Nena vertelt Bart dat zij er iemand uit zou willen stemmen. Bart raadt meteen dat zij Natasia bedoelt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:29 schreef Day het volgende:
Waar hebben Bart en Nena het over?
Ja dat is het bij haar zeker weten.. ik zie geen ander doel aan het zitten van Nena in de gouden kooi..quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena zit daar omdat ze thuis niet weet wat ze met zichzelf aan moet.. Oftewel klassiek vlkuchtgedrag.. Het winnen komt (voorlopig) bij haar niet eens op.. het is tijdvulling .
Of hij mag bellen met Lesley.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart naar de testimonial.
Hij krijgt vast op de donder vanwege zijn 'dit is een slap aftreksel van BB' uitspraak
Dat zou idd leuk zijn, lijkt me wel leuk te zien of Nena op het puntje van haar stoel gaat zitten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen ze de bewoners niet even naar tv laten kijken? De ex van Nena is nu op talpa... in de spits van jong Oranje. Lijkt me wel leuk als ze dat zien
TOTAAL NIET.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:52 schreef moowriece het volgende:
Sigourney Weaver [afbeelding]
Wilma Nanninga [afbeelding]
Mee eens. Eigenlijk gaat het elke keer als hij Lesley ziet, de helft van de tijd over camera's en/of mensen die meekijken. En dat komt vooral door Bart, die er steeds weer over begint.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:47 schreef Day het volgende:
Bart is zich zo ontzettend bewust van de camera's!
Dat zag je bij Lesley, dat zag je bij z'n uitbarsting net, nu weer in zijn gesprek met Wilma. Jammer eigenlijk.
Ik vind er ook weinig gelijkenis in zitten met Wilma haar aziatische trekjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nou, zouden toch zusjes kunnen zijn??? ;-)
Het was eigenlijk meer bedoeld als bescherming voor de kijkers van dit topic.quote:
Wat?? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef avonne het volgende:
* echtgenoot slingert meteen de tv aan
"15 jaar? wat een slettebak"
Da's Edith Piaf!! Hmmmm...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilma Nanninga [afbeelding]
[afbeelding]
Ik vertelde dus dat ik hier las dat Sherjill op tv is, en dat Nena 4 jaar met hem samenwoonde, vanaf haar 15-dequote:
Ohh,, wist je dat dan nog niet?? Nou ja, nu we het toch erover hebben dan...Nena deed het voor eerst toen ze 12/13 was...Of is dit normaal tegenwoordig bij de jeugd??quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vertelde dus dat ik hier las dat Sherjill op tv is, en dat Nena 4 jaar met hem samenwoonde, vanaf haar 15-de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |