* SCH aait even over je slurfjequote:Op woensdag 15 november 2006 19:38 schreef Beschouw het volgende:
Kutolifanten?![]()
SCH hoeft nimmer meer op punten van Beschouw te rekenen......
dikke joint erbijquote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Worden we misschien toch weer beste maatjes
[afbeelding]
Zullen we dan ook een stemming doen met de 10 beste onderschriften van het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:33 schreef toma het volgende:
Deze competitie gaat door tot 31 december? Op 1 januari word de winnaar bekend gemaakt ?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:41 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Zullen we dan ook een stemming doen met de 10 beste onderschriften van het afgelopen jaar?
De leukste momenten nog een keer achter elkaar zetten.
Kunnen we daarna met frisse moed beginnen aan een nieuwe jaargang.
Ja zeg dat dan. Dat stond niet in de ongeveer twee paragrafen tellende cursus Swahili van m'n taalboekje uit 1988.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het prefix is niet m- maar eigenlijk mu-, wat voor de klinker a van de stam -anatabu als mw- gerealiseerd wordt (mu+anatabu). Dit prefix mu- (enkelvoud) wordt voor het meervoud vervangen door wa-, wat wa+anatabu oplevert, en volgens mij wordt die dubbele klinker gewoon gemerged.
[..]
Ooh vandaar.quote:Die is net zo stoer als ik met mn Swahili![]()
Bij de vorige uitslag staat iequote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Hey, dan doe ik de uitslag zo. Staat die opmaak ergens?
quote:Terreros85
Ruud: ,,Ik laat je pas los als ik het nummer van Van Basten krijg''
quote:denthemen
Dancing with the afvallers groot succes
quote:Devano
Ook na verwoede pogingen Van Nistelrooij weigerde Clarence op zijn positie te bijven spelen.
-2ptquote:vrolijke-frits
Van Nistelrooy:"Van Basten wilde een Stefan Postma'tje doen met me, daarom ben ik weggaan, sterkte!"
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:41 schreef Borizzz het volgende:
Zullen we dan ook een stemming doen met de 10 beste onderschriften van het afgelopen jaar?
De leukste momenten nog een keer achter elkaar zetten.
Kunnen we daarna met frisse moed beginnen aan een nieuwe jaargang.
Goed idee, maar dat gaat Beschouw niet regelen. Kan je zestien uur gaan terugbladeren. Nou al hartstikke veel werk, dat punten tellen.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:02 schreef toma het volgende:
goed idee
Dan krijgt degene die het beste onderschrift van het jaar heeft ook een award. En 10 punten voor de competitie.
Is dit een goed idee?
quote:
Misschien dat iedereen zelf zijn beste onderschrift nomineert. Daarna moet iedereen stemmen maar je mag niet op je eigen onderschrift stemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, maar dat gaat Beschouw niet regelen. Kan je zestien uur gaan terugbladeren. Nou al hartstikke veel werk, dat punten tellen.![]()
Als een ander het doet, best. Dan tel ik die extra 10 punten er ook nog wel bij.
Mij om het evenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien dat iedereen zelf zijn beste onderschrift nomineert. Daarna moet iedereen stemmen maar je mag niet op je eigen onderschrift stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |