Ik heb het zelf ook niet gezien, maar Ilona kreeg een brief waarin stond dat de oma ofzo te zien was op de wc als ik het me nog goed kan herinneren.. Ik weet niet in hoeverre dat echt dichtbij was, maar kan me niet voorstellen dat het closeup was ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Day het volgende:
Klopt dat? Dat in het begin ook de toiletbezoeken op de streams te zien waren?
Ik heb dat nooit gezien in ieder geval. Maar kijk pas de laatste 3 weken regelmatig.
En Evil is toch zieker dan ik dacht.
Nena heeft volgens mij alleen geholpen met wat dingen snijden, verder nietquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ilona heeft toch samen met Nena het eten gemaakt? Ze bedanken net Ilona.. maar de hulp van Nena wordt niet genoemd.. Ilona zegt zelfs nog: Ik het het gewoon ff in elkaar gepoft..
ik kon niet helemaal verstaan wat ze zeidenquote:
Ja hij huilde.. tranen had hij iig.. hij was helemaal stil en je hoorde hem een paar keer zn neus ophalen..quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef RTM1988 het volgende:
huilt?
daarom zei hij geen woord toen hij naar binnen liep, dat was het inderdaadquote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja hij huilde.. tranen had hij iig.. hij was helemaal stil en je hoorde hem een paar keer zn neus ophalen..
Lesley zei: "je hoeft niet te huilen"..
Hij heeft het er dus wel erg moeilijk mee..
Ik hoop ook écht niet dat hij weg gaatquote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat hij dat niet doen
ben bang dat het wel gaat gebeurenquote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat hij dat niet doen
Idd... Zou de doodsteek zijn voor het programmaquote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook écht niet dat hij weg gaat
Dan is er geen reet meer aan..
nee, publiek, wie laat z'n kind nou luisteren naar haarquote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia komt even bij de stallen melden dat ze gaat voorlezen....
Aandacht nodig ??
Dacht ik ook even, maar daar net was het andersom... Draaide ze nar hem toe en hij weer weg.. .. Oftwel standaard gedraai.. al speelt er nu wel iets anders in de geheimtaal.quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Trok Lesley nou haar hoofd een paar keer terug toen Bart haar een kusje wilde geven?
Nee dat was gewoon toeval volgens mijquote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Trok Lesley nou haar hoofd een paar keer terug toen Bart haar een kusje wilde geven?
Dacht ik ook te zien net toen hij zijn hand over haar hoofd aaide. Vreemd.quote:Op maandag 13 november 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij was pas wel bang dat zij niet meer mocht komenquote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef n1ek het volgende:
volgens mij heeft Bart iets achter te horen gekregen waar hij zich niet druk over hoeft te maken volgens Lesley..
misschien dat hij niet weg mag ofzo
Dan tekent De Mol ook het doodvonnis voor het programma (tenminste wel wat mij betreft). Dus ik neem niet aan dat er ook maar een haar op zijn hoofd zit die daar aan denkt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij was pas wel bang dat zij niet meer mocht komen
Misschien ging het wel daarom
Als die slim is gaat die dat idd écht niet doen...quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan tekent De Mol ook het doodvonnis voor het programma (tenminste wel wat mij betreft). Dus ik neem niet aan dat er ook maar een haar op zijn hoofd zit die daar aan denkt.
ze heeft je gehoord ;oquote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat Sylvia pissed is.. ze heeft nu al drie keer om echt les gevraagd.. .. Lesley vind Bart interresanter dan les geven... plus dat club mediageil tegenwoordig ook naar buiten rent als de camera's aan gaan bij de paarden.
Ik ben bang dat JdM zijn grootste nachtmerrie bezig is... Bart en Lesley zijn niet zo makkelijk te koop... ( en dat is ie niet gewend)quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan tekent De Mol ook het doodvonnis voor het programma (tenminste wel wat mij betreft). Dus ik neem niet aan dat er ook maar een haar op zijn hoofd zit die daar aan denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |