abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2006 @ 08:33:25 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43568517
En niet in een land dat deelachtig is in de "As van het kwaad", maar in het land of the free , de vereendigde staaten van amerika.
quote:
Geknuffel leidt tot aanklacht terrorisme

WASHINGTON - Een verliefd stel is aangeklaagd wegens schending van de Amerikaanse antiterreurwet.

De man en vrouw hadden elkaar in een vliegtuig geknuffeld, wat tot afkeurende reacties van andere passagiers leidde. De man legde onder meer zijn hoofd in de schoot van zijn geliefde.
Een steward greep in en vroeg het stel herhaaldelijk op te houden. De man reageerde verbolgen en dreigde met ernstige gevolgen als de steward hen niet met rust liet. De steward waarschuwde de autoriteiten, die het paar na de landing arresteerden.
De vrouw en man moeten rekening houden met een celstraf van twintig jaar. Volgens de advocaat van de man wilde zijn cliënt slechts zijn beklag doen over de steward bij diens meerderen.
http://www.ad.nl/fun/bizar/article809449.ece

Maar in de strijd tegen het terrorisme moeten blijkbaar offers gemaakt worden, en is er blijkbaar geen offer groot genoeg.
The End Times are wild
  woensdag 15 november 2006 @ 08:34:27 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43568530
Lijkt me sterk dat het idd 20 jaar wordt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 november 2006 @ 08:35:03 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43568535
Wat een mongolen...
Damn...

Nu is het van die knakker ook niet echt slim om te gaan dreigen, maar 20 jaar??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43568537
Land of the free, home of the brave.
For great justice!
pi_43568545
En dan een land als Iran als "achterlijk" bestempelen. .
For great justice!
  woensdag 15 november 2006 @ 08:37:32 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43568567
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:34 schreef Megumi het volgende:
Lijkt me sterk dat het idd 20 jaar wordt.
Al zou het 20 dagen worden...
Het gaat om het principe.

Het blijkt maar weer dat het volk bestaat uit een stel randdebiele mestvarkens dat rijp is voor de slacht wanneer het zich zo laat bangmaken/koeieneren. Alle rechten en vrijheden waar ooit voor gevochten is, laat het achteloos naar de stort brengen wanneer een zelfverklaarde redder des vaderlands (Bush) roept dat dit noodzakelijk is in de grotendeels zelf bedachte strijd tegen de terreur.
The End Times are wild
pi_43568569
Compleet doorgeslagen die Amerikanen, sheesh.....wat een kneuzen!
pi_43568575
Amerika

[ Bericht 20% gewijzigd door vinnieboy op 15-11-2006 08:48:05 ]
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  woensdag 15 november 2006 @ 08:50:14 #9
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43568768
Bashtopic # 243508435, dit is niet gebeurd, loop maar door mensen, niets te zien hier.

On-topic, tot wat had zoenen wel niet gerelateerd, levenslang? En een 10-mile-high? Doodstraf?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43570442
Inderdaad, schandalig, volgens islamitisch recht had de vrouw gewoon gestenigd moeten worden, de man gaat uiteraard vrijuit want de vrouw was ongesluierd.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_43570484
Lijkt mij meer te draaien om het dreigen dan om het knuffelen. Mooi om te zien hoe dingen weer uit z'n verband worden gerukt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 15 november 2006 @ 10:31:20 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43570687
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij meer te draaien om het dreigen dan om het knuffelen. Mooi om te zien hoe dingen weer uit z'n verband worden gerukt.
Ja, en 20 jaar voor het geven van repliek aan een stewardess is een proportionele en terechte straf! Wanneer we dat loslaten, vliegt er iedere dag een Boeing in een wolkenkrabber.
The End Times are wild
pi_43570911
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, en 20 jaar voor het geven van repliek aan een stewardess is een proportionele en terechte straf! Wanneer we dat loslaten, vliegt er iedere dag een Boeing in een wolkenkrabber.
Je weet niet eens waar die knul mee gedreigd heeft. En daarnaast is er kans op 20 jaar, er is nog geen enkel proces geweest.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_43570994
Lezen is moeilijk, en de boel flink overdrijven is natuurlijk véél leuker maar...
quote:
man reageerde verbolgen en dreigde met ernstige gevolgen als de steward hen niet met rust liet.
ik denk dat 'ie daar voor gearresteerd is.
pi_43571512
Hij zal wel gedreigd hebben met bommen en granaten.
pi_43572231
ze hadden beter in een moskee kunnen gaan vrijen of zo ..
pleased to meet you
  woensdag 15 november 2006 @ 12:11:41 #17
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43573147
Straf is natuurlijk niet voor het knuffelen maar voor het bedreigen. Stel er breekt paniek uit in het vliegtuig?

Misschien zijn er hele SWAT-teams opgeroepen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43573284
Helemaal der aan daar ... gewoon ziek van de angst .
pi_43573620
Het lijkt mij een sensatiebericht dat erop is gericht om de antiterrorismewetgeving op een goedkope manier belachelijk te maken.

Normaal gesproken lijkt het mij niet dat knuffelen veel irritatie oplevert bij andere reizigers, dus ik vraag mij af wat dat voor geknuffel is geweest. Ook vraag ik mij af wat de knuffelende man precies tegen de steward heeft gezegd. De man en de vrouw hebben ook geen twintig jaar cel gekregen, maar er kan hun een straf worden opgelegd. Helaas hoor je later meestal niet meer wat er precies is gebeurd en of er sprake is van een veroordeling en welke straf is opgelegd. Het lijkt mij buitengewoon sterk dat deze mensen 20 jaar de cel in gaan.
pi_43575498
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:23 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar waarmee gedreigd werd.
Dat het zeiken over geknuffel vergezocht was kan nooit goedmaken dat iemand daarna maar even buiten proporties uit diens slof schiet.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_43575606
Vanuit Breda heeft Big Brother Ruud inmiddels hevig ontdaan en geschokt op dit nieuwsbericht gereageerd...
pi_43576032
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:33 schreef LXIV het volgende:
En niet in een land dat deelachtig is in de "As van het kwaad", maar in het land of the free , de vereendigde staaten van amerika.
[..]

http://www.ad.nl/fun/bizar/article809449.ece

Maar in de strijd tegen het terrorisme moeten blijkbaar offers gemaakt worden, en is er blijkbaar geen offer groot genoeg.
HoaX
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43581361
Dat moeten er een paar van de harde kern van de Mile High club zijn geweest, die gaan inderdaad over lijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43581488
stomme shit titel. Het is niet 20 jaar voor knuffelen!!!, het is 20 jaar voor een grote bek tegen de steward. De steward bedreigen etc. Je weet dat ze scherp zijn qua beveliging. En dan ga je dat doen ... dan kun je zo iets ook verw8en!!!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 15 november 2006 @ 17:55:20 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43581812
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef sitting_elfling het volgende:
stomme shit titel. Het is niet 20 jaar voor knuffelen!!!, het is 20 jaar voor een grote bek tegen de steward. De steward bedreigen etc. Je weet dat ze scherp zijn qua beveliging. En dan ga je dat doen ... dan kun je zo iets ook verw8en!!!
Het is opmerkelijk dat juist diegenen die altijd zo met het begrip vrijheid dweepten nu de pleitbezorgers van de afbraak er van zijn.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')