Wordt morgen weer haastwerk dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond na 12'en uitslag...moet eerst werken. Sorry, weinig tijd![]()
Ja, ik hou van kattenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ga je weer voor de poedel Bluezz?
ojee, bluezz boosquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beschouw, hij is wel wat grijs zeg![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Beschouw tript nu al op zn kampioensschap
Pittige Poedelquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Beschouw het volgende:
ojee, bluezz boos.
[afbeelding]
Zo beter?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Beschouw tript nu al op zn kampioensschap
poedel en katquote:
Als ie er morgenvroeg nog niet staat, doe ik hem rond 08:00-08:15quote:Op woensdag 22 november 2006 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is inmiddels na twaalven...
Puikquote:Op woensdag 22 november 2006 00:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Als ie er morgenvroeg nog niet staat, doe ik hem rond 08:00-08:15(Ik ga nu naar bed, bek af... En ik snap nu ff geen fuck van alle ondertitels/verwijzigingen
)
quote:Devano
Moyes na bedenkelijke beslissing scheidsrechter tijdens derby: 'Who's side are you on?'
Scheidsrechter Rennie: 'The Merseyside'
quote:vrolijke-frits
Moyes:"Zie ik er uit als een mongool ofzo??
quote:numero_uno
Moyes:"ROOD!?!?! En dat terwijl hij alleen maar om een Rennie vroeg?"
-2ptquote:denthemen
Heb je nou je zin? Ik heb me in me broek gepoept
Lees de OP nog maar eens, tussen 18.00 en 20.00 de uitslag. Ik weet dat het een beetje korte ronde wordt dan, maar alleen als er echt minder dan 7 inzendingen zijn dan mag je later doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:18 schreef numero_uno het volgende:
Sorry was in slaap gevallen op de bank
Bij voldoende deelnemers vanavond om 23.00 de uitslag!!!
quote:denthemen
Boulahrouz: Haha, nipple twist
quote:vrolijke-frits
Christiano Ronaldo:"Mamaaaaaaaaaa, hij zei stommerd tegen mij!"
quote:EnGCatjuh
Bij elke schwalbe knipoogt C Ronaldo naar zijn coach.
-2ptquote:Mr._T-Rex
Ronaldo: "Eeeej man, ik sta hiehieeer en ik wil hem in de voeten ja! Nou is Boula er eerder bij
Ik was aan het stemmen, anders had ik mee gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef numero_uno het volgende:
De uitslag
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
Ik dacht ook nog even de tijd te hebben...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef SCH het volgende:
Waarom geef je nu de uitslag als je die zegt om 23.00 te doen?
Wel degelijk maar gewogen en niet goed genoeg bevonden daarnaast had ik mijn initiële tijd van 23.00 vervroegd naar 20.00 op commentaar van een mede user.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Beschouw het volgende:
Uitslag zou om 20.00 uur komen.![]()
Zijn de onderschriften van Beschouw en SCH door de jury meegewogen?
Daar gaat het niet om. Uitslag zou komen op beloofde tijd. Mensen zijn nog aan het posten en ineens verschijnt eerder dan afgesproken plots de uitslag. Dat klopt niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:07 schreef denthemen het volgende:
verdiende nummer 1, goed gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |