quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potterlego sparen. En mijn zoontje mag alleen met de dubbele setjes spelen
En altijd weer even over de speelgoedafdeling daarquote:
Dat doe ik ook met winkelwagentjes! Als het enigszins mogelijk is, want die dingen zijn soms best kiddie-proof. Keileuk boodschappen doen zo. Ook op rolschaatsen gaan winkelen is ook leuk, lekker om de shoppende mensen heen slalommen en security omzeilen.quote:
Wow, mensen als jij zijn echt de reden dat ik niet naar Ikea gaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:48 schreef Klonk het volgende:
de ikea kar, helemaal vergeten, vriendin er op zetten en dan keihard toet toet en broem broem roepend door de winkel
en daar word je zo melig van, dan kom je bij de kassa met de slappe lach
heb ik des te meer ruimtequote:Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Wow, mensen als jij zijn echt de reden dat ik niet naar Ikea ga
Speelgoedquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En altijd weer even over de speelgoedafdeling daarGelukkig heb ik een kind als rookgordijn
Ik wou hier ook 'gamen' neerzetten, maar ik geloof dat de meerderheid van de gamers boven de 20 (en man) is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Speelgoed!
videospelletjes spelen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wou hier ook 'gamen' neerzetten, maar ik geloof dat de meerderheid van de gamers boven de 20 (en man) is.![]()
En toch is het gewoon het kind in je behoudenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wou hier ook 'gamen' neerzetten, maar ik geloof dat de meerderheid van de gamers boven de 20 (en man) is.![]()
Alleen als bruine duikboot...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:13 schreef boyv het volgende:
met poep spelen
Wellusquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef wadgem het volgende:
'Nietes' zeggen als iemand je ergens van beschuldigt.![]()
stampvoeten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Driftig worden als ik mn zin niet krijg.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Met een zakdoekje slapen. En nee, ik duim niet.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mn eigen Dollz maken.![]()
[afbeelding]
Eh...watquote:Op woensdag 15 november 2006 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mn eigen Dollz maken.![]()
[afbeelding]
doe ik ookquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:00 schreef DarkElf het volgende:
Iets wat ik vroeger ook wel deed , en nu nog
Een gesprek met iemand hebben en dan ineens midden in dat gesprek gaan zeggen tegen iemand:
"ja maar jij zei echt toestraks tegen mij [insert belachelijke leugen/verhaal].......
en als je iemand je dan zo aankijkt:zeggen:
"ja je belde er nog over, weet je nog? je zei [insert nog belachelijker verhaal]...
hehe mensen kunnen je dan zo simpel aankijken
Dat flikt een vriendin van me vet vaak. Ik vraag me af en toe echt af of zij wel helemaal 100 isquote:Op donderdag 16 november 2006 00:00 schreef DarkElf het volgende:
Iets wat ik vroeger ook wel deed , en nu nog
Een gesprek met iemand hebben en dan ineens midden in dat gesprek gaan zeggen tegen iemand:
"ja maar jij zei echt toestraks tegen mij [insert belachelijke leugen/verhaal].......
en als je iemand je dan zo aankijkt:zeggen:
"ja je belde er nog over, weet je nog? je zei [insert nog belachelijker verhaal]...
hehe mensen kunnen je dan zo simpel aankijken
Als tekenfilms en zo meetellen... ik kijk zovaak ik kan Sabrina the teenage witch en Clueless op de Boxquote:Op donderdag 16 november 2006 00:10 schreef Rapaille het volgende:
-Met collega's 'niet haals' doen bij het koffie halen
-Tekenfilms kijken op jetix (of hoe die zender ook mag heten)
-Ik kan heel lief spelen met het speelgoed van mijn nichtje (ook als zij al met ander speelgoed aan het spelen is)
Slapen met knuffel is fijnquote:Op donderdag 16 november 2006 00:13 schreef Andoire het volgende:
[..]
Als tekenfilms en zo meetellen... ik kijk zovaak ik kan Sabrina the teenage witch en Clueless op de Box.
En.... ik slaap met een knuffel (een varken). Hij ligt iig altijd ergens naast me ( gebrek aan liefde of zo)
Verder kan ik echt ontzettend kinderachtig doen als ik gedronken heb. Laatst wilde ik belletje trekken om 4 uur s nachts. Ja.![]()
met kerst in elk geval wel...quote:
Vuur en vlam...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
met kerst in elk geval wel...
de kerstezel![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |