http://www.ad.nl/fun/bizar/article809449.ecequote:Geknuffel leidt tot aanklacht terrorisme
WASHINGTON - Een verliefd stel is aangeklaagd wegens schending van de Amerikaanse antiterreurwet.
De man en vrouw hadden elkaar in een vliegtuig geknuffeld, wat tot afkeurende reacties van andere passagiers leidde. De man legde onder meer zijn hoofd in de schoot van zijn geliefde.
Een steward greep in en vroeg het stel herhaaldelijk op te houden. De man reageerde verbolgen en dreigde met ernstige gevolgen als de steward hen niet met rust liet. De steward waarschuwde de autoriteiten, die het paar na de landing arresteerden.
De vrouw en man moeten rekening houden met een celstraf van twintig jaar. Volgens de advocaat van de man wilde zijn cliënt slechts zijn beklag doen over de steward bij diens meerderen.
Al zou het 20 dagen worden...quote:Op woensdag 15 november 2006 08:34 schreef Megumi het volgende:
Lijkt me sterk dat het idd 20 jaar wordt.
Ja, en 20 jaar voor het geven van repliek aan een stewardess is een proportionele en terechte straf! Wanneer we dat loslaten, vliegt er iedere dag een Boeing in een wolkenkrabber.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij meer te draaien om het dreigen dan om het knuffelen. Mooi om te zien hoe dingen weer uit z'n verband worden gerukt.
Je weet niet eens waar die knul mee gedreigd heeft. En daarnaast is er kans op 20 jaar, er is nog geen enkel proces geweest.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en 20 jaar voor het geven van repliek aan een stewardess is een proportionele en terechte straf! Wanneer we dat loslaten, vliegt er iedere dag een Boeing in een wolkenkrabber.
ik denk dat 'ie daar voor gearresteerd is.quote:man reageerde verbolgen en dreigde met ernstige gevolgen als de steward hen niet met rust liet.
Ik ben ook benieuwd naar waarmee gedreigd werd.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij meer te draaien om het dreigen dan om het knuffelen. Mooi om te zien hoe dingen weer uit z'n verband worden gerukt.
HoaXquote:Op woensdag 15 november 2006 08:33 schreef LXIV het volgende:
En niet in een land dat deelachtig is in de "As van het kwaad", maar in het land of the free, de vereendigde staaten van amerika.
[..]
http://www.ad.nl/fun/bizar/article809449.ece
Maar in de strijd tegen het terrorisme moeten blijkbaar offers gemaakt worden, en is er blijkbaar geen offer groot genoeg.
Het is opmerkelijk dat juist diegenen die altijd zo met het begrip vrijheid dweepten nu de pleitbezorgers van de afbraak er van zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef sitting_elfling het volgende:
stomme shit titel. Het is niet 20 jaar voor knuffelen!!!, het is 20 jaar voor een grote bek tegen de steward. De steward bedreigen etc. Je weet dat ze scherp zijn qua beveliging. En dan ga je dat doen ... dan kun je zo iets ook verw8en!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |