quote:Op zondag 19 november 2006 18:23 schreef BrandX het volgende:
oh! en ik kan het niet laten om elke keer als ik bij de supermarkt ben om bij de kassa een kindersurprise ei te kopen... vind de chocolade neit te vreten, maar de speeltjes helemaal geweldig! heb inmiddels een aardige doos vol!
En de kinderen (6 en 8 jaar) van vrienden van mij vinden die doos werkelijk fantastisch!
Of van die automaten met van die ballen erin. Euro erin, aan de knop draaien en dat je dan een bal krijgt met een poppetje erin ofzo. Kan het vaak niet laten om er eentje te trekkenquote:Op zondag 19 november 2006 20:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige gek was die daar geen weerstand aan kon bieden
niks mis mee hoor, doe ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 20:55 schreef Moja het volgende:
Ik luister af en toe naar nummers van K3 als ik achter de pc zit en me erg blij en hyper voel![]()
![]()
Dat kan echt niet hoorquote:Op zondag 19 november 2006 20:55 schreef Moja het volgende:
Ik luister af en toe naar nummers van K3 als ik achter de pc zit en me erg blij en hyper voel![]()
![]()
Ik heb ook gekeken en ben vervolgens het dorp in gegaan en heb daar ook nogmaals naar de intocht van onze "eigen" Sint gekeken......is toch niet kinderachtig?quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb gisteren naar de intocht van Sinterklaas gekeken. Samen met mijn 58-jarige schoonvader.
Viespeukquote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef Steve-O het volgende:
Buiten poepen in het gras
hier nog eenquote:Op zondag 26 november 2006 12:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En eehm foute liedjes zingen tijdens de afwas, wanneer er niemand thuis is...Maar volgens mij doen heel veel volwassenen dat!
K3?? Nah. Chipz!!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:55 schreef Moja het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |