Je kunt met JAM flirten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Godver...
Da's snel genoeg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
JAM is eigenlijk best wel lief. Hij was heel aardig vandaag. En hij heeft bijna niet geschreeuwd.
Da's te veel van het goeie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Op je luchtbed?
Een dun matrasje.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Op de grond?
Waarom kom je niet? Je moet komen. Ik wil dat je komt. Als je niet komt, trap ik je tussen de benen.quote:
Ik vrees dat dat contraproductief werkt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je niet komt trap ik je tussen de benen.
Ik zou het ook niet kunnen. Vandaar.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat contraproductief werkt.
Dat kan je niet doen als hij niet komt. Tòch?!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet? Je moet komen. Ik wil dat je komt. Als je niet komt, trap ik je tussen de benen.
Met de wind méé.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:35 schreef OllieA het volgende:
Tòch?!
Dat is nooit grappigquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, Ollie...Ik dacht een grap te maken.
H'm. Sorry.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, Ollie...Ik dacht een grap te maken.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond DO2 erg grappig. Ik heb nog steeds pijn in mijn zij van die trap.
Excuses aanvaard, etc.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
H'm. Sorry.
Ik ben altijd zo traag met dat soort dingen. Dan denk ik dat iemand iets stoms zegt, en dan blijkt het gewoon een grap. Tja, maar dan heb ik er al wat van gezegd en zo, en dan ben ik de stommerd. Maar dit is misschien meer iets voor R&P. Nogmaals mijn oprechte excuses, Do-2!
Allemaal uitgedacht.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
Dan is het zeker geen toeval dat trap en grap rijmen?
Dat is fijn!quote:
Dat ik je een fijne jongen vind, Ollie. Dat al die excuses eigenlijk volstrekt overbodig zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Maar ik wordt wel weer heel achterdochtig van dat etc.
Wat bedoel je daar nou weer mee!![]()
Snif. Je bent te goed!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ik je een fijne jongen vind, Ollie. Dat al die excuses eigenlijk volstrekt overbodig zijn.
Dat ik dacht 'Jezus, moet ik nu Ollie, van wie ik dacht dat ie wel wist dat ik 'm een fijne jongen vind, zijn excuus gaan aanvaarden?'
In je actueel lijstje? Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Snif. Je bent te goed!
Even wat anders: ik had niet eens in de gaten dat ik een topickick gaf. Ik dacht dat dat awardstopic actueel was. Hoe de fuck is dat topic opgedoken bij mij in een actueel lijstje? Ik snap er geen reet van.
Nee, zeker niet. Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Dacht dat je in de archieven van TTK was gedoken.
Ik ga even proberen om te reconstrueren hoe ik in dat topic terecht ben gekomenquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
In je actueel lijstje? Hoe krijg je dat voor mekaar?
Post je dan echt zo weinig?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ga even proberen om te reconstrueren hoe ik in dat topic terecht ben gekomen
Best wel fijn, toch? Geef maar toe!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, oh. Ik voel me een beetje Ollie.
Ja, erg hè!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er staat toch echt met koeienletters te lezen dat het 2005 betreft, Ollie.
Hoezo. Die - die?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef Lienekien het volgende:
Die jongen die kan dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |