Op die manier heb ik al 2 kaartjes extra binnen, moet er alleen nog 1 en het wil nu niet meer lukkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij kan je er nu nog steeds 'half' doorheen komen op de Ticketmaster website. Op de Livenation site staat wel uitverkocht.
Nee ze hebben nog 4500 kaarten achter gehoudenquote:
zeker, maar deathstar staat ook op dat nieuwe album, daarom dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:13 schreef chansadres het volgende:
Het album dat volgende maand uitkomt is ook een goede stemmingmaker
Verwacht de hits (Tribute, Fuck her Gently), de knallers (The Metal, Beelzeboss, Double Team, Kielbasa), het nieuwe werk (Rize of the Fenix, Dethstarr) en hopelijk Dioquote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op de komende editie van Rock am Ring.
Ik weet alleen niet wat ik er van moet verwachten.
Eerlijk gezegd ken ik ook maar 1 of 2 liedjes. Toch maar even wat ouder werk gaan luisteren
Maar is het echt puur muziek, of doen ze er ook nog een beetje geklets omheen? Ik heb gehoord dat ze dat ook nog een beetje doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Verwacht de hits (Tribute, Fuck her Gently), de knallers (The Metal, Beelzeboss, Double Team, Kielbasa), het nieuwe werk (Rize of the Fenix, Dethstarr) en hopelijk Dio
Het is voornamelijk muziek. Maar natuurlijj wel in de befaamde Tenacious D stijl. Daar word ook bij geacteerd maar verwacht geen gehele stukken.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar is het echt puur muziek, of doen ze er ook nog een beetje geklets omheen? Ik heb gehoord dat ze dat ook nog een beetje doen.
Kijk naar een HBO aflevering en rek dat uit over anderhalf uur met meer muziek.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar is het echt puur muziek, of doen ze er ook nog een beetje geklets omheen? Ik heb gehoord dat ze dat ook nog een beetje doen.
Bij het concert in Londen was er 90% muziek, ze hebben maar 2x een klein stukje gedaan wat heel grappig was, maar verder was het gewoon knallenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
T zijn maar 2 albums, met veel gepraat. Dus dat luister je gemakkelijk in. Ik ga nog wel voor RaR The Pick of Destiny kijken. Dan heb je er helemaal zin in.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op de komende editie van Rock am Ring.
Ik weet alleen niet wat ik er van moet verwachten.
Eerlijk gezegd ken ik ook maar 1 of 2 liedjes. Toch maar even wat ouder werk gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |