Bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef Apropos het volgende:
Gefeliciteerd! Waar precies?
Thanks.quote:
Ja, waar blijven jouw privekiekjes eigenlijk?quote:Zal wel ten koste gaan van je fascinerende bijdragen aan KPD, nietwaar?
Succes!quote:
Jij durftquote:Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
Thanks.
We hebben het zelfs over FOK! gehad! Dat bracht ik ter sprake om aan te geven hoe ik allemaal met politiek bezig was.
De naam zegt het al. Die kiek ik privéquote:[..]
Ja, waar blijven jouw privekiekjes eigenlijk?
Feestje.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, de directeur en plaatsvervangend directeur van de directie.
Anyhow, ik ben aangenomen als financieel adviseur openbare orde en veiligheid.
Ik heb maar niet gezegd wie ik ben op fok.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het gebouw is wel oerlelijk maar met wat mazzel kan je na een jaartje overstappen naar koninrijksrelaties en dan gratis vakantieswerkbezoeken naar de overzeese gebieden maken.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/31245402quote:Boekhout van Solinge komt geregeld op de ministeries en hoort nog eens wat: “Ik noem geen bronnen, maar ik hoor van meerdere kanten dat de ambassadeur van de VS aandringt bij het Ministerie van Justitie op hardere maatregelen.” Overigens niets nieuws zegt Boekhout van Solinge: “In de tijd van Clinton en Kok gebeurde hetzelfde, toen met het XTC-team. Als Nederland niet zou meewerken, zou het op een lijst met drugsproducerende landen komen.” Het gaat zelfs zover dat er een verband is met de oorlog in Afghanistan. “Toen Nederland zich eenmaal achter de oorlog daar schaarde, werd die druk vanuit Amerika iets minder. Op dit moment is er weer meer druk vanuit het DEA, de dienst die zich richt op de opsporing van drugs. Op de website van DEA wordt Nederland ronduit gedemoniseerd. Amerika zegt dat Nederland harder moet optreden tegen drugs,”
Boekhout van Solinge ziet de verscherping van het beleid met lede ogen aan: “Onder Balkenende is de pillentest op dansfeesten al afgeschaft. En nu krijg ik al signalen van de GG&GD dat er meer alcoholgerelateerde incidenten zijn en dat mensen hun drugs ‘droppen’ in de rij voor de ingang.”
Ja, hij is Surinaams.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
Is Boekhout z'n voornaam?
mogen we mee?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze hebben een intern reisbureau.
Ik heb er zin in!
Beschrijft Ernest Bunning hier zichzelf nu? Mafkees.quote:Dr. Ernest Bunning, formerly with Holland’s Ministry of Health and a principal proponent of that country’s liberal drug philosophy, has acknowledged that, "[t]here are young people who abuse soft drugs . . . particularly those that have [a] high THC [content]. The place that cannabis takes in their lives becomes so dominant they don’t have space for the other important things in life. They crawl out of bed in the morning, grab a joint, don’t work, smoke another joint. They don’t know what to do with their lives."
Ja, dat was een leuk gesprekquote:Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
Thanks.
We hebben het zelfs over FOK! gehad! Dat bracht ik ter sprake om aan te geven hoe ik allemaal met politiek bezig was.
[..]
"After marijuana became normalized, consumption nearly tripled – from 15 per cent to 44 per cent – among 18 to 20 year-old Dutch youth."quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Autodidact het volgende:
http://www.dea.gov/marijuana_position.html
We staan in de most-wantedlijst jongens.
quote:There is no evidence that the depenalization component of the 1976 policy, per se, increased levels of cannabis use. On the other hand, the later growth in commercial access to cannabis, after de facto legalization, was accompanied by steep increases in use, even among youth. In interpreting that association, three points deserve emphasis. First, the association may not be causal; we have already seen that recent increases occurred in the United States and Oslo despite very different policies. Second, throughout most of the first two decades of the 1976 policy, Dutch use levels have remained at or below those in the United States. And third, it remains to be seen whether prevalence levels will drop again in response to the reduction to a 5-g limit, and to recent government efforts to close down coffee shops and more aggressively enforce the regulations.
http://thinkprogress.org/2006/11/15/vietnam-bush-wrong-flag/quote:Yesterday, the White House website featured a graphic with the flags of the three countries he’s visiting on his trip — Singapore, Vietnam, and Indonesia. One problem: instead of displaying the Vietnamese flag, the White House graphic featured the old flag of South Vietnam. That flag hasn’t been the official flag of Vietnam since South Vietnam surrendered to North Vietnam in 1975.
No way.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef kLowJow het volgende:
Wie neemt deze als sig? "Vóór de Tweede Wereldoorlog durfde de gevestigde orde de Duitsers niet aan te pakken. Nu doet de politiek niets tegen de islamisering van Nederland"..
Peter d'Hamecourt in DWDD nuquote:Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
RTL Nieuws: 2 van de 3 hoogste topverdieners Hogescholen zijn van: INHOLLAND.
Staat je goed!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat lijkt me wel iets voor jou. Of zal ik m nemen?
Alleen als jij weer die ''jodenkermis'' doet.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef kLowJow het volgende:
Wie neemt deze als sig? "Vóór de Tweede Wereldoorlog durfde de gevestigde orde de Duitsers niet aan te pakken. Nu doet de politiek niets tegen de islamisering van Nederland"..
Jodenkerk!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Alleen als jij weer die ''jodenkermis'' doet.
Is het nog steeds starten op 10.3/ 11.0 ?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, de directeur en plaatsvervangend directeur van de directie.
Anyhow, ik ben aangenomen als financieel adviseur openbare orde en veiligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |