Ik heb wel degelijk uitgebreid commentaar gegeven. Maar dit is verdwenen/verwijderd. Dit was ook zonder rede, want er stond niet veel aanstootgevends in. Maja...quote:Op zondag 12 november 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
leogaydance en inhoudelijk reageren? Kom op Erwtensoep, wel een beetje bij de les blijven.
Categorie: Owusu Abieye (wie?)quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, die Sergio Zijler. Wat voor Ajax? Oh nee, die hebben we laten gaan
Wij zitten met Boerrigter opgescheept en Twente heeft Zijler weggekaaptquote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, die Sergio Zijler. Wat voor Ajax? Oh nee, die hebben we laten gaan
Ach, dat krijg je met zo'n jeugdopleiding. Stond vorig jaar een tabelletje in de VI met alle oud Ajax-jeugdspelers die nu in de Eredivisie spelen. Het waren er 45, alleen Roda JC had geen (ex)-Ajacied onder contractquote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Zie jullie eerder punten verliezen eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Pritt het volgende:
Jammer maar ook deze wedstrijd levert maar 3 punten op.
Gewoon doorgaan en wachten totdat PSV puntjes verspeelt.
Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar, Boerrigter.quote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wij zitten met Boerrigter opgescheept en Twente heeft Zijler weggekaapt.
Z'n eerste wedstrijd maakt 'ie een goede indruk. Het is geen enorme fout dat hij weg mocht, maar toch opvallend.quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef jna het volgende:
Die jongen speelt 1 leuke wedstrijd. Meteen is het een enorme fout dat ie weg mocht.![]()
Erm, het ging over de flanken alleen faalde Rosales 180keer met zijn voorzetten. Nou ja, voorzet. De voet tegen de bal plaatsen waardoor de bal als een rolletje over de achterlijn ging.quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef Nashje het volgende:
Het had na die rode kaart over de flanken gemoeten. Het moet sowieso meer over de flanken. Misschien eens tijd om Goossens te proberen?
Inderdaad het is echt beroerd ... die voorzetten moeten op maat komen... minimaal op kophoogte ter hoogte van de penalty stip anders zijn ze wardeloosquote:Op zondag 12 november 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erm, het ging over de flanken alleen faalde Rosales 180keer met zijn voorzetten. Nou ja, voorzet. De voet tegen de bal plaatsen waardoor de bal als een rolletje over de achterlijn ging.
Mitea overigens in die 10 (?) minuten ook amper een bal zien raken, goed noch slecht.
Ik ook niet iddquote:Op zondag 12 november 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mitea overigens in die 10 (?) minuten ook amper een bal zien raken, goed noch slecht.
Inderdaad, dit is wel erg veel van het goede.quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef jna het volgende:
Die jongen speelt 1 leuke wedstrijd. Meteen is het een enorme fout dat ie weg mocht.![]()
PSV heeft ook geen kans gehad hoorquote:Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef leolinedance het volgende:
Waarom denken mensen dat ajax betere voetbal speelt? Ajax heeft puur alleen meer balbezit en speelt een beetje over naar de man die veilig staat. Meestal is dit breed of naar achteren waardoor het lijkt alsof AJAX de wedstrijd controleerd. Maar de bedoeling is toch dat je naar voren toe speelt, naar je spitsen en dan zo snel mogelijk?
Hoeveel uitgespeelde kansen had ajax in de 1e helft?
Wanneer had sneyder een vrije doortocht naar gomes?..
De enige goede kans die AJAX had, kwam door gepruts in de verdediging van PSV.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:41 schreef Cruoninga het volgende:
MUHAHAHAHAAOOH!!! Verloruh kut j0duh!! StaAn julie effuh voor lul vandaag!!!!
dus....
Die van Koné was toch wel een echte kans. Maar verder ook niet echt nee.quote:
Hij heeft dus totaal geen verstand hequote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate heeft de prijs voor de grappigste en domste opmerking van het seizoen al gewonnen
Die van Kone ja, toen Ajax aangeslagen wasquote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die van Koné was toch wel een echte kans. Maar verder ook niet echt nee.
Beetje geluk gehad, maar dat moet je soms hebben. Maar zeggen dat AJAX zo aanvallend gespeeld heeft, nou nee. Of in ieder geval niet op de juiste manier, want er zijn geen kansen uit gekomen.
Ajax kontlikkers. Je kan ook echt niet normaal doen hequote:Op zondag 12 november 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus totaal geen verstand he![]()
Zeker niet lucky, zeggen de ajax kontlikkers in de studio zelfs!
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.quote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die van Kone ja, toen Ajax aangeslagen was![]()
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor. Al was het niet slim inderdaad. Knikt Huntelaar 'm zo in, is 't ineens niet lucky natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate heeft de prijs voor de grappigste en domste opmerking van het seizoen al gewonnen
Kopbal Heitinga, kopbal Grygera, schot Perez, schot Sneijder. Zo kunnen we door blijven gaan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.
Tsja die Mulder heeft nu niet echt een objectieve mening hequote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax kontlikkers. Je kan ook echt niet normaal doen he
Dat waren geen kansen vriend, dan was dat van Heitinga ook een kansquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.
Mwah ik denk dat Henk dan gerust zou zeggen dat die met 1-0 met een beetje geluk gevallen is, maar het is wel zo dat je eerder een doelpunt van Ajax dan van PSV verwachte.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor. Al was het niet slim inderdaad. Knikt Huntelaar 'm zo in, is 't ineens niet lucky natuurlijk.
Ajax heeft ook zo hun kansen gehad ja. Ik reageerde slechts op Jasza die zei dat PSV geen kansen had.quote:Op zondag 12 november 2006 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Kopbal Heitinga, kopbal Grygera, schot Perez, schot Sneijder. Zo kunnen we door blijven gaan.
Ik ben het in die met Jasza eens. De enige echte kans in de wedstrijd was voor PSV en Kone in de 85e minuut, toen Ajax voorin met 5 aanvallers aan stond te vallen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ajax heeft ook zo hun kansen gehad ja. Ik reageerde slechts op Jasza die zei dat PSV geen kansen had.
Feit is wel dat zowel Gomes als Stekelenburg geen echt moeilijke reddingen hoeften te verrichten.
Coolquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor.
Eensch.quote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef Chadi het volgende:
IK heb dubbele gevoelens bij dit optreden van AJAX het was een goed optreden en het geeft hoop want de ontwikkelingen gaan door. Wat bedroevend was was het vleugelspel vooral het eindproduct... de voorzet.. en natuurlijk het verlies van de 3 punten wat niet had gehoeven.
Ondanks het verlies heb ik er geen slecht gevoel bij want dit Ajax heeft PSV vast gezet en heeft weinig weg gegeven.
Jan bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vonden jullie van de reactie van Juri Mulder ? Volgens hem was het een wedstrijd om niet aan te zienHet zal wel aan mij liggen dat ik het er totaal niet mee eens ben....
Jan heeft altijd wel iets te zeiken, zo ook nu weer.quote:
Hij laat zich een beetje kennen. Maar ik vind het juist wel oke, zo'n reactiequote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef PyTh het volgende:
Wel een beetje een zielige reactie van Henk of vinden jullie van niet?
Kon er ook wel een beetje om lachen, hij kan gewoon absoluut niet tegen zijn verlies en dat is ook wel een goed teken natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij laat zich een beetje kennen. Maar ik vind het juist wel oke, zo'n reactie
Voor de neutrale toeschouwer was het niet om aan te zien. Niet gescoord, geen serieuze kansen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vonden jullie van de reactie van Juri Mulder ? Volgens hem was het een wedstrijd om niet aan te zienHet zal wel aan mij liggen dat ik het er totaal niet mee eens ben....
Dat deed ie dus later ook.quote:Op zondag 12 november 2006 21:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat hij ook wel bij zichzelf te raden mag gaan, z'n wisselbeleid was niet heel lekker.
Agh, frustraties net na de match, als ze mij iets hadden gevraagd dan had ik al geroepen kk boerenquote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef PyTh het volgende:
Wel een beetje een zielige reactie van Henk of vinden jullie van niet?
Die over een paar maandjes gratis de deur uit looptquote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Pritt het volgende:
Leonardo op rechts zou super zijn. Die kerel beschikt over ontzettend veel kwaliteit en dreiging.
Hij kost inverhouding erg weinig, Henk moet het aankunnen gezien zijn status bij Barca.
Trouwens Grygera toont op dit moment bij Ajax tot waartoe hij in staat is. Top gozer.
quote:12/11/2006 - Borst: interesse Ajax voor Leonardo
(Gepost door RvN)
Volgens Hugo Borst heeft Ajax grote interesse voor de Braziliaan Leonardo. De aanvaller van NAC staat ook in de belangstelling van o.a. Tottenham Hotspur, Arsenal en PSV. Volgens The Guardian is Leonardo dichtbij een overgang naar de club van Martin Jol. Een transfer in de winterstop is echter nog niet mogelijk omdat Leonardo moet wachten op zijn Nederlandse paspoort alvorens hij in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland. PSV zou ook al diverse malen contact hebben gezocht met de voormalig speler van Feyenoord.
De Braziliaan moet in de winterstop een transfersom van slechts 750.000 euro opbrengen. Vanuit NAC wordt gemeld dat nog geen enkele club zich officieel heeft gemeld bij de Bredase club voor Leonardo.
Hij zal wel geen Nederlandse koffie meer lusten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb gehoord dat Seedorf woensdag huizen komt checken in A'dam.
Kom maar op, wie is beter?quote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef Jasza het volgende:
http://www.sportweblog.nl(...)ploeg_ajax_niet.html
Nou, Alex de beste verdediger van europa
Stamquote:Op maandag 13 november 2006 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kom maar op, wie is beter?
Ik noem er zo dertig op die beter zijnquote:Op maandag 13 november 2006 02:21 schreef twi het volgende:
Het is net zo idioot als zeggen dat Sneijder de beste middenvelder van Europa is.
Ongetwijfeld, zoals ik er wel 30 zal kunnen noemen die beter zijn dan Alex.quote:Op maandag 13 november 2006 02:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik noem er zo dertig op die beter zijn
volgens henkie dus nietquote:Op zondag 12 november 2006 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Toen de vrije trap werd genomen, waaruit Timmy Simons scoorde, zei ik nog tegen een maat van me dat ik een slecht voorgevoel had en inderdaad. Toch wel een soort van kracht van PSV, want hoe het spelbeeld ook is, je weet dat je negentig minuten rekening met ze moet houden.
Dit was inderdaad mazzel, het paste volledig bij de wedstrijd van PSV. Al had ik zo zelf ook wel willen winnen. Maar na vandaag weet ik het zeker, PSV is zeker niet beter. Vandaag helaas wel effectiever.quote:Op maandag 13 november 2006 02:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens henkie dus niet
een pure mazzel goal die uit het niets valt en niemand van ajax die er dus ook op rekent, want op toevalligheden kan je niet trainen![]()
Wat gesnoven?quote:Op maandag 13 november 2006 05:32 schreef klootje het volgende:
oh, ik en heel eindhoven lachen jullie , johan cruyff en marco van basten,enz.uit ;maar dat had ik al aangegeven.potentie in me broek,frikandel.
quote:Stap verder na nederlaag
Henk ten Cate ziet topper als leermoment: „Als dit een examen was, zijn we glansrijk geslaagd”
AMSTERDAM, maandag
De contrasterende openingszin past goed bij zijn karakter. „Als dit een examen was, zijn we glansrijk geslaagd”, zei Henk ten Cate. Dat hoor je weinig trainers zeggen na een verloren topduel. Maar op de dag dat Ajax de koppositie verspeelde, kon hij het niet over zijn hart verkrijgen om de spelers louter een mislukte tweede helft voor de voeten te werpen. „Dit zijn fantastische leermomenten. Deze wedstrijd toonde aan dat we stappen aan het maken zijn, maar dat we op sommige momenten nog niet volwassen genoeg zijn om een tegenstander op de knieën te krijgen.”
Het was eindelijk weer eens een hoogstaande topper geweest, waarin de grote kracht van PSV – defensieve zekerheid – wederom aan het licht kwam en waarin Ajax aanvankelijk imponeerde met het dwingende spel zoals dat al geruime tijd wordt gespeeld. Ten Cate verraste de drie voormalige Ajax-trainers in het andere kamp door John Heitinga als verdedigende middenvelder te posteren. Hedwiges Maduro viel buiten de boot. „Door de linies kort bij elkaar te houden en veel druk te zetten, gaven we PSV in de eerste helft geen rust om te voetballen.”
Ajax kreeg enkele mogelijkheden; geen opgelegde kansen. „Een doelpunt helpt je de wedstrijd door, want dan dwing je PSV om wat meer vooruit te voetballen en krijgen wij ruimte”, aldus Ten Cate. Maar het doelpunt viel niet en vervolgens was het verval bij Ajax te groot. Langzaam maar zeker drong het besef door dat de fascinerende tweestrijd wel eens doelpuntloos, en Ajax dus schadeloos zou kunnen blijven. „Ik denk dat we onbewust wat meer achteruit zijn gaan lopen”, beaamde Wesley Sneijder.
Gevolg: de druk ging van de ketel, PSV kreeg drie vrije trappen in de buurt van het strafschopgebied en bij de laatste wist Timmy Simons te scoren. „Dat zo’n goal de wedstrijd beslist, is jammer”, mokte Ten Cate. Over de totstandkoming ervan: „Eigenlijk kun je het niet eens een kopbal noemen.”
Hoe afzichtelijk het doelpunt ook, PSV viel behaaglijk terug in het pluche. En vanaf dat moment slaagde Ajax er niet meer in om het voetbal terug te brengen, ook niet tegen een tiental. „Er werd bijna alleen nog maar via de rechterkant gespeeld. Ik heb geroepen, gezwaaid, maar ze zagen me over het hoofd”, vertelde Urby Emanuelson.
Voor het eerst ook merkte Ten Cate dat zijn wisselstrategie het wedstrijdbeeld niet kon beïnvloeden. In navolging van Tom de Mul had ook Mauro Rosales moeite met Carlos Salcido. Klaas-Jan Huntelaar maakte na een door wanhoop en machteloosheid getekend gevecht met het ijzersterke PSV-blok plaats voor Markus Rosenberg en tien minuten voor het einde werd Nicolae Mitea de specifieke linkerspits. Zijn medespelers zochten hem echter helemaal niet op, terwijl opnieuw duidelijk was geworden dat Jan Kromkamp juist de zwakste schakel aan Eindhovense zijde is. Hij verloor zelfs een kopduel in het strafschopgebied van de piepkleine Mitea.
Huntelaar hield „een frustrerend gevoel” aan zijn worsteling over. „De wissel verbaasde me, omdat we iets zouden gaan forceren.” Ten Cate gaf toe dat hij het waarschijnlijk anders had moeten doen. „Dat heb ik me wel afgevraagd toen ik naar het laatste kwartier keek. Alle ballen werden maar in de trechter gespeeld. Dan heb je inderdaad meer aan Klaas-Jan. In dat geval had ik misschien beter Thomas Vermaelen eraf kunnen halen.”
Het plan was om met drie linksbenige spelers de flank bezet te houden. „Maar als Vermaelen dan niet uitzakt, is Maarten Stekelenburg wel genoodzaakt lange ballen te geven. We hebben dat gewoon niet goed gedaan.”
Het was exemplarisch dat de uitmuntend spelende verdedigers van Ajax – Jaap Stam en Zdenek Grygera – opbouwende oplossingen dienden aan te dragen. Kenneth Perez kwam in het stuk vrijwel niet meer voor, Sneijder leefde pas in de eindfase weer op en miste prompt twee kansen, waarvan de laatste een hoog moeilijkheidsgehalte had. Uitgeweken naar links schoot hij de bal voorlangs.
Ten Cate zag het gebeuren en wist: „Het komt allemaal door de haast om gelijk te maken. Ik heb Emanuelson zelfs aan de rechterkant gezien. Dat kan dus niet. Maar ja, die jongen is negentien en enthousiast. Hij leert snel. Over een paar maanden doet hij dat niet meer.”
Heb je toch altijd joh...waarschijnlijk posten die normaal niet eens in psv topic....zullen ook vastwel ajacieden zijn die opeens daar een grote mond hebben als ajax wint terwijl ze hier niet eens komen.quote:Op maandag 13 november 2006 09:52 schreef Robar het volgende:
Ongelofelijk al die PSV-ers opeens in dit topic
Ajax staat bovenaan en je ziet er hooguit twee a drie die gewoon lekker serieus meediscussieren.
PSV staat eerste op 1 punt voorsprong, na een wedstrijd die twee kanten op kon, waar PSV niet beter speelde, maar wel won en opeens zie je van die kansloze figuren opduiken met nietszeggende opmerkingen.
Intresse van Ajax EN Psv, dus valt nog te bezien. Heb er zelf nogal gemengde gevoelens over. Wel een goede voetballer die op de flanken best wat kan betekenen voor ajax alleen is hij veel te egoistisch en brengt hij vaak gezeik mee. Maar misschien dat ten Cate hem wel onder de duim kan houden...dan zou hij best handig kunnen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
ik had hier gepost.
Wat las ik in het studio voetbal topic? Dat prutsjong van een Leonardo naar Ajax?
Ach, het is hooguit een beetje irritant, omdat het topic nog een stuk sneller gaat dan het normaal al gaatquote:Op maandag 13 november 2006 09:54 schreef Erwtensoep het volgende:
En als je ook maar durft te beweren dat ze boutvoetbal spelen zijn ze op hun pikkie getrapt
Maar het zou wel ongelofelijk lachwekkend zijn, als Leonardo bij Ajax de sterren van de hemel gaat spelen en met Ajax kampioen wordt, terwijl Feyenoord met een afdankertjes van Ajax ergens in de middenmoot rond blijft spokenquote:Op maandag 13 november 2006 09:55 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Intresse van Ajax EN Psv, dus valt nog te bezien. Heb er zelf nogal gemengde gevoelens over. Wel een goede voetballer die op de flanken best wat kan betekenen voor ajax alleen is hij veel te egoistisch en brengt hij vaak gezeik mee. Maar misschien dat ten Cate hem wel onder de duim kan houden...dan zou hij best handig kunnen zijn.
Maarja tblijft wel een kakkerlak![]()
En zo gaat dat geouwehoer nog een tijdje door. Wat verwachten ze nou eigenlijk dat je met zo'n tekst doet? Dat je ineens denkt: "He, verrek ze hebben gelijk. Zo sta ik in het leven! Ik herken mij in deze tekst en kan met overtuiging zeggen: 'Ja, ik ben Ajacied!' Wie verzint zoiets nou? Wie schrijft dit soort bagger op en wie geeft er zijn goedkeuring aan?quote:"Ajacied zijn is veel meer dan juichen als Ajax scoort. Het gaat veel dieper. Het is een manier van in het leven staan. Een manier van naar de dingen kijken en een manier van met de dingen omgaan. Een Ajacied houdt van het leven. Maar wel van een leven met allure, van een leven waarin actie is. En die actie mag ook best spectaculair zijn. een Ajacied houdt van mooi. Van mooie dingen. Dingen moeten een bijzondere uitstraling hebben….."
Met andere woorden: Hou er rekening mee, supporter, dat het bestuur van Ajax nog veel meer fouten gaat maken dan we al gemaakt hebben, maar denk erom dat je dan je bek houdt ja! En dat je achter je club blijft staan!quote:Met Ajax heeft een Ajacied een bijna onverklaarbare liefde en verbondenheid. Streeft hij samen met de club en alle andere Ajacieden naar het hoogste. Een Ajacied denkt rood, denkt wit. Droomt rood, droomt wit. Juicht rood, juicht wit. Huilt rood, huilt wit. En hij blijft altijd achter zijn club staan. Ook als het even minder gaat. Want ook dat hoort bij een Ajacied.
zeker. Enkele spandoeken die mijn instemming hadden:quote:Op maandag 13 november 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar de actie was wel mooi.
moet niet te gek wordenquote:Op maandag 13 november 2006 11:09 schreef Chadi het volgende:
Wat hoorde ik nou Leonardo misschien naar Ajax?
En ze kunnen zeggen wat ze willen maar er gaat enorme dreiging van hem uit omdat hij altijd voor de actie gaat.quote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen die 1 redelijke voorzet kan geven per wedstrijd is al beter dan Rosales, das waar.
Ach, als hij niets kost verder, kwaad kan het niet. Tegen Ajax scoren zal hij dan niet meer.
Ja zijn we nu ook.. die komt ergens bij de corner vlag neer of in de tweede ring... zonder dat er dreiging vanuit gaat.quote:Op maandag 13 november 2006 11:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, en vervolgens is hij iedere keer de bal kwijt.
Is echt onzin. Hij zou daar stukken meer waarde voor Ajax kunnen hebben als 3 rosalessen bij elkaar. Hij heeft de actie.. hij heeft een goede voorzet... is wat ego maar dat kan eruit gehaald worden.quote:Op maandag 13 november 2006 11:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een stuk minder risicovol.
De Mul is stukken beter en volgens mij het beste wat Ajax nu heeft voor op rechts. Rosales kan ook heel goed worden maar dan moeten die voorzetten eens in zoveel tijd wel goed op d eplek komen. Dat is eigenlijk het enige wat ie hoeft te doen.. een bal goed in de 16 brengen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je De Mul een beetje bijschaaft heb je een geweldige speler op rechts. Stukken beter dan die prutser leonardo. En als ik moet kiezen tussen Rosales en die papoea dan kies ik nog voor Rosales.
Dat denk ik ook. Hij heeft alle ingredienten die een Ajax vleugelspeler moet hebben. En is voor een zakcent op te halen in Breda.quote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Pritt het volgende:
Leonardo is bij NAC een egotripper omdat hij ook ziet dat als hij de balafspeelt zijn teammaten het toch verprutsen. Beetje zoals bij kleutervoetbal ("lever maar in ik los het wel op"). Als hij grotere jongens om zich heen heeft en een trainer die hem bij de klote pakt wordt het volgens mij echt wel een productive jongen.
Het is geen paniek aankoop maar een versterking.quote:Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Eb het volgende:
Gaan we nu alweer paniekaankopen doen?
De Mul doet het echt niet slecht hoor. En met Mitea terug bij de groep en Manu en Babel zitten we niet slecht in de vleugelspitsen.
Ten Cate wisselde onthutsend zwak gisteren.
Het was direct na de aftrap van de 2e helft al duidelijk dat het niveau van de eerste helft niet werd gehaald. Hij heeft veel te laat ingegrepen. Nu kon Pau Es Vau teveel in de wedstrijd komen. Destijds tegen Austria was ook duidelijk dat een Perez op 10 veel meer gevaar sticht dan op links. Vraag was alleen: wie moet eruit? Ik vermoed dat je Manu of Mitea voor De Mul had moeten brengen. De Mul was leeg. Dan zet je Manu of Mitea op links, Perez op tien, Gabri rechtsbuiten en Sneijder rechts op het middenveld. Dan had je de pressing een nieuwe impuls gegeven, nu bleef die uit en kreeg Pau Es Vau hoop.
Tja, ik had vorige week al een beetje kritiek op hem, maar toen werd ik weer finaal afgefiktquote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Over Gabri gesproken, die man moet echt eens schiet training krijgen. Hij komt vaak genoeg voor de keeper, maar zn schoten lijken helemaal nergens op.
Thomas Vermaelen eruit en Nicolae Mitea erin, dan had Urby Emanuelson linksback geworden en Johnny Heitinga centraal naast Jaap Stam (of eventueel rechtsback, zodat Zdenek Grygera centraal kwam te spelen). Dan had je Kenneth Perez op tien kunnen posteren, met Wesley Sneijder als linkshalf en Gabri als rechtshalf. Twee échte vleugelspelers en een échte spits, die vorig seizoen genoeg heeft bewezen in de slotfase vaak op de juiste plaats te staan.quote:Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Eb het volgende:
Ten Cate wisselde onthutsend zwak gisteren.
Het was direct na de aftrap van de 2e helft al duidelijk dat het niveau van de eerste helft niet werd gehaald. Hij heeft veel te laat ingegrepen. Nu kon Pau Es Vau teveel in de wedstrijd komen. Destijds tegen Austria was ook duidelijk dat een Perez op 10 veel meer gevaar sticht dan op links. Vraag was alleen: wie moet eruit? Ik vermoed dat je Manu of Mitea voor De Mul had moeten brengen. De Mul was leeg. Dan zet je Manu of Mitea op links, Perez op tien, Gabri rechtsbuiten en Sneijder rechts op het middenveld. Dan had je de pressing een nieuwe impuls gegeven, nu bleef die uit en kreeg Pau Es Vau hoop.
quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef twi het volgende:
Jaja HeatWave, de vrije trap waar de goal uit volgde was ook weer veroorzaakt door Gabri. Weghonen, die prutser!
Overigens is Gabri niet gehaald voor de goals, mag het wel wat beter op doel, maar dat geldt voor zoveel spelers. Maduro en Heitinga kunnen ook wel een cursus afwerken/schieten gebruiken.
Ik snap trouwens niet wat iedereen zo in die Mitea ziet. Maargoed, dat ben ik.
En niet voor niets. Van der Meijde heeft het al een tijdje niet. Als je die terughaalt doe je dat op basis van prestaties uit het verleden. En zoals waarschijnlijk bekend: die bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Andy erg duur is...zit toch alleen maar op de bank bij Everton?
Daar heb je ook wel gelijk in....quote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En niet voor niets. Van der Meijde heeft het al een tijdje niet. Als je die terughaalt doe je dat op basis van prestaties uit het verleden. En zoals waarschijnlijk bekend: die bieden geen garanties voor de toekomst.
PSV verloor in de eerste helft de controle, maar kreeg die in de tweede helft terug. Als ik eerlijk ben heb ik na de rust helemaal niets gezien wat wees op het vernuft een doelpunt te maken bij Ajax, waar 'ie in de eerste helft wel in de lucht hing.quote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat ik heb gezien en gehoord was het gelijkwaardig met een iets beter Ajax dat desondanks niet echt heel gevaarlijk werd. Het belooft echt spannend te blijven dit seizoen.
Maar hoe kan het dat dat vernuft ontbrak? Te paniekerig voetbal? Of misschien ontzag, of angst om in het mes te lopen?quote:Op maandag 13 november 2006 13:11 schreef twi het volgende:
[..]
PSV verloor in de eerste helft de controle, maar kreeg die in de tweede helft terug. Als ik eerlijk ben heb ik na de rust helemaal niets gezien wat wees op het vernuft een doelpunt te maken bij Ajax, waar 'ie in de eerste helft wel in de lucht hing.
Ach in de lucht hing.....quote:Op maandag 13 november 2006 13:11 schreef twi het volgende:
waar 'ie in de eerste helft wel in de lucht hing.
De tweede helft werd al snel de lange bal gespeeld. PSV stond toen ook tien meter meer naar voren te verdedigen. Al weet ik niet of dat een gevolg of oorzaak was van het spel van Ajax. Ik vermoed eerder dat het de overmoed was die volgde uit de ijzersterke fase in de eerste helft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar hoe kan het dat dat vernuft ontbrak? Te paniekerig voetbal? Of misschien ontzag, of angst om in het mes te lopen?
Die twee dingen zijn met elkaar verweven. Als PSV achter komt, zijn ze nog voorzichtiger, nog verdedigender en kom je er niet meer doorheen.quote:De reactie van Sneijder was wel vreemd. Hij zei dat achterkomen tegen PSV gevaarlijk is en daarna dat toen het 0-1 werd dat hij al wist dat ze kansloos zouden zijn. Vrij apart, zeker omdat je toen nog 30 minuten te spelen had en PSV met 10 man kwam te staan...
Heb je gelijk in, maar een goal hoeft niet van binnen de 16 te komen met Sneijder en Perez, die op z'n tijd toch flink ruimte kregen op rand 16. Net als Gabri trouwens, maar vanwege diens zwakke schot hoef je dat niet tot de (halve) kansen te rekenen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef PyTh het volgende:
Ach in de lucht hing.....
Ze zijn nimmer gevaarlijk geweest, Gomes heeft slechts 3x in aktie hoeven komen door dode spelmomenten.
ajax speelde goed verzorgd voetbal, tot ze aan de rand van de 16 meter kwamen en daar hield het dan ook gelijk op.
Dat rollertje na dat hakje van Perez bedoel je?quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat schot van Sneijder had er eigenlijk gewoon in gemoeten.
Kwam niet goed uit met z'n passen daar. Schiet 'ie 'm over de grond heeft Gomes 'm. Had er alleen in gegaan in de kruising, maargoed. Hij ging naast en het werd 0-1.quote:Op maandag 13 november 2006 13:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat rollertje na dat hakje van Perez bedoel je?
Op de lat?quote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee die bal die op de lat kwam.
Denk dat ik ook wat gemist heb gisterenquote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef twi het volgende:
Op de lat?
Maar die kwam niet op de lat hoor?quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja die bal na de hakbal van Perez ja. Was gewoon een goede schietkans.
Perez had hem aan Rosenberg moeten geven, foute keuzequote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja die bal na de hakbal van Perez ja. Was gewoon een goede schietkans.
jezus wat een onzinquote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef jna het volgende:
Manucharyan zat niet bij de selectie dus hij had alleen Rosales en Mitea.
Verdediging drama?quote:Op maandag 13 november 2006 13:37 schreef PLAE@ het volgende:
Perez krijgt zo langzamerhand echt het imago dat ie alleen maar in kan vallen. De Mul was drama en z'n stand in eveneens of ze werden gewoon top gedekt. Maar volgens mij was het meer het 1e want 1 tegen 1 met ruimte zat kwam er nog niet eens een actie uit...om over een fatsoenlijke voorzet maar niet te spreken.
Ik snap niet dat mitea er in is gekomen ipv die manucharyan (oid). Rosenberg ipv Huntelaar terwijl we toen al met 1 man meer waren![]()
De verdediging was ook drama op Stam na. Als psv supporter was het genieten van Kone denk ik die elk duel uiteindelijk op wilskracht leek te winnen. Gelukkig voor ons was Stam er dan uiteindelijk nog maarja...
Misschien dat t vanaf de overkant ergens op leek maar met m'n neus er bovenop leek het nergens op.quote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verdediging drama?
Heb jij Farfan tegen Vermaelen gezien?
Grygera werd alleen het laaste kwartier door Kone gedolt, maar dat was meer omdat ie steeds ervoor wilde komen maar dat niet goed deed![]()
Toen sliep ikquote:Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Al die mensen die Manu overhypen pff![]()
Tegen Ado kon ie ook niks hoor![]()
Dat weet je van tevoren ook niet. Ik kan het balletje van Perez wel begrijpen. Rosenberg was het logische vervolg, en Perez is meer een speler van de verrassingspass. 9 van de 10 keer scoort Sneijder vanuit die exacte positie, zeker als de keeper verwacht dat iemand uit een totaal andere hoek zal schieten. Nu was het pech.quote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Perez had hem aan Rosenberg moeten geven, foute keuze![]()
Sneijder kwam totaal niet lekker uit.
Het is dat Kone zo'n achterlijke blonde kop heeft, anders zou ik echt hebben gedacht dat je je zou vergissen. Kone werd fysiek uitstekend gedekt door Grygera die hem tot de 85e minuut compleet de baas was.quote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Misschien dat t vanaf de overkant ergens op leek maar met m'n neus er bovenop leek het nergens op.
Het laatste half uur dolde Kone in z'n eentje constant 3 man voor m'n gevoel en daarna hadden we geluk dat Stam er als 4e was.
In duels met 3 man om m heen kreeg hij het elke keer voor elkaar om uiteindelijk met hangen en wurgen toch die bal te krijgen. Daarna werd ie uiteindelijk wel aangepakt maar toch.quote:Op maandag 13 november 2006 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat Kone zo'n achterlijke blonde kop heeft, anders zou ik echt hebben gedacht dat je je zou vergissen. Kone werd fysiek uitstekend gedekt door Grygera die hem tot de 85e minuut compleet de baas was.
Dat was op het eind zo idd, maar de eerste helft heb ik hem amper gezien hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In duels met 3 man om m heen kreeg hij het elke keer voor elkaar om uiteindelijk met hangen en wurgen toch die bal te krijgen. Daarna werd ie uiteindelijk wel aangepakt maar toch.
Ja en Vermaelen kreeg geelquote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef Eb het volgende:
Kwil trouwens nog even opmerken dat die vuile Varinen PAARS had moeten krijgen voor de aanslag op Vermaelen.
In de samenvatting heb ik dat moment niet eens teruggezien, maar dat was echt niet normaal meer. Ik zat er bovenop met mijn snufferd en er was geen twijfel over de kleur van die overtreding.
Maar ook hier kleunde Wegereef er naast.
Mendez zat ook tegen rood aan, hij tilde ze been nog ff extra opquote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat misselijke geschop op Sneijder moet ook eens flink bestraft worden. Het is iedere wedstrijd weer raak.
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan me best voorstellen dat je de overtreding van Vermaelen met geel beantwoord. Die van Vayirinen of hoe je dat ook schrijft was wel een tikkeltje zwaarder ja. Sommigen geven er rood voor, maar het hoeft niet per sé hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en Vermaelen kreeg geel![]()
Tyfus Vayrynen man, die kwam met 2 benen vooruit terwijl er al gefloten was en het was niet gecontroleerd![]()
Die van Vermaelen was tenminste nog op de bal gericht, misschien wel 2 benen maar het was wel de bal die ie ook meenam, die van Vayrynen sloeg nergens opquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan me best voorstellen dat je de overtreding van Vermaelen met geel beantwoord. Die van Vayirinen of hoe je dat ook schrijft was wel een tikkeltje zwaarder ja. Sommigen geven er rood voor, maar het hoeft niet per sé hoor.
ach het is inderdaad maar net zoals je het zien wilt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan me best voorstellen dat je de overtreding van Vermaelen met geel beantwoord. Die van Vayirinen of hoe je dat ook schrijft was wel een tikkeltje zwaarder ja. Sommigen geven er rood voor, maar het hoeft niet per sé hoor.
Dit was geen overtreding, maar een karatetrapquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kinderachtige kaart voor een kinderachtige overtreding.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
ach het is inderdaad maar net zoals je het zien wilt.
Heitinga had ook gewoon meteen geel moeten krijgen voor die aktie op Cocu na amper een paar minuten spelen.
Verder waren alle gele kaarten aan PSV kant wel terecht op die 2e kinderachtige gele kaart van Mendez na.
Dat is ook waar.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heitinga had ook gewoon meteen geel moeten krijgen voor die aktie op Cocu na amper een paar minuten spelen.
Verder waren alle gele kaarten aan PSV kant wel terecht op die 2e kinderachtige gele kaart van Mendez na.
Met Mendez moet je niet zeiken, die had er in de 1e helft al af kunnen gaan als Emanuelson gaat liggen. Hij werd toen al gewaarschuwt door Wegereef. Dan doet ie nog is zo dom als Ajax haast heeft, tsja dan weet je dat het een optelsommetje word.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja ik zeik er inderdaad nogal niet overquote:Op maandag 13 november 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met Mendez moet je niet zeiken, die had er in de 1e helft al af kunnen gaan als Emanuelson gaat liggen. Hij werd toen al gewaarschuwt door Wegereef. Dan doet ie nog is zo dom als Ajax haast heeft, tsja dan weet je dat het een optelsommetje word.
Hij is gewoon niet goed genoeg. Klaar.quote:Op maandag 13 november 2006 14:49 schreef Sethje het volgende:
Feit blijft dat als een speler gewoon het wit-rood-wit draagt en goed presteert dat we alle randverschijnselen vergeten.
Daar heb je er altijd een paar van in je selectie rondhuppelen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg. Klaar.
Heb je een gaatje in je hoofd?quote:Op maandag 13 november 2006 14:49 schreef Sethje het volgende:
Feit blijft dat als een speler gewoon het wit-rood-wit draagt en goed presteert dat we alle randverschijnselen vergeten.
Leuk al dat voorbij lopen maar wat was het rendement? 0,0 juist!quote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
De Mul is een goed voorbeeld ja. Zeker als hij gisteren Salcido van alle kanten voorbij heeft gelopen.
Tuurlijk geen kakkerlakken,ik zie het ook niet snel gebeuren, maar alles valt of staat met of de speler goed presteert, als hij wekelijks de sterren van de hemel speelt dan zullen de meeste supporters niet lopen morren. Al moet hij zich altijd extra bewijzen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je een gaatje in je hoofd?
Die kakkerlak komt er niet in![]()
Spreek jou aan het einde van het seizoen nog wel over het rendement van de Mul Snert.quote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ligt niet alleen aan De Mul. Als je Ajax een beetje volgt weet je dat het een talentvolle voetballer is MET rendement.
Toch wel vreemd, aangezien het er aan het begin van het seizoen veelbelovend uitzag.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
Alles is beter dan Mauro Rosales, wat een kneus is dat. Jammer dat hij uit Argentinië komt, want door de oogkleppen van veel supporters om me heen, wil men niet accepteren dat hij al wekenlang niets presteert.
moet je zeker doenquote:Op maandag 13 november 2006 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Spreek jou aan het einde van het seizoen nog wel over het rendement van de Mul Snert.
Is het proberen waard ja.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde huren van Everton, Ryan Babel op links, we worden kampioen!
Quincy is lekker aan het zakkenvullen in Rusland. Die gaat echt niet meer voor een Hollands salaris aan de bak.quote:Op maandag 13 november 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Het is dat we al ruim zitten in de linksbuitens anders had Ajax allang Quincy Owusu Abeiye terug moeten halen. Typische Ajaxspeler. Een echte buitenspeler met flair en brutaliteit. Maar goed, hierin zal ik ook wel een eenling zijn.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde huren van Everton, Ryan Babel op links, we worden kampioen!
Ik weet niet, ik ken hem niet. Misschien vind hij het voor zijn ego wel leuk om de club die hem heeft weggestuurd te laten zien hoe goed hij is.quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Quincy is lekker aan het zakkenvullen in Rusland. Die gaat echt niet meer voor een Hollands salaris aan de bak.
Nou bij mij niet hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe Quincy. Dan nog liever leonardo.
Makkelijk PyTh! Hij kwam er voorbij en kan een voorzet geven, dat er niemand voor stond ( zoals bij Talpa te zien was ) is niet de schuld van de Mul..quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk al dat voorbij lopen maar wat was het rendement? 0,0 juist!
Tegen ADO twee assists.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
Alles is beter dan Mauro Rosales, wat een kneus is dat. Jammer dat hij uit Argentinië komt, want door de oogkleppen van veel supporters om me heen, wil men niet accepteren dat hij al wekenlang niets presteert.
Misschien moet hij dan ook maar een club in de middenmoot opzoeken, meer zijn niveau.quote:
Inderdaad. Wat kan hij nog meer dan zijn achterlijke schaarbeweging waar hij geen meter mee vooruit komt?quote:Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quincy is totaal niet efficient. Kan ook maar 1 beweging verder en als je zelf in Rusland meer op de bank zit dan in het veld staat, wat moet je dan bij Ajax?
Laat ik dan wat positiefs zeggen . . .quote:
Effectiviteit kan je leren, flair niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quincy is totaal niet efficient. Kan ook maar 1 beweging verder en als je zelf in Rusland meer op de bank zit dan in het veld staat, wat moet je dan bij Ajax?
5 schaarbewegingen, 4x balverlies.quote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef koningdavid het volgende:
Maar ja morgen krijgt hij weer een kans in Jong Oranje, ik ben benieuwd hoe hij het ervan afbrengt.
Misschien, we zullen het zien.quote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
5 schaarbewegingen, 4x balverlies.
Ach, hij was jarenlang een van de grootste talenten van Arsenal. Heeft een paar keer in eerste gespeeld, waaronder één keer in de Champions League. Maar hij was een lastige jongen, is een keer in de cel beland voor een knokpartijtje, en ze kregen er een leuk bedrag voor hem. Daarom hebben ze hem laten gaan denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als hij echt zo goed was als jij denkt dat ie is of omvormbaar tot een goede speler, dan had Wenger hem echt niet laten gaan bij Arsenal.
Eensch. Die Leonardo hoeft van mij ook niet zo.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef twi het volgende:
Echt, figuren die Babel op links willen en Leonardo op rechtsEen rechtspoot op links en een linkspoot op rechts, dat maakt de trechter compleet
Ik ben op zich ook wel voorstander van Owusu trouwens als hij weinig moet kosten. Liever hem dan Leonardo.
Mijn eerste reactie is dan toch was dan niet naar Eindhoven gegaanquote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Zelfde link, na minuut 33:30
Kluivert: 'Ajax zal altijd in mijn hart blijven'
Patje![]()
![]()
Mooi, programma gemist gisterquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Ga je nou ook nog adviezen geven?quote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ga dan 4-4-2 spelen.
Ajax heeft altijd dezelfde problemen met hun 4-3-3 systeem.
Ja, want hij doet het zo goed bij psvquote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef jna het volgende:
Mocht Rosenberg verkocht worden mogen ze van mij Patje terug halen
Ja begin was echt lekker gister op 410. Alleen die rook stonk echt erg manquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Ben benieuwd of hij uberhaupt meer als 5 duels gaat spelen dit seizoen, volgens mij breekt ie straks ze knie weerquote:Op maandag 13 november 2006 18:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want hij doet het zo goed bij psv![]()
Hij hoeft wmb als voetballer niet meer terug te komen.
Vrouwen over voetbaltactiekenquote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ga dan 4-4-2 spelen.
Vrouwen sowieso over voetbal:quote:
Inderdaad, als je echt een Ajax-hart hebt verhuis je niet naar PSV of Feyenoordquote:Op maandag 13 november 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie is dan toch was dan niet naar Eindhoven gegaan
Nee, wel in Vogelquote:Op maandag 13 november 2006 19:33 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoorde van mn broer dat Voetbalprimeur meldt, dat PSV interesse heeft in Rosales
Een Ajacied dit schittert in het Ajax-shirt en scoort in de Kuip.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat is er nu mooier dan een Leonardo die schittert in het Ajax-shirt en scoort in de Kuip?
Veel dingen. Bovendien is scoren in de kuip helemaal niet zo bijzonder.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat is er nu mooier dan een Leonardo die schittert in het Ajax-shirt en scoort in de Kuip?
+1 scherpquote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Veel dingen. Bovendien is scoren in de kuip helemaal niet zo bijzonder.
Je bedoelt 91/92?quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Eb het volgende:
Hoe dieper de put, hoe krachtiger het herstel.
Kijk maar naar ons jaar 1995. Het seizoen daarvoor mochten we niet eens meedoen in Europa door dat staafincident.
1990/1991 was het uitsluitingsjaar. Het jaar voor de winst in de CL werden we nog kansloos door Parma uitgeschakeld in de EC II.quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Eb het volgende:
Hoe dieper de put, hoe krachtiger het herstel.
Kijk maar naar ons jaar 1995. Het seizoen daarvoor mochten we niet eens meedoen in Europa door dat staafincident.
Ben je nou nog niet weggepest?quote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ga dan 4-4-2 spelen.
Onderdeel van de TIFO, jeweet.quote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef Superheld het volgende:
Amsterdammer misbruikt paard
Een 21-jarige man uit Amsterdam is vorige week in een manege in Doorwerth betrapt toen hij een paard misbruikte. De Amsterdammer probeerde de man die hem betrapte te wurgen. Hij is in bewaring gesteld, zo heeft een woorvdoerster van justitie in Arnhem maandag bekendgemaakt.
Een werknemer van de manege betrapte de Amsterdammer terwijl hij half ontkleed bij het paard stond. Zijn gedrag is vastgelegd op videobeelden van een camera die in de stal hing. Justitie legt de man beschadiging van een paard, poging tot doodslag en mishandeling ten laste.
Voorbereiding voor twente?
Het was inderdaad toch wel een stevige tacklequote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Jasza het volgende:
Dat van Vayrynen was dus echt diep rood, zag het net.
Teringmongool dat het isquote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Jasza het volgende:
Dat van Vayrynen was dus echt diep rood, zag het net.
Zou me niks verbazen als Ajax er werk van gaat maken.quote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef jna het volgende:
Ja hoor, ten Cate wil Leonardo hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |