Zeuren, janken, klagenquote:Op maandag 13 november 2006 14:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe kom je trouwens bij een kaakchirurg terecht?
Naar Ijmuiden?quote:Op maandag 13 november 2006 14:31 schreef bleiblei het volgende:
televeepee.
Onze tandarts verwees (hijs met pensioen gegaan) ons standaard door naar een kaakchirurg.
Wij worden ook altijd heel blij van elkaarquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:ik word wel helemaal blij van jullie
(Ondanks dat t klote is dat BB miss nr Ijmuiden moet)
Ik heb juist voor deze baan gekozen voor de afwisseling en de ervaring die je opdoet.quote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Ingridh007 het volgende:
BB, kan je eik niet een vaste baan zoeken in Brabant oid?
(of zeg ik hele domme dingen die in jouw vakgebied ntv zijn)
Ik moet iets te forummen hebben aangezien ik geen Windowsmobile-device meer hebquote:Op maandag 13 november 2006 14:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij dacht laat ik maar weer eens een nieuw forumpje oprichten?![]()
"Kijk, zo kan het ook in relatie."quote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:ik word wel helemaal blij van jullie
(Ondanks dat t klote is dat BB miss nr Ijmuiden moet)
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ff aan het kijken naar mobiele telefonie. Zit met een dilemma, aangezien ik behoorlijk tevreden ben over mijn huidig abonnement. Ik wil dus verlengen, maar liever niet voor 2 jaar. Waarom: die pokketoestellen hebben een levensduur van 1 jaar en 8 maanden. Mijn huidige telefoon is nog net geen 2 jaar in gebruik en hij is dood. Maar als ik een abbo neem van 1 jaar, krijg ik alleen maar van die paupertoestellen erbij.
Typhone geeft voor een bijbetaling van 42 euro een Motorola Razor bij een 1-jarig abbo.
Mijn vraag: doen, of niet doen, of kan het nog goedkoper?
Welke aanbieder met welk abbo heb je nu dan?quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ff aan het kijken naar mobiele telefonie. Zit met een dilemma, aangezien ik behoorlijk tevreden ben over mijn huidig abonnement. Ik wil dus verlengen, maar liever niet voor 2 jaar. Waarom: die pokketoestellen hebben een levensduur van 1 jaar en 8 maanden. Mijn huidige telefoon is nog net geen 2 jaar in gebruik en hij is dood. Maar als ik een abbo neem van 1 jaar, krijg ik alleen maar van die paupertoestellen erbij.
Typhone geeft voor een bijbetaling van 42 euro een Motorola Razor bij een 1-jarig abbo.
Mijn vraag: doen, of niet doen, of kan het nog goedkoper?
Nada.quote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?
Je kunt er bij elke telecom-aanbieder van uit gaan dat je tot 150 euro korting krijgt. Dat is ongeveer de vuistregelquote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?
oeh die is wel geilquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
En die chocolate van LG, is dat iets?
als ik namelijk rechtstreeks via Hi bestel krijg ik die voor 19 euro bij een verlenging van 1 jaar
Ik ben m al aan het bestellen in wine redquote:Op maandag 13 november 2006 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
oeh die is wel geilDie kun je tegenwoordig ook in het wit en donkerpaars krijgen
![]()
Da's een mooie deal!quote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
En die chocolate van LG, is dat iets?
als ik namelijk rechtstreeks via Hi bestel krijg ik die voor 19 euro bij een verlenging van 1 jaar
De Wii komt op 8 december in NL uit en verwacht wordt dat hij vanaf dag 1 al uitverkocht is.quote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
Wanneer komt de Nintendo Wii nou in Nederland?
PS3 gekte in Japan is 2 dagen geleden al losgebartsen. Op ebay zijn ze al te vinden voor 1500 euro of meer![]()
Maar, dat zou ik gerust doen, als mijn telefoon niet dood wasquote:Op maandag 13 november 2006 15:38 schreef amaranta het volgende:
ik heb vorig jaar mijn abbo verlengd zonder telefoon. Krijg je de helft korting op je abbo. Ben elke maand iets van 12~13 euro kwijt.
Daarom mag je die van mij kopenquote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar, dat zou ik gerust doen, als mijn telefoon niet dood wasMaar die is nu eenmaal wel dood
jamaar stiekem wil ik ook gewoon zo'n geile nieuwequote:Op maandag 13 november 2006 15:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarom mag je die van mij kopen![]()
![]()
En er is niks mis mee, behalve dan dat ik er op uitgekeken ben.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 13 november 2006 15:38 schreef febster het volgende:
[..]
De Wii komt op 8 december in NL uit en verwacht wordt dat hij vanaf dag 1 al uitverkocht is.
* febster er 1 gepre-ordert heeft
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar stiekem wil ik ook gewoon zo'n geile nieuwe
70 euro zonder HD.quote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Mex_ het volgende:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=10&art=10015210
Para heeft ook zo'n kastje..
pauperquote:Op maandag 13 november 2006 15:41 schreef amaranta het volgende:
En er is niks mis mee, behalve dan dat ik er op uitgekeken ben.
Ja ding is 249 euro hequote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor hoeveel?![]()
Ik denk dat ik er volgend jaar voorjaar eentje koop als ik er geld voor heb.
Kom eerst wel even bij jou kijken of het echt zo gaaf is als ik denk![]()
Personeelsprijs zal de helft zijn verwacht ik, ftp kan wel. Begin me nu af te vragen in hoeverre dat ding van jou een volledige webserver is.quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
70 euro zonder HD.
http://www.argosy.nl/product/hd363n.htm
Maar niet te gebruiken als webservert.
Jep. Vanaf 16:59u gaat het weer heel hard regenenquote:Op maandag 13 november 2006 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Donkere wolken pakken zich weer samen.
Grrrrquote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jep. Vanaf 16:59u gaat het weer heel hard regenen
Bijna altijd 2 jaar.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoelang doe jij al met je huidige telefoon?
Ik doe er al ruim 2 jaar mee.
Mag ik.
Ik woon samen met zo'n pauperquote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bijna altijd 2 jaar.
Ow wacht je zei d500. Ik dacht d900. Die was er toen nog niet![]()
Maar paupers kopen meestal om de 3 maanden een nieuwe telefoon om mee te patsen. Compensatiedrang denk ik![]()
Ik heb van m'n 3e tot m'n 16e zo'n 10km daar vandaan gewoondquote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Sentimental Googlemap Journey
Hier ben ik geboren: Klikt
Was ik dus net op tijd wegquote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb van m'n 3e tot m'n 16e zo'n 10km daar vandaan gewoond
klik
en waar je nog groter bent geworden?quote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Sentimental Googlemap Journey
Hier ben ik geboren: Klikt
Hier ben ik groot geworden: Klikt
Het grootst ben ik hier gewordenquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
en waar je nog groter bent geworden?![]()
Nieuwe batterij kopenquote:Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Nog ff over mobiele telfonie.
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe nokia (geen idee welk type).
En sinds een paar dagen gaat de batt kei snel leeg en als ik em oplaad kan ik em 12 uur laten laden maar "opladen voltooid" zegt ie niet meer.
Tips?
quote:
Dat klinkt als kapot...quote:Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Nog ff over mobiele telfonie.
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe nokia (geen idee welk type).
En sinds een paar dagen gaat de batt kei snel leeg en als ik em oplaad kan ik em 12 uur laten laden maar "opladen voltooid" zegt ie niet meer.
Tips?
grumpf! ben net thuis.quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef gurlie het volgende:
Jeetje, stelletje spammers! Ga eens werken ofzo!
Trekt shirt omhoog bij tandarts...quote:Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Aaah
Mn tandarts: "Goed dat je langs bent gekomen en we het nu zien, beter dan dat dat je dadelijk op vakantie ineens heel veel pijn hebt"
*Trekt shirt omhoog, wijst op jaap op buik" Been there, done that
Heet het bedrijf PWNquote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef FUFR het volgende:
He BLEI BLEI,
hebben ze niemand anders die naar PWN kan?
Dan huren ze er toch gewoon 1?
*tegen gurlie aankruiptquote:Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef gurlie het volgende:
De maandag is weer overleefd. Ik denk dat ik nu maar op de bank kruip met thee en een boekje.
Ingrid haar blindedarm was kapot gevallen in Griekenland deze zomerquote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Trekt shirt omhoog bij tandarts...![]()
** aantekening: meer systeembeheer bij tandarts doen..**
Waterbedrijf noord-nederlandquote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heet het bedrijf PWN
Weet je zeker dat het echt is schat, en dat je niet gepwnd bent
SorryKon het niet laten
hier verloor ik een nichtje. Echte tegels ipv rubberenquote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Op deze screenshot zie je de glijbaan waar ik als peuter een keer van af gelazerd ben.
In mijn herinnering was de glijbaan 10 meter hoog![]()
zoek glijbaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier verloor ik een nichtje. Echte tegels ipv rubberen
Ik zou er topics over kunnen vol lullen (heb ik ook gedaan).quote:
nee, ben serieus, maar heb een copy/paste probleemquote:
Dan moet je wel het goede linkje plakken...quote:Op maandag 13 november 2006 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, ben serieus, maar heb een copy/paste probleem
Viel 6 meter naar beneden...
ik heb een keer een chauffeur opgehaald in Barcelona hospital, met dezelfde klachten.quote:Op maandag 13 november 2006 16:27 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik zou er topics over kunnen vol lullen (heb ik ook gedaan).
Maar t komt erop neer dat ik na 3 dagen vakantie ziek ben geworden, in een Grieks ziekenhuis geopereerd werd (blindedarm verwijderd) en dat ik langer moest blijven, omdat ik niet met hechtingen mocht vluchten.
Ik ben er flink van ondersteboven geweest, was mn 1e keer ziekenhuis in een vreemd land waar de cultuur heel anders is, het personeel amper Engels spreek en waar ik heel ziek ben geweest van de narcose en de antibiotica.
Inmiddels heb ik alleen nog maar een enorme jaap op mn buik zitten, maar ben in Nederland nog 3 weken ziek zwak en misselijk geweest.
een soort van raket. Onze ouders en buurtgenoten hebben de gemeente meerdere keren gewarschuwd.quote:Op maandag 13 november 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je wel het goede linkje plakken...
6 meterWat voor monsterlijk toestel is dat geweest?
Jezus Christus. Een speeltoestel voor kindertjes van meters hoogquote:Op maandag 13 november 2006 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
een soort van raket. Onze ouders en buurtgenoten hebben de gemeente meerdere keren gewarschuwd.
Helaas reageerden men niet.
Diezelfde dag heeft mijn familie de hele speeltuin met touw en trekhaak gesloopt.
Ik lag in een prive kliniek voor toeristen, in staatsziekenhuizen schijnt t in Griekenland ook zo te zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een keer een chauffeur opgehaald in Barcelona hospital, met dezelfde klachten.
ik kom daar aan, 2dg na de operatie, liggen zijn haren nog gewoon op de grond, lakens niet verschoond..
Kun je beter hier liggen..
Wat moet jij dan ook op een speeltoestel?quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, een kind kan al doodvallen van zo'n speelhuisje
Maar als er een zandbak onder staat breekt dat de val nog wel enigszins, of zo'n rubberen mat.
Ik liep laatst met bb langs zo'n speeltoestel en ik kon daar al nauwelijks op klimmen zonder mijn nek te breken, laat staan kleine kindertjes
Het kind in mezelf vindenquote:Op maandag 13 november 2006 16:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat moet jij dan ook op een speeltoestel?![]()
Ik krijg dadelijk de pp prijs van het ding van de para te horen, zal waarschijnlijk ~35¤ zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, dat NAS geval dat ik vanmiddag postte kost 125 euro per stuk als je er 1tje besteld. Niet echt interessant dus.
zo denk ik er dus ook over, ze weten zelf niet wat ze plaatsen..quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, een kind kan al doodvallen van zo'n speelhuisje
Maar als er een zandbak onder staat breekt dat de val nog wel enigszins, of zo'n rubberen mat.
Ik liep laatst met bb langs zo'n speeltoestel en ik kon daar al nauwelijks op klimmen zonder mijn nek te breken, laat staan kleine kindertjes
** trek!quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik lag in een prive kliniek voor toeristen, in staatsziekenhuizen schijnt t in Griekenland ook zo te zijn.
Wel kreeg ik na de operatie een gigapleister over de wond die ik 7 dagen moest dragen en pas op de dag van de hechtingen verwijderen er af ging, dus dat was weer wel minder.
Oh is het dat!quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef FlowDesign het volgende:
Tsja ik ben toen ik een jaar of 13 was ook weleens van minstens 6 meter hoog uit een boom gelazerd.
oh, ok...quote:Ik kon me nog net aan de onderste dikke tak vastgrijpen gelukkig.![]()
dat geloof ik meteen, je gaat jezelf op een gegeven echt ruiken..quote:Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Ingridh007 het volgende:
En stinken omdat er zweet en jodium onder zit
quote:
ik ken het ja.quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen, je gaat jezelf op een gegeven echt ruiken..
brrr
ik mis de sneeuwquote:
Ik eet maaltijdsalade + sloajvinken. Jij?quote:
Hij stinkt uit z'n bek. Lekkerquote:
Ben je ziek?quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef r8ality het volgende:
en opruimen.
Al gebeurd. Steen in sop. Wasmachine op 90 graden aan. Boodschappen gedaan. Shit voor Zweden geregeld. Nog meer wensen?quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je ziek?Laad dan meteen de vaatwasser ff uit als dat nog niet gedaan is
![]()
Ja tot die ontdekking kwam ik ook toen ik UTP naar jou kamer aan het leggen was. Viel me nog mee dat ik geen muizenkastelen aantrofquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef r8ality het volgende:
Iemand een trui breien? Onder m'n bed ligt genoeg stof.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar is SQ als je d'r nodig hebt?
Sterven de bacterien die mijn mond schoonhouden tenminste niet uitquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zegt hij die 's ochtends nooit z'n tanden poetst
Good bizziequote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Al gebeurd. Steen in sop. Wasmachine op 90 graden aan. Boodschappen gedaan. Shit voor Zweden geregeld. Nog meer wensen?.
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good bizzieJe bent dus echt ziek
90 graden? Toch niet met mijn kleren er nog in hoop ik
haha, ja dat heb ik al een keer eerder gezien bij een vriend die ging verhuizenquote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja tot die ontdekking kwam ik ook toen ik UTP naar jou kamer aan het leggen was. Viel me nog mee dat ik geen muizenkastelen aantrof![]()
Is dat niet vanwege het voorspoelen ofzo?quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.
Overigens heb ik misschien wel een lichtbruin vermoeden waarom de was blijft stinken. De wasmachine staat namelijk op 90 graden, nu 10 minuten aan. Ik heb even aan het glas gevoelt, maar das ijskoud. Typisch.
Which kinda sucksquote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege het voorspoelen ofzo?
Ik heb er geen verstand van. Maar anders zou dus het verwarmingselement kapot zijn.![]()
Owja!quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We moeten nog een keer je wasmasjien terugschoepen.
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.
Overigens heb ik misschien wel een lichtbruin vermoeden waarom de was blijft stinken. De wasmachine staat namelijk op 90 graden, nu 10 minuten aan. Ik heb even aan het glas gevoelt, maar das ijskoud. Typisch.
SQ giet vloeibaar in het bakjequote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.Wat voor wasmiddel gebruiken jullie? Poeder in het bakje of vloeibaar in een bolletje?
Als je wasmachine stinkt moet je em een keer leeg op kookwas draaienquote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.Wat voor wasmiddel gebruiken jullie? Poeder in het bakje of vloeibaar in een bolletje?
quote:Stinkende wasmachine. Daarop kwamen een aantal bruikbare tips binnen. Hier zijn ze:
Ik heb dat ook wel eens gehad en heb toen met een lege machine een chloorwasje gedraaid en toen was het over. Maar laatst was er een monteur bij ons en die zei dat er altijd wat restwater in het systeem blijft tijdens het spoelen, waardoor er een aanslag ontstaat en dat gaat stinken. Je moet regelmatig een "hete was" (60ºC of meer) draaien, zodat het beter doorspoelt en ook niet teveel wasmiddel gebruiken.
Ik heb het ook wel eens gehad dat het muf rook. Toen bleken er erg veel zeepresten in het wasmiddelenbakje te zitten. Nadat ik het zeepbakje had schoongemaakt was de muffe lucht verdwenen.
Volgens mij helpt het om na het wassen de machine helemaal leeg te pompen. Verder heb ik ooit allemaal vlekken gekregen op mijn wasgoed. Het blijkt dat je regelmatig op 60ºC moet wassen anders krijg je dit soort dingen.
Dat van die 60 graden kan wel kloppen. Vanwege overdreven stroomzuinigheid gebeurt dat hier nooit. Dat vermoeden had ik ook. Heb ik godverdomme toch weer gelijk. Arg.quote:
Altijdquote:
Wij ook, en toch stonk bepaalde was. Wij zijn nu overgestapt van Ariel en Robijn naar Aldi wasverzachter en wasmiddelquote:Op maandag 13 november 2006 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ giet vloeibaar in het bakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |