Energie is veel te weinig aandacht voor. Same story voor Europa en ook een beetje de migratie. Sociaal-economisch beleid domineert de verkiezingen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:01 schreef pberends het volgende:
Wat een thema's... geen multikul samenleving en geen energie
Veiligheid ook niet...
Ik insinueer niets, het is gewoon iets wat je, volgens mij, ziet in communistische landen: vrouwen die werken. Want ja, gelijkheid, enzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Ook het communisme heeft goede punten.
Wat wil je hier mee insinueren? Ik had ook Spanje als voorbeeld kunnen nemen, of Frankrijk.
niet opvallend, balkenende debatteert niet sterkquote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef jaspah het volgende:
wel een links publiek daar o fniet?
Volgens mij heb jij dan een gehoorprobleem.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
Balk krijgt meer applaus dan Bos. Had ik niet verwacht.
Rouvoet en andere politici in kleine partijen zijn vaak puike debaters. Maar ze hebben gewoon niet het draagvlak binnen de bevolking om hun stem echt te laten horen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:05 schreef Peter83 het volgende:
Feit blijft dat die Rouvoet hier gewoon een prima debat voert. Voor mij de absolute winnaar.
O ja? Wanneer dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Guppi het volgende:
Bos laat hem wel uitpraten..
Helemaal eens.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Publiek moet oprotten bij dit soort debatten.
Tis gewoon een bende ordinaire klapvee. En ze onderbreken het debat veel te vaak
Ik kom pas net binnenvallen en verbaasde me over hoeveel applaus JP kreegquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dan een gehoorprobleem.![]()
quote:
Zeg dan gewoon niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kom pas net binnenvallen en verbaasde me over hoeveel applaus JP kreeg. Maar je hebt gelijk merk ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |