Er mochten twee mensen naar Eveline in het ziekenhuis. Voordat de andere bewoners de kans hadden om dit te lezen riep Ilona: "Ik ga wel, want ik wil er ook wel eens graag uit. Zullen wij samen gaan Silvia"?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
shit ik schakel net inwaar ging dit over tussen Bart en Ilona?
Er mochten twee mensen op ziekenbezoek bij Eveline in het ziekenhuis. Ilona zei meteen dat zij wel zou gaan en dat schoot Bart helemaal in het verkeerde keelgat. Sindsdien is het behoorlijk mis.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
De bewoners werden naar de huiskamer geroepen waar toen werd medegedeeld dat er 2 mensen bij Evelien op bezoek mogen. Het eerste wat Ilona zegt , "hey Sylvia zullen wij gaan. Ik ben nog niet buiten geweest "( ofzo )quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
er kwam op het scherm te staan dat er 2 mensen op ziekenbezoek mogen bij evil,.. meteen zegt ilona: ' ik ga met sylvia ' , ' ik ben nog niet eruit geweest (uit de kooi) ... het klonk behoorlijk egoistisch, en meteen vertelde bart even de waarheid, dat ze egoistisch was en niet helemaal goed (ofzoiets)quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Tamaartje het volgende:
Deze uitspraak van haar verdoezelde zij zeer snel en veranderde zij in: "Ik heb een goede klik met haar en altijd leuke gesprekken".quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:14 schreef Tamaartje het volgende:
haha
Logisch toch dat Bart zo uitviel.. OMG wat is die Ilona een doos zeg..
"Ik wil er ook wel eens graag uit.. " hahahahaNet of niemand anders dat wil
![]()
Volgens mij ben je de enige die het zo zietquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef okkie46 het volgende:
Ilona zei alleen in haar enthousiasme "zullen wij gaan Evelien ? " Een hele normale spontane reactie vind ik. Alleen die arrogante akelige kwal van een Bart maakt er een heel drama van!! Wat een vreselijke vent zeg, Bah!!! Hij verbeeld zich nogal wat zeg!!Wat een lul!!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef okkie46 het volgende:
Ilona zei alleen in haar enthousiasme "zullen wij gaan Evelien ? " Een hele normale spontane reactie vind ik. Alleen die arrogante akelige kwal van een Bart maakt er een heel drama van!! Wat een vreselijke vent zeg, Bah!!! Hij verbeeld zich nogal wat zeg!!Wat een lul!!
Ben ik ook wel benieuwd naar.. maar het lijkt me toch niet.. want als ze gewoon ziek was in het huis mag er ook niemand bijquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Zouden de ouders enzo van Eveline ook in het ziekenhuis zijn geweest? Lijkt me aan de ene kant wel logisch, maar aan de andere kant ook weer niet.
Klopt, maar opgenomen in het ziekenhuis is wel wat anders.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuws naar.. maar het lijkt me toch niet.. want als ze gewoon ziek was in het huis mag er ook niemand bij
Don't worry, ook een anti Bart hier hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:23 schreef okkie46 het volgende:
Pffffffffff ik zie het al, allemaal Bartaanhangers , oke, ook DAT kan !!
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar opgenomen in het ziekenhuis is wel wat anders.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Don't worry, ook een anti Bart hier hoor.![]()
Nu ga je zeker ook nog vertellen dat je een poster van Natasia in sportkleding boven je bed hebtquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:23 schreef okkie46 het volgende:
Het gaat erom, dat Ilona meteen suggereerde dat zij er recht op had om te gaan. Je kunt het ook anders zien: ze probeerde zichzelf in de positie te wringen dat iedereen "het wel best zou vinden" dat zij met Sylvia zou gaan. Ze ging er waarschijnlijk vanuit, dat niemand haar durfde tegen te spreken. Gelukkig was daar Bart, die dat wel deed.quote:Ilona zei alleen in haar enthousiasme "zullen wij gaan Evelien ? " Een hele normale spontane reactie vind ik.
Absoluut niet mee eens! Ilona laat nu zien wie zij werkelijk is: een bitch!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef okkie46 het volgende:
Ja ho eens ff. Natasia is niet verantwoordelijk voor haar eigen dadenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:23 schreef marky het volgende:
Natasia beweert glashard tegen Brian dat Nena haar begon met zoenen en niet andersom. Nena moet niet zeuren want ze was er zelf bij. Brian verdedigd Nena door te zeggen dat ze pas 19 is, maar Natasia houdt vol 'ze was er zelf bij' en 'het was niet haar eerste keer'.
tja,.. als ik moet kiezen tussen ilona of bart is het voor mij simpel, .... deze keer had bart zeker gelijk, ilona moet eens denken voor ze iets zegt, is niet de eerste keer dat ze zo egoistisch tekeer trekt... je moet eens zien als er een rek met kleren als verrassing in het huis komt, ze staat altijd vooraan als er iets te halen valt,... let er maar eens opquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:23 schreef okkie46 het volgende:
Vind het toch wel jammer dat ze zovaak iets hebben met "achter"quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Ik had er wel tegenin kunnen gaan... en dat willen ze ook graag achter (!) maar ik had er geen zin in"
(Ook Ilona wordt gepushed door de makers)
Natuurlijk snapt ze wel waarom hij zo doet. Ze is echter betrapt, en haast zich om zichzelf publiekelijk te verdedigen. Ik weet niet of dat zo slim is. Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:26 schreef marky het volgende:
Ilona is nu aan het slijmen bij Wilma. Ze snapt het echt niet waarom Bart zo doet, dat is ze niet gewend.
Vast wel, ze heeft er al een paar gehad... en dat binnen een half uur. Nu zit ze bij Bart op de kamer. Ze doet het zeer voortvarendquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nu eens zien of Wilma hoor en wederhoor toepastr en Barts kant van het verhaal checked... ( Zou een goede journalist wel moeten doen )![]()
Nena vertelt Bart dat zij er iemand uit zou willen stemmen. Bart raadt meteen dat zij Natasia bedoelt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:29 schreef Day het volgende:
Waar hebben Bart en Nena het over?
Ja dat is het bij haar zeker weten.. ik zie geen ander doel aan het zitten van Nena in de gouden kooi..quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena zit daar omdat ze thuis niet weet wat ze met zichzelf aan moet.. Oftewel klassiek vlkuchtgedrag.. Het winnen komt (voorlopig) bij haar niet eens op.. het is tijdvulling .
Of hij mag bellen met Lesley.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart naar de testimonial.
Hij krijgt vast op de donder vanwege zijn 'dit is een slap aftreksel van BB' uitspraak
Dat zou idd leuk zijn, lijkt me wel leuk te zien of Nena op het puntje van haar stoel gaat zitten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen ze de bewoners niet even naar tv laten kijken? De ex van Nena is nu op talpa... in de spits van jong Oranje. Lijkt me wel leuk als ze dat zien
TOTAAL NIET.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:52 schreef moowriece het volgende:
Sigourney Weaver [afbeelding]
Wilma Nanninga [afbeelding]
Mee eens. Eigenlijk gaat het elke keer als hij Lesley ziet, de helft van de tijd over camera's en/of mensen die meekijken. En dat komt vooral door Bart, die er steeds weer over begint.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:47 schreef Day het volgende:
Bart is zich zo ontzettend bewust van de camera's!
Dat zag je bij Lesley, dat zag je bij z'n uitbarsting net, nu weer in zijn gesprek met Wilma. Jammer eigenlijk.
Ik vind er ook weinig gelijkenis in zitten met Wilma haar aziatische trekjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nou, zouden toch zusjes kunnen zijn??? ;-)
Het was eigenlijk meer bedoeld als bescherming voor de kijkers van dit topic.quote:
Wat?? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef avonne het volgende:
* echtgenoot slingert meteen de tv aan
"15 jaar? wat een slettebak"
Da's Edith Piaf!! Hmmmm...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilma Nanninga [afbeelding]
[afbeelding]
Ik vertelde dus dat ik hier las dat Sherjill op tv is, en dat Nena 4 jaar met hem samenwoonde, vanaf haar 15-dequote:
Ohh,, wist je dat dan nog niet?? Nou ja, nu we het toch erover hebben dan...Nena deed het voor eerst toen ze 12/13 was...Of is dit normaal tegenwoordig bij de jeugd??quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vertelde dus dat ik hier las dat Sherjill op tv is, en dat Nena 4 jaar met hem samenwoonde, vanaf haar 15-de
Nena.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Voor Nena? Of voor Natasia?
Echt ? of is dit grapje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef elsie het volgende:
Bart en Nena mogen bij Eveline in het ziekenhuis komen als er morgen weer een paar heen mogendat gezicht van Ilona ....
Tja, verschil moet er wezen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena.
Als je dit vergelijkt met het 'luxe diner' bij BB vanavond... typerend voor het klasseverschil.
Streams aanzet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef moowriece het volgende:
Ohhh neeeee, Brian gaat een gedicht over Nena voordragen!
Hoe bedoel je 'dat ene'? De screen staat in de vorige COS volgens mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef Spike-man het volgende:
was het dat ene gedicht??
Nee niet dat ene.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef Spike-man het volgende:
was het dat ene gedicht??
Nee, was een lief positief gedicht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Spike-man het volgende:
toch een ander? Wel van dezelfde categorie??![]()
![]()
Aai noew it!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia vertelt Ilona hoe het gekomen is dat Bart en Nena nu zijn uitgenomen. Ik begrijp uit het eind van het gesprek, dat Stephan daar op heeft aangedrongen bij Nena.
waar gaat het over? en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef happyme28 het volgende:
Nena vond het leuk. 'Leuk om te horen dat je soms echt naar me luistert'
Stephan en Wilma zijn erg enthousiast over het gedicht
Sylvia vertelt Ilona hoe het gekomen is dat Bart en Nena nu zijn uitgenomen. Ik begrijp uit het eind van het gesprek, dat Stephan daar op heeft aangedrongen bij Nena. llona zegt dat ze nu weet dat alles toch weer anders in elkaar zit dat je denkt. (pissed op Stephan dus).
Uhhh..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
waar gaat het over? en wat is er gebeurd?
Een begeleidster van een jeugdcentrum uit een wat minderbedeelde buurt heeft een brief geschreven namens 4 kinderen van rond de 11 jaar met de vraag of er een topdag voor deze 4 kinderen georganiseerd kan worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef n1ek het volgende:
wat was dat nou precies met die brief?
iemand ff een samenvatting? een project ....?
Wat is er met Marc dan?quote:
thanksquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Llewella het volgende:
[..]
Een begeleidster van een jeugdcentrum uit een wat minderbedeelde buurt heeft een brief geschreven namens 4 kinderen van rond de 11 jaar met de vraag of er een topdag voor deze 4 kinderen georganiseerd kan worden.
Met de brief was nog een 2e brief meegestuurd met wenslijstjes van de 4 kinderen, waar voornamelijk mini-crossen, bekende mensen ontmoeten, kleding/make-up/haar make-over op voor kwam.
Een paar kinderen/pubers van een achterbuurt in Utrecht (Zuilen) willen in DGK komen om allerlei dingen te doen (op 25/11) zoals make overquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef n1ek het volgende:
wat was dat nou precies met die brief?
iemand ff een samenvatting? een project ....?
Ik zag dat niet meteen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aai noew it!
Ik zag daar meteen de hand van Stephan in toen ik het las.
De rat.
En Stephan verraadt zijn 'niveau'.quote:
De hand van Stephan in wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aai noew it!
Ik zag daar meteen de hand van Stephan in toen ik het las.
De rat.
Hij is vanavond bij Evil geweest, en om Ilona (die zo snel riep dat zij wilde gaan, want zij en Evil hebben een klik) een hak te zetten, heeft ie Evil wrs sufgeluld om Nena en Bart uit te nodigen.quote:
Je bent sophisticated of je bent het niet hè.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Stephan verraadt zijn 'niveau'.
Het 'mag iets duurder kosten'.
Moeten ze dan een klas uit Boekarest halen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Stephan zegt dat het helemaal voor een goed doel is, voor een stichting enzow maar het is gewoon voor een buurtcentrum en zo'n goed doel vind ik het niet. Die kinderen hebben het zeker niet breed en moeten meer knokken dan een kaaskop, maar kom op ze zijn niet ziek en wonen niet in een krotwijk in Boecarest.
Marc is niet erg enthousiast over de brief van de buurtcentrum. Hij vindt dat de kinderen eisen stellen: make over, FC Utrecht voetballers ontmoeten en dat niet echt een goed doel is, gezien dat er over maar 4 kinderen gaat.quote:
Stephan maakt wel vaker van die taalfouten ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Stephan verraadt zijn 'niveau'.
Het 'mag iets duurder kosten'.
Zo erg dat ik soms dat k*t woord gebruik en mij helemaal kapot schok!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik zit me helemaal kapot te ergeren aan Stephan die alles maar naar zijn hand wil zetten en het voortdurend heeft over 'we' gaan dit doen, en 'we' gaan dat doen.
En kan iedereen alsjeblieft eens ophouden met stukjes?
Een stukje troost, een stukje winst, een stukje belastingvoordeel.
Niet meer doen!
Niet te veel schokken hoor...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo erg dat ik soms dat k*t woord gebruik en mij helemaal kapot schok!
dat de mensen die de brief opgestuurd hebben denken dat er maar 6 bewoners zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef Day het volgende:
Wat zou de reden zijn dat Bart (die toch ervaring heeft met dit soor projecten) en Ilona niet mee mogen doen?
Die plotselinge "vriendschap" tussen Nena en Natasia was ook al niet erg geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef moowriece het volgende:
Net de uitzending van gisteren even op het web gezien: vreemd om te zien hoe snel alles gaat, als je de tv-uitzending ziet die de gebeurtenissen van dagen geleden behandelt. Hoe bijvoorbeeld Nena nog heel goed met Natasja omgaat, terwijl je weet dat ze een paar dagen later, zowat wordt aangerand door Natas...
Dat vraag ik me ook af, maar volgens mij waren het ook Eveline en Sylvia ipv Ilona.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef Day het volgende:
Wat zou de reden zijn dat Bart (die toch ervaring heeft met dit soor projecten) en Ilona niet mee mogen doen?
Naast Natasiaquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:31 schreef Day het volgende:
Waar slaapt Wilma eigenlijk? Heb ik gisteren niet meegekregen?
Is er gezopen vanavond?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Day het volgende:
Waar zijn Brian en Nena?
Ja, Nena.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:55 schreef avonne het volgende:
streamlock op 4?
Is er iemand in testimonials of zo?
Toen er bekend werd dat het een darmontsteking was, was dat het eerst wat er door me hoofd ging.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:45 schreef happyme28 het volgende:
Wat heeft ze ineens een zacht stemmetje. Wel sneu. Ze sluiten de ziekte van Krohn nog niet uit.
Mocht het crohn of CU zijn en ze heeft nu een heftige opvlamming (ontstekingen) dan is niet heel vreemd dat ze dan wat langer in het ziekenhuis moet blijven. Ivm uitdrogingsgevaar wegens diarree en om de ontsteking onder controle te kunnen krijgen door een goede dosis medicijnen toe te dienen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat Eveline in het ziekenhuis moet blijven trouwens. Als ze onderzoeken gaan doen, kan dat toch ook op afspraak ofzo. Vreemd dat ze moet blijven. Dat klinkt toch veel heftiger dan het is volgens mij.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:15 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ohh,, wist je dat dan nog niet?? Nou ja, nu we het toch erover hebben dan...Nena deed het voor eerst toen ze 12/13 was...Of is dit normaal tegenwoordig bij de jeugd??
Dat doet het bij mij nooitquote:Op woensdag 15 november 2006 09:28 schreef Fiorenza het volgende:
lukt het kijken van de 'volledige video' op de talpa site jullie ook niet?
hier bedoel ik : http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayer
Nee bij mij ook niet, en dan vind ik echt jammer, want ik zou ze graag zien... Bijvoorbeeld die van die cheerleaders!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:28 schreef Fiorenza het volgende:
lukt het kijken van de 'volledige video' op de talpa site jullie ook niet?
hier bedoel ik : http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayer
Heb nog van niemand gehoord die dat wel kan, onbegrijpelijk....quote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef elsie het volgende:
volgens mij kunnen meer personen NIET dan wel de filmpjes bekijken ...echt wel balen![]()
ben zelf ook een van die ze niet kan zien
Je moet ingelogd zijn bij talpa en als je de preview ziet, moet je eerst zorgen dat hij is afgelopen, of ff op de pauze knop drukken. Daarna zou hij gewoon moeten werken... Helemaal soepel is het niet nee....quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb nog van niemand gehoord die dat wel kan, onbegrijpelijk....
ik log me ook steeds in maar steeds niks te zien alleen een groen beeldquote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef Oddy het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn bij talpa en als je de preview ziet, moet je eerst zorgen dat hij is afgelopen, of ff op de pauze knop drukken. Daarna zou hij gewoon moeten werken... Helemaal soepel is het niet nee....![]()
hmmm..... Heb je wel Windows Media Player 9 (of hoger) op je computer?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:31 schreef elsie het volgende:
[..]
ik log me ook steeds in maar steeds niks te zien alleen een groen beeld![]()
ja dat heb ik wel ...dus daar ligt het niet aan ,maar bedankt voor het mee denkenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef Oddy het volgende:
[..]
hmmm..... Heb je wel Windows Media Player 9 (of hoger) op je computer?
De Mol zal dat niet toestaan denk ik en kan dat ook tegen houden omdat Lesley niet door de bewoners is aangenomen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:56 schreef Day het volgende:
Stefan wil Bart en Lesley zo dicht mogelijk naar elkaar toe laten groeien en dan de klap uitdelen (Lesley ontslaan!)
Zo'n stukje had een van ons ook gewoon kunnen schrijven. Hebben ze daar Wilma Nanninga nou in dat huis voor nodig?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef n1ek het volgende:
Ze zegt en weet zelf dat Stephan het spel speelt dus of ze het allemaal zo serieus neemt..... Ze vindt het vooral leuk om over te schrijven. Ze heeft iedereen geïnterviewd, alleen niet op dezelfde manier als bij Stephan, elke bewoner apart uitvergroten.
Wilma's 2e column
heb ergens de stille hoop dat ze pas echt los gaat over wat ze van iedereen vindt als ze uit het huis is.....quote:Op woensdag 15 november 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n stukje had een van ons ook gewoon kunnen schrijven. Hebben ze daar Wilma Nanninga nou in dat huis voor nodig?
Ze zei net wel iets over een stukje dat zaterdag in de krant komt. Dus zou kunnenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:40 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ergens de stille hoop dat ze pas echt los gaat over wat ze van iedereen vindt als ze uit het huis is.....
en dat terwijl hij een uur geleden ook al een lange testimonial had. Misschien speelt er toch iets met Lesley, of heel iets anders (laten we dat hopenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Bart wordt weggeroepen van de Sushi workshop.
Hij gaat na 5-en 538 bellen. (heeft een uurtje geleden al gebeld, maar Jan-Willem was in bespreking)quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Bart wordt weggeroepen van de Sushi workshop.
quote:Gouden Kooi als opstap voor eventbranche?
20 OKT 2006
De Gouden Kooi op Talpa, voor de gelukkigen die het niet kennen: een soort Big Brother maar dan in een enorme villa. De uiteindelijke winnaar wordt miljonair, maar het kan je ook een baan in de eventbranche opleveren.
Bewoner Bart werkte eerder al voor Strand Zuid en werd in het afgesloten huis telefonisch benaderd door Radio 538 . De populaire radiozender was nog op zoek naar een eventmanager en wat is er dan beter dan iedere dag met je kop op televisie.
(foto Talpa)
Radio 538-directeur Jan Willem Brüggenwirth kwam zelf naar de afgesloten villa om Bart over de streep te halen. Voordeel van deelname aan een televisieprogramma? Bart werd in één keer toegelaten tot de laatste drie van de sollicatieprocedure.
Mocht bewoner Bart de baan krijgen en op het aanbod ingaan, dan heeft Radio 538 er een wel heel bijzondere eventlocatie bij, waar qua audiovisueel waarschijnlijk weinig hoeft te gebeuren. “Dit is natuurlijk een unieke locatie voor bijvoorbeeld een private showcase of iets dergelijks”, aldus Brüggenwirth.
Nee dat is voor niemand bekend geloof ikquote:Op woensdag 15 november 2006 17:57 schreef happyme28 het volgende:
Ah, bijna klaar
Volgens mij komt Lesley wel, maar niet om paardrijles te geven, waarvoor ze wel komt is mij niet bekend.
Marc is de kokquote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef Maraca het volgende:
Ik zag tijdens het lezen een paar keer de naam "Marc" langskomen.. wie wat en waar?
Trouwens.. ik zag net een oude foto van Bart.. hij ziet er nu beter uit
Alle aandacht was voor Wilma, en daarvoor eiste die stomme trut van de sushi's alle attentie al op. Het is dus echt een kut-avond voor Natas.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef avonne het volgende:
hallo allemaal,
Waarom kijkt Natasia zo zuur?
Geen idee, wel vreemd ja. Lesley zal daar niet zo blij mee zijn... ik meen dat ze dat wel te kennen gaf toen met die date.quote:Sinds wanneer rookt Bart weer?
Ik hoop steeds op het laatste maar ik ben bang dat het gewoon niet (meer) komt..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Brian en Nena proberen een brief naar het management van Yes-r te schrijven. Brian typt maar Nena vind het helemaal niet. Brian zegt: 'Wat zit jij bossy te kijken'. Nena: 'Ja, omdat je er een puinhoop van maakt'
Poort in beeld, geen idee wie er komt?? Misschien Evil uit het ziekenhuis? Of toch een nieuwe bewoner?
Wat gaat er gebeuren op de bank ?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:11 schreef Tamaartje het volgende:
Ze moeten weer plaatsnemen op de bank
Maar niemand ziet het...
iedereen is in afwachting van zaterdag 70s-80s partyquote:
Die man is toch echt té vreselijk voor woorden?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef happyme28 het volgende:
Stephan zit weer een lul verhaal van hier tot Tokia op te hangen. Hij had de stemming tegen Nicolaas volledig in de hand, hij had zijn stem nog niet gegeven blablabla. Ik hoop echt dat ze door 'm heen prikt.
Die loopt de hele tijd al buiten..maar waaromquote:Op woensdag 15 november 2006 20:36 schreef happyme28 het volgende:
Wat moet die Natasia er met haar bemoeihoofd bij??
Te close met Nena?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
waar ginf dit nou weer over?
Ze zegt "als het maar niet erger word?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |