Nou ja; ik ben gemiddeld, ik ben een TTK'er...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Is er zoiets als 'de gemiddelde TTK'er', en zo ja, wie is het?
Ja, ik moest even iets met mijn vader bespreken. Hij zat in de stoel en hij las De Da Vinci Code. Daar moest ik hem even op aanspreken hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Jam, ben je er nog?
Dat is leuk, dat ga ik eens even luisteren. Je moet me even herinneren welk instument je ook alweer speelde, Erik.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM, luister maar eens. Mijn orkest waarmee ik naar china ga heeft een CD opgenomen, dit is een nummer wat ik toegestuurd kreeg nadat het gemonteerd was.
Download misty.mp3
Op zich vrij goed, behalve sommige onzuiverheden.
Oh, dat is waar ook. Ik heb afgelopen woensdag in Den Haag een klarinetspeler gezien bij een jam-sessie. Ik hoop dat jij het niet was, want werkelijk, 't was vreselijk, Erik!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Klarinet, heeft geen duidelijke rol in dit nummer, maar dat vind ikniet zo erg.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn orkest waarmee ik naar china ga heeft een CD opgenomen, dit is een nummer wat ik toegestuurd kreeg nadat het gemonteerd was.
Download misty.mp3
Op zich vrij goed, behalve sommige onzuiverheden.
Wow!! Dat klinkt wel bijzonder tof allemaal!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben in totaal (volgens mij) 7 concerten ingepland daar. We reizen elke dag naar verschillende gebieden van ShangHai. Het orkest bestaat uit een man of 80 denk ik. Ze zijn aan het regelen dat we naar een Chinese opera mogen, en nog twee andere chinese cultuuruitstapjes. Groot feest met oud en nieuw.
Van mij wel, maar ik denk niet dat ze dat nog geregeld krijgen, aangezien de visumaanvragen al in proces zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef JAM het volgende:
Mag ik mee?
Oh, God, dat is waar ook. Dat moet allemaal met dat stel rode rakkers daar. GEVAERLIJCKE MENSCHEN, zeg ik je, die rode rakkers.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik denk niet dat ze dat nog geregeld krijgen, aangezien de visumaanvragen al in proces zijn.
Ik kan het ook nauwelijks geloven. Het is zo vreemd, over een anderhalve maand aan de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 16 november 2006 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wow!! Dat klinkt wel bijzonder tof allemaal!
Nou ja; zo indrukwekkend is dat ook allemaal niet. Shit, je zit 10 uur in een vliegtuig. Van mijn huis naar Groningen ben je op een regenachtige dag vaak langer onderweg.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het ook nauwelijks geloven. Het is zo vreemd, over een anderhalve maand aan de andere kant van de wereld!
Echt waar?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Door mij:
Meest integere user: De-oneven-2
En dat was het.
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik word zo moe van altijd maar al die méningen overal over.![]()
Nu, da's toch lief van je.quote:
Je hoeft maar iets te zeggen en ik geloof jequote:
Bij integer krijg ik een oprecht en warm gevoel, bij geloofwaardig meer een betrouwbaar en vertrouwd gevoel, maar die twee overlappen elkaar wel.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil tussen 'meest integer' en 'meest geloofwaardig' ?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij integer krijg ik een oprecht en warm gevoel, bij geloofwaardig meer een betrouwbaar en vertrouwd gevoel, maar die twee overlappen elkaar wel.
quote:
Het lijkt of je Lienekien niet oprecht en warm vindt. (En ik vind oprecht en warm mooiere kwalificaties dan betrouwbaar en vertrouwd.)quote:Op donderdag 16 november 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat?
Nah, vind je dat nou nodig?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt of je Lienekien niet oprecht en warm vindt. (En ik vind oprecht en warm mooiere kwalificaties dan betrouwbaar en vertrouwd.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |