Is dat zo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
In praktijk is het inderdaad bijna altijd de moeder die er op wordt aangekeken, idioot maar helemaal waar.
Dan ben je één vd weiningenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:32 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik zal trouwens nooit de moeder erop aankijken,
De meeste ouders regelen dat ook wel zo. Zorgverlof etc.quote:het enige punt dat ik wil maken is dat één van beide meer tijd voor de kids moet hebben dan de ander, wie dat is maakt verder niets uit.
idd.quote:Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef shmoopy het volgende:
Als je niet de eerste tijd bij je baby wil blijven, moet je goudvissen nemen.
Eerlijk is eerlijk, ook al is ze er 3 jaar mee bezig geweest het blijft haar eigen keuze.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
Ik zou heel graag kinderen willen hebben, maar ik weet ook dat we het financieel niet zouden aankunnen als we niet beiden gaan werken. Dus de meeste posters vinden dan maar dat ik geen kinderen moet nemen?
Zeg dat maar eens tegen iemand zoals mijn zus, die 3 jaar geprobeerd heeft om zwanger te worden, nu eindelijk zwanger is en van haar baas direct het nieuws heeft gekregen dat ze na haar zwangerschapsverlof direct terug verwacht wordt op haar bureau. Borstvoedingsverlof kan ze niet nemen. Een andere job vind je tegenwoordig niet zomaar ff...
Ik vind jullie eigenlijk nogal makkelijk spreken...
Zeker en vast omdat je de situatie van die moeder uit de OP niet kent. Wie weet waarom die vrouw fulltime moet gaan werken...?
ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Jumparound het volgende:
DE, helemaal mee eens, maar ook... als je het neit kan betalen / niet de tijd hebt MOET je niet eens aan kinders beginnen!
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat vind ik ookmaar ook dat moeten mensen zelf weten
ik kan alleen wel slecht tegen gejank dan dat je het zo moeilijk hebt want een kind is zo duur...
dat kan je je ook van te voren bedenken natuurlijken niet elk kind hoeft twee of drie of meer broertjes of zusjes te hebben, als je het er met een niet redt redt je het er met twee zeker wel?
ok kort door de bocht modus weer uit, ik ga maar eens thee zetten![]()
voor het kind natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef shmoopy het volgende:
Ja, of je moet een 'complete, werkelijk onmisbare kinderkamer' willen kopen van een paar duizend euro, maar dat is dan weer je eigen keuze.
En dan is er nog de vraag voor wie je dat doet, voor je kind of voor de buren.
Waar je zo gezellie met je skates achteraan kan sjezen, van minstens 1000 euro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor het kind natuurlijk
net als de duurste wagen bijv
ja en het is zo fijn dat je kindje ook merkkleding aankan in de wagen want feit is gewoon dat die kwaliteit zoveel beter isquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waar je zo gezellie met je skates achteraan kan sjezen, van minstens 1000 euro.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:03 schreef Rtificial het volgende:
Dames, beetje ontopic blijven?Accessoires horen meer in LIF
![]()
Hoho! Dat zeg ik nu eens helemaal nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ook al is ze er 3 jaar mee bezig geweest het blijft haar eigen keuze.
Wat jij nu eigenlijk zegt is kijk hoe oneerlijk de wereld is, IK kies voor kinderen en mijn BAAS die mij BETAALD verwacht ik dat gewoon kom werken na het normale verlof dat je krijgt bij een bevalling.. wat een rare wereld..
Wederom gevalletje beter nadenken en dan pas doen, ookal is het in dit geval over een lange termijn.
Dus zonder werk, zeg met een uitkering zou je wel een kind mogen hebben van jou? Superquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Rtificial het volgende:
Ikke wel.
Als je kinderen niet kan betalen zonder te werken moet je er m.i. niet aan beginnen. Daarnaast ben ik voorstander van de klassieke rolpatronen, en is het mijn gevoel dat de losgeslagen moraal die heden ten dage zegeviert direct gevolg is van vrijere opvoeding voortkomend uit onvoldoende opvang-resources bínnen het gezin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |