Zeuren, janken, klagenquote:Op maandag 13 november 2006 14:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe kom je trouwens bij een kaakchirurg terecht?
Naar Ijmuiden?quote:Op maandag 13 november 2006 14:31 schreef bleiblei het volgende:
televeepee.
Onze tandarts verwees (hijs met pensioen gegaan) ons standaard door naar een kaakchirurg.
Wij worden ook altijd heel blij van elkaarquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:ik word wel helemaal blij van jullie
(Ondanks dat t klote is dat BB miss nr Ijmuiden moet)
Ik heb juist voor deze baan gekozen voor de afwisseling en de ervaring die je opdoet.quote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Ingridh007 het volgende:
BB, kan je eik niet een vaste baan zoeken in Brabant oid?
(of zeg ik hele domme dingen die in jouw vakgebied ntv zijn)
Ik moet iets te forummen hebben aangezien ik geen Windowsmobile-device meer hebquote:Op maandag 13 november 2006 14:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij dacht laat ik maar weer eens een nieuw forumpje oprichten?![]()
"Kijk, zo kan het ook in relatie."quote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:ik word wel helemaal blij van jullie
(Ondanks dat t klote is dat BB miss nr Ijmuiden moet)
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ff aan het kijken naar mobiele telefonie. Zit met een dilemma, aangezien ik behoorlijk tevreden ben over mijn huidig abonnement. Ik wil dus verlengen, maar liever niet voor 2 jaar. Waarom: die pokketoestellen hebben een levensduur van 1 jaar en 8 maanden. Mijn huidige telefoon is nog net geen 2 jaar in gebruik en hij is dood. Maar als ik een abbo neem van 1 jaar, krijg ik alleen maar van die paupertoestellen erbij.
Typhone geeft voor een bijbetaling van 42 euro een Motorola Razor bij een 1-jarig abbo.
Mijn vraag: doen, of niet doen, of kan het nog goedkoper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |