Omdat het aantal benen in principe een even getal moet zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 08:31 schreef Dirk_D-H het volgende:
Vanwaar die 156 stuks?
niet als je het alleen over linkerbenen hebtquote:Op donderdag 16 november 2006 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat het aantal benen in principe een even getal moet zijn
Dat is ook weer zo iddquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niet als je het alleen over linkerbenen hebt
Oh, ik zit te kijken en ik vind het erg leukquote:Op donderdag 16 november 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof dat ik nodig een dutje moet gaan doen op de bank. Maar ik durf de tv er niet bij aan te zetten zolang JP op Boulevard is...
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat Isa een laptop heeft. Ze is vast de enige.
Of in R&P. Dat het je zo onzeker maakt.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat eng dat ik de enige ben. Zal ik er een topic over openen? In sex? (daar schijnen dat soort topics voor te komen)
Is dat WB?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Flabofski het volgende:
Ik heb ook een laptop.
Maar dat zit ik nu niet achter. En ik heb mijn benen netjes onder de computertafel.
Maar ik heb niet de neiging om te krassen en dat is op zich wel een toelatingscriterium voor R&P, toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Of in R&P. Dat het je zo onzeker maakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |