quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potterlego sparen. En mijn zoontje mag alleen met de dubbele setjes spelen
En altijd weer even over de speelgoedafdeling daarquote:
Dat doe ik ook met winkelwagentjes! Als het enigszins mogelijk is, want die dingen zijn soms best kiddie-proof. Keileuk boodschappen doen zo. Ook op rolschaatsen gaan winkelen is ook leuk, lekker om de shoppende mensen heen slalommen en security omzeilen.quote:
Wow, mensen als jij zijn echt de reden dat ik niet naar Ikea gaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:48 schreef Klonk het volgende:
de ikea kar, helemaal vergeten, vriendin er op zetten en dan keihard toet toet en broem broem roepend door de winkel
en daar word je zo melig van, dan kom je bij de kassa met de slappe lach
heb ik des te meer ruimtequote:Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Wow, mensen als jij zijn echt de reden dat ik niet naar Ikea ga
Speelgoedquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En altijd weer even over de speelgoedafdeling daarGelukkig heb ik een kind als rookgordijn
Ik wou hier ook 'gamen' neerzetten, maar ik geloof dat de meerderheid van de gamers boven de 20 (en man) is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Speelgoed!
videospelletjes spelen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wou hier ook 'gamen' neerzetten, maar ik geloof dat de meerderheid van de gamers boven de 20 (en man) is.![]()
En toch is het gewoon het kind in je behoudenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wou hier ook 'gamen' neerzetten, maar ik geloof dat de meerderheid van de gamers boven de 20 (en man) is.![]()
Alleen als bruine duikboot...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:13 schreef boyv het volgende:
met poep spelen
Wellusquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef wadgem het volgende:
'Nietes' zeggen als iemand je ergens van beschuldigt.![]()
stampvoeten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Driftig worden als ik mn zin niet krijg.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Met een zakdoekje slapen. En nee, ik duim niet.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mn eigen Dollz maken.![]()
[afbeelding]
Eh...watquote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mn eigen Dollz maken.![]()
[afbeelding]
doe ik ookquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:00 schreef DarkElf het volgende:
Iets wat ik vroeger ook wel deed , en nu nog
Een gesprek met iemand hebben en dan ineens midden in dat gesprek gaan zeggen tegen iemand:
"ja maar jij zei echt toestraks tegen mij [insert belachelijke leugen/verhaal].......
en als je iemand je dan zo aankijkt:zeggen:
"ja je belde er nog over, weet je nog? je zei [insert nog belachelijker verhaal]...
hehe mensen kunnen je dan zo simpel aankijken
Dat flikt een vriendin van me vet vaak. Ik vraag me af en toe echt af of zij wel helemaal 100 isquote:Op donderdag 16 november 2006 00:00 schreef DarkElf het volgende:
Een gesprek met iemand hebben en dan ineens midden in dat gesprek gaan zeggen tegen iemand:
"ja maar jij zei echt toestraks tegen mij [insert belachelijke leugen/verhaal].......
"ja je belde er nog over, weet je nog? je zei [insert nog belachelijker verhaal]...
Als tekenfilms en zo meetellen... ik kijk zovaak ik kan Sabrina the teenage witch en Clueless op de Boxquote:Op donderdag 16 november 2006 00:10 schreef Rapaille het volgende:
-Met collega's 'niet haals' doen bij het koffie halen
-Tekenfilms kijken op jetix (of hoe die zender ook mag heten)
-Ik kan heel lief spelen met het speelgoed van mijn nichtje (ook als zij al met ander speelgoed aan het spelen is)
Slapen met knuffel is fijnquote:Op donderdag 16 november 2006 00:13 schreef Andoire het volgende:
[..]
Als tekenfilms en zo meetellen... ik kijk zovaak ik kan Sabrina the teenage witch en Clueless op de Box.
En.... ik slaap met een knuffel (een varken). Hij ligt iig altijd ergens naast me ( gebrek aan liefde of zo)
Verder kan ik echt ontzettend kinderachtig doen als ik gedronken heb. Laatst wilde ik belletje trekken om 4 uur s nachts. Ja.![]()
met kerst in elk geval wel...quote:
Vuur en vlam...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
met kerst in elk geval wel...
de kerstezel![]()
![]()
klokhuis vind ik ook nog steeds leukquote:Op donderdag 16 november 2006 00:23 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het jeugdjournaal ook nog leuk hoor en ik word binnenkort dertig
ach zolang je maar lol hebt maakt het allemaal niets uit toch?
Ik zou zo graag ovide nog eens terugzienquote:Op donderdag 16 november 2006 00:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind ook zoveel kinderprogramma's leuk.![]()
vanmiddag nog gedaan bij een heel vervelend kind trouwensquote:Op donderdag 16 november 2006 00:24 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en ik steek stiekum mijn tong uit tegen kinderen die ik stom vind
ik ookquote:Op donderdag 16 november 2006 00:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind ook zoveel kinderprogramma's leuk.![]()
het jeugdjournaal heeft nog een lager niveau dan hart van nederlandquote:Op donderdag 16 november 2006 00:23 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het jeugdjournaal ook nog leuk hoor en ik word binnenkort dertig
ach zolang je maar lol hebt maakt het allemaal niets uit toch?
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:00 schreef DarkElf het volgende:
Zoiets doe ik ook nog steedsquote:Op donderdag 16 november 2006 23:50 schreef JufJoop het volgende:
Vandaag ben ik al helemaal kinderachtig geweest
Eerst gingen we rennen om de draaideur op school te halen en klasgenootjes in te halen...
Janken omdat je moe bentquote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zoiets doe ik ook nog steeds![]()
Vanochtend nog in de supermarkt, samen met collega naar de kassa lopen, allebei door een ander gangpad, en dan de laatste 5 meter keihard rennen om voor je collega in de rij te staan
dat zit er al van heeel vroeger in![]()
Ik ga trouwens ook nog steeds huilen als ik heel moe ben, heel vervelend is dat, echt janken om niks
niet huilen Omdat ik moe ben, maar gewoon eerder om iets janken als ik moe ben, dan kan ik wat me normaal niet zoveel doet even niet hebben. Kleine kinderen janken ook veel sneller als het bedtijd is, vandaar 'kinderachtig'quote:
Hier nog zo eenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Ik ga trouwens ook nog steeds huilen als ik heel moe ben, heel vervelend is dat, echt janken om niks
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:33 schreef Lllaura het volgende:
Een tijdje geleden heb ik in de bus iemands veters vastgeknoopt aan een stang. Ik zat op het trapje bij de achterdeur en het 'slachtoffer' zat op de eerste stoel hierachter. Precies achter dat schot. Z'n schoenen staken hier onderuit. Ik heb heel voorzichtig z'n veters losgemaakt en muurvast aangetrokken aan de stang onderaan dat schot.
Jammer dat ik er eerder uit moest dan hij.
Ik 'kroel' nog steeds met stofjes (tshirts enzo,maar alleen van een bepaalde stof) , daar ben ik ook nooit mee gestopt. Het is zo rustgevendquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Met een zakdoekje slapen. En nee, ik duim niet.
quote:Op zondag 19 november 2006 18:23 schreef BrandX het volgende:
oh! en ik kan het niet laten om elke keer als ik bij de supermarkt ben om bij de kassa een kindersurprise ei te kopen... vind de chocolade neit te vreten, maar de speeltjes helemaal geweldig! heb inmiddels een aardige doos vol!
En de kinderen (6 en 8 jaar) van vrienden van mij vinden die doos werkelijk fantastisch!
Of van die automaten met van die ballen erin. Euro erin, aan de knop draaien en dat je dan een bal krijgt met een poppetje erin ofzo. Kan het vaak niet laten om er eentje te trekkenquote:Op zondag 19 november 2006 20:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige gek was die daar geen weerstand aan kon bieden
niks mis mee hoor, doe ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 20:55 schreef Moja het volgende:
Ik luister af en toe naar nummers van K3 als ik achter de pc zit en me erg blij en hyper voel![]()
![]()
Dat kan echt niet hoorquote:Op zondag 19 november 2006 20:55 schreef Moja het volgende:
Ik luister af en toe naar nummers van K3 als ik achter de pc zit en me erg blij en hyper voel![]()
![]()
Ik heb ook gekeken en ben vervolgens het dorp in gegaan en heb daar ook nogmaals naar de intocht van onze "eigen" Sint gekeken......is toch niet kinderachtig?quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb gisteren naar de intocht van Sinterklaas gekeken. Samen met mijn 58-jarige schoonvader.
Viespeukquote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef Steve-O het volgende:
Buiten poepen in het gras
hier nog eenquote:Op zondag 26 november 2006 12:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En eehm foute liedjes zingen tijdens de afwas, wanneer er niemand thuis is...Maar volgens mij doen heel veel volwassenen dat!
K3?? Nah. Chipz!!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:55 schreef Moja het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |