ik log me ook steeds in maar steeds niks te zien alleen een groen beeldquote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef Oddy het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn bij talpa en als je de preview ziet, moet je eerst zorgen dat hij is afgelopen, of ff op de pauze knop drukken. Daarna zou hij gewoon moeten werken... Helemaal soepel is het niet nee....![]()
hmmm..... Heb je wel Windows Media Player 9 (of hoger) op je computer?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:31 schreef elsie het volgende:
[..]
ik log me ook steeds in maar steeds niks te zien alleen een groen beeld![]()
ja dat heb ik wel ...dus daar ligt het niet aan ,maar bedankt voor het mee denkenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef Oddy het volgende:
[..]
hmmm..... Heb je wel Windows Media Player 9 (of hoger) op je computer?
De Mol zal dat niet toestaan denk ik en kan dat ook tegen houden omdat Lesley niet door de bewoners is aangenomen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:56 schreef Day het volgende:
Stefan wil Bart en Lesley zo dicht mogelijk naar elkaar toe laten groeien en dan de klap uitdelen (Lesley ontslaan!)
Zo'n stukje had een van ons ook gewoon kunnen schrijven. Hebben ze daar Wilma Nanninga nou in dat huis voor nodig?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef n1ek het volgende:
Ze zegt en weet zelf dat Stephan het spel speelt dus of ze het allemaal zo serieus neemt..... Ze vindt het vooral leuk om over te schrijven. Ze heeft iedereen geïnterviewd, alleen niet op dezelfde manier als bij Stephan, elke bewoner apart uitvergroten.
Wilma's 2e column
heb ergens de stille hoop dat ze pas echt los gaat over wat ze van iedereen vindt als ze uit het huis is.....quote:Op woensdag 15 november 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n stukje had een van ons ook gewoon kunnen schrijven. Hebben ze daar Wilma Nanninga nou in dat huis voor nodig?
Ze zei net wel iets over een stukje dat zaterdag in de krant komt. Dus zou kunnenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:40 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ergens de stille hoop dat ze pas echt los gaat over wat ze van iedereen vindt als ze uit het huis is.....
en dat terwijl hij een uur geleden ook al een lange testimonial had. Misschien speelt er toch iets met Lesley, of heel iets anders (laten we dat hopenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Bart wordt weggeroepen van de Sushi workshop.
Hij gaat na 5-en 538 bellen. (heeft een uurtje geleden al gebeld, maar Jan-Willem was in bespreking)quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Bart wordt weggeroepen van de Sushi workshop.
quote:Gouden Kooi als opstap voor eventbranche?
20 OKT 2006
De Gouden Kooi op Talpa, voor de gelukkigen die het niet kennen: een soort Big Brother maar dan in een enorme villa. De uiteindelijke winnaar wordt miljonair, maar het kan je ook een baan in de eventbranche opleveren.
Bewoner Bart werkte eerder al voor Strand Zuid en werd in het afgesloten huis telefonisch benaderd door Radio 538 . De populaire radiozender was nog op zoek naar een eventmanager en wat is er dan beter dan iedere dag met je kop op televisie.
(foto Talpa)
Radio 538-directeur Jan Willem Brüggenwirth kwam zelf naar de afgesloten villa om Bart over de streep te halen. Voordeel van deelname aan een televisieprogramma? Bart werd in één keer toegelaten tot de laatste drie van de sollicatieprocedure.
Mocht bewoner Bart de baan krijgen en op het aanbod ingaan, dan heeft Radio 538 er een wel heel bijzondere eventlocatie bij, waar qua audiovisueel waarschijnlijk weinig hoeft te gebeuren. “Dit is natuurlijk een unieke locatie voor bijvoorbeeld een private showcase of iets dergelijks”, aldus Brüggenwirth.
Nee dat is voor niemand bekend geloof ikquote:Op woensdag 15 november 2006 17:57 schreef happyme28 het volgende:
Ah, bijna klaar
Volgens mij komt Lesley wel, maar niet om paardrijles te geven, waarvoor ze wel komt is mij niet bekend.
Marc is de kokquote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef Maraca het volgende:
Ik zag tijdens het lezen een paar keer de naam "Marc" langskomen.. wie wat en waar?
Trouwens.. ik zag net een oude foto van Bart.. hij ziet er nu beter uit
Alle aandacht was voor Wilma, en daarvoor eiste die stomme trut van de sushi's alle attentie al op. Het is dus echt een kut-avond voor Natas.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef avonne het volgende:
hallo allemaal,
Waarom kijkt Natasia zo zuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |