Ik doe ze wel even.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
volgens mij niet.. als jij 422 telt doe ik 423 wel oke ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:02 schreef boem-dikkie het volgende:
zéér dichtbij Gat
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
en dat was hier van :
http://www.youtube.com/watch?v=GWV7OQ9LZgY
ik verzin nog ff een vraag
maar maar maar als ik hem afmaak dan heb ik toch het punt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:07 schreef boem-dikkie het volgende:
jup.
9 dagen doorleven zonder hoofd. En dood door honger.
Gatalin + 1
jij gaf eerst 2 week en daarna de redenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
maar maar maar als ik hem afmaak dan heb ik toch het punt?![]()
sommige soorten. ik heb bij mijn bron 9 dagen zonder hoofd dood aan honger..quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:08 schreef Waterweg het volgende:
"Ze zijn taai en sommige soorten kunnen tien tot veertig dagen zonder eten."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kakkerlakken
waterweg gaf 'gebrek aan eten'quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
volgens mij scoor je geen punten door het afmaken van kakkerlakken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ernstig!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:08 schreef Waterweg het volgende:
"Ze zijn taai en sommige soorten kunnen tien tot veertig dagen zonder eten."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kakkerlakken
lijkt me moeilijk om daar dus een precies aantal dagen aan te hangen wat goed moet zijn.
(ik had al geantwoord, en daarna gaan zoeken...en toen na het 'goede' antwoord dit dus gepost)
Oh ja lees ik nuquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
waterweg gaf 'gebrek aan eten'
en gat gaf '9 dagen'
Die had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:03 schreef BwennieBren het volgende:
Topique 422 en 423 samen
[...]
Oh sorry boem, zie dat jij al de vorige had gedaan maar het topique daarvoor moest ook nog
OMG!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
en dat was hier van :
http://www.youtube.com/watch?v=GWV7OQ9LZgY
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:18 schreef Etcetera het volgende:
hey mensen
ik heb vorig topic niet kunnen tellen, school kwam tussendoor en is net even wat belangrijker![]()
sorry enzo
gelukkig, voelde me er wel een beetje lullig onderquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]is al geregeld meis, no prob
Weinig, ik haal je ook vast wel weer inquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weinig, ik haal je ook vast wel weer in. Moet toegeven dat ik een tijd lang Etcetera een grotere bedreiging vond
Band is goed, nummer nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:34 schreef Jayhawk het volgende:
The Clash - Should I stay or should I go?
Lienekien +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:35 schreef Lienekien het volgende:
The Clash - Rock the Casbah
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:39 schreef Gatalin het volgende:
MaJo-vraag
Jawel BwennieBren +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef BwennieBren het volgende:
New York, Hong Kong en Parijs?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jawel BwennieBren +1
Hong Kong en meteen in de goede volgorde![]()
Volgens mij heb ik nog een gele vraag van je te goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik was juist bang dat Hong Kong eerste was..
Ff vraagje bedenken, of mag het een Triviant vraag zijn?![]()
Een andere gele vraag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:05 schreef BwennieBren het volgende:
Okay
Welke monnik, veelvraat en zuipschuit liep in 1891 van Siberië naar de Griekse monnikenstaat Athos?
Hawaii_Tim +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raspoetin?
sorry Yuriquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een andere gele vraag?![]()
Porthos?
Doeka +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef doeka het volgende:
Bobby Farrell Frank Farian
Volgens mij niet Wycquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef wyccie het volgende:
Hoi, ik heb niet zoveel zin om de vorige topics terug te lezen. Weet iemand of mijn Ana&Otto vraag van vannacht nog is geraden?
kloppen de puntjes met het aantal letters Doeka?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef doeka het volgende:
Fab Fabian? neeeeeeeeeee, dat is niet goed.
Fab M.....n
Toppie!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:56 schreef Nesle het volgende:
BB!
Die docu die je zoekt was 1 november
Op rlt4. De jongeman heet Akrit Jaswal, ook wel de 12-jarige chirurg.
hier wat linkjes naar de jongeman
Ohzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Toppie!en ik had m al opgezocht nav het antwoord daar maar kan helaas de aflevering nergens meer online bekijken, want had het graag gezien...
Ik hoop het want die jongen lijkt me reuze interessantquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
OhzoMaar die docu's worden altijd wel herhaald in de loop der tijd hoor
Ohjaquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef erkel het volgende:
[..]
HèlloDoeka is aan het quizzen denk ik
Jazeker!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Mexicaan?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sancho Panchez, of was die uit Don Quichote?
Ik dacht echt Engels, heb je een link?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:55 schreef BwennieBren het volgende:
Zoobilee Zoo
met Ben Vereen ja
en tis USA TV serie overigens
nee, maar Ben Vereen is een Amerikaan dusssssehhh.... ja dat dus!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:59 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik dacht echt Engels, heb je een link?
BTW heb ik eigenlijk wel trouwens: IMDB natuurlijk! Daar kan je het zeker en vast vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:59 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik dacht echt Engels, heb je een link?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:03 schreef erkel het volgende:
November Rain - Guns 'n Roses![]()
One - Metallica![]()
Bohemian Rhapsody - Queen![]()
Smells like Teen Spirit - Nirvana![]()
I can't get no (tadadada) Satisfactionquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik 4 nummers uit de top 10 van de top 500 allertijden volgens het blad Rolling Stone?
neuh hoeft niet. zie maarquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Jayhawk het volgende:
nummers vroeg je toch, dus niet de artiesten als ik je vraag goed begrijp?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
One - U2![]()
Leti it Be - Beatles![]()
Stairway to Heaven - Led Zeppelin![]()
Hotel California - The Eagles![]()
Ik zeg maar wat.
Misschien even wachten totdat Homdeck heeft aangegeven wat goed en wat fout is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef Jayhawk het volgende:
Smells like teen spirit
Pianoman
Stairway to heaven
Child in time
niks goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Jayhawk het volgende:
Pianoman
November Rain
Bohemian Rapsody
Stairway to heaven
ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef barney74 het volgende:
Starirway to Heaven, Bohemian Rhapsody, Child in Time, Hotel California
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor lijst zegAmerikanen met hun lijstjes
![]()
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
I can't get no (tadadada) Satisfaction![]()
Imagine![]()
ennuhh....
Die is ook 'fan' van Amerikaanse hitlijsten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dan ken je onze oldbie FOK-poster Acree nog niet
dit vind ik nou een goede reden om het op deze manier te doen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef Jayhawk het volgende:
Combineren
Satisfaction'
Like a rolling stone
Smells like 10 spirit
Satisfaction
Nee die maakt gewoon "lijsten", hele lange FOK-lijstenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Die is ook 'fan' van Amerikaanse hitlijsten?
Jane dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Sjaantje?
Heeeeeeeeeeeyquote:
Waarvoor dankquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Je had je punt al, hoor.
gezellig!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:31 schreef macondo het volgende:
gebied heet temple bar district
die vraag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Jayhawk het volgende:
viel tegen trouwens
kga met je meequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef tummeke het volgende:
mwah dublin is best gezellig hoor
maar zou er niet echt willen wonen nee..
de bar zelf ben ik niet eens ingeweest, alleen bij... de commercie alleen al.. bah..
anyway, ben er even weg van.. suc6 allemaal
dat heb je hier in Groningen met dronken stadjers op de zaterdagquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef macondo het volgende:Yeah! Leuke stad trouwens, hoewel je de dronken engelsen in Temple Bar maar moet mijden..
Over wie gaat de biografie "Deze neger buigt voor niemand"?
Uiteraard, en ik heb hem nog gelezen ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef Homdeck het volgende:
winston bogarde
ik nog niet, maar ga het zeker nog doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef macondo het volgende:
Uiteraard, en ik heb hem nog gelezen ook
Homdeck +1
vreemd dat je wel weet dat het over boerebach gaat maar dat je verder de plank volledig mis slaat...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Jayhawk het volgende:
Michel Boerebach oud fc twente speler hij mocht in een keer niet meer meedoen in het eerste onder hans maier
gaan we weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vreemd dat je wel weet dat het over boerebach gaat maar dat je verder de plank volledig mis slaat...
volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef macondo het volgende:
Zijn kind is overleden, van Boerebach
kun je iets specifieker zijn? het is niet helmaal compleetquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef macondo het volgende:
Zijn kind is overleden, van Boerebach
ik geef je het punt welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef macondo het volgende:
En ik meen dat het een verkeersongeluk was, en het was heel wrang maar weet niet meer waarom.
Wat vreselijk, ik heb t even opgezochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het gaat over zijn 2 zoontjes van 12 en 9 die bij een auto-ongeluk zijn omgekomen. Erg aangrijpend boek.
ik heb hem ook nergens van beschuldigd hoor. ik vind het alleen net als jij vreemd. hij kruipt alleen gelijk weer in de slachtofferrolquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik neem het niet graag op voor Jayhawk, maar als ik Google kom ik meteen op het juiste antwoord. Het antwoord dat Jayhawk geeft is nergens te vinden.
Het is inderdaad wel typisch dat je weet dat het van Boerenbach (wie?) is, maar de aanleiding van het boek, iets vreselijks wat mij nogal zou bijblijven, niet weet. Maar nogmaals, ik denk niet dat Jayhawk gegoogled heeft.
quote:
ik ga me niet meer verdedigen, kost me teveel energie en helpt toch niks, ik wil dat het hier gewoon gezellig blijft en het gaat goed zo toch? Bovendien heeft Macondo het punt toch? Als ik graag het punt wou dan had ik wel meteen het goede antwoord neergeplemd (lijkt me)quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb hem ook nergens van beschuldigd hoor. ik vind het alleen net als jij vreemd. hij kruipt alleen gelijk weer in de slachtofferrol
stel je niet zo aan en wees een stoere vent, zoals een echte bioloog betaamt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ga me niet meer verdedigen, kost me teveel energie en helpt toch niks
Iovivat!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
stel je niet zo aan en wees een stoere vent, zoals een echte bioloog betaamt.
Niet piepen, je bent een paar keer betrapt dus stel je niet zo aan. En Homdeck heeft gelijk want het ís ook vreemd dat je wel op Boerebach komt maar niet met het juiste antwoord. Zonder over google te beginnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ga me niet meer verdedigen, kost me teveel energie en helpt toch niks
Nee, doe maar niet. Daar moet het ook gezellig blijven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Jayhawk het volgende:
Kom op mensen, hou het gezellig hier! Voor discussies verwijs ik jullie graag door naar de slowchat.
macondo +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef macondo het volgende:
Gasgoine
Goh, wat jammer nou.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef macondo het volgende:
Vraag komt er aan, niet over voetbal dit keer..
ik ben er nog niet uit welke van de 2quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef macondo het volgende:
Jayhawk edit zijn antwoord, maar zo blijk je dat dus te schrijven: Gascoigne
Vraag komt er aan, niet over voetbal dit keer..
Verstandig, voor het het weet heb je een paar Joego's voor je deur daar in Drente.. Maar ik zoek wel de hele naamquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef BwennieBren het volgende:
Charles Zwolsman ja zoals Barney zegt
wrom nou weer moeders?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef Homdeck het volgende:
moeders die hun kind mishandelen om aandacht te krijgen
hahaquote:
Close enough... macondo +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef macondo het volgende:
En dan bedoel ik natuurlijk niet de aandacht dat je betrapt wordt, maar in het ziekenhuis en bij de eerste hulp
Ik vergeef het je hoor Homquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hahaja ik moest snel nadeneken en typen. ik vind het zelf ook een beetje stom van me inderdaad
![]()
gelukkigquote:
Ik ga ook even mijn kind " ziek" maken door dr nu even " dood te knuffelen". Heb ik even zin inquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
maar ik ga nog even tv kijken en dan kruip ik zo mijn bed in![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ga ook even mijn kind " ziek" maken door dr nu even " dood te knuffelen". Heb ik even zin inWellicht tot later!
Oh ik niet laten liggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef macondo het volgende:
Ik heb hier een lijst van de grootste advocatenkantoren van Nederland. Noem er vijf uit de top 15
En uiteraard, diegene die het compleet maakt krijgt de punten
Pas je wel op met de politiequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ga ook even mijn kind " ziek" maken door dr nu even " dood te knuffelen". Heb ik even zin inWellicht tot later!
Tot later BBquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ik niet laten liggen
Nauta Dutilh![]()
Stibbe![]()
Freshfields(mooi pand, maar slechts nummer 24)
AKD Prinsen![]()
Boekel de Neree(de nummer 15, daarom vroeg ik om de top 15
)
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
Houthoff Buruma dan?
quote:1 (1) NautaDutilh 271
2 (2) Houthoff Buruma 246
3 (3) De Brauw Blackstone Westbroek 228
4 (4) AKD Prinsen Van Wijmen 197
5 (5) Loyens & Loeff 175
6 (8) CMS Derks Star Busmann 155
7 (7) Allen & Overy 149
8 (6) Stibbe 142
9 (9) Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn 130
10 (10) Clifford Chance LLP 119
11 (11) Van Doorne 117
12 (15) Simmons & Simmons 110
13 (12) Holland Van Gijzen 110
14 (16) Van Diepen Van der Kroef Advocaten 107
15 (13) Boekel De Nerée 106
Ik had er gewoon tien van de 15 kunnen vragen met jou er bijquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
Of DBBW?
zie hierboven, ben Juridisch secretaressequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik had er gewoon tien van de 15 kunnen vragen met jou er bijJe bent er goed in thuis, hoe komt dat?
Zoiets vermoedde ik al jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb er dan toch nog voor 5 van de top 15 gewerktWaar kan ik die lijst vinden Macondo ik wil graag weten op welke plaats Van Mens & Wisselink staat op die lijst, daar werk ik in principe nu voor
[..]
zie hierboven, ben Juridisch secretaresse
Thanx!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al jaHeb je voor je eerste vijf antwoorden gewerkt dan? Van Mens & Wisselink staat op 23 en is een van de grootste stijgers
Link
Kleine wereld, daar woon ik tegenover. En bij BDN, Stibbe en Allen en Overwerk heb ik ook wat vriendjes zittenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx!
Nauta, Stibbe, Boekel, Allen & Overy en een blauwe maandag (uitzendkracht) bij Clifford Chance gewerkt.
Ik ben blij voor VMWtot nu toe het leukste kantoor om te werken aan de Piet Hein kade
Mag ik nu knuffelen met mijn drolletje drie en wil iemand mijn vraagje overnemen? Ik maakt het wel weer goed
Welke groep zoek ik?quote:Dewas een groep misdadigers - terroristen volgens sommigen - die in 1982, 1983 en 1985 in
een reeks van moorden, inbraken, diefstallen en overvallen pleegde. Daarbij vielen in totaal 28 doden en ruim 20 gewonden. Met name de bloedige roofovervallen op supermarkten van de
keten in 1985 schokten
op haar grondvesten. De
is nog altijd niet ontmaskerd.
Nee, hoewel ze soms wel als terroristen bestempeld zijn gelden ze meer als criminelen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:51 schreef Zhivago het volgende:
RAF?
Klopt, het het staat bekend als de Bende vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef Zhivago het volgende:
Het is in Belgie gebeurd. Heb er laatst nog iets van op tv gezien. Geen idee hoe die gasten heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |