Milalaa, je girafje is weer wegquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef Brahimov het volgende:
Milalaa, je girafje is weer weg![]()
hoi, overigens![]()
ik zie 'm gewoon..quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoi! Leuk je weer te zien.
wat is er toch met m'n girafjeik snap er niks van.
haai jelle. Ik zie em nu ook weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:56 schreef snellejelle het volgende:
ik zie 'm gewoon..
kun je 'm niet hier uploaden?
via de link die ik je gaf uplaod je 'm gewoon op fok. hartstikke handig hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
haai jelle. Ik zie em nu ook weeren er iets aan gaan doen is me te ingewikkeld. Ik ben avatar-lui
Spooky, je hebt een tagje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
ziggy, je hebt mail.
Nu al?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef mitt het volgende:
Datkomt me zo onderhand behoorlijk de
uit.
Je moet ook af en toe een kopje thee of een pilsje nemen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef mitt het volgende:
Datkomt me zo onderhand behoorlijk de
uit.
en een broodje af en toequote:Op woensdag 15 november 2006 07:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe een kopje thee of een pilsje nemen.
Alleen maar koffie is niet goed voor je
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Blabla
Soms is het leuker iets niet te weten dan welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef komrad het volgende:
brahi waar mochten we je mee feliciteren??
Doe al meequote:Op woensdag 15 november 2006 09:37 schreef pfaf het volgende:
Oh ja en doe eens mee aan de FOK! voor fok actie, of zijn jullie allemaal als zjroentje?
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:37 schreef pfaf het volgende:
Oh ja en doe eens mee aan de FOK! voor fok actie, of zijn jullie allemaal als zjroentje?
Mochten julliie willen!quote:
Die van mijn verbouwing? Das ook actie inderdaadquote:
Bron, link!! eins!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef zjroentje het volgende:
VVD'ers geven het meeste aan goede doelen hoor.
PvdAquote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
VVD’ers zijn gullere gevers dan PvdA’ers
Haha, linkse boomknuffelaars.
quote:Aanhangers van de kleine christelijke partijen, GroenLinks en CDA geven het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |