Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good bizzieJe bent dus echt ziek
90 graden? Toch niet met mijn kleren er nog in hoop ik
haha, ja dat heb ik al een keer eerder gezien bij een vriend die ging verhuizenquote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja tot die ontdekking kwam ik ook toen ik UTP naar jou kamer aan het leggen was. Viel me nog mee dat ik geen muizenkastelen aantrof![]()
Is dat niet vanwege het voorspoelen ofzo?quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.
Overigens heb ik misschien wel een lichtbruin vermoeden waarom de was blijft stinken. De wasmachine staat namelijk op 90 graden, nu 10 minuten aan. Ik heb even aan het glas gevoelt, maar das ijskoud. Typisch.
Which kinda sucksquote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege het voorspoelen ofzo?
Ik heb er geen verstand van. Maar anders zou dus het verwarmingselement kapot zijn.![]()
Owja!quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We moeten nog een keer je wasmasjien terugschoepen.
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.
Overigens heb ik misschien wel een lichtbruin vermoeden waarom de was blijft stinken. De wasmachine staat namelijk op 90 graden, nu 10 minuten aan. Ik heb even aan het glas gevoelt, maar das ijskoud. Typisch.
SQ giet vloeibaar in het bakjequote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.Wat voor wasmiddel gebruiken jullie? Poeder in het bakje of vloeibaar in een bolletje?
Als je wasmachine stinkt moet je em een keer leeg op kookwas draaienquote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.Wat voor wasmiddel gebruiken jullie? Poeder in het bakje of vloeibaar in een bolletje?
quote:Stinkende wasmachine. Daarop kwamen een aantal bruikbare tips binnen. Hier zijn ze:
Ik heb dat ook wel eens gehad en heb toen met een lege machine een chloorwasje gedraaid en toen was het over. Maar laatst was er een monteur bij ons en die zei dat er altijd wat restwater in het systeem blijft tijdens het spoelen, waardoor er een aanslag ontstaat en dat gaat stinken. Je moet regelmatig een "hete was" (60ºC of meer) draaien, zodat het beter doorspoelt en ook niet teveel wasmiddel gebruiken.
Ik heb het ook wel eens gehad dat het muf rook. Toen bleken er erg veel zeepresten in het wasmiddelenbakje te zitten. Nadat ik het zeepbakje had schoongemaakt was de muffe lucht verdwenen.
Volgens mij helpt het om na het wassen de machine helemaal leeg te pompen. Verder heb ik ooit allemaal vlekken gekregen op mijn wasgoed. Het blijkt dat je regelmatig op 60ºC moet wassen anders krijg je dit soort dingen.
Dat van die 60 graden kan wel kloppen. Vanwege overdreven stroomzuinigheid gebeurt dat hier nooit. Dat vermoeden had ik ook. Heb ik godverdomme toch weer gelijk. Arg.quote:
Altijdquote:
Wij ook, en toch stonk bepaalde was. Wij zijn nu overgestapt van Ariel en Robijn naar Aldi wasverzachter en wasmiddelquote:Op maandag 13 november 2006 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ giet vloeibaar in het bakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |