die vraag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Jayhawk het volgende:
viel tegen trouwens
kga met je meequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef tummeke het volgende:
mwah dublin is best gezellig hoor
maar zou er niet echt willen wonen nee..
de bar zelf ben ik niet eens ingeweest, alleen bij... de commercie alleen al.. bah..
anyway, ben er even weg van.. suc6 allemaal
dat heb je hier in Groningen met dronken stadjers op de zaterdagquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef macondo het volgende:Yeah! Leuke stad trouwens, hoewel je de dronken engelsen in Temple Bar maar moet mijden..
Over wie gaat de biografie "Deze neger buigt voor niemand"?
Uiteraard, en ik heb hem nog gelezen ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef Homdeck het volgende:
winston bogarde
ik nog niet, maar ga het zeker nog doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef macondo het volgende:
Uiteraard, en ik heb hem nog gelezen ook
Homdeck +1
vreemd dat je wel weet dat het over boerebach gaat maar dat je verder de plank volledig mis slaat...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef Jayhawk het volgende:
Michel Boerebach oud fc twente speler hij mocht in een keer niet meer meedoen in het eerste onder hans maier
gaan we weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vreemd dat je wel weet dat het over boerebach gaat maar dat je verder de plank volledig mis slaat...
volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef macondo het volgende:
Zijn kind is overleden, van Boerebach
kun je iets specifieker zijn? het is niet helmaal compleetquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef macondo het volgende:
Zijn kind is overleden, van Boerebach
ik geef je het punt welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef macondo het volgende:
En ik meen dat het een verkeersongeluk was, en het was heel wrang maar weet niet meer waarom.
Wat vreselijk, ik heb t even opgezochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het gaat over zijn 2 zoontjes van 12 en 9 die bij een auto-ongeluk zijn omgekomen. Erg aangrijpend boek.
ik heb hem ook nergens van beschuldigd hoor. ik vind het alleen net als jij vreemd. hij kruipt alleen gelijk weer in de slachtofferrolquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik neem het niet graag op voor Jayhawk, maar als ik Google kom ik meteen op het juiste antwoord. Het antwoord dat Jayhawk geeft is nergens te vinden.
Het is inderdaad wel typisch dat je weet dat het van Boerenbach (wie?) is, maar de aanleiding van het boek, iets vreselijks wat mij nogal zou bijblijven, niet weet. Maar nogmaals, ik denk niet dat Jayhawk gegoogled heeft.
quote:
ik ga me niet meer verdedigen, kost me teveel energie en helpt toch niks, ik wil dat het hier gewoon gezellig blijft en het gaat goed zo toch? Bovendien heeft Macondo het punt toch? Als ik graag het punt wou dan had ik wel meteen het goede antwoord neergeplemd (lijkt me)quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb hem ook nergens van beschuldigd hoor. ik vind het alleen net als jij vreemd. hij kruipt alleen gelijk weer in de slachtofferrol
stel je niet zo aan en wees een stoere vent, zoals een echte bioloog betaamt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ga me niet meer verdedigen, kost me teveel energie en helpt toch niks
Iovivat!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
stel je niet zo aan en wees een stoere vent, zoals een echte bioloog betaamt.
Niet piepen, je bent een paar keer betrapt dus stel je niet zo aan. En Homdeck heeft gelijk want het ís ook vreemd dat je wel op Boerebach komt maar niet met het juiste antwoord. Zonder over google te beginnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ga me niet meer verdedigen, kost me teveel energie en helpt toch niks
Nee, doe maar niet. Daar moet het ook gezellig blijven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Jayhawk het volgende:
Kom op mensen, hou het gezellig hier! Voor discussies verwijs ik jullie graag door naar de slowchat.
macondo +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef macondo het volgende:
Gasgoine
Goh, wat jammer nou.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef macondo het volgende:
Vraag komt er aan, niet over voetbal dit keer..
ik ben er nog niet uit welke van de 2quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef macondo het volgende:
Jayhawk edit zijn antwoord, maar zo blijk je dat dus te schrijven: Gascoigne
Vraag komt er aan, niet over voetbal dit keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |