Dat denken Liefie en ik ook Yuriquote:Op zondag 12 november 2006 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Letters van voornamen dacht ik
quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef R_ON het volgende:
=edit= post is al vewijderd
Ook halloquote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef R_ON het volgende:
=edit= post is al verwijderd
quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef R_ON het volgende:
Sorry, maar van dit soort uitlatingen zijn wij hier niet gediend.quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef R_ON het volgende:
Ligt vooral aan jezelf. Hoe dik je het er ditmaal bovenop gaat leggen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:04 schreef Jayhawk het volgende:
Gaat het er aan liggen wie de OP maakt of ik punten krijg of niet?
1 kloon, huiluilquote:Op zondag 12 november 2006 23:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ligt vooral aan jezelf. Hoe dik je het er ditmaal bovenop gaat leggen.
pst twee kloontjes...zielepiet
wauwiequote:
Gewoon normaal meedoen, huilie! En vooral niet klieren.quote:Op zondag 12 november 2006 23:04 schreef Jayhawk het volgende:
Gaat het er aan liggen wie de OP maakt of ik punten krijg of niet?
iddquote:Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef Jayhawk het volgende:
12
quote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Gooitzen het volgende:
Och, het wordt gezellig hier, zie ik al.
haal jij even de streep door mijn naam weg aubquote:Op zondag 12 november 2006 23:16 schreef BrandX het volgende:
de leeuw is niet blind, maar mega scheel en heet clarence, en de serie is daktari
quote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef BrandX het volgende:
waarborg thuiswinkel
thuiswinkel waarborg danquote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef BrandX het volgende:
waarborg thuiswinkel
quote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef macondo het volgende:
thuiswinkel.org?
Ik werk bij de stichting geschillencommissies, complete beroepsdeformatie dit.quote:
Heb er laatst een klacht ingediendquote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is hun website ja, maar niet de naam van de branchevereniging
(sorry, beroepsdeformatie)
cultuurbarbaar!quote:Op zondag 12 november 2006 23:26 schreef liefie_ het volgende:
ik ken m niet
hopelijk kost me dat geen punten![]()
hmmmmmmm; ga ik nog even denkenquote:
lol, ik merk het ja....quote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef macondo het volgende:
generatiekloof.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef macondo het volgende:
generatiekloof.
(verrek, BrandX is een vrouw!)
bijna goed! een letter is fout. lees mijn tweede hint/cryptodeel nog n keer heel goedquote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef doeka het volgende:
twieki
hoe oud?quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
BrandX voelt zich in eens wel heeeeeeeeeeel oud hoor!![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef macondo het volgende:
BrandX is nog van de generatie die is opgegroeid met de Raiders in plaats van de Twix
in de tijd dat cola, sinas en seven-up de enige frisdrank was die er bestond, zondags de winkels nog dicht waren en alleen op woensdag en een enkele verdwaalde zaterdagmiddag er kindermatinée op TV was!quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef doeka het volgende:
[..]
![]()
doeka ook; en met bonito's ipv m&m's en ook snor.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
in de tijd dat cola, sinas en seven-up de enige frisdrank was die er bestond, zondags de winkels nog dicht waren en alleen op woensdag en een enkele verdwaalde zaterdagmiddag er kindermatinée op TV was!
Of naar Doeka, want als je bij Wyccie met een fonetisch gezien correct antwoord genoegen neemt, moet je dat bij Doeka ook doen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:39 schreef BrandX het volgende:
Ships! je hebt gelijk.... In dat geval gaat het punt naar Jayhawk....
quote:Op zondag 12 november 2006 23:40 schreef doeka het volgende:
[..]
met frisdrank van 3-es en herschi; en knutselwim op de tv.
doeka is nog ouder dan BrandX![]()
Je hebt gelijk... Ik maak er wel een zooitje van zo... .Doeka, punt is voor jou!quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of naar Doeka, want als je bij Wyccie met een fonetisch gezien correct antwoord genoegen neemt, moet je dat bij Doeka ook doen.
Oh,quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of naar Doeka, want als je bij Wyccie met een fonetisch gezien correct antwoord genoegen neemt, moet je dat bij Doeka ook doen.
Ja, dat weet ik nog wel. Ik zat toen in de brugklas, en onze conrector heette meneer Reeder. Echt balen dat het toen in Twix veranderde, konden we geen flauwe grapjes meer maken.quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de naamsverandering van Raiders ook nog meegemaakt, maar zeker TSE ook. Dat was nog niet zo heel lang geleden. Ik zat toen op de basisschool.
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
bijna goed! een letter is fout. lees mijn tweede hint/cryptodeel nog n keer heel goed
Vraagsteller had een ander antwoord in gedachten dan het juiste. Dat kan gebeuren als je geen Google gebruikt, maar enkel je eigen brein.quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Jayhawk het volgende:
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...
quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hier geeft vraagsteller aan op zoek te zijn naar een volledig goed antwoord...
quote:Op zondag 12 november 2006 23:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter-Jan Rens?
Overigens is dit in principe een goed antwoord, dus wat wilde jij doen met dat tweede deel van mijn hints dan, dat heb je in je antwoord niet gebruikt......quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Jayhawk het volgende:
twiki
quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
Klaas Bruinsma
je usericon doet raarquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef BrandX het volgende:
was dat niet de pa van bruinsma?
ik zie een kruisjequote:Op zondag 12 november 2006 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh? ik heb nergens last van, wat doet mijn kerstdraak?
quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef doeka het volgende:
Hier ook een kruisje.
Hier doet-ie het weer!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 23:58 schreef doeka het volgende:
Pim Fortuyn?
Jayhawk +1quote:Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef Jayhawk het volgende:
balkenende
ik niet ..quote:Op maandag 13 november 2006 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zie hem wel hoor
Jeejquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Jayhawk het volgende:
Yurithemaster +1
Some mothers do 'ave themquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Oh moeder wat is het heet
Maar engelse naam weet ik niet
quote:Op maandag 13 november 2006 00:05 schreef BrandX het volgende:
tik een eitje, oftewel, Carpe Diem van Horatius!
Mooi, heb hem even ergens anders gehoost. Raar, stond gewoon op mijn eigen site. naja, hij had waarchijnlijk geen zin meer in boksenquote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef doeka het volgende:
Plaatje is weer top; BrandX.
bijna goed. Woordje teveel heb je, en een verkeerd woord er nog tussen (hoewel de gedachtegang logisch is) zodra iemand het juiste woord erbij noemt, ga ik het goedkeuren, maar ik zoek nog een woord.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef doeka het volgende:
Bond Van Auto-Garagebedrijven
Doeka +1quote:Op maandag 13 november 2006 00:18 schreef doeka het volgende:
Garagehouders?
wat met een a kan er dan voor in de plaats?quote:Op maandag 13 november 2006 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik wil helemaal niets te maken hebben met de bedrijven.... maar met de ............... van die bedrijven
Oh en het woord auto mag er ook uit.
Het is:Bond VAn Garagehoudersquote:Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef doeka het volgende:
[..]
wat met een a kan er dan voor in de plaats?
Ik zal niet antwoorden, wordt te makkelijk puntje scoren. die weet ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 00:21 schreef doeka het volgende:
Oh! maar dat is een moeilijke afkorting!
Wat betekend de afkorting SRV( van de SRV-man)?
Yep! dacht dat-ie veel moeilijker was.quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef Jayhawk het volgende:
samen rationeel verkopen
Netjes.quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef BrandX het volgende:
Ik zal niet antwoorden, wordt te makkelijk puntje scoren. die weet ik ookgame on voor de volgende!
quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zal niet antwoorden, wordt te makkelijk puntje scoren. die weet ik ookgame on voor de volgende!
Nietes, It ain't half hot mum!quote:
Klopt, je hebt gelijk. Was in de war met: "Daar komen de schutters"quote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, It ain't half hot mum!
...en dat heet weer Dad's Armyquote:Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk. Was in de war met: "Daar komen de schutters"
Stom natuurlijk.
Is ook al laat, ik ga maar gauw slapen.
Tot morgen allemaal
Bij Snoopy-pantoffels?quote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
"suffocate" als zoekwoord?
waarvoor heb je die nodig?quote:Op maandag 13 november 2006 00:39 schreef Gooitzen het volgende:
De tekenaar?
Mensch, wat is een windows acteveringscode moeilijk te vinden. Snap er niets van.
Ik had een legale versie van een makker van me gekregen, maar die blijk je te moeten activeren, en daar gaat het mis. Dus nu kan ik niet meer op mijn pc.quote:
Kan je toch de code van je makker gebruiken? anders weet ik nog wel waar je gecrackte codes vandaan kan halenquote:Op maandag 13 november 2006 00:43 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik had een legale versie van een makker van me gekregen, maar die blijk je te moeten activeren, en daar gaat het mis. Dus nu kan ik niet meer op mijn pc.
Ja, maar volgens Gates is die code al te vaak gebruikt. Waar vindt je zulke codes in vredesnaam?quote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Kan je toch de code van je makker gebruiken? anders weet ik nog wel waar je gecrackte codes vandaan kan halen
1. Een ander woord voor pantoffels?quote:Op maandag 13 november 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Pantoffels (met Snoopy)
Vlieg
Man die naar zijn keel grijpt (hij stikt)
Heel goed! We kennen de Spaanse slof, de Spaanse vlieg en Spaansbenauwd.quote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Oh Spaans!
spaans kan bij de laatste 2, maar niet bij die slippersquote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Oh Spaans!
maar dat zijn geen spaanse sloffen!quote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heel goed! We kennen de Spaanse slof, de Spaanse vlieg en Spaansbenauwd.
WYCCIE + 1
Nee, en de middelste is ook geen Spaanse vlieg.quote:Op maandag 13 november 2006 00:55 schreef doeka het volgende:
maar dat zijn geen spaanse sloffen!
heb je die pm al werkend? Dan kan ik ff proberen je 1 te versturen, maar dit wordt de eerste keer dus weet niet of het luktquote:Op maandag 13 november 2006 00:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ja, maar volgens Gates is die code al te vaak gebruikt. Waar vindt je zulke codes in vredesnaam?
Hoe weet je dat? dat kan best een Spaanse vlieg zijn!quote:
Dat is te snelquote:Op maandag 13 november 2006 00:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Finland?
Hehe, TSE!quote:Op maandag 13 november 2006 00:37 schreef saban het volgende:
Ze hebben alle 3 de extensie .jpg
Net gedaan. Wellicht dat het lukt. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef erkel het volgende:
[..]
heb je die pm al werkend? Dan kan ik ff proberen je 1 te versturen, maar dit wordt de eerste keer dus weet niet of het lukt
quote:
Bij mij staat 'nog niet beschikbaar', ik probeer het later nog wel een keer. Misschien duurt het tijdje voordat je pm werkend wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 01:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Net gedaan. Wellicht dat het lukt. Bij voorbaat dank.
Als het goed is moet hij het nu doen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Bij mij staat 'nog niet beschikbaar', ik probeer het later nog wel een keer. Misschien duurt het tijdje voordat je pm werkend wordt.
En toch pak je het punt ben ik bangquote:Op maandag 13 november 2006 01:09 schreef liefie_ het volgende:
whaha lul ik gewoon uit mn nek?
ik dacht toch echt dat t er een was
maja ik had dan ook een 3 en mocht nooit meer frans volgen van de decaan
ik heb t een jaar eerder laten vallen dan de rest
Jij bent toch van de nieuwe generatie? In hoeveel vakken heb jij examen moeten doen?quote:Op maandag 13 november 2006 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen frans gehad
Oh, ik ook. Ik dacht dat dat tegenwoordig anders was.quote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
6
En ja kan nog een 7de vak kiezen maar dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 01:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, ik ook. Ik dacht dat dat tegenwoordig anders was.
En dan te bedenken dat ik zelf voor de klas sta. Eindexamenklas...
Mocht jij wel vakken zelf kiezen? En welk niveau heb jij gedaan?quote:Op maandag 13 november 2006 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
En ja kan nog een 7de vak kiezen maar dat heb ik niet gedaan
whoeiquote:Op maandag 13 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
[..]
En toch pak je het punt ben ik bangIn your face oud leraar Frans van liefie
![]()
Op het vmbo mag je zelf kiezenquote:Op maandag 13 november 2006 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mocht jij wel vakken zelf kiezen? En welk niveau heb jij gedaan?
Hmm, zo was het op de HAVO 10 jaar geleden dus ook. Ik geef les aan BBL en KBL, en daar mogen ze enkel de sector kiezen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
OP het vmbo mag je zelf kiezen
Alleen nederlands en engels zijn verplicht en zelf mag je nog 4 vakken kiezen
Ik heb TL gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 01:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmm, zo was het op de HAVO 10 jaar geleden dus ook. Ik geef les aan BBL en KBL, en daar mogen ze enkel de sector kiezen.
Engels, Handel en Verkoop en binnenkort ook Nederlands.quote:Op maandag 13 november 2006 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb TL gedaan
Welk vak geef je eigenlijk?
iddquote:Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel een of andere saus zijn
nee dat is met olijven of tomaat of visquote:Op maandag 13 november 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
tapenade
Welk vak of wil je naar de basisschool/kleuterschoolquote:Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef liefie_ het volgende:
nee geen paella
ik word later trouwens ook juf!![]()
whoei
nou ja laterover een jaar of 3
quote:Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef liefie_ het volgende:
ik word later trouwens ook juf!![]()
whoei
nou ja laterover een jaar of 3
ik doe de LO maatschappijleerquote:Op maandag 13 november 2006 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welk vak of wil je naar de basisschool/kleuterschool
quote:Op maandag 13 november 2006 01:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een dipsausje? Salsa ofzo?
Dat zijn op zich vakken waar vrij lastig een baan in te vinden is. Mijn ervaring is dat ze de paar maatschappijleeruren gewoon aan iedere willekeurige docent geven.quote:Op maandag 13 november 2006 01:27 schreef liefie_ het volgende:
ik doe de LO maatschappijleer
dus maatschappijleer en/of mens en maatschappij en/of godsdienstleer en dat soort varianten
jaaaaaquote:Op maandag 13 november 2006 01:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, wacht. Aioli ofzoiet.
ja maar dat mag dus officieel niet meer omdat er nu dus een echte opleiding in isquote:Op maandag 13 november 2006 01:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat zijn op zich vakken waar vrij lastig een baan in te vinden is. Mijn ervaring is dat ze de paar maatschappijleeruren gewoon aan iedere willekeurige docent geven.
Ok. Het is momenteel het geval dat bijna 50% onbevoegd is. Wat ik vaak bij M&M merk is dat er vooral geschiedenisdocenten (daar is ook enigszins een overschot van) neergekwakt worden.quote:Op maandag 13 november 2006 01:30 schreef liefie_ het volgende:
ja maar dat mag dus officieel niet meer omdat er nu dus een echte opleiding in is
nou ja het gebeurd nog wel omdat er zo weinig geschoolde leraren in zijn
maar met de opkomst van m&m is er dus juist veel meer vraag....
bijna alle 3e jaars bij ons hebben of er al een partime baan naast of minstens een aangeboden gekregen
dus dat helpt
Johan en Pierewiet! Altijd feest als die twee vroeger bij de Smurfen langskwamen! NEMBRIONIC+1quote:Op maandag 13 november 2006 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
johan en piereiet
Wij hadden wel een 'echte' Maatschapijleer docentquote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ok. Het is momenteel het geval dat bijna 50% onbevoegd is. Wat ik vaak bij M&M merk is dat er vooral geschiedenisdocenten (daar is ook enigszins een overschot van) neergekwakt worden.
Dat wordt een kort nachtjequote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga nu echt naar bedje toe, om 5.30 gaat de wekker alweer...
die dus ook 9 van de 10 keer geen officiele opleiding of cursus voor m&m hebben gehadquote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ok. Het is momenteel het geval dat bijna 50% onbevoegd is. Wat ik vaak bij M&M merk is dat er vooral geschiedenisdocenten (daar is ook enigszins een overschot van) neergekwakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |