Rock On!quote:Tenacious D is een komisch getinte rockband die bestaat uit Kyle Gass en Jack Black. Beide heren zijn zowel acteur als muzikant. Ze hebben elkaar ontmoet in Los Angeles toen ze beide speelden in de theatergroep The Actors Gang. Jack leerde van Kyle gitaar spelen en samen besloten ze een band te vormen.
Na enkele optredens gingen ze een aantal korte komische films maken voor de zender HBO. Al deze filmpjes zijn terug te vinden op de eerste tenacious d dvd- the complete masterworks In 2001 werd hun eerste titelloze album uitgebracht. Terwijl de band live enkel met akoestische gitaren speelde werd in de studio de hulp ingeroepen van Dave Grohl (ex-Nirvana, Foo Fighters), toetsenist Page McConnell van Phish, gitarist Warren Fitzgerald en bassist Steve McDonald. Het album werd geproduceerd door The Dust Brothers. Het nummer Tribute werd een grote hit, mede dankzij de videoclip waarin Dave Grohl de duivel speelt. Volgens Jack Black is het nummer een verwijzing naar Stairway To Heaven van Led Zeppelin.
In 2004 bracht de band het nummer Fuck Her Gently uit op single. De video hiervan werd gemaakt door John Kricfalusi, vooral bekend door de tekenfilmserie Ren and Stimpy. In de clip zijn Jack en Kyle twee engeltjes op de schouders van Satan.
Momenteel is de band bezig met de film Pick Of Destiny. In de film zullen niet alleen Tenacious D, maar ook Lee uit hun televisieshow en Will Ferrell te bewonderen zijn. De regie ligt in de handen van Liam Lynch, die ook Tribute regisseerde. Een nieuwe toer van de band zal pas komen na het uitbrengen van die film en een nieuw album.
Ik kan hem ook nog steeds meezingenquote:Op zondag 12 november 2006 16:27 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt hun beste nummer, heb gens de CD grijs gedraaid. Heerlijke muziek!
Last post: Augustus 2005... dead as a doornail...quote:
Zit wat in...quote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef nipeng het volgende:
Och als de TS daarin had gepost dan was het niet dood geweest.
Ik heb Google & de foksearch gebruikt en hem niet gevonden. Sorry en bedankt dat we hier door kunnen.quote:
Dat is altijd.quote:Op zondag 12 november 2006 17:58 schreef Sloavink het volgende:
Oude album was wel beter imo.![]()
Maarja wie weet, hoe meer ik naar dat album luister hoe meer ik er van ga houden.
Hoezo?quote:Op maandag 13 november 2006 20:19 schreef nipeng het volgende:
Oei dit is niet aan mij besteed.
In Pathe Arena hangt een poster dat ie met de kerst daar draait... dus zeer binnenkortquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wtf, het nieuwe album is uit en ik wist dat nog niet?! Sjonge jonge. Wanneer komt de film in Nederland?
quote:"Fuck Her Gently"
This is a song for the ladies
But fellas listen closely
You don't always have to fuck her hard
In fact sometimes that's not right to do
Sometimes you've got to make some love
And fuckin give her some smoochies too
Sometimes ya got to squeeze
Sometimes you've got to say please
Sometime you've got to say hey
I'm gonna Fuck you softly
I'm gonna screw you gently
I'm gonna hump you sweetly
I'm gonna ball you discreetly
And then you say hey I bought you flowers
And then you say wait a minute sally
I think I got somethin in my teeth
Could you get it out for me
That's fuckin teamwork
Whats your favorite posish?
That's cool with me
Its not my favorite
But I'll do it for you
Whats your favorite dish?
Im not gonna cook it
But ill order it from Zanzibar
And then I'm gonna love you completely
And then I'll fuckin fuck you discreetly
And then I'll fucking bone you completely
But then I'm gonna fuck you hard
Hard
Oude!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:01 schreef Snakey het volgende:
Is deze song eigenlijk van een oude of de nieuwe CD?
[..]
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Double Team is tofEvenals Lee en City Hall... of eigenlijk die gehele cd
Nieuwe CD vind ik weer heerlijk genietenThe Government Totally Sucks
The D
![]()
![]()
Love?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef super-muffin het volgende:
Hm oke, ben benieuwd.
Heb em nu ook besteld, samen met de nieuwe CD van the Beatles
Euhh ik heb een LE met die Pick er bij en tarrot kaarten.. ook hologram op het hoesje en nog een poster. Is dat de zelfde?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb trouwens de Limited Edition CD van Pick Of Destiny met 3D hologram in het klepje van 't doosjeEn daar ben ik blijjjjjjjjjjjjjjjjjj mee
Fuck Her Gently!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:21 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Dio een van hun geinigste nummers. En Fuck Her Softly doet me meteen denken aan de fameuze Fok! Rock!-meetings in Sam Sam...:D
Idd een briljante poster.. ik heb hem nog niet opgehangen, maar komt meer omdat ik er geen goede plek voor heb.quote:Ik ben benieuwd naar het album en ook naar de film. Ik vind de poster alvast briljant.
[afbeelding] Leuk als je net 4 weekjes terug in de Sixtijnse Kapel bent geweest
Jammer dat Jack daaraan meedoet.quote:He is here to mow your freakin' grass, and you know his name is Kyle Gass
Rockin' and freakin' rollin' etc
Toen ik een tijdje geleden in de bios was stond er een bord met daar op 23 december. Maar dat zal wel de Amerikaanse release zijn oid. Vind er niks meer op terug op de site van Pathé.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Gitarist het volgende:
Wanneer komt die film nou uit?
't Wordt voor mij de film van het jaar!
Nee. Ik heb alleen dat hologram in het CD doosje zittenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Euhh ik heb een LE met die Pick er bij en tarrot kaarten.. ook hologram op het hoesje en nog een poster. Is dat de zelfde?
Hier heb ik het dan over:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:52 schreef dikkekaas het volgende:
Ja, 11 januari, volgens moviemeter. Nog n weekje
quote:"The Metal"
You can't kill the metal
The metal will live on
Punk-Rock tried to kill the metal
But they failed, as they were smite to the ground
New-wave tried to kill the metal
But they failed, as they were stricken down to the ground
Grunge tried to kill the metal Ha,hahahahaha
They failed, as they were thrown to the ground
Aargh! yeah! [x2]
[Singing]
No-one can destroy the metal
The metal will strike you down with a vicious blow
We are the vanquished foes of the metal
We tried to win for why we do not know
New-wave tried to destroy the metal, but the metal had its way
Grunge then tried to dethrone the metal, but metal was in the way
Punk-rock tried to destroy the metal, but metal was much too strong
Techno tried to defile the metal, but techno was proven wrong
Yea!
Metal!
It comes from hell!
quote:It was awesome compared to bullshit!
Ik moet de film gewoon nog zien :S Toch is gaan regelen dusquote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vond het een leuke film, niet echt bijzonder maar heb wel een paar keer zitten lachen
Dan ga ik er vrijdag miss heenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:25 schreef MOD het volgende:
zeg uh.. die film komt toch pas donderdag in de bios?
Ja of je download hem![]()
"We'll bend you over and bring you to browntown"
Dat verband kan ik zonder de film ook nog wel vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef AffenStrudel het volgende:
must-see.
Waarschijnlijk maakt het ook het verband tussen de nummer duidelijk.
Idd. Echte nutteloze humor ineens ertussendoor. Wel even leuk die muziek voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat verband kan ik zonder de film ook nog wel vinden
Alleen het Jeti gedoe is beetje vaag
Ik kan mij op het naamloze album (of gewoon Tenacious D) toch niets herineren van een Jeti?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef ibaneX het volgende:
nee saquatch komt ook voor op eerdere albums/live shows, dat is iets wat al erg lang leeft in deze band!
Inderdaad, luister maar naar het oude nummer Sasquatch. Noobs.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef ibaneX het volgende:
nee saquatch komt ook voor op eerdere albums/live shows, dat is iets wat al erg lang leeft in deze band!
Tenacious D zal in Amerika 1 optreden geven. JB/KG zijn bezig met schrijven van een nieuw album. Maar verwacht het maar niet voor 2011.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef Guanabana het volgende:
Upperdeup!
Wanneer komt er weer eens iets nieuws van JB en KG?
Ik ben inmiddels wel een beetje uitgekeken op hun oude nummers.
vooral die laatste zin.. komt er een nieuw album aan?quote:Tenacious D Live in Concert at BlizzCon 2010
IRVINE, CA. Blizzard Entertainment, Inc. today announced that the greatest band in the world*, Tenacious D, will perform at the closing concert during this year's sold-out BlizzCon®. Taking place October 22-23 at the Anaheim Convention Center, BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding Blizzard Entertainment's Warcraft®, Diablo®, and StarCraft® game universes. While tickets to the convention are currently sold out, viewers can watch at home by ordering a BlizzCon Virtual Ticket, offering over 50 hours of event coverage (including Tenacious D's performance) globally over the Internet and also on DIRECTV® in the United States.
Tenacious D is made up of musical visionaries Jack Black and Kyle Gass. After forming in 1994, the duo rose to rock god-dom following the release of the HBO cult-hit series Tenacious D: The Greatest Band on Earth. Since then, Tenacious D has released two albums and a pair of live DVDs, sold out arenas around the world, and starred in their own feature-length movie, Tenacious D in the Pick of Destiny. At the BlizzCon closing ceremony on October 23, the band will perform an earth-shattering set that includes the debut of new, soon-to-be-legendary songs.
Ja! Ze zijn al 3 jaar aan het opnemen. Maar ze hebben het beiden erg druk. Jack met zijn acteerwerk en Kyle met zijn tweede band (Trainwreck).quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef pugehenis het volgende:
even een flinke kick.
[..]
vooral die laatste zin.. komt er een nieuw album aan?
Wat ik heb begrepen zullen ze met complete band komen en voorprogramma. Waarom doen The D dan onder van andere rockbands, die veeeeeel meer vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
nog geen 40 euro vind ik nog een enorm bedrag voor 'the D', Tenzij je met nog geen 40 euro 15 euro bedoeld.
Welke rockbands vragen veel meer dan? Ik betaal zelden die bedragen voor concerten. Als het al 40 euro of meer kost, zijn het toch zeker 3 vrij grote bands.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen zullen ze met complete band komen en voorprogramma. Waarom doen The D dan onder van andere rockbands, die veeeeeel meer vragen?
Een greepje uit de HMH agenda, die allemaal duurder zijn:quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke rockbands vragen veel meer dan? Ik betaal zelden die bedragen voor concerten. Als het al 40 euro of meer kost, zijn het toch zeker 3 vrij grote bands.
Ik vind het behoorlijk duur.
Hoe kom je nu al aan kaarten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:35 schreef chansadres het volgende:
Zo kaarten voor de Heineken Music Hall zijn binnen!
Nog niet eens 40 euro. Dat zijn nog eens bedragen, had veel meer verwacht.
En dan ook nog eens een headline show. Ik ben benieuwd!
Presale via Facebook: http://www.ticketmaster.nl/event/TENACIOUS-D-tickets/TE030612quote:
de pre sale is uitverkocht schijntquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Presale via Facebook: http://www.ticketmaster.nl/event/TENACIOUS-D-tickets/TE030612
Wachtwoord: FENIX
Oh ja, zie het nu!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef theclansman het volgende:
[..]
de pre sale is uitverkocht schijnt
Ik gok tussen de 5 minuten en een dag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:34 schreef pugehenis het volgende:
Hoe snel zou dit uitverkocht zijn? Moet ik vrijdag om half 10 's ochtends al aan het F5en zijn?
Die zijn ook vandaag in de voorverkoop uitverkocht. Dus het zal nog sneller gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef Felixa het volgende:
Vrijdag gaan ook de kaarten voor Radiohead in de verkoop dus de site zal hoe dan ook wel vastlopen.
Ik had daar wel een grotere foto van gewild dan dat kleine blokje in de Persquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zag een advertentie hiervoor in de pers...
dat plaatje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voornamelijk artiesten met een iets grotere staat van dienst dus die "veel meer" vragen. Of wilde je Tenacious D vergelijken met artiesten als Lou Reed, Paul Weller, James Taylor?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een greepje uit de HMH agenda, die allemaal duurder zijn:
JAMES MORRISON ¤ 42,90
NIGHTWISH ¤ 44,00
SKRILLEX ¤ 38,50
THE AUSTRALIAN PINK FLOYD SHOW ¤ 60,50
JAMES TAYLOR ¤ 61,60
LAURA PAUSINI ¤ 54,00
LOU REED ¤ 72,60
PAUL WELLER ¤ 45,00
ROXETTE ¤ 67,10
INCUBUS ¤ 44,00
GLENNIS GRACE ¤ 39,50
KATIE MELUA ¤ 50,00
CHRIS DEBURGH ¤ 49,50
Dat is nou eenmaal de hype van het geheel. Omdat plaatverkoop tegen valt gaan artiesten gewoon veel vragen voor concertkaarten. Maar dit lijstje was puur HMH. Ik zie het in elke poppodia gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voornamelijk artiesten met een iets grotere staat van dienst dus die "veel meer" vragen. Of wilde je Tenacious D vergelijken met artiesten als Lou Reed, Paul Weller, James Taylor?
En nog wat artiesten in je lijstje waarbij het ook gewoon te veel is. En concerten met 2 bands in het voorprogramma, afterparty of iets dergelijks.
Ik niet. Ik ga doorgaans naar concerten die rond de 20 euro kosten (exclusief de servicekosten). En dat zijn toch echt geen kleine bandjes vergeleken met Tenacious D. Ook heb ik niet het idee dat de kaarten de afgelopen 10 jaar zo veel duurder geworden zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de hype van het geheel. Omdat plaatverkoop tegen valt gaan artiesten gewoon veel vragen voor concertkaarten. Maar dit lijstje was puur HMH. Ik zie het in elke poppodia gebeuren.
Volgens mij wordt dat populaire onderschat. Ik denk juist dat ze enorm populair zijn en dat ze de HMH best snel uit kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:10 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt mij eigenlijk niet dat dit binnen het uur uitverkoopt toch? Aardig grote zaal en het is niet echt een heel bekende band ofzo denk ik
Hoop het althans want kan om 10 uur zelf geen kaarten regelen
Het is nu kwart over 10 en ik zit op een kwart, wordt dus echt 11 uur...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef Brammie1 het volgende:
bijna op 20%, misschien heb ik tegen 11 uur kaarten
Ongetwijfeld, in 2009 had ik hetzelfde bij het halen van kaartjes. Wachtrij site crasht, ging weer on, ik met 3 vensters 6 kaarten weten te scorenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Het is nu kwart over 10 en ik zit op een kwart, wordt dus echt 11 uur...
Zul je natuurlijk zien dat de site daarna crasht ofzo
6 browsers op 2 computersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef Fuszy het volgende:
probeer het anders in meerdere browsers. IE, firefox, chrome etc.
Oef das kut man!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef Brammie1 het volgende:
Eindelijk kaarten kunnen bestellen, weigert m'n telefoon het smsje met code voor iDeal betaling te ontvangen
Kut, anders had ik wel wat meer kaarten besteld, voor jou erbij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef Brammie1 het volgende:
Eindelijk kaarten kunnen bestellen, weigert m'n telefoon het smsje met code voor iDeal betaling te ontvangen
Mooi, kan je ze blackmailen met de unieke code op je afschrift.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Brammie1 het volgende:
thanks, maar ik heb toch nog een code gesmst gekregen. Geld is afgeschreven, maar de livenation site wil nu niet mijn transacties weergeven, 'technische fout'.
Dat moet wel goed komen =))quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Brammie1 het volgende:
thanks, maar ik heb toch nog een code gesmst gekregen. Geld is afgeschreven, maar de livenation site wil nu niet mijn transacties weergeven, 'technische fout'.
Of iDeal moet op de schop.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Brammie1 het volgende:
Ik moet wel echt een nieuwe telefoon halen, dit soort geintjes vind ik niet grappig
SPOILER: Ondertussen bij TicketmasterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Feel the lovequote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef Brammie1 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n superschraal mailtje gehad van ticketmaster? Er staat alleen
++Thank you Bram for booking your tickets with us.++
K'heb nog helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:24 schreef Brammie1 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n superschraal mailtje gehad van ticketmaster? Er staat alleen
++Thank you Bram for booking your tickets with us.++
quote:
Dobbelsteenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Vincpod het volgende:
Even een vraagje, omdat ik de enige ben die kaartjes wilde/kon halen. Ben ik dan ook diegene die beslist welke 2 ongelukkigen er niet mee kunnen?Die keuze is echt kut te maken
I aim to please.quote:
Op die manier heb ik al 2 kaartjes extra binnen, moet er alleen nog 1 en het wil nu niet meer lukkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij kan je er nu nog steeds 'half' doorheen komen op de Ticketmaster website. Op de Livenation site staat wel uitverkocht.
Nee ze hebben nog 4500 kaarten achter gehoudenquote:
zeker, maar deathstar staat ook op dat nieuwe album, daarom dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:13 schreef chansadres het volgende:
Het album dat volgende maand uitkomt is ook een goede stemmingmaker
Verwacht de hits (Tribute, Fuck her Gently), de knallers (The Metal, Beelzeboss, Double Team, Kielbasa), het nieuwe werk (Rize of the Fenix, Dethstarr) en hopelijk Dioquote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op de komende editie van Rock am Ring.
Ik weet alleen niet wat ik er van moet verwachten.
Eerlijk gezegd ken ik ook maar 1 of 2 liedjes. Toch maar even wat ouder werk gaan luisteren
Maar is het echt puur muziek, of doen ze er ook nog een beetje geklets omheen? Ik heb gehoord dat ze dat ook nog een beetje doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Verwacht de hits (Tribute, Fuck her Gently), de knallers (The Metal, Beelzeboss, Double Team, Kielbasa), het nieuwe werk (Rize of the Fenix, Dethstarr) en hopelijk Dio
Het is voornamelijk muziek. Maar natuurlijj wel in de befaamde Tenacious D stijl. Daar word ook bij geacteerd maar verwacht geen gehele stukken.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar is het echt puur muziek, of doen ze er ook nog een beetje geklets omheen? Ik heb gehoord dat ze dat ook nog een beetje doen.
Kijk naar een HBO aflevering en rek dat uit over anderhalf uur met meer muziek.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar is het echt puur muziek, of doen ze er ook nog een beetje geklets omheen? Ik heb gehoord dat ze dat ook nog een beetje doen.
Bij het concert in Londen was er 90% muziek, ze hebben maar 2x een klein stukje gedaan wat heel grappig was, maar verder was het gewoon knallenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
T zijn maar 2 albums, met veel gepraat. Dus dat luister je gemakkelijk in. Ik ga nog wel voor RaR The Pick of Destiny kijken. Dan heb je er helemaal zin in.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op de komende editie van Rock am Ring.
Ik weet alleen niet wat ik er van moet verwachten.
Eerlijk gezegd ken ik ook maar 1 of 2 liedjes. Toch maar even wat ouder werk gaan luisteren
dichtsbij:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef pugehenis het volgende:
Meh geen kaartjes kunnen bemachtigen. Hopelijk gaan ze wat festivals langs in Europa.
Tranen over mijn wangen van het lachen! Ze zijn terugquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:33 schreef chansadres het volgende:
Videoclip uitgebracht van To Be The Best.
Lied start na 4:24
geweldigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:33 schreef chansadres het volgende:
Enkel dat er eentje komt maar wie is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
geweldigoverigens kaartjes weten te bemachtigen
![]()
is er al iets bekend over het voorprogramma ?
bedanktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Enkel dat er eentje komt maar wie is nog niet bekend.
heel vet, vooral die POD plectrumquote:Op zondag 18 maart 2012 11:50 schreef chansadres het volgende:
Gisteren de Deluxe Edition van de soundtrack binnen gekregen. Awesome!
[ afbeelding ]
Er zat trouwens ook nog een poster bij. Van de week ook de Australische versie van de cdsingle Tribute ontvangen. Deze heeft naast de single ook de EP op staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
heel vet, vooral die POD plectrumwel hun minste album naar mijn mening, het 1e album "Tenacious D" is toch veel rauwer, maar deze collectie is wel erg vet
Ik heb grote verwachtingen voor Rize of the Fenix, en denk dat dit weer een beetje terug naar de roots van het 1e album gaat.
Awesome tarotkaarten!
ik vind net het tegenovergestelde, maarja smaken verschillen hequote:Op donderdag 12 april 2012 05:52 schreef PimD het volgende:
Oh nee, ik vind POD veeeeeel gaver dan het eerste album. Veel gaver dan Kickapoo, The Metal, Beelzeboos enzo wordt het toch niet
Tot vanmiddag kon ik je er geen antwoord op geven maar zie nu dat hij vanmiddag is gelekt op nieuwsgroepen dus daar kan iedereen hem vandaan toverenquote:
briljante clipquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:33 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop echt dat ze beelzeboss dit keer wel doen, die deden ze vorige keer nietquote:Op zondag 29 april 2012 07:49 schreef chansadres het volgende:
Album een paar keer beluisterd en er zitten echt weer enkele pareltjes in. Roadie is gewoon geweldig. De titeltrack is ook weer ouderwetse klasse. En dan ook nog Deth Starr.
En toen kreeg ik kriebels voor het concert. Met deze nummers erbij, hoe kick-ass zal dat optreden zijn. Tijdens het debuutalbum waren de concerten tof maar eigenlijk te kort. Bij de soundtrack lag de nadruk soms op het teleurstellende 2e album. Maar als ze deze 3 albums in de mix doen. Hoe een toffe setlist kan je maken! Om maar een voorbeeld te noemen:
1. Kielbasa
2. Kickapoo
3. Dude (I Totally Miss You)
4. Kyle Quit the Band
5. Deth Starr
6. Roadie
7. The Road
8. Señorita
9. Rize of the Fenix
10. Fuck Her Gently
11. Beelzeboss (The Final Showdown)
12. The Metal
13. Tribute
14. Fuck the Nation / Double Team
Encore:
15. Low Hangin' Fruit
16. Wonderboy
In de webcast zei Kones (electrische gitarist voor the D) dat ze ongeveer 1,5 tot 2 uur zouden spelen, en de setlist zou bestaan uit een mix van alle albumsquote:Op zondag 29 april 2012 07:49 schreef chansadres het volgende:
Album een paar keer beluisterd en er zitten echt weer enkele pareltjes in. Roadie is gewoon geweldig. De titeltrack is ook weer ouderwetse klasse. En dan ook nog Deth Starr.
En toen kreeg ik kriebels voor het concert. Met deze nummers erbij, hoe kick-ass zal dat optreden zijn. Tijdens het debuutalbum waren de concerten tof maar eigenlijk te kort. Bij de soundtrack lag de nadruk soms op het teleurstellende 2e album. Maar als ze deze 3 albums in de mix doen. Hoe een toffe setlist kan je maken! Om maar een voorbeeld te noemen:
1. Kielbasa
2. Kickapoo
3. Dude (I Totally Miss You)
4. Kyle Quit the Band
5. Deth Starr
6. Roadie
7. The Road
8. Señorita
9. Rize of the Fenix
10. Fuck Her Gently
11. Beelzeboss (The Final Showdown)
12. The Metal
13. Tribute
14. Fuck the Nation / Double Team
Encore:
15. Low Hangin' Fruit
16. Wonderboy
Tof! Ik geloof ook dat de Hmh een van de enige Europese nonfestival gigs is op het vaste land in ieder geval. Zin!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
In de webcast zei Kones (electrische gitarist voor the D) dat ze ongeveer 1,5 tot 2 uur zouden spelen, en de setlist zou bestaan uit een mix van alle albums
Tof! Wel weer erg freaky clipquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Lienzz het volgende:
nieuwe videoclip release van Rize of The Fenix
http://www.nu.nl/muziek/2(...)seurs-videoclip.html
onderaan de pagina. awesomeness!
hahaha die fenix rechtsbovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:43 schreef chansadres het volgende:
De achterkant van de cd/lp is te zien op Free Record Shop:
[ afbeelding ]
Must have!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:43 schreef chansadres het volgende:
De achterkant van de cd/lp is te zien op Free Record Shop:
[ afbeelding ]
Ik wilde die op Amazon bestellen maar ik zag gelukkig op tijd dat Large hem ook had (exclusief zelfs). Erg tof. Ik twijfel als ik de Deluxe Edition ook ga bestellen. Met poster, dvd en 2 bonustracks.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef PimD het volgende:
Bij Large.nl hebben ze de LP en de CD samen voor 17 eypo![]()
Heb je een linkje naar de deluxe?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wilde die op Amazon bestellen maar ik zag gelukkig op tijd dat Large hem ook had (exclusief zelfs). Erg tof. Ik twijfel als ik de Deluxe Edition ook ga bestellen. Met poster, dvd en 2 bonustracks.
Wat een climaxquote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
wat een fucking geniale clip van rize of the fenix
Had hem al gezien, maar wat een geniale clip. Hoop echt dat ze een hit scoren in de VS. In Nederland hebben we toch geen tv zenders die nog clips draaienquote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
wat een fucking geniale clip van rize of the fenix
Rise of the Penis iddquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een climaxLasers schieten met hun lul
Bazen
is dat nou dave grohl of ben ik scheel?quote:
Gisteren lag hij in de bus maar er zit geen cd bij. Wel een downloadcode maar die werkt niet in Nederland. Nog snel de album erbij besteld en dan wel de deluxe edition maar vandaag wel bellen met de Large.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef chansadres het volgende:
LP vandaag verzonden dus morgen in de bus
Ja, daar baal ik ook van. Ik heb ze enkele keren gevraagd en ze beloofden dat hij er bij zou zitten. En als ik nu terugbel doen ze het af met "Ach, dan stuur je hem toch terug". Ik heb hem nu maar bij Bol.com de Deluxe Edition besteld. Daar heeft hij wel 24 uurs levering. En die van de Large is mooi geannuleerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef PimD het volgende:
Beetje jammer ja, dat de CD er niet bij zit. Ik had het ook nog via de mail nagevraagd, en zou er echt bij zitten. Maar ja... ik wil de LP toch hebben.
De CD/DVD koop ik binnenkort wel een keer bij Amazon ofzo.
Ze hebben van een aantal nummers clips gemaakt, deze zitten bij de deluxe versie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef larry_flynt het volgende:
Maken ze van elk nummer een clip? Nu ook weer een clip van Low Hanging Fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 22 nummers![]()
Ik heb al zin in volgende week
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |