Datzelfde had ik ook ja. Maar jij hebt tenminste een titelquote:Op maandag 13 november 2006 13:49 schreef Tamaartje het volgende:
argh je was me net voor
Ik dacht ik ga maar want niemand gaat
Maakt niet uitquote:Op maandag 13 november 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ook ja. Maar jij hebt tenminste een titel
Met wie?quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia doet de deur even dicht zodat ze het even rustig over Natasia kunnen gaan hebben
en nu horen we weer helemaal niets.
Lachen juist dat dat nu isquote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is zo chagrijnig als de pest
quote:
Daar baalde sylvia zo van.. wat logisch isquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef n1ek het volgende:
Vanavond is die workshop sushi maken op gelijke tijden met de paarden =[
Tegen wie? Ik had even een andere stream aanquote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat nu klagen over de reactie van Ilona
haha heerlijkquote:Op maandag 13 november 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Brian begaf zich weer even op glad ijs, door te zeggen dat Natasia misschien wel aandachtsgeil overkomt op tv
Plaats hem in Verzin een onderschrift bij deze screen cap als je wilt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef farceman het volgende:
Foto Natasia: Al draagt een AAP een gouden ring , het blijft een lelijk ding!
Ik snap steeds beter waarom Wilgo en de Kids haar vrolijk uitzwaaiden:quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef AnTjUh het volgende:
en daar gaan we weer....
wat heeft die Nathasia een enorme pleurisbui zeg
Iedereen die wat tegen haar zegt krijgt de wind van voren
quote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom Wilgo en de Kids haar vrolijk uitzwaaiden:Tot over (minimaal ) twee jaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |