Ik hoop echt dat ze beelzeboss dit keer wel doen, die deden ze vorige keer nietquote:Op zondag 29 april 2012 07:49 schreef chansadres het volgende:
Album een paar keer beluisterd en er zitten echt weer enkele pareltjes in. Roadie is gewoon geweldig. De titeltrack is ook weer ouderwetse klasse. En dan ook nog Deth Starr.
En toen kreeg ik kriebels voor het concert. Met deze nummers erbij, hoe kick-ass zal dat optreden zijn. Tijdens het debuutalbum waren de concerten tof maar eigenlijk te kort. Bij de soundtrack lag de nadruk soms op het teleurstellende 2e album. Maar als ze deze 3 albums in de mix doen. Hoe een toffe setlist kan je maken! Om maar een voorbeeld te noemen:
1. Kielbasa
2. Kickapoo
3. Dude (I Totally Miss You)
4. Kyle Quit the Band
5. Deth Starr
6. Roadie
7. The Road
8. Seņorita
9. Rize of the Fenix
10. Fuck Her Gently
11. Beelzeboss (The Final Showdown)
12. The Metal
13. Tribute
14. Fuck the Nation / Double Team
Encore:
15. Low Hangin' Fruit
16. Wonderboy
In de webcast zei Kones (electrische gitarist voor the D) dat ze ongeveer 1,5 tot 2 uur zouden spelen, en de setlist zou bestaan uit een mix van alle albumsquote:Op zondag 29 april 2012 07:49 schreef chansadres het volgende:
Album een paar keer beluisterd en er zitten echt weer enkele pareltjes in. Roadie is gewoon geweldig. De titeltrack is ook weer ouderwetse klasse. En dan ook nog Deth Starr.
En toen kreeg ik kriebels voor het concert. Met deze nummers erbij, hoe kick-ass zal dat optreden zijn. Tijdens het debuutalbum waren de concerten tof maar eigenlijk te kort. Bij de soundtrack lag de nadruk soms op het teleurstellende 2e album. Maar als ze deze 3 albums in de mix doen. Hoe een toffe setlist kan je maken! Om maar een voorbeeld te noemen:
1. Kielbasa
2. Kickapoo
3. Dude (I Totally Miss You)
4. Kyle Quit the Band
5. Deth Starr
6. Roadie
7. The Road
8. Seņorita
9. Rize of the Fenix
10. Fuck Her Gently
11. Beelzeboss (The Final Showdown)
12. The Metal
13. Tribute
14. Fuck the Nation / Double Team
Encore:
15. Low Hangin' Fruit
16. Wonderboy
Tof! Ik geloof ook dat de Hmh een van de enige Europese nonfestival gigs is op het vaste land in ieder geval. Zin!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
In de webcast zei Kones (electrische gitarist voor the D) dat ze ongeveer 1,5 tot 2 uur zouden spelen, en de setlist zou bestaan uit een mix van alle albums
Tof! Wel weer erg freaky clipquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Lienzz het volgende:
nieuwe videoclip release van Rize of The Fenix
http://www.nu.nl/muziek/2(...)seurs-videoclip.html
onderaan de pagina. awesomeness!
hahaha die fenix rechtsbovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:43 schreef chansadres het volgende:
De achterkant van de cd/lp is te zien op Free Record Shop:
[ afbeelding ]
Must have!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:43 schreef chansadres het volgende:
De achterkant van de cd/lp is te zien op Free Record Shop:
[ afbeelding ]
Ik wilde die op Amazon bestellen maar ik zag gelukkig op tijd dat Large hem ook had (exclusief zelfs). Erg tof. Ik twijfel als ik de Deluxe Edition ook ga bestellen. Met poster, dvd en 2 bonustracks.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef PimD het volgende:
Bij Large.nl hebben ze de LP en de CD samen voor 17 eypo![]()
Heb je een linkje naar de deluxe?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wilde die op Amazon bestellen maar ik zag gelukkig op tijd dat Large hem ook had (exclusief zelfs). Erg tof. Ik twijfel als ik de Deluxe Edition ook ga bestellen. Met poster, dvd en 2 bonustracks.
Wat een climaxquote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
wat een fucking geniale clip van rize of the fenix
Had hem al gezien, maar wat een geniale clip. Hoop echt dat ze een hit scoren in de VS. In Nederland hebben we toch geen tv zenders die nog clips draaienquote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
wat een fucking geniale clip van rize of the fenix
Rise of the Penis iddquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een climaxLasers schieten met hun lul
Bazen
is dat nou dave grohl of ben ik scheel?quote:
Gisteren lag hij in de bus maar er zit geen cd bij. Wel een downloadcode maar die werkt niet in Nederland. Nog snel de album erbij besteld en dan wel de deluxe edition maar vandaag wel bellen met de Large.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef chansadres het volgende:
LP vandaag verzonden dus morgen in de bus
Ja, daar baal ik ook van. Ik heb ze enkele keren gevraagd en ze beloofden dat hij er bij zou zitten. En als ik nu terugbel doen ze het af met "Ach, dan stuur je hem toch terug". Ik heb hem nu maar bij Bol.com de Deluxe Edition besteld. Daar heeft hij wel 24 uurs levering. En die van de Large is mooi geannuleerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef PimD het volgende:
Beetje jammer ja, dat de CD er niet bij zit. Ik had het ook nog via de mail nagevraagd, en zou er echt bij zitten. Maar ja... ik wil de LP toch hebben.
De CD/DVD koop ik binnenkort wel een keer bij Amazon ofzo.
Ze hebben van een aantal nummers clips gemaakt, deze zitten bij de deluxe versie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef larry_flynt het volgende:
Maken ze van elk nummer een clip? Nu ook weer een clip van Low Hanging Fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 22 nummers![]()
Ik heb al zin in volgende week
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |