quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Fanclub Sir Alex Ferguson oefent vast voor titelfeestje Manchester United
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef existenz het volgende:
Feyenoord vertoont kinderachtige clowneske vertoning op het veld
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef Devano het volgende:
Uitgelekte foto besloten training AZ zet woorden over 'Kleuterklas' van Co Adriaanse toch nog kracht bij.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
Visie op verjonging van bondscoach Van Basten neemt clowneske vormen aan
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef toma het volgende:
En welke grapjas is er bij voetbal-insite geweest voordat hij werd geselecteerd?
Eerste keer dat je meedoet??quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef sjimz het volgende:
Schokeffect Rene van der Gijp snel te zien.
(matig ik weet het)
Dat is niet te lezen in de OP hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eerste keer dat je meedoet??
Lees de OP ff, je moet de foto ff in je post zetten en dan je onderschrift, als een onderschrift, eronder plakken!
Niet moeilijk toch??
Ach! Zit ik in de - punten.. Juventus is er ook uitgekomenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Beschouw het volgende:
Sjimz gaat traditie in ere houden dat debutanten poedelprijs ontvangen![]()
Ja ik snap dat het een onderschrift is...maar je moet geen dingen verkondigen die er niet staanquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Haha, idd Beschouw!
Al moet ik toegeven dat ik bij mijn debuut meteen in de punten viel!![]()
Sjimz, het is toch een onderschrift! Kom op man! Niet zo dom!
Doe nou maar. Please.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het een onderschrift is...maar je moet geen dingen verkondigen die er niet staan![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Schokeffect Vrolijke-frits gelijk zichtbaar!
Ja hee wacht nou eens even voordat je stoer komt doen met je kennis,quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In correct Swahili zou dat "Wanatabu" zijn
Wordt wel spannend zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja hee wacht nou eens even voordat je stoer komt doen met je kennis,
Die "M" in het enkelvoud wordt toch vervangen door "Wa"? Dat zou dan toch "Wawanatabu" moeten zijn? Of geldt dat ineens niet als de tweede lettergreep ook "wa" is?![]()
En hoezo ben jij een vrouw? Je lijkt op Mr. T.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Schokeffect Vrolijke-frits gelijk zichtbaar!
Cadeautje voor tomaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:25 schreef toma het volgende:
maar wat voor taal is dat nou Beschouw?
Het prefix is niet m- maar eigenlijk mu-, wat voor de klinker a van de stam -anatabu als mw- gerealiseerd wordt (mu+anatabu). Dit prefix mu- (enkelvoud) wordt voor het meervoud vervangen door wa-, wat wa+anatabu oplevert, en volgens mij wordt die dubbele klinker gewoon gemerged.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja hee wacht nou eens even voordat je stoer komt doen met je kennis,
Die "M" in het enkelvoud wordt toch vervangen door "Wa"? Dat zou dan toch "Wawanatabu" moeten zijn? Of geldt dat ineens niet als de tweede lettergreep ook "wa" is?![]()
Die is net zo stoer als ik met mn Swahiliquote:En hoezo ben jij een vrouw? Je lijkt op Mr. T.
quote:Mr._T-Rex
Jeugdelftal beeld uit wat ze van al die Swahili-slowchat vinden.
quote:Promovendus
Spelers Fortuna blijven Korbach treiteren
quote:SCH
Visie op verjonging van bondscoach Van Basten neemt clowneske vormen aan
-2ptquote:Beschouw
Valleivogels F5 viert alvast kampioenschap Beschouw
quote:Op woensdag 15 november 2006 08:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
Jeugdelftal beeld uit wat ze van al die Swahili-slowchat vinden.
Dit onderschrift verdient wel 10 puntenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw
Valleivogels F5 viert alvast kampioenschap Beschouw
Sorry Beschouw. Je juigt te vroeg
volgens mij heeft Beschouw voor t eerst de poedelprijs gewonnenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:05 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Beschouw heeft het kennelijk te druk voor het plaatsen van een nieuwe foto![]()
* SCH aait even over je slurfjequote:Op woensdag 15 november 2006 19:38 schreef Beschouw het volgende:
Kutolifanten?![]()
SCH hoeft nimmer meer op punten van Beschouw te rekenen......
dikke joint erbijquote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Worden we misschien toch weer beste maatjes
[afbeelding]
Zullen we dan ook een stemming doen met de 10 beste onderschriften van het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:33 schreef toma het volgende:
Deze competitie gaat door tot 31 december? Op 1 januari word de winnaar bekend gemaakt ?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:41 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Zullen we dan ook een stemming doen met de 10 beste onderschriften van het afgelopen jaar?
De leukste momenten nog een keer achter elkaar zetten.
Kunnen we daarna met frisse moed beginnen aan een nieuwe jaargang.
Ja zeg dat dan. Dat stond niet in de ongeveer twee paragrafen tellende cursus Swahili van m'n taalboekje uit 1988.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het prefix is niet m- maar eigenlijk mu-, wat voor de klinker a van de stam -anatabu als mw- gerealiseerd wordt (mu+anatabu). Dit prefix mu- (enkelvoud) wordt voor het meervoud vervangen door wa-, wat wa+anatabu oplevert, en volgens mij wordt die dubbele klinker gewoon gemerged.
[..]
Ooh vandaar.quote:Die is net zo stoer als ik met mn Swahili![]()
Bij de vorige uitslag staat iequote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Hey, dan doe ik de uitslag zo. Staat die opmaak ergens?
quote:Terreros85
Ruud: ,,Ik laat je pas los als ik het nummer van Van Basten krijg''
quote:denthemen
Dancing with the afvallers groot succes
quote:Devano
Ook na verwoede pogingen Van Nistelrooij weigerde Clarence op zijn positie te bijven spelen.
-2ptquote:vrolijke-frits
Van Nistelrooy:"Van Basten wilde een Stefan Postma'tje doen met me, daarom ben ik weggaan, sterkte!"
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:41 schreef Borizzz het volgende:
Zullen we dan ook een stemming doen met de 10 beste onderschriften van het afgelopen jaar?
De leukste momenten nog een keer achter elkaar zetten.
Kunnen we daarna met frisse moed beginnen aan een nieuwe jaargang.
Goed idee, maar dat gaat Beschouw niet regelen. Kan je zestien uur gaan terugbladeren. Nou al hartstikke veel werk, dat punten tellen.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:02 schreef toma het volgende:
goed idee
Dan krijgt degene die het beste onderschrift van het jaar heeft ook een award. En 10 punten voor de competitie.
Is dit een goed idee?
quote:
Misschien dat iedereen zelf zijn beste onderschrift nomineert. Daarna moet iedereen stemmen maar je mag niet op je eigen onderschrift stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, maar dat gaat Beschouw niet regelen. Kan je zestien uur gaan terugbladeren. Nou al hartstikke veel werk, dat punten tellen.![]()
Als een ander het doet, best. Dan tel ik die extra 10 punten er ook nog wel bij.
Mij om het evenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien dat iedereen zelf zijn beste onderschrift nomineert. Daarna moet iedereen stemmen maar je mag niet op je eigen onderschrift stemmen.
Allemaal kift SCH.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:12 schreef SCH het volgende:
Ruzie na uitroepen onterechte winnaar onderschriftencompetitie
quote:~EnGCatjuh~
~"Leer nou een keer je neus te snuiten. We gaan je niet elke keer helpen hoor!"~
quote:~methodmich~
~Verklede Lazio-aanhanger ontmaskerd tijdens het juichen~
quote:~existenz~
~Tonetto: En de kleur is Rood! Allemaal jullie hand op rood! Rossi jij bent af, Philippe's hoofd telt niet!~
-2ptquote:~numero_uno~
~De Rossi:"Totti mn jong we weten dat je lelijk bent maar zelfs ZONDER shirt over je harses ben je niet om aan te zien!!!~
Die was idd leukquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef SCH het volgende:
toma had moeten winnen maar het is je vergeven, zal wel een vriendje van je zijn die exi
Ik doe niet aan vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef SCH het volgende:
toma had moeten winnen maar het is je vergeven, zal wel een vriendje van je zijn die exi
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:35 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendjespolitiek.![]()
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:39 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft uitslag?![]()
Beschouw staat te wachten op podiumplaats
[afbeelding]
quote:Nicky_Rincon
Zelfs excuus: "Het lag aan het veld" van van Basten niet geaccepteerd na dramatische 1-1 in Azerbeidjan
quote:methodmich
Consul reageert woedend na alle kritiek op hem wegens het door laten gaan van de wedstrijd: "Ze moeten stoppen met modder gooien."
quote:Mwanatabu
Het samenspel was ronduit bagger
-2ptquote:Promovendus
Opening motorcrossseizoen in voetbalstadion laat zijn sporen na
Eerder teruggekomen. Bier was op.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef toma het volgende:ik dacht dat Beschouw een weekend weg zou zijn. Dacht ik net op m in te kunnen lopen
![]()
Wilde ik net gaan doen nu maar ik wil je nog steeds wel voor niks pijpen hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef existenz het volgende:
Heeft SCH me omgekocht om hem te laten winnen, post ie geen onderschrift![]()
Ik wilde zeggen, dat moet je nu bij Mwanatabu doen... Maar dat zal moeilijk wordenquote:Op zondag 19 november 2006 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilde ik net gaan doen nu maar ik wil je nog steeds wel voor niks pijpen hoor
quote:Op zondag 19 november 2006 00:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, dat moet je nu bij Mwanatabu doen... Maar dat zal moeilijk worden
quote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat dat een vrouw is
![]()
Ik koop wel een VIVA voor d'r, werkt ook altijd.![]()
Is goed, maar ik doe ook een onderschrift, en ik jureer niet!quote:Op zondag 19 november 2006 11:51 schreef Borizzz het volgende:
frits, doe jij maar een foto dan, kunnen we weer aan de slag.
Mwanatabu lijkt me.quote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Borizzz het volgende:
Ok, wie jureert?
Me happyquote:Op zondag 19 november 2006 16:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
We doen wel gewoon de uitslag vanavond toch?
Mwanatabu, heb ik de juiste foto voor je uitgekozen?
quote:~vrolijke-frits~
~Beckham:"Fuck off you wanker!~
quote:~Beschouw~
~"Een gebalde vuist is het enige argument tegenover het domme gezicht."~
Opmaakquote:~EnGCatjuh~
~Je bent een rund als je met vuurwerk stunt~
quote:Op zondag 19 november 2006 18:45 schreef Beschouw het volgende:
Winnaar idd terecht.
Vandaag is ROOD de kleur van Beschouw ,quote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef SCH het volgende:![]()
Ik geloof je beschouw en je kan me niet rood genoeg zijn
Ik krijg visioenen over portugalquote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Vandaag is ROOD de kleur van Beschouw ,
Vandaag is ROOD de kleur van Bosschaart
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef Borizzz het volgende:
[afbeelding]
Beschouw. Vaandeldrager van dit topic.
quote:Superrogier
Madame Tussaud beeld Klaas-Jan Huntlelaar "De Denker" is op misterieuze wijze teruggevonden op het trainingsveld"
quote:existenz
Ja jongen, je krijgt al baardgroei!
quote:Terreros85
Voetbalhumor bij Ajax: Lijm in de gelpot van Klaas Jan Huntelaaar
-2ptquote:Bluezz
LUISTEREEEEEEEEEEEEEEEEE
idd corrupte boel hier :quote:Op maandag 20 november 2006 19:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
doe maar ff snel nieuwe foto plaatsen dan!
quote:
je stijgt op de ranglijst , Beschouw moet nog oppassenquote:
Je laat er ook geen gras over groeien hequote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef Terreros85 het volgende:
De scheidsrechter is Uriah Rennie en de verbaasde manager van Everton is David Moyes
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Moyes probeert arbiter door middel van dramatische Jezus-imitatie alsnog van zijn besluit af te brengen
waarna hij zich schrikbarend realiseert dat het een negroïde scheidsrechter betreft en dat hij waarschijnlijk niet in Jezus gelooft.quote:Op maandag 20 november 2006 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Moyes probeert arbiter door middel van dramatische Jezus-imitatie alsnog van zijn besluit af te brengen
Doe iets aan je cultuurkennis vriendquote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef toma het volgende:
[..]
waarna hij zich schrikbarend realiseert dat het een negroïde scheidsrechter betreft en dat hij waarschijnlijk niet in Jezus gelooft.
over het algemeen is een groot deel van de negroïde bevolking niet volgens het Christendom opgegroeid maar Islamitisch. (iig dat denk ikquote:Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Doe iets aan je cultuurkennis vriend![]()
[afbeelding]
Hetgeen weer gevolgd wordt door de gewaarwording dat evenveel zwarte christenen rondlopen op deez' aard als blanke, in het bijzonder in deze contreien (met uitzondering van eind november/begin december, in welke periode er een hoop Moren gesignaleerd worden, zij het niet op de voetbalvelden en al helemaal niet in de rol van scheidsrechter aangezien deze zich bezig plachten te houden met een dienende rol jegens een eveneens allerminst blanke heilige uit het verre Mira).quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef toma het volgende:
[..]
waarna hij zich schrikbarend realiseert dat het een negroïde scheidsrechter betreft en dat hij waarschijnlijk niet in Jezus gelooft.
jajaquote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hetgeen weer gevolgd wordt door de gewaarwording dat evenveel zwarte christenen rondlopen op deez' aard als blanke, in het bijzonder in deze contreien (met uitzondering van eind november/begin december, in welke periode er een hoop Moren gesignaleerd worden, zij het niet op de voetbalvelden en al helemaal niet in de rol van scheidsrechter aangezien deze zich bezig plachten te houden met een dienende rol jegens een eveneens allerminst blanke heilige uit het verre Mira).
Enzo![]()
Nee man, dommiequote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef toma het volgende:
[..]
over het algemeen is een groot deel van de negroïde bevolking niet volgens het Christendom opgegroeid maar Islamitisch. (iig dat denk ik)
![]()
Al geweest.quote:Op maandag 20 november 2006 21:15 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik nomineer deze foto als de volgende
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ga je weer voor de poedel Bluezz?
Wordt morgen weer haastwerk dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond na 12'en uitslag...moet eerst werken. Sorry, weinig tijd![]()
Ja, ik hou van kattenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ga je weer voor de poedel Bluezz?
ojee, bluezz boosquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beschouw, hij is wel wat grijs zeg![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Beschouw tript nu al op zn kampioensschap
Pittige Poedelquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Beschouw het volgende:
ojee, bluezz boos.
[afbeelding]
Zo beter?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Beschouw tript nu al op zn kampioensschap
poedel en katquote:
Als ie er morgenvroeg nog niet staat, doe ik hem rond 08:00-08:15quote:Op woensdag 22 november 2006 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is inmiddels na twaalven...
Puikquote:Op woensdag 22 november 2006 00:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Als ie er morgenvroeg nog niet staat, doe ik hem rond 08:00-08:15(Ik ga nu naar bed, bek af... En ik snap nu ff geen fuck van alle ondertitels/verwijzigingen
)
quote:Devano
Moyes na bedenkelijke beslissing scheidsrechter tijdens derby: 'Who's side are you on?'
Scheidsrechter Rennie: 'The Merseyside'
quote:vrolijke-frits
Moyes:"Zie ik er uit als een mongool ofzo??
quote:numero_uno
Moyes:"ROOD!?!?! En dat terwijl hij alleen maar om een Rennie vroeg?"
-2ptquote:denthemen
Heb je nou je zin? Ik heb me in me broek gepoept
Lees de OP nog maar eens, tussen 18.00 en 20.00 de uitslag. Ik weet dat het een beetje korte ronde wordt dan, maar alleen als er echt minder dan 7 inzendingen zijn dan mag je later doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:18 schreef numero_uno het volgende:
Sorry was in slaap gevallen op de bank
Bij voldoende deelnemers vanavond om 23.00 de uitslag!!!
quote:denthemen
Boulahrouz: Haha, nipple twist
quote:vrolijke-frits
Christiano Ronaldo:"Mamaaaaaaaaaa, hij zei stommerd tegen mij!"
quote:EnGCatjuh
Bij elke schwalbe knipoogt C Ronaldo naar zijn coach.
-2ptquote:Mr._T-Rex
Ronaldo: "Eeeej man, ik sta hiehieeer en ik wil hem in de voeten ja! Nou is Boula er eerder bij
Ik was aan het stemmen, anders had ik mee gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef numero_uno het volgende:
De uitslag
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
Ik dacht ook nog even de tijd te hebben...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef SCH het volgende:
Waarom geef je nu de uitslag als je die zegt om 23.00 te doen?
Wel degelijk maar gewogen en niet goed genoeg bevonden daarnaast had ik mijn initiële tijd van 23.00 vervroegd naar 20.00 op commentaar van een mede user.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag zou om 20.00 uur komen.![]()
Zijn de onderschriften van Beschouw en SCH door de jury meegewogen?
Daar gaat het niet om. Uitslag zou komen op beloofde tijd. Mensen zijn nog aan het posten en ineens verschijnt eerder dan afgesproken plots de uitslag. Dat klopt niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:07 schreef denthemen het volgende:
verdiende nummer 1, goed gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |