En nu zijn band, Tenacious D. blijkt een geweldige ontdekking! De muziek is redelijk standaard rock, maarvooral prachtig zijn de teksten!
Aanraders:
de ballad Fuck her softly (Dit wordt een classic!)
Dio
Sasquatch
Kielbasa
Karate
Wonderboy
Namen die door m'n hoofd schoten bij het luisteren: Zappa, They might be Giants, Live, Faith no More, Soul Coughing
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 25-03-2002 14:23]
quote:Hier is ook een flash filmpie van , erg komisch
Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef Kwark het volgende:Aanraders:
de ballad Fuck her softly (Dit wordt een classic!)
Die is inderdaad cool!
quote:Yups dat is um , en dan 2 van die kleine engelstjes die haar even onder handen nemen en de duivel toekijkt
Op maandag 25 maart 2002 11:03 schreef Kwark het volgende:
Bedoel je die tekenfilm met die rooie duivel?Die is inderdaad cool!
quote:Dit klinkt zeker interessant, aangezien ik al die namen die je kennerlijk bij deze muziek associeert kan waarderen.
Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef Kwark het volgende:
-verhaal-Namen die door m'n hoofd schoten bij het luisteren: Zappa, They might be Giants, Live, Faith no More, Soul Coughing
quote:Ah, een man met smaak!
Op maandag 25 maart 2002 11:09 schreef Vork het volgende:[..]
Dit klinkt zeker interessant, aangezien ik al die namen die je kennerlijk bij deze muziek associeert kan waarderen.
Het heeft niet de funk van Faith no more en Soul Couging, maar wel de humor en "cleane", Friends-achtige americana.
Ben benieuwd hoe je het vindt!
-update, hij doet het weer en ik ben wat binnen aan het halen..-
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-03-2002 11:55]
quote:Check ook Dio. Over Ronnie James inderdaad
Op maandag 25 maart 2002 11:19 schreef Vork het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd maar de search van Audiogalaxy blijkt even niet te werken heb ik het idee.. dus dan komt dat nog wel.. het staat op het lijstje in elk geval.-update, hij doet het weer en ik ben wat binnen aan het halen..-
quote:Ronnie James Dio is gaaf, als je die leuk vindt, kun je naast z'n solo-albums ook een aantal albums van Black Sabbath, Rainbow en Elf beluisteren.
Op maandag 25 maart 2002 12:05 schreef Kwark het volgende:[..]
Check ook Dio. Over Ronnie James inderdaad
quote:zekers....maar ik bedoelde eigenlijk dat het nummer "Dio" van Tenacious D. een aanrader is.
Op maandag 25 maart 2002 12:36 schreef Seborik het volgende:[..]
Ronnie James Dio is gaaf, als je die leuk vindt, kun je naast z'n solo-albums ook een aantal albums van Black Sabbath, Rainbow en Elf beluisteren.
Maar niet voor jou ben ik bang. Eerste paar regels:
Dio has rocked
for a long long time
now it's time for him
to pass the torch
quote:Kan het altijd luisteren natuurlijk.
Op maandag 25 maart 2002 12:44 schreef Kwark het volgende:[..]
zekers....maar ik bedoelde eigenlijk dat het nummer "Dio" van Tenacious D. een aanrader is.
Maar niet voor jou ben ik bang. Eerste paar regels:
Dio has rocked
for a long long time
now it's time for him
to pass the torch
Zal het nummer eens opzoeken waar je het over hebt.
quote:I got one word for you...KaZaA!
Op maandag 25 maart 2002 19:19 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb al een tijdje geleden van ze gehoord (ze stonden ook een tijdje in het voorprogramma van Weezer), en Jack Black ken ik ook al een tijdje (ook van bijv. The Jackal en clips als Learn to fly en Sexxlaws), maar ik heb nog nooit mp3'tjes van ze gevonden
quote:Hm ja ik gebruikte eerst Morpheus... ik heb nl. geen zin in spyware (en ook niet van die omslachtige manieren om spyware uit te schakelen). En audiogalaxy vind ik ook maar wazig...
Op maandag 25 maart 2002 19:34 schreef Kwark het volgende:[..]
I got one word for you...KaZaA!
Ja ik weet het eigenlijk moet ik niet bitchen maar morpheus was gewoon ideaal
... bastards
en napster was toendertijd helemaal geniaal... *zucht* dat waren nog eens tijden, toen iedereen het zelfde file share proggie gebruikte
Ik vind dat mp3'tjes gewoon op een georganiseerde manier vrijgegeven moeten worden, dat scheelt een hoop gezeik
Maar anyway misschien doe ik het nog wel eens de hard way en ga ik weer eens een cd in de winkel luisteren
quote:Zo moeilijk is het niet...
Op maandag 25 maart 2002 21:55 schreef MadScientist het volgende:[..]
Hm ja ik gebruikte eerst Morpheus... ik heb nl. geen zin in spyware (en ook niet van die omslachtige manieren om spyware uit te schakelen
[Dit bericht is gewijzigd door ThaDeez op 19-06-2002 16:56]
Btw, blijft kicken liedje eindelijk es iets anders dan die slop van tegenwoordig
Dacht eerst ook 'hey...High fidelity!'
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 19:40 schreef Random_hero het volgende:
I'm the only gay escimo is ook tof.
quote:is het iemand al opgevallen dat de duivel in die clip Dave Grohl is !!
Op dinsdag 17 december 2002 20:25 schreef edsuit het volgende:
nieuwe clip/nummer is gaaf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |