet oprecht en warm vindt. (En ik vind oprecht en warm mooiere kwalificaties dan betrouwbaar en vertrouwd.)
Kennelijk was dat onbedoeld beledigend. In dat geval: sorry daarvoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Nah, vind je dat nou nodig?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht wel dat het zo over zou komen, daarom zeg ik ook dat er veel overlapping is. En het een sluit het ander niet uit. Maar zou het een grootprobleem zijn als ik meer warmte voel van Do2 dan van Lienekien? Dat betekent niet meteen dat ik haar een kil mens vind.
Geen idee. Doet er ook niet toe.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:28 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wie begon er nou.
En ik niet?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welnee, Erik. Ik weet een compliment op waarde te schatten.
quote:
We bedoelen het allemaal goed. Dat garandeer ik je.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
De sfeer zit er goed in vanavond.
Ik weet dat jij katten eng vindt. Daarom.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat is toch een hondje?
Nee. Heel goed, juist. Wie weet komt daar dan ooit ook nog eens een roman uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah.
Nu ja, vinden jullie het erg als ik m'n eigen woorden gebruik?
Ik lig tussen Lien en jou in.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Een nachtmerrie bedoel je.
Jij mag op de stoel naast het bed. Verhaaltjes voorlezen, of zo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Een nachtmerrie bedoel je.
Hoezo, plots?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef broer het volgende:
Vanwaar die plotse aanval van liefde, Lienekien?
Je hebt gelijk. Fout woord.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoezo, plots?
Ok. Dan heb jij de eer om de pannenkoeken te bakken. Blijf ik lekker liggen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Mijn laatste pannenkoeken waren hartstikke goed gelukt, Lien!
Ik heb alle vertrouwen in je!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef wyccie het volgende:
Mijn laatste pannenkoeken waren hartstikke goed gelukt, Lien!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
Wie maakt me even wakker?
Je kunt met JAM flirten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Godver...
Da's snel genoeg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
JAM is eigenlijk best wel lief. Hij was heel aardig vandaag. En hij heeft bijna niet geschreeuwd.
Da's te veel van het goeie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Op je luchtbed?
Een dun matrasje.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Op de grond?
Waarom kom je niet? Je moet komen. Ik wil dat je komt. Als je niet komt, trap ik je tussen de benen.quote:
Ik vrees dat dat contraproductief werkt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je niet komt trap ik je tussen de benen.
Ik zou het ook niet kunnen. Vandaar.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat contraproductief werkt.
Dat kan je niet doen als hij niet komt. Tņch?!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet? Je moet komen. Ik wil dat je komt. Als je niet komt, trap ik je tussen de benen.
Met de wind méé.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:35 schreef OllieA het volgende:
Tņch?!
Dat is nooit grappigquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, Ollie...Ik dacht een grap te maken.
H'm. Sorry.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, Ollie...Ik dacht een grap te maken.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond DO2 erg grappig. Ik heb nog steeds pijn in mijn zij van die trap.
Excuses aanvaard, etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
H'm. Sorry.
Ik ben altijd zo traag met dat soort dingen. Dan denk ik dat iemand iets stoms zegt, en dan blijkt het gewoon een grap. Tja, maar dan heb ik er al wat van gezegd en zo, en dan ben ik de stommerd. Maar dit is misschien meer iets voor R&P. Nogmaals mijn oprechte excuses, Do-2!
Allemaal uitgedacht.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
Dan is het zeker geen toeval dat trap en grap rijmen?
Dat is fijn!quote:
Dat ik je een fijne jongen vind, Ollie. Dat al die excuses eigenlijk volstrekt overbodig zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Maar ik wordt wel weer heel achterdochtig van dat etc.
Wat bedoel je daar nou weer mee!![]()
Snif. Je bent te goed!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ik je een fijne jongen vind, Ollie. Dat al die excuses eigenlijk volstrekt overbodig zijn.
Dat ik dacht 'Jezus, moet ik nu Ollie, van wie ik dacht dat ie wel wist dat ik 'm een fijne jongen vind, zijn excuus gaan aanvaarden?'
In je actueel lijstje? Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Snif. Je bent te goed!
Even wat anders: ik had niet eens in de gaten dat ik een topickick gaf. Ik dacht dat dat awardstopic actueel was. Hoe de fuck is dat topic opgedoken bij mij in een actueel lijstje? Ik snap er geen reet van.
Nee, zeker niet. Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Dacht dat je in de archieven van TTK was gedoken.
Ik ga even proberen om te reconstrueren hoe ik in dat topic terecht ben gekomenquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
In je actueel lijstje? Hoe krijg je dat voor mekaar?
Post je dan echt zo weinig?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ga even proberen om te reconstrueren hoe ik in dat topic terecht ben gekomen
Best wel fijn, toch? Geef maar toe!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, oh. Ik voel me een beetje Ollie.
Ja, erg hč!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er staat toch echt met koeienletters te lezen dat het 2005 betreft, Ollie.
Hoezo. Die - die?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef Lienekien het volgende:
Die jongen die kan dingen.
Laten we het leven temmen!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mocht het zo zijn, dan is het aan jou om die teef een lesje te leren, Ollie.
Teven zijn te temmen. Tem ze.
Het leven keihard in de kont neuken is mijn advies.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Laten we het leven temmen!
Nah, toch maar niet. Dan wordt het saai.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Do2, wat zeg je toch rare dingen. Wat moet Lienekien wel niet van je denken?
Dat werkt niet, heb je nooit King of the Hill gekeken?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja,
anders zou ik haar tussen de benen trappen.
Vinden mensen in jouw omgeving dat geen vervelende gewoonte van je?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja,
anders zou ik haar tussen de benen trappen.
Ze smeken erom.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Vinden mensen in jouw omgeving dat geen vervelende gewoonte van je?
Dan doe je toch iets goed, dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze smeken erom.
De Bie. Daar ruikt het ook altijd zo lekker.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:09 schreef wyccie het volgende:
Waar ik vroeger woonde, bij broer in de buurt, zit een bakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |