Ah joh, geef mekaar een biertje, lichte praat hier, niet over nadenkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:33 schreef BeeDee het volgende:
Eeejj !Weet niet wat jouw probleem is hoor..
D
Bier staat al lang klaar hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh, geef mekaar een biertje, lichte praat hier, niet over nadenken
biertje geven
Of allebei een tongzoen van mij, en ik heb me nog niet geschoren![]()
Lief doen nu
Ja dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef leonieke het volgende:
Btw, mag ik jullie nog iets met heel wat vreugde en blijdschap melden?
Ik ben lief !quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biertje geven
Lief doen nu
Ow, het moest echt leuk nieuws zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
Toe Leo, meld het maar. Kan wel wat leuk nieuws gebruiken
.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik ben gisteren zo'n sterke vrouw geweest en ik heb GEEN (let wel: GEEN) pannenkoek gegeten en van de rijstpap heb ik ook kunnen blijven.
Geef toe! Jullie zijn toch ook trots op mij?
Een ongeschoren tongzoenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biertje geven
Lief doen nu
Emotionele chantage daarmee moet je niet bij mij wezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik ben gisteren zo'n sterke vrouw geweest en ik heb GEEN (let wel: GEEN) pannenkoek gegeten en van de rijstpap heb ik ook kunnen blijven.
Oke...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk nieuws. Een huis gevonden ofzo, niet het feit dat je je niet vol hebt lopen proppen, da's nauwelijks leuk nieuws te noemen
.
Het gaat gewoon langzaam vooruitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oke...![]()
Huis/grond is dus nog altijd hetzelfde: mondeling akkoord maar de notaris laat keilang op zich wachten...
Duidelijk, BeeDee gaat er meteen vandoorquote:
Geen? Je had er zo zin inquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Neenee, momenteel staat het echt gewoon stil hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon langzaam vooruit
Heb een hockeystick staan hier, dus pas maar op jaquote:
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, momenteel staat het echt gewoon stil hoor![]()
Maar thx voor het positivisme(is dat trouwens een woord?
)
Idd!quote:
Maar maar... hij laat niets wetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruit
Kan echt hoor,quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb me sterk gehouden![]()
En ga er dan waarschijnlijk gewoon straks één etenAh nee joh!
ik hou me gewoon nog eens sterk
![]()
Hoewel een keertje achternabellen geen kwaad kan natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruit
Een keertje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel een keertje achternabellen geen kwaad kan natuurlijk
Ben ik een keer positief is het weer niet goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar maar... hij laat niets weten![]()
En er is nog geen compromis ondertekend he![]()
Jawel jawel, maar ik heb zo'n schrik opgedaan van mondelinge akkoorden...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief is het weer niet goed![]()
Gaat echt een keer goed komen hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel jawel, maar ik heb zo'n schrik opgedaan van mondelinge akkoorden...
Maar stel je maar voor dat het toch doorgaatDan hebben we misschien tegen volgend jaar deze tijd ons eigen huis
![]()
Van mij welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat echt een keer goed komen hoor
Mogen we dan langskomen![]()
Terecht, familie moet je ook niet uitnodigenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Van mij wel![]()
Van phille?![]()
die zou zijn familie nog niet uitnodigen
![]()
En misschien dus wel nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
Maar DAT is pas verre toekomstmuziek![]()
Het gaat om een bouwgrondquote:
Je bent al even erg!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, familie moet je ook niet uitnodigen
Dus binnen het jaar is de housewarmingquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het gaat om een bouwgrond
Dus eerst aankoop grond (ca 2 maand na compromis)
Dan bouwvergunning (8 weken als het plan klaar is tegen de akte)
Dan zijn we maart/april
Ondertussen lening in orde brengen![]()
Dan beginnen bouwenEind september/oktober/november klaar
![]()
Prettige avondquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga trouwens frieten bakken voor Phille. Die komt binnen nu en 10 minuten thuis van zijn werk denk ik.
Doeien tot morgen
Doe je voor mij nooitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef leonieke het volgende:
Ik ga trouwens frieten bakken voor Phille.
Dat heeft andere redenen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijk, BeeDee gaat er meteen vandoor.
Toch zou je het goed doen in ONZquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Emotionele chantage daarmee moet je niet bij mij wezenWeet je best.
eerst pijpen, dan praten we verder
Voor zover ze zijn geweestquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo Marc.en BeeDee
![]()
![]()
Voor de rest al iedereen slapen?
Er zijn er een paar weg...en ik zit een beetje te zappen tussen MEN en GC..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo Marc.en BeeDee
![]()
![]()
Voor de rest al iedereen slapen?
Was het weer zo druk?quote:
Je lijkt wel een verkoper.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Jaguarized het volgende:Ik heb filmpjes van Dubai. Anyone?
Nou, is er een volledig topic doorheen gegaan vandaagquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was het weer zo druk?
[..]
Je lijkt wel een verkoper.![]()
Daar ben ik al een poos niet meer geweest zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er zijn er een paar weg...en ik zit een beetje te zappen tussen MEN en GC..![]()
Waar te vinden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Jaguarized het volgende:Ik heb filmpjes van Dubai. Anyone?
Truste Bengelquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik al een poos niet meer geweest zeg.![]()
Leuk spelletjes doen.
Maar ik ga ook naar bed, trusten allemaal.![]()
![]()
Truste, kort maar krachtig za ma zegge !quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk spelletjes doen.
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk spelletjes doen.
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe niet vergeten, morgen iedereen te laten duimen om 15 uur.![]()
Trusten MarcJag ook nog snel
![]()
![]()
![]()
Zelf gefilmd ? Leuk, Indiase house en...minder leuk Indiase crashquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rqz8WPl3YQo
http://www.youtube.com/watch?v=AIZcSxgvKS4
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zelf gefilmd ? Leuk, Indiase house en...minder leuk Indiase crash![]()
Tof toch ! Ik vind die zuur-kijk-smileys alleen echt kutdingen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ja we zaten in de taxi, echt te grappig. Die gast maakte er een disco van..
Hoe heet dat laaste nummer dan? Klinkt wel erg lekker moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe heet dat laaste nummer dan? Klinkt wel erg lekker moet ik eerlijk zeggen
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, mijn Arabisch is maar een paar woorden.
Je wil hem downloaden?quote:
Het nummer jaquote:
Lol in de taxi dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ze willen even niet meer
Ja jij bent ook niet echt spraakzaam.quote:
Celine Dion - Pour que tu m'aimes encorequote:
Niet huilen zei ik toch....zo wordt dat moeilijk..quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Celine Dion - Pour que tu m'aimes encore![]()
![]()
Het is een combinatie van lachen en huilen. Huilen met de pet op. Ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet huilen zei ik toch....zo wordt dat moeilijk..![]()
![]()
![]()
Edith Piaf - Je ne regrette rienquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is een combinatie van lachen en huilen. Huilen met de pet op. Ofzo.![]()
![]()
![]()
Sollyquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja jij bent ook niet echt spraakzaam.
Mag ik daar eens over nadenken?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat zijn de weinige dingen die je vreest ?![]()
![]()
Zoiets. Maar dan net niet helemaal. Of misschien wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Edith Piaf - Je ne regrette rienZoiets ?
![]()
![]()
![]()
Neem de tijd...quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik daar eens over nadenken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan net niet helemaal. Of misschien wel.![]()
![]()
![]()
Nu jakkert James Blunt door de Sennheiser.
![]()
Das mooi,quote:
Daar kan je zelf wat aan doen mocht je dat willen hequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan net niet helemaal. Of misschien wel.![]()
![]()
![]()
Nu jakkert James Blunt door de Sennheiser.
![]()
Ongetwijfeld...onbevreesde..quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das mooi,
kom ik er nog wel eens op terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |