Al gebeurd. Steen in sop. Wasmachine op 90 graden aan. Boodschappen gedaan. Shit voor Zweden geregeld. Nog meer wensen?quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je ziek?Laad dan meteen de vaatwasser ff uit als dat nog niet gedaan is
![]()
Ja tot die ontdekking kwam ik ook toen ik UTP naar jou kamer aan het leggen was. Viel me nog mee dat ik geen muizenkastelen aantrofquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef r8ality het volgende:
Iemand een trui breien? Onder m'n bed ligt genoeg stof.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar is SQ als je d'r nodig hebt?
Sterven de bacterien die mijn mond schoonhouden tenminste niet uitquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zegt hij die 's ochtends nooit z'n tanden poetst
Good bizziequote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Al gebeurd. Steen in sop. Wasmachine op 90 graden aan. Boodschappen gedaan. Shit voor Zweden geregeld. Nog meer wensen?.
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good bizzieJe bent dus echt ziek
90 graden? Toch niet met mijn kleren er nog in hoop ik
haha, ja dat heb ik al een keer eerder gezien bij een vriend die ging verhuizenquote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja tot die ontdekking kwam ik ook toen ik UTP naar jou kamer aan het leggen was. Viel me nog mee dat ik geen muizenkastelen aantrof![]()
Is dat niet vanwege het voorspoelen ofzo?quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.
Overigens heb ik misschien wel een lichtbruin vermoeden waarom de was blijft stinken. De wasmachine staat namelijk op 90 graden, nu 10 minuten aan. Ik heb even aan het glas gevoelt, maar das ijskoud. Typisch.
Which kinda sucksquote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat niet vanwege het voorspoelen ofzo?
Ik heb er geen verstand van. Maar anders zou dus het verwarmingselement kapot zijn.![]()
Owja!quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We moeten nog een keer je wasmasjien terugschoepen.
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Handdoeken en stinksokken.
Overigens heb ik misschien wel een lichtbruin vermoeden waarom de was blijft stinken. De wasmachine staat namelijk op 90 graden, nu 10 minuten aan. Ik heb even aan het glas gevoelt, maar das ijskoud. Typisch.
SQ giet vloeibaar in het bakjequote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.Wat voor wasmiddel gebruiken jullie? Poeder in het bakje of vloeibaar in een bolletje?
Als je wasmachine stinkt moet je em een keer leeg op kookwas draaienquote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd hoor, was ruikt bij jullie nooit naar schone was.Wat voor wasmiddel gebruiken jullie? Poeder in het bakje of vloeibaar in een bolletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |