Milalaa, je girafje is weer wegquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef Brahimov het volgende:
Milalaa, je girafje is weer weg![]()
hoi, overigens![]()
ik zie 'm gewoon..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoi! Leuk je weer te zien.
wat is er toch met m'n girafjeik snap er niks van.
haai jelle. Ik zie em nu ook weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:56 schreef snellejelle het volgende:
ik zie 'm gewoon..
kun je 'm niet hier uploaden?
via de link die ik je gaf uplaod je 'm gewoon op fok. hartstikke handig hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
haai jelle. Ik zie em nu ook weeren er iets aan gaan doen is me te ingewikkeld. Ik ben avatar-lui
Spooky, je hebt een tagje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
ziggy, je hebt mail.
Nu al?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef mitt het volgende:
Datkomt me zo onderhand behoorlijk de
uit.
Je moet ook af en toe een kopje thee of een pilsje nemen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef mitt het volgende:
Datkomt me zo onderhand behoorlijk de
uit.
en een broodje af en toequote:Op woensdag 15 november 2006 07:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe een kopje thee of een pilsje nemen.
Alleen maar koffie is niet goed voor je
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blabla
Soms is het leuker iets niet te weten dan welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef komrad het volgende:
brahi waar mochten we je mee feliciteren??
Doe al meequote:Op woensdag 15 november 2006 09:37 schreef pfaf het volgende:
Oh ja en doe eens mee aan de FOK! voor fok actie, of zijn jullie allemaal als zjroentje?
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:37 schreef pfaf het volgende:
Oh ja en doe eens mee aan de FOK! voor fok actie, of zijn jullie allemaal als zjroentje?
Mochten julliie willen!quote:
Die van mijn verbouwing? Das ook actie inderdaadquote:
Bron, link!! eins!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef zjroentje het volgende:
VVD'ers geven het meeste aan goede doelen hoor.
PvdAquote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
VVD’ers zijn gullere gevers dan PvdA’ers
Haha, linkse boomknuffelaars.
quote:Aanhangers van de kleine christelijke partijen, GroenLinks en CDA geven het meest.
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
--> http://www.geenstijl.nl/ / http://www.fok.nl
Daar zitten de GroenLinks bashers.quote:
Is die knuffelbaar?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef 4-elements het volgende:
![]()
En een boom voor Pfaf...
[afbeelding]
En ik maar denken dat je er alleen maar mee knuffelt..quote:Op woensdag 15 november 2006 11:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie hier al bijna met een erectie.
Míjn erectie?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:28 schreef Spooky4u het volgende:
Als ik een webcam had, dan zou je hem echt kunnen zien!
Ahh, een typefout, die tot grote verwarring leidt...quote:Op woensdag 15 november 2006 11:30 schreef Spooky4u het volgende:
nee, je zei "zie". dus ik dacht dat je die van mij bedoelde.
Ja hè. M'n ex was ook handbalster. Heerlijke kont.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:37 schreef borisz het volgende:
Handbal heb gister gekeken, liep wel wat leuks rond![]()
quote:
Nee, nu niet proberen om de aandacht naar iemand anders te verleggen.quote:
ik zie geen plaatjequote:
Dito hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef komrad het volgende:
nee hoor geen plaatje te zien
ik bedoelde dat ik geen PM heb dus niet hip ben
nou volgens mij kan ik ze wel ontvangen hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
nou dan mogen jullie wel eens wat aan je instellingen gaan doen want bij doet ie het wel gewoon..
ik had het juist over plaatjequote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef komrad het volgende:
nou volgens mij kan ik ze wel ontvangen hoor
maar geen plaatje Milalaa (helaas)
nee ik probeer op subtiele wijze een hint te geven, maar het komt hiet over ( stuur eens een PM )quote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik had het juist over plaatjehaal je plaatje en pm door de war?
ik moet nu even een ingenieuze actie met m'n acculader gaan doen, die is eigenlijk kapot maar als ik er een knijper aan hang, dan werkt ie soms nog..
Ah, dat was het.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
nou dan mogen jullie wel eens wat aan je instellingen gaan doen want bij doet ie het wel gewoon..
Ach, als FMdM maar doorgaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:11 schreef MiLalaa het volgende:
voor de heren: ik lees dat Sylvia Karres stopt met hockey
Ook?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:06 schreef Spooky4u het volgende:
ben je nu ook de hele dag vrij?
Heb leenauto meequote:Op donderdag 16 november 2006 08:29 schreef Spooky4u het volgende:
Jij hoopt op de baas natuurlijk.
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Leenauto, dat word gas geven!!!!
Tis ook maar een een.twee-tjequote:Op donderdag 16 november 2006 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow dan is een boete riskeren met die bak niet zo handig
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
schiet ook niet op!
* Brahimov meldtquote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
wie neemt er dan ook @home maril?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef BVO het volgende:
De DEADLINE is trouwens morgen om 14:00 al.
heerlijk er gaat niets boven eigen bebakken in dit geval stokbrood , heerlijk knapperigquote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
He maril hoe is het afgelopen met je brood?
Ja, Eindhoven centrum.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:45 schreef Spooky4u het volgende:
in Eindhoven?
Daar ligt het niet aan.quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja, Eindhoven centrum.
Maar ik heb alweer door dat de bui dusdanig tijdelijk was dat die alleen even flink aanzette toen ik mijn auto uit moest.![]()
wie weetquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef 4-elements het volgende:
Zou het dan toch nog zomer worden?
Jep... in 2007quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef 4-elements het volgende:
Zou het dan toch nog zomer worden?
quote:
HOe laat begint schaatsen eigenlijk?quote:Op zondag 19 november 2006 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Goeienmiddag allen
Leuke sportmiddag voor de boeg... schaatsen en Ajax![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 13:07 schreef Wombcat het volgende:
14.00 schijnt
Ajax = goddelijk voetbalquote:
Geef even goede argumenten, anders zal de baas daar niet mee akkoord gaan....quote:
Daar doet hij het niet voor! Hij lust geen koffiequote:Op maandag 20 november 2006 08:34 schreef Spooky4u het volgende:
Digitaal schempje erin, afstelbare tuit!
Ander argument: de oude is kapot!quote:Op maandag 20 november 2006 08:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar doet hij het niet voor! Hij lust geen koffie![]()
Maar effe kijken
Die zal het beter doen denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 09:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ander argument: de oude is kapot!
ah, weer een reden om je te feliciteren. Gefeli Brahiquote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef Brahimov het volgende:
Vandaag een jaar op FOK!
![]()
gefeliciteerd brahimov, wil je nu even vertellen waar ik je de vorige keer voor mocht feliciteren?quote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef Brahimov het volgende:
Vandaag een jaar op FOK!
![]()
feli Brahi.quote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef Brahimov het volgende:
Vandaag een jaar op FOK!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef TJDoornbos het volgende:* zwaait ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Adelaar die heeft zo een andere baan.quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Sanger RD zit niet zonder werk Fransie wel. Opzich snap ik hem wel als die zelf gegaan is!!
aarrgh die giraffe weer.. ik doe em nog eens wat aan.. heb vandaag geen tijd gehad om het op te lossen, wellicht morgen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef Mirri het volgende:
Stars are blind![]()
Lekker een beetje reggae achtig he??![]()
Luister je nog veel naar Creedence?
één jaar pasquote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef Brahimov het volgende:
Vandaag een jaar op FOK!
![]()
sorryquote:Op maandag 20 november 2006 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
n00b is een nadere naam voor newbie
en niet zo'en meteen
Die bagger die ik nu heb is de naam koffie eigenlijk niet waard.quote:
Waarom maak je 'm geen usericon dan?quote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
aarrgh die giraffe weer.. ik doe em nog eens wat aan..
* Wombcat ziet 'm ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom maak je 'm geen usericon dan?
omdat ik nog niet weet wat het verschil isquote:
Als je 'm uploadt, weet je zeker dat 'ie 't doet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
omdat ik nog niet weet wat het verschil isen er nog geen tijd en zin in heb gehad om dat te gaan uitzoeken. Hij deed het eerst wel dus vind ik dat ie het nu nog steeds zou moeten doen.
![]()
he ik postte net een antwoord maar het is niet te zienquote:
* Bruce117 sluit zich hier volledig bij aan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
mompelt iets over vrouwen en eigenwijs
Bovenaan, wijzig profiel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
omdat ik nog niet weet wat het verschil isen er nog geen tijd en zin in heb gehad om dat te gaan uitzoeken. Hij deed het eerst wel dus vind ik dat ie het nu nog steeds zou moeten doen.
![]()
Berlijn was gezellig, maar ik heb eigenlijk vrij weinig tijd gehad om iets van de stad te zien helaas (het was echt een flitsbezoek). Het gedeelte waar wij zaten was nou niet echt spectaculair. Het vinden van een leuk restaurantje was al moeilijk zat.. (de kok moest nog gebeld wordenquote:
Ik heb afgelopen winter oud- en nieuw in Berlijn gevierd, maar het niet vinden van een leuk restaurant was ook wel één van onze problemen, ook in het centrum viel dat enorm tegen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Berlijn was gezellig, maar ik heb eigenlijk vrij weinig tijd gehad om iets van de stad te zien helaas (het was echt een flitsbezoek). Het gedeelte waar wij zaten was nou niet echt spectaculair. Het vinden van een leuk restaurantje was al moeilijk zat.. (de kok moest nog gebeld worden)
ooh ik dacht dat het aan de troosteloze buurt lag waar we zaten. Raar dat het ook in het centrum niet zo is. Tsja die Duitse keuken ook he.. Om die braatworsten te verkopen hebben ze natuurlijk alleen kleine tokootjes nodig .quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:07 schreef pfaf het volgende:
Ik heb afgelopen winter oud- en nieuw in Berlijn gevierd, maar het niet vinden van een leuk restaurant was ook wel één van onze problemen, ook in het centrum viel dat enorm tegen.
ik ben vorig jaar ook in berlijn geweest maar we hadden daar geen problemen met het vinden van een goed restaurant, je moet alleen weten waar je moet zoeken iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen winter oud- en nieuw in Berlijn gevierd, maar het niet vinden van een leuk restaurant was ook wel één van onze problemen, ook in het centrum viel dat enorm tegen.
Of je maatstaf voor een goed restaurant ligt op een ander niveauquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar ook in berlijn geweest maar we hadden daar geen problemen met het vinden van een goed restaurant, je moet alleen weten waar je moet zoeken idd![]()
not quitequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of je maatstaf voor een goed restaurant ligt op een ander niveau
Aha, je kent de voorkeuren van MiLalaa en pfaff.quote:
tja met school is alles geregeld en heb ik van berlijn niet veel gezien, Op de laatste dag na toen hebben we de tourist uitgehangen. Toen hebben we wel wat gezienquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:26 schreef komrad het volgende:
Friedrichplatz heet het daar. Weet je wat het ook is met alle steden waar ik kom, ik wil in 3 dagen zo veel mogelijk zien en ik eet waar het uitkomt, hoewel ik niets met fastfood zaken heb, die mijd ik dus.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:27 schreef komrad het volgende:
[..]
gefeliciteerd brahimov, wil je nu even vertellen waar ik je de vorige keer voor mocht feliciteren?
Ik doe toch ook aardig tegen jou?quote:
Ach, XL heeft zo nu en dan ook z'n verzetje nodig.quote:
quote:Halsema hypotheektopper
Het zal u opgevallen zijn: het h-woord is in menig campagne gevallen. Quote dook in de woningen van de lijsttrekkers van de grote politieke partijen en vergeleek hun hypotheken. Wat blijkt? Vooral links leent er lekker op los, met GroenLinks' krullenkoningin Femke Halsema voorop.
Bekijk hieronder het overzicht van op de pof levende politieke leiders en hun standpunten over de hypotheekrenteaftrek.
Lijsttrekker Femke Halsema
Woonplaats Amsterdam
Koopsom huis ¤495.000
Hypotheek ¤650.000
Standpunt GroenLinks Hypotheekrenteaftrek vervangen door een hypotheekrentesubsidie waar niet langer de hoogste inkomens het meest van profiteren.
Ik stem geen VVDquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, XL heeft zo nu en dan ook z'n verzetje nodig.
[afbeelding] [afbeelding]
Dan doe je dus niet mee.quote:
Aaah, we gaan het niveau van GeenStijl hanteren hier.quote:
Doe ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:56 schreef zjroentje het volgende:
Let wel ff op de positie van de r in de naam, pfap.
Bvd.
zjoerntje heeft geen humor en zjroentje wel?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe ik.
Het is wel tricky om het verschil in de naam te zien, maar aan de humor in de post kun je het ook wel afleiden.
Meer in ieder geval..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:59 schreef mitt het volgende:
[..]
zjoerntje heeft geen humor en zjroentje wel?
vergeet je MiLalaa nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:05 schreef pfaf het volgende:
En voor de zwevende kiezers nog even de mooiste vrouw van Nederland:
[afbeelding]
[afbeelding]
wie is dat?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:05 schreef pfaf het volgende:
En voor de zwevende kiezers nog even de mooiste vrouw van Nederland:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:23 schreef MiLalaa het volgende:
crisis, wat een shock als je dit topic opent
Anyway, ik wilde even laten weten dat ik m'n avatar volgens mij heb gerepareerd.
geile ogenquote:
quote:
voreger de KVP...quote:Op woensdag 22 november 2006 07:29 schreef Bruce117 het volgende:
Is er eigenlijk een partij die iets over koffie zegt ?
Ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 07:32 schreef sanger het volgende:
CDA wordt het vandaag......
Morguh TJquote:Op woensdag 22 november 2006 08:38 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ komt hier ff ontbijten!!
dus? Volgt hier nog een handig stemadvies uit?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:47 schreef komrad het volgende:
ach de verkiezingen, het is vrij simpel (zoals ik ook in een ander topic zei):
- uitleg -
het advies is dan simpel, wil je een grote oppositie of een grote partij in de coalitie. Daar kun je dan je stem op baseren. Wil je bv dat GL invloed blijft houden kun je daar op stemmen, heb je liever dat een linkse stem zo goed mogelijk in het kabinet vertegenwoordigd wordt kun je beter PvdA stemmen. Rechts idem. WIl je dat Wildersquote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus? Volgt hier nog een handig stemadvies uit?
Ik ben nog zwevend maar het wordt in ieder geval geen Partij voor de Dieren, die enge Jan of die glibberige Bos.
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef komrad het volgende:
[..]
het advies is dan simpel, wil je een grote oppositie of een grote partij in de coalitie. Daar kun je dan je stem op baseren. Wil je bv dat GL invloed blijft houden kun je daar op stemmen, heb je liever dat een linkse stem zo goed mogelijk in het kabinet vertegenwoordigd wordt kun je beter PvdA stemmen. Rechts idem. WIl je dat Wildersgroot wordt stem je hem, wil je een zekere vertegenwoordiging van een (centrum) rechtse zijde kies je CDA. VVD tsja, die zouden ook nog in het kabinet kunnen komen maar dat zit je waarschijnlijk met een minderheidskabinet dat trouwens wel veel steun zou kunnen krijgen. Maar dat wil niemand denk ik, een minderheidskabinet. Of het nu linksom of rechtsom is, de uitslag zou heel erg van de peilingen moeten afwijken wil er zo een meerderheid ontstaan, VVD/CDA komen een kleine 10 zetels te kort en voor PvdA/SP/GL geldt hetzelfde. Alles kan en de betrouwbaarheid van peilingen is ook geen 100%, daarnaast zijn er veel strategische stemmers. Je zit vaak dat de grote partijen de kleintjes op D-Day leegzuigen. Daarom ook mijn voorspelling dat PvdA richting 39-43 zal gaan en de SP zal terugvallen tot ca. 20. Ik denk dat het voor de SP ook een zegen moet zijn dat ze geen 30 mensen in de kamer krijgen want zoveel geschikte politici hebben ze denk ik niet voorradig (beetje het LPF effect ligt daar op de loer). SP is overigens niet de partij waar ik op gestemd heb hoor (even om elke vorm van partijdig advies te vermijden)
![]()
duh, milalaa vroeg een stemadvies, ik ben tegen elke vorm van beinvloeding van de verkiezingen dus heb ik alleen maar een schets gegeven hoe het er voor staat op basis van de peilingen. Moet je ook niet al te veel nieuwe informatie verwachten hequote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in ieder geval evenveel nieuwe informatie
een explosief groeiende SP kan ook zo zijn problemen met zich mee brengen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Remzz het volgende:
Ik hoop gewoon dat de SP veel wint en de PvdA voorbij gaat, zal wel ijdele hoop zijn maar toch
Waarom geen PvdD?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus? Volgt hier nog een handig stemadvies uit?
Ik ben nog zwevend maar het wordt in ieder geval geen Partij voor de Dieren, die enge Jan of die glibberige Bos.
ik beweer toch niet dat ik het wel verwacht had.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef komrad het volgende:
[..]
duh, milalaa vroeg een stemadvies, ik ben tegen elke vorm van beinvloeding van de verkiezingen dus heb ik alleen maar een schets gegeven hoe het er voor staat op basis van de peilingen. Moet je ook niet al te veel nieuwe informatie verwachten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |