Nena.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Voor Nena? Of voor Natasia?
Echt ? of is dit grapje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef elsie het volgende:
Bart en Nena mogen bij Eveline in het ziekenhuis komen als er morgen weer een paar heen mogendat gezicht van Ilona ....
Tja, verschil moet er wezen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena.
Als je dit vergelijkt met het 'luxe diner' bij BB vanavond... typerend voor het klasseverschil.
Streams aanzet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef moowriece het volgende:
Ohhh neeeee, Brian gaat een gedicht over Nena voordragen!
Hoe bedoel je 'dat ene'? De screen staat in de vorige COS volgens mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef Spike-man het volgende:
was het dat ene gedicht??
Nee niet dat ene.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef Spike-man het volgende:
was het dat ene gedicht??
Nee, was een lief positief gedicht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Spike-man het volgende:
toch een ander? Wel van dezelfde categorie??![]()
![]()
Aai noew it!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef happyme28 het volgende:
Sylvia vertelt Ilona hoe het gekomen is dat Bart en Nena nu zijn uitgenomen. Ik begrijp uit het eind van het gesprek, dat Stephan daar op heeft aangedrongen bij Nena.
waar gaat het over? en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef happyme28 het volgende:
Nena vond het leuk. 'Leuk om te horen dat je soms echt naar me luistert'
Stephan en Wilma zijn erg enthousiast over het gedicht
Sylvia vertelt Ilona hoe het gekomen is dat Bart en Nena nu zijn uitgenomen. Ik begrijp uit het eind van het gesprek, dat Stephan daar op heeft aangedrongen bij Nena. llona zegt dat ze nu weet dat alles toch weer anders in elkaar zit dat je denkt. (pissed op Stephan dus).
Uhhh..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
waar gaat het over? en wat is er gebeurd?
Een begeleidster van een jeugdcentrum uit een wat minderbedeelde buurt heeft een brief geschreven namens 4 kinderen van rond de 11 jaar met de vraag of er een topdag voor deze 4 kinderen georganiseerd kan worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef n1ek het volgende:
wat was dat nou precies met die brief?
iemand ff een samenvatting? een project ....?
Wat is er met Marc dan?quote:
thanksquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Llewella het volgende:
[..]
Een begeleidster van een jeugdcentrum uit een wat minderbedeelde buurt heeft een brief geschreven namens 4 kinderen van rond de 11 jaar met de vraag of er een topdag voor deze 4 kinderen georganiseerd kan worden.
Met de brief was nog een 2e brief meegestuurd met wenslijstjes van de 4 kinderen, waar voornamelijk mini-crossen, bekende mensen ontmoeten, kleding/make-up/haar make-over op voor kwam.
Een paar kinderen/pubers van een achterbuurt in Utrecht (Zuilen) willen in DGK komen om allerlei dingen te doen (op 25/11) zoals make overquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef n1ek het volgende:
wat was dat nou precies met die brief?
iemand ff een samenvatting? een project ....?
Ik zag dat niet meteen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aai noew it!
Ik zag daar meteen de hand van Stephan in toen ik het las.
De rat.
En Stephan verraadt zijn 'niveau'.quote:
De hand van Stephan in wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aai noew it!
Ik zag daar meteen de hand van Stephan in toen ik het las.
De rat.
Hij is vanavond bij Evil geweest, en om Ilona (die zo snel riep dat zij wilde gaan, want zij en Evil hebben een klik) een hak te zetten, heeft ie Evil wrs sufgeluld om Nena en Bart uit te nodigen.quote:
Je bent sophisticated of je bent het niet hè.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Stephan verraadt zijn 'niveau'.
Het 'mag iets duurder kosten'.
Moeten ze dan een klas uit Boekarest halen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Stephan zegt dat het helemaal voor een goed doel is, voor een stichting enzow maar het is gewoon voor een buurtcentrum en zo'n goed doel vind ik het niet. Die kinderen hebben het zeker niet breed en moeten meer knokken dan een kaaskop, maar kom op ze zijn niet ziek en wonen niet in een krotwijk in Boecarest.
Marc is niet erg enthousiast over de brief van de buurtcentrum. Hij vindt dat de kinderen eisen stellen: make over, FC Utrecht voetballers ontmoeten en dat niet echt een goed doel is, gezien dat er over maar 4 kinderen gaat.quote:
Stephan maakt wel vaker van die taalfouten ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En Stephan verraadt zijn 'niveau'.
Het 'mag iets duurder kosten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |