.quote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Zou men achter de schermen bij DGK ook zo van Natasia walgen? Gemengde gevoelens waarschijnlijk... zij zorgt toch voor verhoogde kijkcijfers.. maar toch.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is gebeld door de regie. Ze vinden het vreemd dat Natasia niet tegen Ilona uitvalt en pushen haar een beetje om het alsnog te doen. Maar Natasia heeft geen zin.
Dat was omdat Natasia aan had gegeven dat zij haar sponsors moest bellen en toen ging Nena de telefoon gebruiken.quote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef avonne het volgende:
Nena loopt voorbij, Natasia kijkt haar 3 keer na met een voor mij onbekende blik. Maar wel heel aandachtig.
waarom?quote:Op maandag 13 november 2006 15:19 schreef avonne het volgende:
Nena is nog steeds op zoek naar de opticien in Duitsland, denk ik, op Google
De dag dat Nena Duits begint te praten kan je me opvegen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
alarm !!!
Nena gaat duits praten
edit.... toch weer niet
ze wil nieuwe contactlensen. De laatste keer dat haar ogen gemeten zijn was in Hamburg, toen vriendje bij HSV voetbaldequote:
ik wel hoor!quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze wil nieuwe contactlensen. De laatste keer dat haar ogen gemeten zijn was in Hamburg, toen vriendje bij HSV voetbalde
Blijkbaar heeft ze eindelijk beet. Jammer dat we niet mee kunnen luistern
Niet? We horen alles hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar heeft ze eindelijk beet. Jammer dat we niet mee kunnen luistern
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef n1ek het volgende:
Ik ga maar is wat brieven schrijven
Het was toch Eemnes...?
Ze zullen wel een postbus in Hilversum hebben dus.quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 13 november 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen wel een postbus in Hilversum hebben dus.
Geen idee.. ik hoop het wel voor haar...quote:Op maandag 13 november 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze nu idd een vals nummer gegeven, zoals Bart zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |