Zeuren, janken, klagenquote:Op maandag 13 november 2006 14:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe kom je trouwens bij een kaakchirurg terecht?
Naar Ijmuiden?quote:Op maandag 13 november 2006 14:31 schreef bleiblei het volgende:
televeepee.
Onze tandarts verwees (hijs met pensioen gegaan) ons standaard door naar een kaakchirurg.
Wij worden ook altijd heel blij van elkaarquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:ik word wel helemaal blij van jullie
(Ondanks dat t klote is dat BB miss nr Ijmuiden moet)
Ik heb juist voor deze baan gekozen voor de afwisseling en de ervaring die je opdoet.quote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Ingridh007 het volgende:
BB, kan je eik niet een vaste baan zoeken in Brabant oid?
(of zeg ik hele domme dingen die in jouw vakgebied ntv zijn)
Ik moet iets te forummen hebben aangezien ik geen Windowsmobile-device meer hebquote:Op maandag 13 november 2006 14:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij dacht laat ik maar weer eens een nieuw forumpje oprichten?![]()
"Kijk, zo kan het ook in relatie."quote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:ik word wel helemaal blij van jullie
(Ondanks dat t klote is dat BB miss nr Ijmuiden moet)
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ff aan het kijken naar mobiele telefonie. Zit met een dilemma, aangezien ik behoorlijk tevreden ben over mijn huidig abonnement. Ik wil dus verlengen, maar liever niet voor 2 jaar. Waarom: die pokketoestellen hebben een levensduur van 1 jaar en 8 maanden. Mijn huidige telefoon is nog net geen 2 jaar in gebruik en hij is dood. Maar als ik een abbo neem van 1 jaar, krijg ik alleen maar van die paupertoestellen erbij.
Typhone geeft voor een bijbetaling van 42 euro een Motorola Razor bij een 1-jarig abbo.
Mijn vraag: doen, of niet doen, of kan het nog goedkoper?
Welke aanbieder met welk abbo heb je nu dan?quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ff aan het kijken naar mobiele telefonie. Zit met een dilemma, aangezien ik behoorlijk tevreden ben over mijn huidig abonnement. Ik wil dus verlengen, maar liever niet voor 2 jaar. Waarom: die pokketoestellen hebben een levensduur van 1 jaar en 8 maanden. Mijn huidige telefoon is nog net geen 2 jaar in gebruik en hij is dood. Maar als ik een abbo neem van 1 jaar, krijg ik alleen maar van die paupertoestellen erbij.
Typhone geeft voor een bijbetaling van 42 euro een Motorola Razor bij een 1-jarig abbo.
Mijn vraag: doen, of niet doen, of kan het nog goedkoper?
Nada.quote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?
Je kunt er bij elke telecom-aanbieder van uit gaan dat je tot 150 euro korting krijgt. Dat is ongeveer de vuistregelquote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoeveel korting krijg je als je geen toestel neemt?
oeh die is wel geilquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
En die chocolate van LG, is dat iets?
als ik namelijk rechtstreeks via Hi bestel krijg ik die voor 19 euro bij een verlenging van 1 jaar
Ik ben m al aan het bestellen in wine redquote:Op maandag 13 november 2006 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
oeh die is wel geilDie kun je tegenwoordig ook in het wit en donkerpaars krijgen
![]()
Da's een mooie deal!quote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
En die chocolate van LG, is dat iets?
als ik namelijk rechtstreeks via Hi bestel krijg ik die voor 19 euro bij een verlenging van 1 jaar
De Wii komt op 8 december in NL uit en verwacht wordt dat hij vanaf dag 1 al uitverkocht is.quote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
Wanneer komt de Nintendo Wii nou in Nederland?
PS3 gekte in Japan is 2 dagen geleden al losgebartsen. Op ebay zijn ze al te vinden voor 1500 euro of meer![]()
Maar, dat zou ik gerust doen, als mijn telefoon niet dood wasquote:Op maandag 13 november 2006 15:38 schreef amaranta het volgende:
ik heb vorig jaar mijn abbo verlengd zonder telefoon. Krijg je de helft korting op je abbo. Ben elke maand iets van 12~13 euro kwijt.
Daarom mag je die van mij kopenquote:Op maandag 13 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar, dat zou ik gerust doen, als mijn telefoon niet dood wasMaar die is nu eenmaal wel dood
jamaar stiekem wil ik ook gewoon zo'n geile nieuwequote:Op maandag 13 november 2006 15:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarom mag je die van mij kopen![]()
![]()
En er is niks mis mee, behalve dan dat ik er op uitgekeken ben.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 13 november 2006 15:38 schreef febster het volgende:
[..]
De Wii komt op 8 december in NL uit en verwacht wordt dat hij vanaf dag 1 al uitverkocht is.
* febster er 1 gepre-ordert heeft
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar stiekem wil ik ook gewoon zo'n geile nieuwe
70 euro zonder HD.quote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Mex_ het volgende:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=10&art=10015210
Para heeft ook zo'n kastje..
pauperquote:Op maandag 13 november 2006 15:41 schreef amaranta het volgende:
En er is niks mis mee, behalve dan dat ik er op uitgekeken ben.
Ja ding is 249 euro hequote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor hoeveel?![]()
Ik denk dat ik er volgend jaar voorjaar eentje koop als ik er geld voor heb.
Kom eerst wel even bij jou kijken of het echt zo gaaf is als ik denk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |