Beauty and the nerd ken ik niet. Lingo is voor bejaarden. Ik houd sowieso niet van spelletjes programma's.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:55 schreef du_ke het volgende:
Wat vind je dan wel leuk? Beauty and the nerd? Of lingo?
En ik kan je echt aanraden om eens een aflevering van onder de tram te kijken.
wat is een hazeslip?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:57 schreef zakjapannertje het volgende:
over de kleur van de twijfel
quote:'Linkse coalitie rampzalig voor economie'
D66-Tweede Kamerlid Bert Bakker stelt in een notitie dat een linkse coalitie van PvdA, SP en GroenLinks rampzalig is voor de economie. Hij heeft de verkiezingsprogramma's van de drie naast elkaar gezet en concludeert dat hun plannen een ramp zijn voor de economie, de werkgelegenheid en de overheidsfinanciën. Hij heeft zich gebaseerd op de doorrekening van de verkiezingsprogramma's door het Centraal Planbureau.
In de notitie schrijft Bakker dat de programma's leiden tot een daling van de groei met 0,1% en een toename van de structurele werkloosheid met 0,4%. Oók doen de drie linkse partijen nauwelijks iets om de kosten van de vergrijzing op te vangen.
De D66'er heeft de uitkomsten voor PvdA, SP en GroenLinks ieder voor een derde meegeteld. ''Dat zal weliswaar niet het resultaat zijn van formatiebesprekingen tussen de drie partijen, maar het geeft wel de richting aan'', aldus Bakker.
''Als je deze resultaten ziet, slaat de schrik je om het hart. Het programma van de PvdA alleen is al rampzalig, maar als je daar SP en GroenLinks bij optelt wordt het nog erger.''
Bakker zette in de notitie de CPB-scores van de linkse drie naast die van D66. Zijn partij komt op veel terreinen als beste uit de bus. Het D66-programma leidt onder meer tot een economische groei van 0,3% en een daling van de structurele werkloosheid met 0,5%. D66 doet ook van alle partijen (inclusief CDA en VVD) het meeste om de kosten van de vergrijzing betaalbaar te houden.
iets met een scheermes?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:52 schreef Autodidact het volgende:
Hazeslip...10 euro 3 gram.
UPC heeft me bijna een week van internet beroofd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het met je site Autodidact?
Dus alleen koot en de Bie? is wel erg beperkt. ook tegenwoordig worden echt wel goede programma's gemaakt hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beauty and the nerd ken ik niet. Lingo is voor bejaarden. Ik houd sowieso niet van spelletjes programma's.
Man bijt hond bijv. vind ik een erg sterk programma. Ongeëvenaard uit vroegere tijden is natuurlijk Van Kooten & De Bie maar dat moge duidelijk zijn.
Maar programma's als De Lama's, De Staat van Verwarring en Dit was het nieuws. Het leuke daaraan ontgaat mij volledig.
Heb je een laptop?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:40 schreef tvlxd het volgende:
O, flikker toch op...
Luie hond.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik ga wel plassen en dan naar bed.
Morgen niets bijzonders?quote:Op woensdag 15 november 2006 03:15 schreef Napalm het volgende:
Slapeloos vandaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)oek_immigranten.htmlquote:ROME - Het Vaticaan heeft zich voor het eerst kritisch uitgelaten over het gebruik van de islamitische hoofddoek in Europa. Volgens kardinaal Renato Martino moeten immigranten de tradities, cultuur en religie van hun nieuwe thuisland respecteren.
Op die manier wordt de integratie van migranten vergemakkelijkt, aldus Martino dinsdag op een persconferentie. Hij is een van de topkardinaals van de rooms-katholieke kerk en belast met migratiekwesties. Met de kritiek op de hoofddoek voegt het Vaticaan zich in de groeiende rij politieke en religieuze leiders in Europa die hun bezorgdheid uitten over de hoofddoeken bij islamitische immigranten. Zij vrezen dat hoofddoekjes de integratie belemmeren.
Dat is om niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:16 schreef Apropos het volgende:
Werken, om het werk niet, maar om tegen 't zwijgen/en twijf'len argumenten te verkrijgen.
Het was een goede ervaring. Soms moet je op je bek gaan om er van te leren.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:34 schreef sigme het volgende:
Goed zo, Rock!
quote:
Conjunctuur is vriendelijk voor coalitie
Nu het economisch herstel doorzet, zal de kritiek van de oppositie op de coalitie zich moeten richten op de verdeling van de welvaart.
Amsterdam, 14 nov. Raakt de vaart al weer uit de Nederlandse economie? 2006 was tot nu toe een jaar van spectaculair herstel, en ook voor volgend jaar staat volgens het kabinet een bovengemiddelde welvaartsgroei ingetekend. In de campagnes voor de parlementsverkiezingen van volgende week speelt de economie een belangrijke rol, en dan vooral de vraag in hoeverre het huidige kabinet zich daarvoor op de borst mag kloppen.
Vanmorgen berichtte het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat de economische groei, in een eerste raming, over het derde kwartaal 2,6 procent bedroeg. Dat is wat minder dan de groei van 2,8 procent in het tweede kwartaal en 2,9 procent in het eerste kwartaal van dit jaar. De groei valt nog sterker terug als van kwartaal op kwartaal wordt gerekend: 0,6 procent groei in het derde kwartaal ten opzichte van 1,3 procent in het tweede.
Zowel op jaar- als op kwartaalbasis komt de terugval voor rekening van de consumptieve bestedingen van burgers en vooral van de overheid. Met de rest van de bedrijvigheid is weinig mis. Er is een lichte terugval in de uitvoer, maar de investeringen trekken nog steeds sterk aan. En dat laatste is van belang voor de werkgelegenheid, die dan ook met 84.000 banen toenam – een stijging van 1,1 procent.
De lichte vertraging lijkt vooralsnog dan ook incidenteel, en terug te voeren op een zwakke maand in de zomer: juli, toen het uitzonderlijk warm was. Aan de schatkist af te lezen gaat het intussen nog steeds buitengewoon goed: minister Zalm van Financiën maakte dit weekeinde melding van een meevaller van 1,7 miljard euro door hogere inkomsten uit de vennootschapsbelasting. In de resterende maanden van dit jaar kan dat bedrag nog hoger uitvallen.
Hoe wisselend de groei van kwartaal op kwartaal kan uitvallen, illustreert het groeicijfer van de andere eurolanden. Duitsland kwam vanmorgen met een groei van 0,6 procent, even hoog als Nederland, Frankrijk berichtte eerder al een nulgroei en Spanje maakte melding van een snelle groei van 0,9 procent. In Italië liep de publicatie van de groeicijfers vanmorgen een symbolische vertraging op: de statistici staakten.
Voor de hele eurozone becijferde het statistische bureau Eurostat vanmorgen een kwartaalgroei van 0,5 procent en een jaargroei van 2,6 procent over het derde kwartaal. Nederland zit dus in de middenmoot van een gevarieerde groep. De terugval lijkt op dit moment niet structureel. De binnenlandse vraag in Nederland, en de rest van de eurozone, blijft ondanks de lichte vertraging sterk. Dat vermindert de afhankelijkheid van exportgroei als aanjager van de economie, en draagt ertoe bij dat de conjunctuur een eigen dynamiek krijgt.
Toch blijft de open economie sterk afhankelijk van wat er in het buitenland gebeurt. Het Nederlandse bootje is het afgelopen jaar vooral opgetild door het internationale tij, al hebben diverse regeringsmaatregelen het drijfvermogen wel verbeterd. Dat maakt het lastig te onderscheiden wie zich op de borst mag kloppen voor het herstel. Kritiek kan zich vrijwel alleen richten op de verdeling van de groeiende voorspoed.
De publicatie van de nog steeds gunstige groeicijfers vanmorgen, ruim een week voor de verkiezingen, is goed voor de zittende coalitie. De oppositie zal vooral uitkijken naar aanstaande donderdag. Dan komen de statistici van het CBS met het jaarlijkse Armoedebericht waaruit moet blijken of ook de onderkant van de samenleving iets heeft gezien van de aantrekkende welvaartsgroei.
Als je altijd op je bek gaat, leer je niets meer.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het was een goede ervaring. Soms moet je op je bek gaan om er van te leren.
Bovendien denk ik dat ik er zelf ook niet echt achterstond om daar aan het werk te gaan.
Puh. In je dromen misschien.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben een nazi.
In bloed, ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Autodidact het volgende:
Hangt die tegen de tegels, tvlxd?
Alles went, zelfs hangen.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Als je altijd op je bek gaat, leer je niets meer.
Gelukkig zit ik vandaag niet naast de radio, waar de hele dag Pastorsspotterijen Pastorsspotjes voorbij komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb de uitspraken van pastors toch echt niet gedroomt hoor.
Zelfs jij gaat niet altijd op je bek.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Als je altijd op je bek gaat, leer je niets meer.
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 november 2006 10:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik vandaag niet naast de radio, waar de hele dag Pastorsspotterijen Pastorsspotjes voorbij komen.
Ik zit gewoon met een emmer op m'n bureau. Totnogtoe blijf *ik* droog, zelfs op de fiets. Nog mijn dank, Mutant
.
Pfffrt. Het is een constante.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat niet altijd op je bek.
EénNL vergelijkt islamisering met nazismequote:Op woensdag 15 november 2006 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb de uitspraken van pastors toch echt niet gedroomt hoor.
Ga je weer met je kleine tank?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Graag gedaanZometeen maar weer naar colleg, hoop dat ik nog een parkeerplaats kan vinden
![]()
Zal ik maar een swastika op mn trui naaienquote:Op woensdag 15 november 2006 10:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
EénNL vergelijkt islamisering met nazisme
Pastors heeft gelijk! Je bent een Nazi!
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga je weer met je kleine tank?
En een raar snorretje laten staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik maar een swastika op mn trui naaien?
Wat is er zo goed dat een compleet verouderd instituut, dat bv vrouwen en getrouwden discrimineert en waar nonnen in habijt rondlopen; hun morele oordeel gaat 'opleggen', vooral aan anderen, want zelf voldoen ze aan de moderne westerse maatstaven al helemaal niet....quote:Op woensdag 15 november 2006 03:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vaticaan kritisch over hoofddoek immigranten
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oek_immigranten.html
Goed nieuws dat het Vaticaan zich bezighoud met de hete hangijzers van deze tijd, maar waarom plaatst de Telegraaf dit bericht 2 maal?
Moslims hebben een baard als kenmerkquote:Op woensdag 15 november 2006 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En een raar snorretje laten staan.
Heb je het milieu weer voor niks vervuildquote:Op woensdag 15 november 2006 10:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ga je braaf naar school blijkt de docent ziek te zijn. Ambtenaren.
Daar lig ik nog het minste wakker van.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heb je het milieu weer voor niks vervuild
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:35 schreef tvlxd het volgende:
Ik wilde... maar ja... zal wel weer kut worden...
Voordeel is dat ik nu wel een verslag kan maken die morgen af moet zijn. Wat dat betreft is er sprake van compensatie.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat weten we wel Mr Maarten. Je sociale kant is niet je sterkste en mooiste kant.
De vrouw en man moeten rekening houden met een celstraf van twintig jaar. Volgens de advocaat van de man wilde zijn cliënt slechts zijn beklag doen over de steward bij diens meerderen.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:![]()
![]()
Geknuffel leidt tot aanklacht terrorisme
Ik heb het toch ook een tijd bijgehouden, maar de werkelijke toegevoegde waarde is toch wel klein...quote:Op woensdag 15 november 2006 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
gisteravond Audioscrobbler-plugin geinstalleerd, geinig, jammer dat ik deze plugin/website niet eerder kende.
http://www.audioscrobbler.net/
Het zijn net moslimsquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef tvlxd het volgende:
Over nazisme gesproken: http://glenngreenwald.blo(...)s-act-in-action.html
nou, dat ze een profiel kunnen maken, en op basis daarvan vervolgens hints geven voor bands die mischien ook in de smaak vallen, toch wel leuk. En na een paar nummertjes zie ik idd al hele zooi bekende namen voorbijkomen (die ik dus ook al hebquote:Op woensdag 15 november 2006 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook een tijd bijgehouden, maar de werkelijke toegevoegde waarde is toch wel klein...
mmm, mischien had ik een andere id moeten gebruikenquote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef tvlxd het volgende:
Opeth, hein?
verschrikkelijk, en de helft daarvan ligt ook nog eens in Europaquote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/15642039/
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef tvlxd het volgende:
Doei.
Volgende keer toch maar kleren aantrekken?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Goedemorgen.
M'n gesprek bij de ABN was niks, maar verder is het leven top
Dagen zijn zelden bijzonder.quote:Op woensdag 15 november 2006 03:23 schreef Apropos het volgende:
Morgen niets bijzonders?
Ik betwijfel of het daar aan lag. Grapjurk.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar kleren aantrekken?
[..]
Check.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wel weer compleet terugkomen!
Gas stinkt.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef tvlxd het volgende:
NAVO-functionarissen waarschuwen dat Rusland bezig is een gasimperium te verwerven dat strekt van Algerije tot Centraal-Azië.
hazeslipquote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De nazi's zijn hip.
Give me that what I desire.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:27 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=lh1ypNyHRmA
Naar rot vlees, in het idee dat mensen instictief reageren op die lucht.quote:
Juist een mooi zuiver product waar ze dan weer troep in gaan gooienquote:Op woensdag 15 november 2006 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar rot vlees, in het idee dat mensen instictief reageren op die lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |