Allemaal kift SCH.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:12 schreef SCH het volgende:
Ruzie na uitroepen onterechte winnaar onderschriftencompetitie
quote:~EnGCatjuh~
~"Leer nou een keer je neus te snuiten. We gaan je niet elke keer helpen hoor!"~
quote:~methodmich~
~Verklede Lazio-aanhanger ontmaskerd tijdens het juichen~
quote:~existenz~
~Tonetto: En de kleur is Rood! Allemaal jullie hand op rood! Rossi jij bent af, Philippe's hoofd telt niet!~
-2ptquote:~numero_uno~
~De Rossi:"Totti mn jong we weten dat je lelijk bent maar zelfs ZONDER shirt over je harses ben je niet om aan te zien!!!~
Die was idd leukquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef SCH het volgende:
toma had moeten winnen maar het is je vergeven, zal wel een vriendje van je zijn die exi
Ik doe niet aan vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef SCH het volgende:
toma had moeten winnen maar het is je vergeven, zal wel een vriendje van je zijn die exi
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:35 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendjespolitiek.![]()
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:39 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft uitslag?![]()
Beschouw staat te wachten op podiumplaats
[afbeelding]
quote:Nicky_Rincon
Zelfs excuus: "Het lag aan het veld" van van Basten niet geaccepteerd na dramatische 1-1 in Azerbeidjan
quote:methodmich
Consul reageert woedend na alle kritiek op hem wegens het door laten gaan van de wedstrijd: "Ze moeten stoppen met modder gooien."
quote:Mwanatabu
Het samenspel was ronduit bagger
-2ptquote:Promovendus
Opening motorcrossseizoen in voetbalstadion laat zijn sporen na
Eerder teruggekomen. Bier was op.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef toma het volgende:ik dacht dat Beschouw een weekend weg zou zijn. Dacht ik net op m in te kunnen lopen
![]()
Wilde ik net gaan doen nu maar ik wil je nog steeds wel voor niks pijpen hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef existenz het volgende:
Heeft SCH me omgekocht om hem te laten winnen, post ie geen onderschrift![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |