Ja net toen ik typte dat Balkenende vast zo snel praatte om voor de onderbreking klaar te zijn, daarom viel het me opquote:
Ze klappen ook om elke scheet en drie knikkers.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Onzindebat op deze manier.
Mwah..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:01 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Hij komt goed uit z'n woorden, alleen jammer dat hij glashard liegt.
Inderdaad. Minder bureaucratie en meer kwaliteit... dat is wat nodig is. Niet meer geld.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef Ludacriss het volgende:
Daar heeft Bos een punt.... dat gvd extra kwaliteit aan mijn patiënten te bieden kan nu gewoon weg niet. Ik zit nu als verpleegkundige meer achter het bureau dan dat ik bij de mensen thuis ben.
Slechte verliezer ben je.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Jurgen21 het volgende:
Bos![]()
"Jammer dat het over de centen gaat"
Waarom begint Bos dan over verschillen tussen arm en rijk, voedselbanken etc. De hele politiek draait toch om centen![]()
Nou, de CDA-aanhang heeft anders ook weinig van zich laten horen...hoe zou dit nou komen? Omdat Bos gewoon Balkenende klem heeft gelult.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Timmehhh het volgende:
Bos heeft walgelijk PVDA publiek meegenomen zeg :S
dat denk ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos gaat weer zetels terugwinnen met dit debat....Balkenende is nergens meer.
Dat doet elke partij....quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Timmehhh het volgende:
Bos heeft walgelijk PVDA publiek meegenomen zeg :S
Ja, met roepen hoe kut het is. Maar weinig ideeën aandragen. Wat Balkenende zegt heeft best iets in zich. Er zijn dingen die niet goed gaan in de zorg. Daar moet je iets aan doen, zoals minder bureaucratie.quote:
ze lullen al 4 jaar over minder bureaucratie maar dat is nog nergens toegepast in de zorg.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. Minder bureaucratie en meer kwaliteit... dat is wat nodig is. Niet meer geld.
ik denk niet dat iemand hierdoor nog van z'n keuze afstapt hoor. Al begin ik nu wel te twijfelen tussen SP en PVDA.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos gaat weer zetels terugwinnen met dit debat....Balkenende is nergens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |