Inderdaad, en dat is een reden waarom editen niet toegestaan is. Er stond het goede antwoord, maar als dat dan veranderd wordt in iets totaal anders ga ik daar ook geen punten voor gevenquote:Op maandag 13 november 2006 22:22 schreef erkel het volgende:
staat nu wat andersmaar eerste instantie had ie het goed
Ik dus, maar zo wil ik de punten niet hebben hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan er een vervangende vraag ingooien of gewoon de eerste die het nogmaals intikt de punten geven...
Zou je die ook nog willen tellen? of ik mis een puntje dat kan ook, maar volgens mij is het niet geteldquote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef erkel het volgende:
vorige topic is nog niet geteld geloof ik, deel 419 bedoel ik dus
is goed, even telefoontje afhandelenquote:Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Zou je die ook nog willen tellen? of ik mis een puntje dat kan ook, maar volgens mij is het niet geteld
Dat zou 'm maar zo kunnen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
The Spirit of Exctasy
Is em ookquote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
The Spirit of Exctasy
quote:Op maandag 13 november 2006 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bagwan
Ik verdien maar 1 punt hoor.quote:
Ja ik zie. ik vond het al een raar dubbele punten topicquote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net als Berkery zie ik nu overigens.
Nee, dit was een beetje vaag. De autofotovraag was nog voor 2 punten (in het vorige topic gesteld), maar dat werd een beetje verpest door een edit. Tim heeft een nieuwe vraag gesteld, en die laat hij nog voor 2 punten meedoen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net als Berkery zie ik nu overigens.
Exactemundo! Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dit was een beetje vaag. De autofotovraag was nog voor 2 punten (in het vorige topic gesteld), maar dat werd een beetje verpest door een edit. Tim heeft een nieuwe vraag gesteld, en die laat hij nog voor 2 punten meedoen.
Ja, ik zie nu voor het eerst dat het gezichtje door de letters b, o en l gevormd wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Bol.com
Helemaal goed. Maar geen puntquote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Dikke vis beest ding
quote:Op maandag 13 november 2006 23:07 schreef BrandX het volgende:
't telefoontje duurde wat langer dan gedacht, maar de punten van 419 zijn ook er bij opgeteld
Haha, dat wilde ik eerst doen, maar toen bedacht ik me dat deze ook wel leuk is om te vragen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeeduivel dan?
Die is het!quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef BrandX het volgende:
Is dat niet die vis die ze zeer zelden vangen, heel diep in zee leeft, en naar men denkt, niet verder ge-evolutioneerd is in de afgelopen weet-ik-niet-hoeveel millenia?
Ha, hallo! Ben je nieuw hier?quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef NvM het volgende:
Coelacanthe
Blijven oefenenquote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef NvM het volgende:
Nou, redelijk nieuw in dit topic ja...Maar heb nu al 3 puntjes! Blijf gestaag verzamelen
BrandX + schouderklopje.quote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef BrandX het volgende:
lol, een omschrijvingen AKQ zou ik met kilometersvoorsprong winnen denk ik
Is dat niet het Walhalla?quote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Is het de opperste staat van welzijn? (Of zo)
Kor Angar ?quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef NvM het volgende:
Wat betekent Ragnarok?
Oh ja, dat kan best, daar dacht ik ook nog aan. Maar ik dacht ook dat dat de plaats is waar je terechtkomt (zoiets als de hemel), maar dat zal wel komen door het woordje 'hal' in Walhallaquote:Op maandag 13 november 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
Is dat niet het Walhalla?
Jeahquote:
Die je leeg zuigtquote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Een duivels vrouwlijk vliegend demoon dingenges
Het woord komt hierin voor, en toen ik deze voor het eerst luisterde een paar maanden terug wist ik ook niet wat een succubus wasquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom weten jullie dat wel, en ik niet?![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Een duivels vrouwlijk vliegend demoon dingenges
quote:
quote:een vrouwelijke demon die zich voedt met de energie en/of mannelijke hormonen van haar slachtoffers, vaak met de dood als gevolg
quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef BrandX het volgende:
Een vrouw die zich voedt met mannelijke hormonen
met dank aan Charmed![]()
Shit dit zie ik dus nu pas maar heb Yuri al t punt gegeven en sorry BrandX ik vond zijn antwoord echt voldoende...quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef BrandX het volgende:
aanvullingeen vrouwelijke demon die zich voedt met hormonen van mannen
quote:
Gepikt van Hyvesquote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Haha, wat een leuke smilie!
Jeejquote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
Ik reken m goed hoor, alleen omdat je t zo leuk stelt..
[..]
Yurithemaster +1
Uhm, aardige tekst.quote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het woord komt hierin voor, en toen ik deze voor het eerst luisterde een paar maanden terug wist ik ook niet wat een succubus was
geen punt bij BrandX!quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef BwennieBren het volgende:
Shit dit zie ik dus nu pas maar heb Yuri al t punt gegeven en sorry BrandX ik vond zijn antwoord echt voldoende...![]()
Je bent toch niet boos he? Anders:quote:Op maandag 13 november 2006 23:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen punt bij BrandX!![]()
heerlijk die dubbele betekenissen![]()
Nee hoor, helemaal niet, maar het bloemetje neem ik graag aanquote:Op maandag 13 november 2006 23:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos he? Anders: [afbeelding]
Niet doen wat ze zeggen hequote:
Jojoortjequote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Woah, je kunt wel merken dat ik dit al een tijdje niet heb gedaan... Ben mie sloom!
Noorse mythe jahquote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef macondo het volgende:
Odin?Uit de Noorse mythes?
het is geen odinquote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef macondo het volgende:
Tja Odin, kan er geen verhalen van herinneren. Was nobele all-rounder meen ik me te herinneren.
Spuit 11 hier maar moest m toch even beluisteren hoor!quote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het woord komt hierin voor, en toen ik deze voor het eerst luisterde een paar maanden terug wist ik ook niet wat een succubus was
Jayhawk +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:03 schreef Jayhawk het volgende:
Goo Goo dolls - Iris
checkquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jayhawk +1
Die foto van een hoornaar is van een Europese lijkt me trwns?
mooi nummerquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:04 schreef NvM het volgende:
Googoo dolls - Iris
Carlislequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
Carlisme
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef BrandX het volgende:
ladies and gents, ik ga slapen.
Ben een paar dagen op cursus, dus tot over een paar dagen! meanwhile:
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen, en als je ze wel doet, doe ze goed!
De Merlijn roeleertquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi, ik kijk daar niet naar
Ja, in Hengelo kun je wel leuk uitgaan he?Al ga ik de laatste tijd wel naar Enschede, maar dat komt omdat de 4 jaargetijden dicht is. Die gaat over 2 weken weer open!
![]()
Echt waar... OVERAL! Hou er niet zo van om de hele avond in 1 kroeg te zitten. Ik ken Groningen nog niet zo heel erg goed, dus daarom gaan we overal wel ff binnen kijken. Als er maar goeie muziek is, dan vind ik het wel leukquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
waar ga je in Groningen altijd heen?
Okay doenu we!quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
Trusten jojoortje.
BB, een nieuwe vraag is misschien wel een goed idee
Helaas rijkt mijn kennis niet zo ver...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:22 schreef BwennieBren het volgende:
Hoe heet het stelletje dat vandaag eruit ging bij Beauty en de Nerd?
Sorry
Slaap lekker meisquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar lui... Ik ga ook slapen!
Tot snel!![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Supersheep het volgende:
Michael Keaton
Bale
Val Kilmer
George Clooney
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
cloony
Adam west (deed zeker de serie?) deed idd de serie dus niet goed helaas
bruce willis?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Supersheep het volgende:
Michael Keaton
Bale
Val Kilmer
George Clooney
Die waren nog redelijk, maar de andere 2 (Batje Forever en Batje & Robin) waren echt niks. Maar niet echt Tim Burton kwaliteit. Net zoals Planet of the Apes ook niet echt iets werd, dat soort films zijn niks voor 'm. Neemt niet weg dat ie van andere films wel meesterwerkjes kan maken (en ook heeft gedaan)quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
Maar....Tim Burton!
doeka+1quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:53 schreef doeka het volgende:
Tod Rundgren
Welke? trusten Bren!quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:54 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga even docu kijken luitjes, voor straks welterusten
Columbine High shoot op Discoveryquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:58 schreef Supersheep het volgende:
Niles!
Pardon?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Ohja Niles kanker
* erkel zet tv aan en zapt naar discoveryquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Columbine High shoot op Discovery
Hee hoi. Wat is een quit?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
Kutquit, ik ben weer weg voor een paar maand
goedzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
Kutquit, ik ben weer weg voor een paar maand
Dit valt nog wel mee bij sommige series zie je alleen het intro filmpje en daarna direct al reclamequote:Op dinsdag 14 november 2006 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
Pffff nu alweer reclame...Wat was de vraag?
Moet ik nog steeds zienquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
In 'The Anchorman' vond ik 'm geweldig en Steve Carrell trouwens ook![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
Pffff nu alweer reclame...Wat was de vraag?
dat was de vraagquote:
Ik ook, maar kreeg de naam Steve maar niet uit mijn gedachten, terwijl ik wist dat hij anders heettequote:Op dinsdag 14 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd aan Steve Carrell, voordat ik eindelijk op zijn naam kwam!
Hoe heet het ding waarin hij is gekleed (ik bedoel niet het T-shirt)?
Nah, 't is niet zomaar een rok.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Rok?
Ja, dus? Sommige mannen dragen tegenwoordig ook strings...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar vrouwen mogen het ook dragen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:16 schreef Supersheep het volgende:
Ja, dus? Sommige mannen dragen tegenwoordig ook strings...
Hoest gegaan? wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij die quiz?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry voor het niet tellen van het andere topic. Ik moest hard nodig naar Utrecht voor een quiz-emergency
Beter dan vorige week. Alleen toen wist ik wel een aantal vragen voor de groep..en nu 0quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoest gegaan? wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij die quiz?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Vaste categorieën? (Welke?)
Hehe, nee. Dat was wel één van de andere kledingstukken waar ik aan zat te denken toen ik een plaatje zocht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef Gatalin het volgende:
Kaftan?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik doe net of ik dat niet heb gehoord.
Heb het wel eens gehoord maar weet het niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, nee. Dat was wel één van de andere kledingstukken waar ik aan zat te denken toen ik een plaatje zocht.
Indonesisch---> rok.
Hèhè!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:28 schreef BwennieBren het volgende:
Oh nee saroeng natuurlijk
Eén woord: Borat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:28 schreef Supersheep het volgende:
ik zou bijna een plaatje voor je posten, ware het niet dat ik het mezelf niet aan wil doen om dat te zien
![]()
70 euro en een fles whiskeyquote:
Ach, dat is toch bijna hetzelfde, alleen zit die reetveter aan de voorkantquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef Gatalin het volgende:
Dat van hem heeft toch een andere benaming?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:35 schreef EdwardJobHopper het volgende:
De broers Montgolfier?
BrandXquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wie heeft overigens de punten van 419 geteld?
Meer zelfs, in 2001 waren er meerdere aanslagen, dus eigenlijk zou het over die van '93 moeten gaan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:37 schreef erkel het volgende:
welke aanslag op het WTC?? in 93 was er ook een aanslag
Finoegrisch of Fins-Oegrisch, ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Finnoegrisch of zo, heet dat toch?
Hmm, mooi antwoord, maar niet goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:43 schreef tummeke het volgende:
A mid summer tale ofzo?
Zo dom ben ik nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:44 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ana+Otto?
Is die linkse trouwens degene die Gené speelt in Mar adentro?
'Una pelicula'? Da's Spaansquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:45 schreef tummeke het volgende:
hmm dan weet ik t niet.. dacht t slim te zien aan de franse/italiaanse zin
Una pelicula is Spaans en wel omdat er maar één l wordt gebruikt aan het begin. Spaans heeft de eigenschap om telkens slechts één medeklinker te gebruiken (met uitzondering van llano en churro, want dat zijn volgens hen aparte medeklinkers). Het Italiaans heeft de eigenschap om zeer vaak een medeklinker te verdubbelen: avventura, aggiungere, carezzare...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Une pelicula...is dat niet italiaans?
Wil jij dan alsjeblieft mijn film raden zodat ik kan slapen en daardoor minder honger zal hebben?quote:
Op een hongerige maag slaap je slechtquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft mijn film raden zodat ik kan slapen en daardoor minder honger zal hebben?
heb al opgezocht. Ken 'm niet, is het een aanrader?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Ben bang dat jullie de film niet kennen
Ehhh... Anna en de Prins? Lieverd ik weet m echt niet. Ik heb natuurlijk eerst hier gekeken en dan in het AKQ SC. Ik wel Marokkaanse balletjes en kouskous salade voor je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft mijn film raden zodat ik kan slapen en daardoor minder honger zal hebben?
Hij is mooi. Maar 't is al lang geleden dat ik het heb gezien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:00 schreef Supersheep het volgende:
Heb al opgezocht. Ken 'm niet, is het een aanrader?
toegevoegd aan m'n lijstjequote:Op dinsdag 14 november 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij is mooi. Maar 't is al lang geleden dat ik het heb gezien.
Ga je slapen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:04 schreef wyccie het volgende:
Insomnia is het niet.
Ik geef het op. Ik parkeer 'm en jullie mogen verdergaan. De volgende vraag gaat zeker over eten.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |