Datzelfde had ik ook ja. Maar jij hebt tenminste een titelquote:Op maandag 13 november 2006 13:49 schreef Tamaartje het volgende:
argh je was me net voor
Ik dacht ik ga maar want niemand gaat
Maakt niet uitquote:Op maandag 13 november 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ook ja. Maar jij hebt tenminste een titel
Met wie?quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia doet de deur even dicht zodat ze het even rustig over Natasia kunnen gaan hebben
en nu horen we weer helemaal niets.
Lachen juist dat dat nu isquote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is zo chagrijnig als de pest
quote:
Daar baalde sylvia zo van.. wat logisch isquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef n1ek het volgende:
Vanavond is die workshop sushi maken op gelijke tijden met de paarden =[
Tegen wie? Ik had even een andere stream aanquote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat nu klagen over de reactie van Ilona
haha heerlijkquote:Op maandag 13 november 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Brian begaf zich weer even op glad ijs, door te zeggen dat Natasia misschien wel aandachtsgeil overkomt op tv
Plaats hem in Verzin een onderschrift bij deze screen cap als je wilt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef farceman het volgende:
Foto Natasia: Al draagt een AAP een gouden ring , het blijft een lelijk ding!
Ik snap steeds beter waarom Wilgo en de Kids haar vrolijk uitzwaaiden:quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef AnTjUh het volgende:
en daar gaan we weer....
wat heeft die Nathasia een enorme pleurisbui zeg
Iedereen die wat tegen haar zegt krijgt de wind van voren
quote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom Wilgo en de Kids haar vrolijk uitzwaaiden:Tot over (minimaal ) twee jaar
![]()
.quote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Zou men achter de schermen bij DGK ook zo van Natasia walgen? Gemengde gevoelens waarschijnlijk... zij zorgt toch voor verhoogde kijkcijfers.. maar toch.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is gebeld door de regie. Ze vinden het vreemd dat Natasia niet tegen Ilona uitvalt en pushen haar een beetje om het alsnog te doen. Maar Natasia heeft geen zin.
Dat was omdat Natasia aan had gegeven dat zij haar sponsors moest bellen en toen ging Nena de telefoon gebruiken.quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef avonne het volgende:
Nena loopt voorbij, Natasia kijkt haar 3 keer na met een voor mij onbekende blik. Maar wel heel aandachtig.
waarom?quote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef avonne het volgende:
Nena is nog steeds op zoek naar de opticien in Duitsland, denk ik, op Google
De dag dat Nena Duits begint te praten kan je me opvegen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
alarm !!!
Nena gaat duits praten
edit.... toch weer niet
ze wil nieuwe contactlensen. De laatste keer dat haar ogen gemeten zijn was in Hamburg, toen vriendje bij HSV voetbaldequote:
ik wel hoor!quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze wil nieuwe contactlensen. De laatste keer dat haar ogen gemeten zijn was in Hamburg, toen vriendje bij HSV voetbalde
Blijkbaar heeft ze eindelijk beet. Jammer dat we niet mee kunnen luistern
Niet? We horen alles hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar heeft ze eindelijk beet. Jammer dat we niet mee kunnen luistern
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef n1ek het volgende:
Ik ga maar is wat brieven schrijven
Het was toch Eemnes...?
Ze zullen wel een postbus in Hilversum hebben dus.quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 13 november 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen wel een postbus in Hilversum hebben dus.
Geen idee.. ik hoop het wel voor haar...quote:Op maandag 13 november 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze nu idd een vals nummer gegeven, zoals Bart zei?
Sherjil McDonald, voebalt nu bij AGOVVquote:Op maandag 13 november 2006 15:43 schreef farceman het volgende:
welke voetvaller was haar vriendje dan? een nederlander die bij HSV Hamburg voetbalde?
Er is vast wel iemand die het test, dus we horen zo wel of het kloptquote:Op maandag 13 november 2006 15:43 schreef Darklight het volgende:
0628557671
Nu welquote:Op maandag 13 november 2006 15:47 schreef Tamaartje het volgende:
nu hoor ik helemaal niets meer dan buiten
Wat een stel bloedhonden zijn het ook.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is gebeld door de regie. Ze vinden het vreemd dat Natasia niet tegen Ilona uitvalt en pushen haar een beetje om het alsnog te doen.
Oei oei oei.... dat is dus weer knap domquote:Op maandag 13 november 2006 15:48 schreef Darklight het volgende:
nummer klopt wel, kreeg de voicemail van nena
Wat een sukkelsquote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een stel bloedhonden zijn het ook.![]()
Inderdaad! Heb je nog wat geils ingesproken?quote:Op maandag 13 november 2006 15:48 schreef Darklight het volgende:
nummer klopt wel, kreeg de voicemail van nena
Ze neemt gewoon een nieuw nummer als ze weer buiten isquote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oei oei oei.... dat is dus weer knap dom
Zou ik ook doen iddquote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze neemt gewoon een nieuw nummer als ze weer buiten is
Waarom zou ze wachten tot die rat van Privé weg is dan?quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef n1ek het volgende:
Natasia over Ilona: Bart durft ze natuurlijk niet aan en nu gaat ze op mij af, wacht maar tot Wilma weer weg is, wacht maar.
Ze krijgt de groeten van FOK!quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad! Heb je nog wat geils ingesproken?
Dat zal nu wel moeten ja. Maar dat is geen pretje. Vooral als heel veel mensen je oude nummer nog hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze neemt gewoon een nieuw nummer als ze weer buiten is
Zou het niet weten. Ze wil vast positief in het nieuws komen o>)quote:Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou ze wachten tot die rat van Privé weg is dan?
het is haar eigen schuldquote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal nu wel moeten ja. Maar dat is geen pretje. Vooral als heel veel mensen je oude nummer nog hebben.
"Nena, spank je mijn monkey ook een keer?"quote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb haar een heel lief sms-je gestuurd.![]()
![]()
hahah ja was wel grappigquote:Op maandag 13 november 2006 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Die man aan de telefoon: "Ik ben geloof ik de enige hier die het programma kijkt"
Lieve Nena, ik vind dat je het heel goed doet in DGK. Veel succes verder, liefs S.E.J. een kijker.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
"Nena, spank je mijn monkey ook een keer?"
Zoiets?
En hij kan lezen!quote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef farceman het volgende:
nigel de jong? die voetbalt bij hamburg en is zwart
Ik lees alleen iets over dat Natasia baalt van een reactie van Ilona en dat Ilona haar woordt heeft gehouden ofzo?? Wat heeft Ilona gezegd, wat Natasia zo pissig maakt?quote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef erkel het volgende:
Wat is er gebeurd dan tussen Ilona en Natasia?
FHM kwam langs met de nieuwe uitgave met Nena erin. Iedereen was heel enthousiast, maar Natasia hield zich wat afzijdig. Ilona vond dat ze dat niet kon maken tegenover Nena en heeft daar wat van gezegd, oa dat ze misschien jaloers was enzo. Daar is Natasia pissed over.quote:Op maandag 13 november 2006 15:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik lees alleen iets over dat Natasia baalt van een reactie van Ilona en dat Ilona haar woordt heeft gehouden ofzo?? Wat heeft Ilona gezegd, wat Natasia zo pissig maakt?
quote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef farceman het volgende:
dat nr. dat op flatscreen stond is van de talpa redactie, haha kunnen we die leiers bellen als geluid weer eens uit staat
hahaha ja steeds bombarderen met telefoontjesquote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef farceman het volgende:
dat nr. dat op flatscreen stond is van de talpa redactie, haha kunnen we die leiers bellen als geluid weer eens uit staat
Of miden in de nacht, als ze naar de tuin zappen terwijl twee bewoonsters elkaar aan het clitty rubben zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef farceman het volgende:
ok thnx...och och, dat gaat nog leuk wordenquote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FHM kwam langs met de nieuwe uitgave met Nena erin. Iedereen was heel enthousiast, maar Natasia hield zich wat afzijdig. Ilona vond dat ze dat niet kon maken tegenover Nena en heeft daar wat van gezegd, oa dat ze misschien jaloers was enzo. Daar is Natasia pissed over.
Zo gooien jullie je eigen glazen in... Door dit soort acties gaan ze nog beter opletten en krijgen we weer eerder streamlocks... Dus "vergeet" dat nummer !quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Erg handig, sla hem ook meteen op in mijn tellie. Kunnen we nog leuke dingen mee doen.
En doorgeven dat stream 1 en 3 vervormen als je op full screen kijkt. Dan is het breedbeeld terwijl het 4:3 is.quote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef farceman het volgende:
En dat stream 4 vaak het geluid het niet doet..quote:Op maandag 13 november 2006 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En doorgeven dat stream 1 en 3 vervormen als je op full screen kijkt. Dan is het breedbeeld terwijl het 4:3 is.
Nee joh valt wel mee, heb er ervaring mee.quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo gooien jullie je eigen glazen in... Door dit soort acties gaan ze nog beter opletten en krijgen we weer eerder streamlocks... Dus "vergeet" dat nummer !
Bedoel je nu die kerstman?quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
STM, wat heb je met je avatar gedaan?
Kerstupgrade met dank aan FEEst icoontjes #2quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
STM, wat heb je met je avatar gedaan?
Die heb je toch al een aantal dagen?quote:Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kerstupgrade met dank aan FEEst icoontjes #2
Ik ben altijd wat tragerquote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die heb je toch al een aantal dagen?
Ruim een week.quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Tamaartje het volgende:
Die heb je toch al een aantal dagen?
inderdaadquote:Op maandag 13 november 2006 16:27 schreef n1ek het volgende:
Die streamlocks zijn altijd zo mooi optijd haha
Die suggestie kwam een uur geleden ook alquote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef Wireless het volgende:
Niemand dat nummer van de redactie opgeschreven?
Kun je ze volgende keer bellen als het geluid het weer is niet doet![]()
Ze ziet er raar uit ja. Beetje Chinese oogjes enzo...quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
Soms mislukt zo'n make-over gruwelijk, he!![]()
Iemand nog caps van HBB ter vergelijking?quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er raar uit ja. Beetje Chinese oogjes enzo...
Wilma heeft chinees bloed, vandaar....quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ziet er raar uit ja. Beetje Chinese oogjes enzo...
arme bart kijkt een beetje beteuterd.. haha!quote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
Er staat een infra rood camera in de stal nu?![]()
![]()
Dus zo ziet eeen kruisbestuiving tussen een chinees, een rat en een varken er uit.quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wilma heeft chinees bloed, vandaar....
Er gaat niets gebeurenquote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ilona gaat vanavond van bil met Michel in de slaapkamer van Brian?
De andere bewoners gaan dat regelen.
Of toch niet ?quote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Ilona gaat vanavond van bil met Michel in de slaapkamer van Brian?
De andere bewoners gaan dat regelen.
In hoeverre kun je je inhouden.... en in hoeverre heb je overal schijt aan. That's the questionquote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er gaat niets gebeuren
Ze wil alleen wel dat uurtje samen doorbrengen
Ilona roept al 3 dagen dat er toch niets gaat gebeuren want dat wil ze zelf niet en omdat ze het niet wil voor Michel, hij moet na het uurtje weer weg en de bewoonde wereld in..quote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In hoeverre kun je je inhouden.... en in hoeverre heb je overal schijt aan. That's the question
Helemaal mee eens. Beetje hijgen erbij en het is voor de internetters al snel goedquote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef Gert het volgende:
Je kunt toch ook de middenweg bewandelen: sexen onder de dekens. Dan komen er geen vervelende plaatjes op internet. Kijk naar Semih en Micheline.. dat op en neergaande dekentje heb je al snel gezien, boeien...
Ik heb het zelf ook niet gezien, maar Ilona kreeg een brief waarin stond dat de oma ofzo te zien was op de wc als ik het me nog goed kan herinneren.. Ik weet niet in hoeverre dat echt dichtbij was, maar kan me niet voorstellen dat het closeup was ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Day het volgende:
Klopt dat? Dat in het begin ook de toiletbezoeken op de streams te zien waren?
Ik heb dat nooit gezien in ieder geval. Maar kijk pas de laatste 3 weken regelmatig.
En Evil is toch zieker dan ik dacht.
Nena heeft volgens mij alleen geholpen met wat dingen snijden, verder nietquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ilona heeft toch samen met Nena het eten gemaakt? Ze bedanken net Ilona.. maar de hulp van Nena wordt niet genoemd.. Ilona zegt zelfs nog: Ik het het gewoon ff in elkaar gepoft..
ik kon niet helemaal verstaan wat ze zeidenquote:
Ja hij huilde.. tranen had hij iig.. hij was helemaal stil en je hoorde hem een paar keer zn neus ophalen..quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef RTM1988 het volgende:
huilt?
daarom zei hij geen woord toen hij naar binnen liep, dat was het inderdaadquote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja hij huilde.. tranen had hij iig.. hij was helemaal stil en je hoorde hem een paar keer zn neus ophalen..
Lesley zei: "je hoeft niet te huilen"..
Hij heeft het er dus wel erg moeilijk mee..
Ik hoop ook écht niet dat hij weg gaatquote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat hij dat niet doen
ben bang dat het wel gaat gebeurenquote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat hij dat niet doen
Idd... Zou de doodsteek zijn voor het programmaquote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook écht niet dat hij weg gaat
Dan is er geen reet meer aan..
nee, publiek, wie laat z'n kind nou luisteren naar haarquote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia komt even bij de stallen melden dat ze gaat voorlezen....
Aandacht nodig ??
Dacht ik ook even, maar daar net was het andersom... Draaide ze nar hem toe en hij weer weg.. .. Oftwel standaard gedraai.. al speelt er nu wel iets anders in de geheimtaal.quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Trok Lesley nou haar hoofd een paar keer terug toen Bart haar een kusje wilde geven?
Nee dat was gewoon toeval volgens mijquote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Trok Lesley nou haar hoofd een paar keer terug toen Bart haar een kusje wilde geven?
Dacht ik ook te zien net toen hij zijn hand over haar hoofd aaide. Vreemd.quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij was pas wel bang dat zij niet meer mocht komenquote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef n1ek het volgende:
volgens mij heeft Bart iets achter te horen gekregen waar hij zich niet druk over hoeft te maken volgens Lesley..
misschien dat hij niet weg mag ofzo
Dan tekent De Mol ook het doodvonnis voor het programma (tenminste wel wat mij betreft). Dus ik neem niet aan dat er ook maar een haar op zijn hoofd zit die daar aan denkt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij was pas wel bang dat zij niet meer mocht komen
Misschien ging het wel daarom
Als die slim is gaat die dat idd écht niet doen...quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan tekent De Mol ook het doodvonnis voor het programma (tenminste wel wat mij betreft). Dus ik neem niet aan dat er ook maar een haar op zijn hoofd zit die daar aan denkt.
ze heeft je gehoord ;oquote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat Sylvia pissed is.. ze heeft nu al drie keer om echt les gevraagd.. .. Lesley vind Bart interresanter dan les geven... plus dat club mediageil tegenwoordig ook naar buiten rent als de camera's aan gaan bij de paarden.
Ik ben bang dat JdM zijn grootste nachtmerrie bezig is... Bart en Lesley zijn niet zo makkelijk te koop... ( en dat is ie niet gewend)quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan tekent De Mol ook het doodvonnis voor het programma (tenminste wel wat mij betreft). Dus ik neem niet aan dat er ook maar een haar op zijn hoofd zit die daar aan denkt.
De Talpa verslagen worden met de dag meer gestuurd, snappen hun nou echt niet dat er maar één ding werkt ? Dat is de waarheid.. onverbloemd.. saai of schokking.. de rest valt door de mand met dit soort programma's .. En ze heoven niet zo krampachtig de streams te regiseren.. omdat alles geoon openbaar is..quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Op de talpa site staat ook al een stukje over dat lesley er weer is en Bart's begroeting. Geen woord over een traan of wat dan ook.
Ik denk dat De Mol nu doodsbang is dat Bart echt het huis voor Lesley gaat verlaten. Dat is idd zijn nachtmerrie denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JdM zijn grootste nachtmerrie bezig is... Bart en Lesley zijn niet zo makkelijk te koop... ( en dat is ie niet gewend)![]()
nee maar normaal zegt hij altijd wel iets, hij liep nu regelrecht dat hok in zonder een woord te zeggen en even later hoor je allemaal geluiden dat je wel zo iets vermoedt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Op de talpa site staat ook al een stukje over dat lesley er weer is en Bart's begroeting. Geen woord over een traan of wat dan ook.
Vreemd.. want hij was toch echt wel aan het huilen..quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Als hij echt huilde, waarom zouden ze dat niet melden dan??? Dat scoort juist.quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De Talpa verslagen worden met de dag meer gestuurd, snappen hun nou echt niet dat er maar één ding werkt ? Dat is de waarheid.. onverbloemd.. saai of schokking.. de rest valt door de mand met dit soort programma's .. En ze heoven niet zo krampachtig de streams te regiseren.. omdat alles geoon openbaar is..
Waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet konden zien..quote:Op maandag 13 november 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij echt huilde, waarom zouden ze dat niet melden dan??? Dat scoort juist.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De Talpa verslagen worden met de dag meer gestuurd, snappen hun nou echt niet dat er maar één ding werkt ? Dat is de waarheid.. onverbloemd.. saai of schokking.. de rest valt door de mand met dit soort programma's .. En ze heoven niet zo krampachtig de streams te regiseren.. omdat alles geoon openbaar is..
Blijkbaar... maar bart kwam binnen lopen .. zei niets.. ze waren een tijdje aan het knuffelen.. ze lieten elkaar los, Bart haalde zijn neus op, ging met zn hand over zn gezicht en Lesley zei: "je hoeft niet te huilen"quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij ben jij de enige die het opgevallen is
i rest my casequote:Op maandag 13 november 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij echt huilde, waarom zouden ze dat niet melden dan??? Dat scoort juist.
Volgens mij echt niet hoor.. maar goed.. de webredactie is niet zo goed hoor..quote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Oddy het volgende:
[..]
Bart maakte een geintje naar Lesley, net zoals Nena een half uur eerder bij bart deed alsof ze huilde (na het eten aan tafel)
![]()
Gelukkig letten ze bij de webredactie wel goed op![]()
Nouja ik geloof lekker wat ik zelf wil gelovenquote:Op maandag 13 november 2006 19:23 schreef Oddy het volgende:
ik denk dat als bart echt huilde het nu al hotnews zou zijn.![]()
Dat is ook één van de leuke dingen van DGKquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja ik geloof lekker wat ik zelf wil geloven![]()
Hmm kan hoor.. Maar ik verdenk de internetredactie er wel van dat ze met sommige verslagen toch even moeten wachten op "groen" licht van hogerhand... ( Met het Nena- Natasia incident was het ook verdacht langer stil als normaal, toen het algemeen bekend was .. kwam het ook nog even op Talpa )quote:Op maandag 13 november 2006 19:23 schreef Oddy het volgende:
ik denk dat als bart echt huilde het nu al hotnews zou zijn.![]()
ook wel toevallig dat hij altijd precies reageerd op zulke momentenquote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Overigens vind ik dat Oddy verdacht veel inside info heeft ; -)
Belachelijk! Ga jij eens heel snel geloven wat IK wil dat je geloofd !!quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja ik geloof lekker wat ik zelf wil geloven![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ook wel toevallig dat hij altijd precies reageerd op zulke momenten![]()
![]()
Jij gelooft mij toch ookquote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Belachelijk! Ga jij eens heel snel geloven wat IK wil dat je geloofd !!![]()
Ik hoop toch niet dat jij de schrijver bent..quote:
Volgens mij is de webredactie speciaal geselecteerd op breezah taal... anders kan de doelgroep het niet meer volgen...quote:Op maandag 13 november 2006 19:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat jij de schrijver bent..Dan mag je snel een cursus Nederlands gaan doen
Of gewoon eens goed overlezen
Nou ik weet niet hoe goed jullie op de hoogte zijn maar alle fokkers hier zijn al lang uit de breezah leeftijdquote:Op maandag 13 november 2006 19:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Volgens mij is de webredactie speciaal geselecteerd op breezah taal... anders kan de doelgroep het niet meer volgen...![]()
Waarom is de tv uitzending altijd net als Lesley er isquote:
ja je kunt beter de herhaling kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom is de tv uitzending altijd net als Lesley er is
Daarom lezen en schrijven wij hier.. en niet op de Talpa sitequote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe goed jullie op de hoogte zijn maar alle fokkers hier zijn al lang uit de breezah leeftijd
Inderdaad wij weten de échte site te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Daarom lezen en schrijven wij hier.. en niet op de Talpa site![]()
Zei ze dat echt? Ik heb de tv uitzending hier ook aan staan, dus al met al hoor ik erg weinig.quote:
bij die testimonial vroegen ze wat ze van Bart vond...quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Ik heb de tv uitzending hier ook aan staan, dus al met al hoor ik erg weinig.
Eensch..quote:Op maandag 13 november 2006 19:59 schreef Judah het volgende:
Bart moet eens nadenken over wat hij vraagt. Hij schuift zijn eigen probleem af op Lesley. En geloof mij, als Lesley net zoveel geeft om Bart als Lesley, dan heeft zij het waarschijnlijk nog moeilijker dan hem.
Bart heeft alleen meer te verliezen. Hij geeft een eventuele enorme hoofdprijs op, dus hij moet wel heel zeker weten of Lesley idd net zo serieus is als hij. Je moet er niet aan denken dat hij er net een week uit is en dat de relatie dan al mis gaat.quote:Op maandag 13 november 2006 19:59 schreef Judah het volgende:
Bart moet eens nadenken over wat hij vraagt. Hij schuift zijn eigen probleem af op Lesley. En geloof mij, als Lesley net zoveel geeft om Bart als Lesley, dan heeft zij het waarschijnlijk nog moeilijker dan hem.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hhaha hebben ze camera's in de stallen.. staan ze in het schuurtje ; -)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |