De Talpa verslagen worden met de dag meer gestuurd, snappen hun nou echt niet dat er maar één ding werkt ? Dat is de waarheid.. onverbloemd.. saai of schokking.. de rest valt door de mand met dit soort programma's .. En ze heoven niet zo krampachtig de streams te regiseren.. omdat alles geoon openbaar is..quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Op de talpa site staat ook al een stukje over dat lesley er weer is en Bart's begroeting. Geen woord over een traan of wat dan ook.
Ik denk dat De Mol nu doodsbang is dat Bart echt het huis voor Lesley gaat verlaten. Dat is idd zijn nachtmerrie denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JdM zijn grootste nachtmerrie bezig is... Bart en Lesley zijn niet zo makkelijk te koop... ( en dat is ie niet gewend)![]()
nee maar normaal zegt hij altijd wel iets, hij liep nu regelrecht dat hok in zonder een woord te zeggen en even later hoor je allemaal geluiden dat je wel zo iets vermoedt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Op de talpa site staat ook al een stukje over dat lesley er weer is en Bart's begroeting. Geen woord over een traan of wat dan ook.
Vreemd.. want hij was toch echt wel aan het huilen..quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Als hij echt huilde, waarom zouden ze dat niet melden dan??? Dat scoort juist.quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De Talpa verslagen worden met de dag meer gestuurd, snappen hun nou echt niet dat er maar één ding werkt ? Dat is de waarheid.. onverbloemd.. saai of schokking.. de rest valt door de mand met dit soort programma's .. En ze heoven niet zo krampachtig de streams te regiseren.. omdat alles geoon openbaar is..
Waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet konden zien..quote:Op maandag 13 november 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij echt huilde, waarom zouden ze dat niet melden dan??? Dat scoort juist.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De Talpa verslagen worden met de dag meer gestuurd, snappen hun nou echt niet dat er maar één ding werkt ? Dat is de waarheid.. onverbloemd.. saai of schokking.. de rest valt door de mand met dit soort programma's .. En ze heoven niet zo krampachtig de streams te regiseren.. omdat alles geoon openbaar is..
Blijkbaar... maar bart kwam binnen lopen .. zei niets.. ze waren een tijdje aan het knuffelen.. ze lieten elkaar los, Bart haalde zijn neus op, ging met zn hand over zn gezicht en Lesley zei: "je hoeft niet te huilen"quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij ben jij de enige die het opgevallen is
i rest my casequote:Op maandag 13 november 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij echt huilde, waarom zouden ze dat niet melden dan??? Dat scoort juist.
Volgens mij echt niet hoor.. maar goed.. de webredactie is niet zo goed hoor..quote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Oddy het volgende:
[..]
Bart maakte een geintje naar Lesley, net zoals Nena een half uur eerder bij bart deed alsof ze huilde (na het eten aan tafel)
![]()
Gelukkig letten ze bij de webredactie wel goed op![]()
Nouja ik geloof lekker wat ik zelf wil gelovenquote:Op maandag 13 november 2006 19:23 schreef Oddy het volgende:
ik denk dat als bart echt huilde het nu al hotnews zou zijn.![]()
Dat is ook één van de leuke dingen van DGKquote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja ik geloof lekker wat ik zelf wil geloven![]()
Hmm kan hoor.. Maar ik verdenk de internetredactie er wel van dat ze met sommige verslagen toch even moeten wachten op "groen" licht van hogerhand... ( Met het Nena- Natasia incident was het ook verdacht langer stil als normaal, toen het algemeen bekend was .. kwam het ook nog even op Talpa )quote:Op maandag 13 november 2006 19:23 schreef Oddy het volgende:
ik denk dat als bart echt huilde het nu al hotnews zou zijn.![]()
ook wel toevallig dat hij altijd precies reageerd op zulke momentenquote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Overigens vind ik dat Oddy verdacht veel inside info heeft ; -)
Belachelijk! Ga jij eens heel snel geloven wat IK wil dat je geloofd !!quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja ik geloof lekker wat ik zelf wil geloven![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ook wel toevallig dat hij altijd precies reageerd op zulke momenten![]()
![]()
Jij gelooft mij toch ookquote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Belachelijk! Ga jij eens heel snel geloven wat IK wil dat je geloofd !!![]()
Ik hoop toch niet dat jij de schrijver bent..quote:
Volgens mij is de webredactie speciaal geselecteerd op breezah taal... anders kan de doelgroep het niet meer volgen...quote:Op maandag 13 november 2006 19:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat jij de schrijver bent..Dan mag je snel een cursus Nederlands gaan doen
Of gewoon eens goed overlezen
Nou ik weet niet hoe goed jullie op de hoogte zijn maar alle fokkers hier zijn al lang uit de breezah leeftijdquote:Op maandag 13 november 2006 19:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Volgens mij is de webredactie speciaal geselecteerd op breezah taal... anders kan de doelgroep het niet meer volgen...![]()
Waarom is de tv uitzending altijd net als Lesley er isquote:
ja je kunt beter de herhaling kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom is de tv uitzending altijd net als Lesley er is
Daarom lezen en schrijven wij hier.. en niet op de Talpa sitequote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe goed jullie op de hoogte zijn maar alle fokkers hier zijn al lang uit de breezah leeftijd
Inderdaad wij weten de échte site te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Daarom lezen en schrijven wij hier.. en niet op de Talpa site![]()
Zei ze dat echt? Ik heb de tv uitzending hier ook aan staan, dus al met al hoor ik erg weinig.quote:
bij die testimonial vroegen ze wat ze van Bart vond...quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Ik heb de tv uitzending hier ook aan staan, dus al met al hoor ik erg weinig.
Eensch..quote:Op maandag 13 november 2006 19:59 schreef Judah het volgende:
Bart moet eens nadenken over wat hij vraagt. Hij schuift zijn eigen probleem af op Lesley. En geloof mij, als Lesley net zoveel geeft om Bart als Lesley, dan heeft zij het waarschijnlijk nog moeilijker dan hem.
Bart heeft alleen meer te verliezen. Hij geeft een eventuele enorme hoofdprijs op, dus hij moet wel heel zeker weten of Lesley idd net zo serieus is als hij. Je moet er niet aan denken dat hij er net een week uit is en dat de relatie dan al mis gaat.quote:Op maandag 13 november 2006 19:59 schreef Judah het volgende:
Bart moet eens nadenken over wat hij vraagt. Hij schuift zijn eigen probleem af op Lesley. En geloof mij, als Lesley net zoveel geeft om Bart als Lesley, dan heeft zij het waarschijnlijk nog moeilijker dan hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |