Ah joh, geef mekaar een biertje, lichte praat hier, niet over nadenkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:33 schreef BeeDee het volgende:
Eeejj !Weet niet wat jouw probleem is hoor..
D
Bier staat al lang klaar hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh, geef mekaar een biertje, lichte praat hier, niet over nadenken
biertje geven
Of allebei een tongzoen van mij, en ik heb me nog niet geschoren![]()
Lief doen nu
Ja dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef leonieke het volgende:
Btw, mag ik jullie nog iets met heel wat vreugde en blijdschap melden?
Ik ben lief !quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biertje geven
Lief doen nu
Ow, het moest echt leuk nieuws zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
Toe Leo, meld het maar. Kan wel wat leuk nieuws gebruiken
.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik ben gisteren zo'n sterke vrouw geweest en ik heb GEEN (let wel: GEEN) pannenkoek gegeten en van de rijstpap heb ik ook kunnen blijven.
Geef toe! Jullie zijn toch ook trots op mij?
Een ongeschoren tongzoenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biertje geven
Lief doen nu
Emotionele chantage daarmee moet je niet bij mij wezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik ben gisteren zo'n sterke vrouw geweest en ik heb GEEN (let wel: GEEN) pannenkoek gegeten en van de rijstpap heb ik ook kunnen blijven.
Oke...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk nieuws. Een huis gevonden ofzo, niet het feit dat je je niet vol hebt lopen proppen, da's nauwelijks leuk nieuws te noemen
.
Het gaat gewoon langzaam vooruitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oke...![]()
Huis/grond is dus nog altijd hetzelfde: mondeling akkoord maar de notaris laat keilang op zich wachten...
Duidelijk, BeeDee gaat er meteen vandoorquote:
Geen? Je had er zo zin inquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Neenee, momenteel staat het echt gewoon stil hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon langzaam vooruit
Heb een hockeystick staan hier, dus pas maar op jaquote:
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, momenteel staat het echt gewoon stil hoor![]()
Maar thx voor het positivisme(is dat trouwens een woord?
)
Idd!quote:
Maar maar... hij laat niets wetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruit
Kan echt hoor,quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb me sterk gehouden![]()
En ga er dan waarschijnlijk gewoon straks één etenAh nee joh!
ik hou me gewoon nog eens sterk
![]()
Hoewel een keertje achternabellen geen kwaad kan natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruit
Een keertje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel een keertje achternabellen geen kwaad kan natuurlijk
Ben ik een keer positief is het weer niet goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar maar... hij laat niets weten![]()
En er is nog geen compromis ondertekend he![]()
Jawel jawel, maar ik heb zo'n schrik opgedaan van mondelinge akkoorden...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief is het weer niet goed![]()
Gaat echt een keer goed komen hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel jawel, maar ik heb zo'n schrik opgedaan van mondelinge akkoorden...
Maar stel je maar voor dat het toch doorgaatDan hebben we misschien tegen volgend jaar deze tijd ons eigen huis
![]()
Van mij welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat echt een keer goed komen hoor
Mogen we dan langskomen![]()
Terecht, familie moet je ook niet uitnodigenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van mij wel![]()
Van phille?![]()
die zou zijn familie nog niet uitnodigen
![]()
En misschien dus wel nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
Maar DAT is pas verre toekomstmuziek![]()
Het gaat om een bouwgrondquote:
Je bent al even erg!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, familie moet je ook niet uitnodigen
Dus binnen het jaar is de housewarmingquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat om een bouwgrond
Dus eerst aankoop grond (ca 2 maand na compromis)
Dan bouwvergunning (8 weken als het plan klaar is tegen de akte)
Dan zijn we maart/april
Ondertussen lening in orde brengen![]()
Dan beginnen bouwenEind september/oktober/november klaar
![]()
Prettige avondquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga trouwens frieten bakken voor Phille. Die komt binnen nu en 10 minuten thuis van zijn werk denk ik.
Doeien tot morgen
Doe je voor mij nooitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga trouwens frieten bakken voor Phille.
Dat heeft andere redenen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijk, BeeDee gaat er meteen vandoor.
Toch zou je het goed doen in ONZquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Emotionele chantage daarmee moet je niet bij mij wezenWeet je best.
eerst pijpen, dan praten we verder
Voor zover ze zijn geweestquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo Marc.en BeeDee
![]()
![]()
Voor de rest al iedereen slapen?
Er zijn er een paar weg...en ik zit een beetje te zappen tussen MEN en GC..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo Marc.en BeeDee
![]()
![]()
Voor de rest al iedereen slapen?
Was het weer zo druk?quote:
Je lijkt wel een verkoper.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Jaguarized het volgende:Ik heb filmpjes van Dubai. Anyone?
Nou, is er een volledig topic doorheen gegaan vandaagquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was het weer zo druk?
[..]
Je lijkt wel een verkoper.![]()
Daar ben ik al een poos niet meer geweest zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er zijn er een paar weg...en ik zit een beetje te zappen tussen MEN en GC..![]()
Waar te vinden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Jaguarized het volgende:Ik heb filmpjes van Dubai. Anyone?
Truste Bengelquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik al een poos niet meer geweest zeg.![]()
Leuk spelletjes doen.
Maar ik ga ook naar bed, trusten allemaal.![]()
![]()
Truste, kort maar krachtig za ma zegge !quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk spelletjes doen.
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk spelletjes doen.
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe niet vergeten, morgen iedereen te laten duimen om 15 uur.![]()
Trusten MarcJag ook nog snel
![]()
![]()
![]()
Zelf gefilmd ? Leuk, Indiase house en...minder leuk Indiase crashquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rqz8WPl3YQo
http://www.youtube.com/watch?v=AIZcSxgvKS4
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zelf gefilmd ? Leuk, Indiase house en...minder leuk Indiase crash![]()
Tof toch ! Ik vind die zuur-kijk-smileys alleen echt kutdingen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ja we zaten in de taxi, echt te grappig. Die gast maakte er een disco van..
Hoe heet dat laaste nummer dan? Klinkt wel erg lekker moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe heet dat laaste nummer dan? Klinkt wel erg lekker moet ik eerlijk zeggen
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, mijn Arabisch is maar een paar woorden.
Je wil hem downloaden?quote:
Het nummer jaquote:
Lol in de taxi dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ze willen even niet meer
Ja jij bent ook niet echt spraakzaam.quote:
Celine Dion - Pour que tu m'aimes encorequote:
Niet huilen zei ik toch....zo wordt dat moeilijk..quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Celine Dion - Pour que tu m'aimes encore![]()
![]()
Het is een combinatie van lachen en huilen. Huilen met de pet op. Ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet huilen zei ik toch....zo wordt dat moeilijk..![]()
![]()
![]()
Edith Piaf - Je ne regrette rienquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is een combinatie van lachen en huilen. Huilen met de pet op. Ofzo.![]()
![]()
![]()
Sollyquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja jij bent ook niet echt spraakzaam.
Mag ik daar eens over nadenken?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat zijn de weinige dingen die je vreest ?![]()
![]()
Zoiets. Maar dan net niet helemaal. Of misschien wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Edith Piaf - Je ne regrette rienZoiets ?
![]()
![]()
![]()
Neem de tijd...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik daar eens over nadenken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan net niet helemaal. Of misschien wel.![]()
![]()
![]()
Nu jakkert James Blunt door de Sennheiser.
![]()
Das mooi,quote:
Daar kan je zelf wat aan doen mocht je dat willen hequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan net niet helemaal. Of misschien wel.![]()
![]()
![]()
Nu jakkert James Blunt door de Sennheiser.
![]()
Ongetwijfeld...onbevreesde..quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das mooi,
kom ik er nog wel eens op terug![]()
Ik heb mijn plan van gisterenavond niet kunnen doorzettenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ben al veels te lang wakker helaas,
maar verder gaat het wel weer een beetje.
Besloten niet te gaan werken.
En hoe is het met jou?
Jammer is dat dan he, als het niet lukt terwijl je er wel zin in hebt.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb mijn plan van gisterenavond niet kunnen doorzettenNiet echt kunnen uitslapen naar mijn goesting
![]()
Maar ik ben wel blij dat ik niet moet gaan werkenVandaag toetsen verbeteren zodat ik dat komend weekend niet meer moet doen en dan nog een beetje voorbereiden en dat zal het dan zo wat zijn
![]()
werkquote:Op woensdag 15 november 2006 09:47 schreef leonieke het volgende:
Alles goed hier? Of nog wakker aan het worden?
Ja, die mongool die hier de hele binnenstad laat trillen koud maken. Ze zijn het hele stationsplein aan het mollen met zo'n uit de kluiten gewassen beitel.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets dat we voor je kunnen doen?
Oehquote:Op woensdag 15 november 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die mongool die hier de hele binnenstad laat trillen koud maken. Ze zijn het hele stationsplein aan het mollen met zo'n uit de kluiten gewassen beitel.
Om 15h00quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef leonieke het volgende:
Was dat gesprek van Bengeltje in de voormiddag of namiddag? Want ik zit hier nu al heel de tijd te duimen waardoor ik niet kan werken![]()
Vast nietquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:
Tss, al die verloren tijd nu![]()
![]()
![]()
Zou het nog zin hebben dat ik nu nog begin te werken?![]()
Ga je nog wel wat doen?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
Ik ga vlug wat eten en dan verder duimen![]()
Alleen werk je er dan niet meerquote:Op woensdag 15 november 2006 12:37 schreef leonieke het volgende:
Ow ik heb trouwens geluk, ze gaan in juni rekening houden met mijn vak als ze het examenrooster opstellen. Ze hebben het deze keer gewoon als laatste vak ingevuld waardoor ik zo'n KUTrooster heb![]()
Ik heb al genoeg lawaai hierquote:Op woensdag 15 november 2006 11:39 schreef leonieke het volgende:
*lawaai maakt*
Ik ben gewoon al aan het verbeterenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je nog wel wat doen?
Of lekker relaxen?
Maar dat weten zij nog nietquote:Op woensdag 15 november 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen werk je er dan niet meer
Huh, het kind dat je nog niet hebt laat je niet door je schoonmoeder ophalenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al aan het verbeteren![]()
Daarnet waarschijnlijk op de tenen van mijn schoonmoeder getrapt door te zeggen als je een kind op de wereld zet dat je er zelf moet voor zorgen of het naar een onthaalmoeder moet brengen, maar dat ik het belachelijk vind dat je de grootouders met het kind opzadelt![]()
Nee, ze wordt grootmoeder he volgend jaar en mijn ma ook. En ze vroeg of mijn ma voor mijn zus haar kind ging zorgen. En toen heb ik dus gezegd dat mijn ma dat niet zou doen, behalve in noodsituaties en dan erbij gezegd dat ik dat ook maar normaal vind.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huh, het kind dat je nog niet hebt laat je niet door je schoonmoeder ophalen
Dan staat haar nog wat te wachtenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, ze wordt grootmoeder he volgend jaar en mijn ma ook. En ze vroeg of mijn ma voor mijn zus haar kind ging zorgen. En toen heb ik dus gezegd dat mijn ma dat niet zou doen, behalve in noodsituaties en dan erbij gezegd dat ik dat ook maar normaal vind.
Vond zij blijkbaar niet![]()
Nog niets gehoord dusquote:Op woensdag 15 november 2006 12:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, ik zou het liever vertellen eigenlijk![]()
Nee, schaftquote:
Mijn schoonmoeder gaat haar kleinkind opvangen hequote:Op woensdag 15 november 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan staat haar nog wat te wachten
Daarna moet het snel over zijn,quote:
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder gaat haar kleinkind opvangen he![]()
Dus dat wordt leuk als we hier in september nog wonen...![]()
Mja iddquote:Op woensdag 15 november 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat je voor die tijd je eigen mooie huis hebt hoor
Misschien vandaag dan nog met de post?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad
En het is vanavond departementsraad waar mijn aanstelling zou bekrachtigd worden. Maar het departementshoofd had mij gezegd dat dat ging gebeuren als hij officieel op de hoogte werd gesteld van de beslissing (en dat zou pas gebeuren als IK ook officieel op de hoogte was gebracht). Dus ik hoop echt dat ze dat intern geregeld krijgen tegen vanavond anders gaat het nog een maand duren.
Dat scheelt zeker. Al ben je dan ook niet blij als je na een dag werken thuiskomt en er zit zo'n klein ding te janken.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:51 schreef leonieke het volgende:
Maar laat het al positief zijn dat ik volgend jaar normaalgezien terug fulltime ga werken (ale ik werk nu ook fulltime, maar de helft ervan thuis) en hier dus niet meer te veel ga rondlopen. Hopelijk niet als het kind hier is.
Nopez, is al langsgeweest. Ik stond hem bijna op te wachten aan de busquote:Op woensdag 15 november 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien vandaag dan nog met de post?
Ik vrees echt dat ik het niet ga kunnen opbrengen om ernaar te kijken. Ja, ik vergeef niet rapquote:Op woensdag 15 november 2006 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker. Al ben je dan ook niet blij als je na een dag werken thuiskomt en er zit zo'n klein ding te janken.
Dan stellen ze die vergadering van vanavond maar uitquote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, is al langsgeweest. Ik stond hem bijna op te wachten aan de bus![]()
De boodschap komt dan waarschijnlijk wel aanquote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat ik het niet ga kunnen opbrengen om ernaar te kijken. Ja, ik vergeef niet rap![]()
Da's net het probleem: ALS hij aankomt, ga ik mij moeten aanpassenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De boodschap komt dan waarschijnlijk wel aan
Lolquote:Op woensdag 15 november 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan stellen ze die vergadering van vanavond maar uit
Verkeerde lunch hoor en voel ik netquote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarna moet het snel over zijn,
of ze hebben het arsenicum in de verkeerde lunch gestopt
heb jij een opzegtermijn bij je huidige werkgever?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol
Ik vrees ervoor![]()
Maar anders kunnen ze misschien een speciale departementsraad inlassen volgende week ofzo![]()
Dus gewoon hopen dat jullie snel weg zijn daar en een eigen huis vinden.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's net het probleem: ALS hij aankomt, ga ik mij moeten aanpassen![]()
Phille natuurlijk wat lastig omdat ik mijn schoonmoeder niet op de hoogte heb gebracht van haar laatste uitspraken, maar ja, ik wil ook geen ruzie stokenZo zit ik nu ook niet in elkaar
Daar moet ik ook nog eens voor informeren idd!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb jij een opzegtermijn bij je huidige werkgever?
Yups, zo binnen nu en een jaarquote:Op woensdag 15 november 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gewoon hopen dat jullie snel weg zijn daar en een eigen huis vinden.
Jij voelt je niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 15 november 2006 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerde lunch hoor en voel ik net
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens voor informeren idd!
Maar dat is normaalgezien 7 werkdagen ofzo
Hoogst irritant iigquote:Op woensdag 15 november 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij voelt je niet helemaal lekker
dan heeft er iemand echt wat verkeerd gedaan hoor
Hoi, ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
7 werkdagen
Ik heb hier 2 maanden vanaf het einde van de maand![]()
Bij mijn vorige werkgever was het anderhalve maand vanaf einde van de maand (omdat ik zelf ontslag indiende, anders was het drie maand)quote:Op woensdag 15 november 2006 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]7 werkdagen
Ik heb hier 2 maanden vanaf het einde van de maand![]()
en toen bleek dat de stekker er niet in zat?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:47 schreef _Cara_ het volgende:
Stomme printer! een half uur liggen klooien aan dat ding!![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
en toen bleek dat de stekker er niet in zat?
4 documenten in wachtrij.. en het ding weigerde alles..quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
en toen bleek dat de stekker er niet in zat?
Ze zou de eerste niet zijn, te vaak meegemaakt met mensen die bellen.quote:
zeg , wat dacht je... ik kan echt wel nadenken hoor...tssssssssssssquote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou de eerste niet zijn, te vaak meegemaakt met mensen die bellen.
ik had het al gelezen...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Cara,
deze is speciaal voor jou
20 jaar cel voor knuffelen!
Knuffelen mag dus gewoon niet
We komen je wel opzoeken hoor in de gevangenisquote:Op woensdag 15 november 2006 14:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik had het al gelezen...![]()
Maar die zien het knuffelen misschien toch net iets anders dan ik.. ik weet niet hķe die geknuffeld hebben..ze zullen wel net de grens zijn overgegaan .. denk ik..
edit
Voor mij geen enkele reden om niet meer te knuffelen of te kuddelen.. dat blijft gewoon mijn ding!met mn kussen enzo..
![]()
Cara wordt nog een technisch vrouwtje zoquote:Op woensdag 15 november 2006 13:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
4 documenten in wachtrij.. en het ding weigerde alles..
Niet afsluiten.. niet annuleren! ik heb me in een bocht gegooid en nu doet het weer..![]()
Een 5 granenbrood..aub..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben naar de markt toe,
iemand nog iets nodig?
Ben van alle markten thuis...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Cara wordt nog een technisch vrouwtje zo
Dat merk ik wel jaquote:
Dat wil ik zelfs doen voor een aantal procentjesquote:Op woensdag 15 november 2006 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat merk ik wel ja.
Kan jij mijn boekhoudster dan worden? Scheelt mij weer financiën bijhouden![]()
Je kan hier 10 procent krijgenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat wil ik zelfs doen voor een aantal procentjes![]()
mooi thxs.. nu verhonger ik iig niet...en er moet wél wat te kuddelen blijven natuurlijk..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]uwt 5 granenbrood door de kabel
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mooi thxs.. nu verhonger ik iig niet...en er moet wél wat te kuddelen blijven natuurlijk..![]()
niet? ja zeg dat dan.....nu is het geplet..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat brood is niet bedoeld om te kuddelen hoor
Voorals nog, dat klinkt als.................quote:Op woensdag 15 november 2006 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niet? ja zeg dat dan.....nu is het geplet..![]()
Mijn speciale kussen is om te kuddelen..vooralsnog..
welk boek?
Ah nee,quote:Op woensdag 15 november 2006 15:05 schreef leonieke het volgende:
Omg omg.. ik vrees dat ik een stommiteit heb begaan![]()
Foutje, bedanktquote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef leonieke het volgende:
Wel![]()
Alle leerkrachten (70 mensen) moesten tijdens de herfstvakantie hun jaarplannen via smartschool indienen. Laten we zeggen dat dat over ongeveer 500 documenten gaat.
Nu was er vandaag iemand die mij vroeg of ik een paar van haar documenten kon verwijderen omdat ze een fout had gemaakt.
"Oh da's geen probleem, doe ik wel ff"
Dus ik verwijder bestand 1: geen probleem, bestand 2: geen probleem... bestand 3........ ALLES weg![]()
![]()
![]()
Geen enkel jaarplan staat nog op smartschool![]()
Back-up? Euh wel jah euhm... dat staat op een server van Smartschool, maar daar kan ik niet aan en de kans is groot dat ze die niet gratis terugzetten.
OOps![]()
Misschien kan ik het morgen gaan zeggen tegen de directie en direct mijn ontslag ook indienenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foutje, bedankt
Komt ook weer goed dit hoor![]()
haha zo'n vaart zal het wel niet lopen Leo..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien kan ik het morgen gaan zeggen tegen de directie en direct mijn ontslag ook indienen![]()
Stoere actiequote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef leonieke het volgende:
Wel![]()
Alle leerkrachten (70 mensen) moesten tijdens de herfstvakantie hun jaarplannen via smartschool indienen. Laten we zeggen dat dat over ongeveer 500 documenten gaat.
Nu was er vandaag iemand die mij vroeg of ik een paar van haar documenten kon verwijderen omdat ze een fout had gemaakt.
"Oh da's geen probleem, doe ik wel ff"
Dus ik verwijder bestand 1: geen probleem, bestand 2: geen probleem... bestand 3........ ALLES weg![]()
![]()
![]()
Geen enkel jaarplan staat nog op smartschool![]()
Back-up? Euh wel jah euhm... dat staat op een server van Smartschool, maar daar kan ik niet aan en de kans is groot dat ze die niet gratis terugzetten.
OOps![]()
Dat zou dan wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien kan ik het morgen gaan zeggen tegen de directie en direct mijn ontslag ook indienen![]()
Bwaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha zo'n vaart zal het wel niet lopen Leo...is vast te herstellen... toch?
![]()
En nu moet ik dringend weg hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer leuk zijn
Hoi, ik heb een nieuwe baan, dus ga eind van dit jaar weg,
en oh, heb alle roosters per ongeluk weggegooid
Zo leuk is ie nou ook weer niet,quote:Op woensdag 15 november 2006 15:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa![]()
Ik heb een mail gestuurd naar Smartschool met de vraag of ze dat gratis kunnen rechtzetten. Kan het niet gratis dan moet elke leerkracht opnieuw beginnen.
Dit wordt DE grap van het jaar, dat wel![]()
Op school zullen ze hem wel geslaagd vinden denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo leuk is ie nou ook weer niet,
er zijn echt veel betere belgenmoppen hoor
De mensheid heeft nog nooit bestaan joh,quote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Pheno het volgende:
Is de mensheid al dood?
Dat blijven altijd leuke dingen jaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op school zullen ze hem wel geslaagd vinden denk ik
Ik heb haar nog niet gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef leonieke het volgende:
Is bengel al online op msn ofzo?
Ben er net.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
BENGELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL,
ben je er al? Hoe ging het?
Hoe is't er mee dan leo?quote:
Webcam je ook wel eens met haar?quote:
Lees eens op de vorige paginaquote:
Waarom bied die bedrijfsleider dat dan aanquote:Op woensdag 15 november 2006 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben er net.![]()
De regioleider zocht alleen een leidinggevende, als ik dat wou mja dan.
Maar ik wil geen 40 uur werken.Ik had gesolliciteerd op de part-time functie die de bedrijfsleider aanbood.
O en mijn msn staat wel aan, maar niemand die wat ontvangt, of wat terug kan sturen.![]()
Dankje nog voor je berichtje.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef leonieke het volgende:
Is bengel al online op msn ofzo?
Graag gedaanquote:
Weet ik veel.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom bied die bedrijfsleider dat dan aanBalen hoor
Ik merk het ja, krijg ook niets naar je verzonden.
Ik hoop dat je snel wat vind hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik veel.Kwam nogal op mijn kouwedak.
![]()
Maar weer door solliciteren dus.
Weet ik niet, hij zei, "ja maar ik zoek , geen verkoopster, geen assistentes, maar eenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
En waarom werd die parttime functie dan uitgeschreven? Of hebben ze daar niets van gezegd?
Het is wel weer positief dat je dat dan had kunnen krijgenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij zei, "ja maar ik zoek , geen verkoopster, geen assistentes, maar een
leiding gevende."
Ja dat weer wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is wel weer positief dat je dat dan had kunnen krijgen
Doe ie niet aan.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Webcam je ook wel eens met haar?
Ivm de kinderen en hond die ik heb, daarbij het huishouden.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef leonieke het volgende:
En mag ik vragen waarom je die fulltime job niet ziet zitten? Ivm de kinderen?
Dan is de volgende gewoon wel raakquote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat weer wel.![]()
Burdie, weet niet wie je bent, maar zwaai maar even
Lekker dan.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lees eens op de vorige paginaMijn blunder van de week heb ik ff uitgeschreven
![]()
Maar voor de rest gaat het wel![]()
Herkenbaar bij partnerquote:Op woensdag 15 november 2006 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik veel.Kwam nogal op mijn kouwedak.
![]()
Maar weer door solliciteren dus.
Wanneer is de volgende?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is de volgende gewoon wel raak
Als ze zelf weten we ze willen danEn ze missen jou nu, die kans krijgen ze niet meer
Die komt echt weerquote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende?![]()
Nouja ik zie het maar zo, ben ik met de feestdagen en vakantie van de kids nog thuis.![]()
![]()
Volgende keer beter.quote:
Geef d'r maar een knuffel van me, en zeg dat ik weet hoe ze zich voelt.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:51 schreef leonieke het volgende:
En oops, 50 euro kosten om de bestanden terug te plaatsenEn dan gaan ze er nog niet allemaal in zitten
Ik vrees dat alle leerkrachten opnieuw gaan moeten beginnen...
Laat ons hopenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn toch dingen die ze wel bewaard hebben mag ik hopen?
Die gaan echt zo blij met je zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons hopen
Morgen eerste werk: naar directie![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan echt zo blij met je zijn
Nopez, alles kwijt.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef Tally het volgende:
Ben je alles kwijt Leo?
Kan je niet met een progje alles terugkrijgen?
Omdat dat op jouw eigen pc staatquote:Op woensdag 15 november 2006 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja idd, met een proggie kun je alles terug halendat had ik met de foto's, video's, programma's games muziek alles weg, maar gelukkig kreeg ik met een proggie alles weer terug
Die horen gewoon een degelijke backup te hebben dan. Zeker als het iets externs isquote:Op woensdag 15 november 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat dat op jouw eigen pc staat![]()
Het gaat over de website smartschool. Je bezoekt een site, plaatst bestanden op die site, verstuurt berichten via die site, enzo... een soort blackboard waarop alle bestanden staan.
Dan wordt het een ander probleem, en dit probleem is idd niet leukquote:Op woensdag 15 november 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat dat op jouw eigen pc staat![]()
Het gaat over de website smartschool. Je bezoekt een site, plaatst bestanden op die site, verstuurt berichten via die site, enzo... een soort blackboard waarop alle bestanden staan.
foto'squote:Op woensdag 15 november 2006 17:56 schreef frank07 het volgende:
wajooooo
mn broertje tieft net vd trap..![]()
dik veel bloed enzo jeweetwel
Kut voor hem.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:56 schreef frank07 het volgende:
wajooooo
mn broertje tieft net vd trap..![]()
dik veel bloed enzo jeweetwel
Sorry, das toch vragen om met zo'n postquote:
Bulten en bloed, goede combinatiequote:Op woensdag 15 november 2006 18:22 schreef frank07 het volgende:
toch niet zo grappig![]()
hij is nu naar t ziekenhuis, hij had nl allemaal bulten op zn gezicht![]()
Om de twee dagen backuppen ze, alleen moet je ervoor betalen als je iets terugwilt. En daar gaat het probleem zittenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die horen gewoon een degelijke backup te hebben dan. Zeker als het iets externs is
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tuurlijk schrik je dan Frank
Maar wil je daar nu echt een foto van marc?
Normaal is dat jouw taak tochquote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja jij hebt het weer gedaan ja![]()
En idd, FOK! is weer eens standaard traag
Eet je mee?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
*hongerrrrr*
Het viel allemaal wel mee?quote:
Ah, daar gaat die lepel dus heen de hele tijdquote:Op woensdag 15 november 2006 19:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Du'uh! Zie je mij niet misschien?![]()
he johquote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee?
Hersenschudding (indien aanwezigheid van hersenen)?
En dat zonder dat ik in onz komquote:Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef frank07 het volgende:
[..]
he joh![]()
ik roep jou hierbij uit tot de meest hersenloze fokker![]()
maar t viel wel mee volgens mij.
Waarschijnlijk geen hersenschudding, morgen heeft ie alleen hele erge spierpijn ofzo![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar gaat die lepel dus heen de hele tijd
T is lekker blijkbaar, je bent er helemaal stil vanquote:
Argh, ik heb daar nu zo'n zin inquote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker blijkbaar, je bent er helemaal stil van
Dat is helemaal super lekker jaquote:Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Argh, ik heb daar nu zo'n zin in![]()
Het is al 5 jaar geleden dat ik dat nog eens gegeten heb. Toen mijn ma 50 werd hebben we een verrassingsfeestje georganiseerd waarbij een echte Spanjaard ter plaatste Paëlla kwam maken... Goddelijk![]()
Het zegt me niet direct iets. Ik ken ze hier enkel uit de diepvrieszakkenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is helemaal super lekker ja
Dit is gewoon uit zo'n pak van de Knorr, weet niet of jullie die ook hebben.
Dit is de rijst en kruiden. Kip en vis etc zelf toevoegen. Is echt goed te doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zegt me niet direct iets. Ik ken ze hier enkel uit de diepvrieszakken![]()
Die soesjes klinkt wel weer heel lekker jaquote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb net me bordje en toetje (slagroomsoesjes) op
Op een vermoeiende dag leerlingen na, gaat alles best hoorquote:
Ik had geen leerlingen vandaagquote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef zenna het volgende:
[..]
Op een vermoeiende dag leerlingen na, gaat alles best hoor![]()
En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |