Sorry, ik ben nogal despotisch aangelegd en heb altijd gelijk. Dus die andere stemmen in mijn hoofd moeten hun kop houden en doen wat ik zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Benieuwd wat de jury gaat doen met de inzendingen op deze dubbelzinnige foto
Klinkt een beetje schizofreenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal despotisch aangelegd en heb altijd gelijk. Dus die andere stemmen in mijn hoofd moeten hun kop houden en doen wat ik zeg.
Heb je het tegen ons?quote:
In correct Swahili zou dat "Wanatabu" zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Dus eigenlijk heet jij Mwanatabu's.
Hangt ervan af tegen wie je het nu hebt...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef Beschouw het volgende:
Komen jullie uit Afrika?
Jee, ingewikkeld zeg. Typisch geval van gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hangt ervan af tegen wie je het nu hebt...
Ndiyoquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Ff lasagne eten en dan uitslagje doen, kee?
Beter je best doen, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zit ik nou nog steeds niet bij de Top 3?
Ga jij dan eerlijk tellen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beter je best doen, zou ik zeggen.
quote:~Devano~
~'Niet daar? Hoe deed Vinnie Jones het dan?'~
quote:~Terreros85~
~Gascoigne legt vinger graag op de zere plek~
quote:~EnGCatjuh~
~Spel Ezeltje Prikje viel niet bij iedereen in goede aarde ~
-2ptquote:~Lijpo~
~Gascoine:'' Whaha moet dit jou poepgat voorstellen''~
Laat maar komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet spotten met de Mwanatabu's, Beschouw, voordat je het weet staat er één met een kapmes naast je bed.
Pas maar op, voor je het weet heb je de Poedelprijs!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Feyenoord vertoont kinderachtige clowneske vertoning op het veld
Pole sanaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, hoewel haraka haraka haina baraka*, heb ik niet bewust een latere inzending gekozen, wellicht dat het een onbewust side-effect is. Is er een spiegel-oog in de zaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Pole sanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, hoewel haraka haraka haina baraka*, heb ik niet bewust een latere inzending gekozen, wellicht dat het een onbewust side-effect is. Is er een spiegel-oog in de zaal?welke taal is dat in godsnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Pole sanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, hoewel haraka haraka haina baraka*, heb ik niet bewust een latere inzending gekozen, wellicht dat het een onbewust side-effect is. Is er een spiegel-oog in de zaal?mwenzi Mwanatabu, Beschouw-burudishaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@toma: Lugha ng'ambo
Beschouw wil niet vergeleken worden met Balkenendequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
Hey Beschouw, papa van de competitie, kap eens met dat slowchatten en geef als een echte Jan Peter het goede voorbeeld kwa wormen en naarden.
Okay Ritaquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw wil niet vergeleken worden met Balkenende![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |