Ik wilde een hint over wat je had doorgestreept/ge-edit.quote:Op zondag 12 november 2006 03:14 schreef wyccie het volgende:
Ik snap je niet meer.
quote:Op zondag 12 november 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Ik word gewoon oud. Ik ben gewoon graag alleen.
quote:Op zondag 12 november 2006 03:23 schreef broer het volgende:
O, teruglezen was misschien ook wel een goed idee geweest.
Ja. Echt heel echt.quote:Ik zeg ook altijd dat ik graag alleen ben. Ben jij dat écht? [afbeelding]
Ik zit nog steeds in een tweestrijd. Graag alleen zijn, maar dan toch met mensen willen praten; leuk met mensen zitten te praten, maar me af en toe zo ergeren dat ik het liefst weer in mijn eentje zou zitten computeren, tv-kijken of de kat knuffelen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:26 schreef wyccie het volgende:
Ja. Echt heel echt.
So what als het maar twee uurtjes zijn. Als je het genoeg vindt, dan moet je gewoon gaan. Je moet niks tegen je zin in doen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Maar toen ik er een uur of twee had gezeten vond ik het wel mooi geweest. Dat is de balans, dus. Kennelijk.
Ik heb jus d'orange.quote:Op zondag 12 november 2006 03:40 schreef broer het volgende:
Zal ik nog een biertje open maken?
Helemaal waar. Dat zei ik dus gister- of eergisteravond ook nog tegen een - volgens mij - veelvuldig lurker in deze reeks. Jammer alleen dat ik me er zelf niet zo goed aan weet te houden.quote:Op zondag 12 november 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Je moet niks tegen je zin in doen.
Proost!quote:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 12 november 2006 04:08 schreef broer het volgende:
Ik voel me opeens heel 'beleefd' benaderd, nu.
Tsja. Hoe vervelend is die vraag?quote:Op zondag 12 november 2006 04:09 schreef broer het volgende:
Ik wil een Vervelende Vraag stellen, maar ik weet niet of je dat wel op prijs stelt.
quote:Op zondag 12 november 2006 04:10 schreef wyccie het volgende:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Nu ik erover nadenk, is het eigenlijk meer een suffe en flauwe vraag. Het ging over aandacht en contact in het dagelijks leven en aandacht op een niet nader te noemen forum. Maar ik realiseer me net op tijd dat Fok! niet het echte leven en daarom dus best onbelangrijk is.quote:Tsja. Hoe vervelend is die vraag?
Nee, in mijn hoofd klopt het allemaal prima. Maar ik kan me voorstellen dat je me niet volgt. P'don.quote:Op zondag 12 november 2006 04:19 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet of ik je helemaal snap, maar ik vind het prima.
Ik hoop een beetje op tijd. Ik moet nog werken en ik wil naar de plupub. Vandaag werd ik - o, help - pas om half vier wakker. Zo bont heb ik het nog niet eerder gemaakt.quote:Hoe laat sta jij morgen op?![]()
Iemand gezien wie, wat waar dat is gebeurd??quote:In de libelle van week 43 op pagina 91:
Chic of Sjiek?
Verrassing of verassing? Het internetforum FOK! heeft onderzoek gedaan naar de meestgemaakte spelfouten onder hun gebruikers. (De woorden tussen haakjes zijn fout!)
1. Chic (sjiek) 62,4%
2. Abonnement (abbonement) 42,9%
etc
Wordt het tóch nog gezellig.quote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef wyccie het volgende:
en dan zie ik broer over een paar uur bij de polonaise.
Heeft volgens mij niets met Maikuuul te maken. Er zijn genoeg mensen die het zo schrijven/schreven.quote:Op zondag 12 november 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
En sjiek klopt natuurlijk ook voor geen meter, dat is een Maikuuulisme en als grap bedoeld.
Maar sinds Maikuuul is het wel dè schrijfwijze van het woord geworden in ONZ. Dan krijg je al snel een zeer hoog fouten percentage.quote:Op zondag 12 november 2006 12:31 schreef Flabofski het volgende:
Heeft volgens mij niets met Maikuuul te maken. Er zijn genoeg mensen die het zo schrijven/schreven.
Je eerste meet?quote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens al ruim een uur wakker. Ik ga me even fatsoeneren en dan zie ik broer over een paar uur bij de polonaise.
Haha, nee hoor. Ik ga helemaal niet. Broer had vannacht iets ge-edit, en ik heb dat gezien. Mijn opmerking was daar een reactie op eigenlijk.quote:
huh?quote:Op zondag 12 november 2006 13:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ben weer terug van de trein, trouwens. Grrrr
Vaag gedoe. Ik had van tevoren even moeten bellen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:47 schreef Isabeau het volgende:
huh?
Pff... Je durft gewoon niet.quote:Op zondag 12 november 2006 13:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga helemaal niet. Broer had vannacht iets ge-edit, en ik heb dat gezien. Mijn opmerking was daar een reactie op eigenlijk.
In dat geval: gelijk heb je.quote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef wyccie het volgende:
En ik heb er gewoon geen zin in. Dus ik blijf lekker thuis.
Dat van mij ook.quote:Op zondag 12 november 2006 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, mijn geld staat sowieso op broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Al vind ik dat k_man het meer verdient. Die heeft lef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dank voor de morele steun in dit zenuwslopende gevecht, Claudia.quote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Al vind ik dat k_man het meer verdient. Die heeft lef.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef Claudia_x het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was een gemene opmerking. Ik wilde niet al te duidelijk partij trekken.quote:Op zondag 12 november 2006 14:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dank voor de morele steun in dit zenuwslopende gevecht, Claudia.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef Claudia_x het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Claudia, je bent geweldig! Nu vallen alle puzzelstukjes op hun plek.
Boeken....ja, we kunnen het over boeken hebben. Of over schilderijen in verpleeghuizen waar de dementerende bewoners bang van worden."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik achterdochtig? Helemaal niet.quote:Op zondag 12 november 2006 14:44 schreef broer het volgende:
Niet zo achterdochtig, wyccie.
Ja, Claudia is natuurlijk allerlei vage theorieën aan het bedenken.quote:Op zondag 12 november 2006 14:44 schreef broer het volgende:
Hoewel ik bij Isa en Claudia ook twijfel, trouwens.
Hoewel zelfhulp mij niet zou misstaan, is het dat niet. Het is een boek over hoe 'popular culture' ons - in tegenstelling tot wat velen denken - niet dommer maakt, maar juist slimmer. En dat dan uitgespreid over een pagina of 240.quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
De titel klinkt niet als een roman. Is het een zelfhulpboek?
Veel plezier.quote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een film ga kijken. Horror.
Ja, die wonen in dezelfde stad. Da's niet eerlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Dacht ik toch even dat broer het van k_man ging winnen. Nou ja, mijn geld staat sowieso op broer.
Matig. En dat is deze keer niet jouw schuld.quote:Op zondag 12 november 2006 18:23 schreef Flabofski het volgende:
En?
Oh. De vorige keer wel?quote:Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Matig. En dat is deze keer niet jouw schuld.![]()
Tof.quote:Op zondag 12 november 2006 19:53 schreef HuHu het volgende:
Hiërarchieënhiërachieën, het meervoud van hiërarchieënhiërarchie.
Zoveel trema's in één woord.
Het enkelvoud is door Gerard Tel gebruikt in z'n dictaat, te vinden via: http://www.google.com/search?q=hierarchieenhierarchie. Tevens het enige resultaat dat er wordt gevonden via Google.
Ja, hé. Ik help je niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Niet zo boos kijken
Ik moet nog eten, maar heb geen zin om nu nog te koken (dan zou ik weer eerst moeten afwassen), wat zal ik doen?
Trek een zak chips open.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Niet zo boos kijken
Ik moet nog eten, maar heb geen zin om nu nog te koken (dan zou ik weer eerst moeten afwassen), wat zal ik doen?
Toch niet in de vuilnisbakken bij het park ?quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog maar een heel klein restje chips over.
Ik kleed me weer aan en ga buiten eten zoeken.
Burger King.quote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
Toch niet in de vuilnisbakken bij het park ?![]()
Ah, gelukkig. Ik was je kwijt.quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Lienekien het volgende:
Hier.
Zoek dan de vuilnisbakken af bij een kwaliteitsrestaurant. Dan krijg je voor de winter invalt in ieder geval nog wat vitamientjes binnen.quote:
Wat wyccie zegt. Spijkerbroeken voor vrouwen zijn tegenwoordig idioot laag. Ik heb niks tegen heupmodellen, maar er zijn grenzen (te weten: de schaamhaargrens).quote:Op zondag 12 november 2006 23:27 schreef broer het volgende:
Waarom je schaamhaar scheren? Omdat je er anders niet in past?
Ik snap het ook wel. Als die broeken niet zo laag zijn, komen die strings aan de achterkant er niet bovenuit. Waarvoor zouden ze dan nog die steentjes en hartjes achter op die strings moeten plakken als niemand ze ziet.quote:Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
Wat wyccie zegt. Spijkerbroeken voor vrouwen zijn tegenwoordig idioot laag. Ik heb niks tegen heupmodellen, maar er zijn grenzen (te weten: de schaamhaargrens).
quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef broer het volgende:
[..]
Wat dat betreft waren de jaren tachtig stiekem toch beter, begrijp ik?
Inderdaad ja.quote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Als die broeken niet zo laag zijn, komen die strings aan de achterkant er niet bovenuit. Waarvoor zouden ze dan nog die steentjes en hartjes achter op die strings moeten plakken als niemand ze ziet.![]()
Beenwarmers. Die heeft mijn zus ook nog gedragen. Héél lang geleden.quote:
Afgezien van die broek, als je zóveel lippenstift op het filter van je sigaret hebt, dan weet je dat je te veel gebruikt.quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Claudia, de lage heupbroek is weer helemaal uit.
We gaan inderdaad weer terug in de tijd.
[afbeelding]
Dat die sigaret jou uberhaupt opgevallen is. (Die schoenen, vloer, armen, beha...)quote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef broer het volgende:
[..]
Afgezien van die broek, als je zóveel lippenstift op het filter van je sigaret hebt, dan weet je dat je te veel gebruikt.
Ja, sorry. Ik zag het per ongeluk. Bovendien ben ik allergisch voor dat soort hoeveelheden lippenstift.quote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat die sigaret jou uberhaupt opgevallen is. (Die schoenen, vloer, armen, beha...)
Nee, integendeel.quote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Broer, ben je aan het stoppen met roken?
Een heleboel juist.quote:Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Geen kleine meisjes met zwart haar gezien, hè?
Dat impliceert ook dat ik nu huilend achter de computer zit, dat weet je, hè?quote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
Sadistje.
Neu, jij weet net als ik dat je wel aan het langste eind zult trekken. Het is onvermijdelijk. Ze sputtert nog wat tegen. Voor de vorm. Hoort erbij.quote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef broer het volgende:
Dat impliceert ook dat ik nu huilend achter de computer zit, dat weet je, hè?
Ssst. Niet verklikken. Daar moet ze nou juist zélf achter komen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef Claudia_x het volgende:
Neu, jij weet net als ik dat je wel aan het langste eind zult trekken. Het is onvermijdelijk. Ze sputtert nog wat tegen. Voor de vorm. Hoort erbij.
Eigenlijk werd het dat al een tijdje.quote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt nu wel erg flauw.
Dat zou dan de grootste misvatting zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 00:40 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent gewoon een grote flirt, he.
Dank je wel.quote:Op maandag 13 november 2006 10:05 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, Augustina.
Daar ben ik blij om.quote:Op maandag 13 november 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er is weer hoop tussen die 2, Aug.
(. )
8.3!quote:Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef Augustina het volgende:
Goedemorgen. De eerste studiepunten van het jaar zijn weer binnen. Nederlands heb ik met een 8.3 weten af te ronden.
Nou, dat is heel wat. Had je net zo'n hoog resultaat behaald wanneer spelling, dictee en grammatica op het programma gestaan hadden?quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Augustina het volgende:
Het ging over presentaties, gesprekken (probleemoplossend/slechtnieuwsgesprekken etc)beleidstukken, argumentatie, resultaten zichtbaar maken dmv schematische visualisaties en nog wat dingetjes.
Eigenlijk heet het vak Communicatieve vaardigheden, maar ik noem het gewoon Nederlands.![]()
Dat ligt een beetje aan de vraagstelling.quote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar had ik vast een dikke onvoldoende voor gehaald.
Vindt u het aantrekkelijk? Erg aantrekkelijk?quote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de vraagstelling.
Geen idee.quote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat is heel wat. Had je net zo'n hoog resultaat behaald wanneer spelling, dictee en grammatica op het programma gestaan hadden?
Dat vond ik als kind al een idioot.quote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Flabofski het volgende:
Ik wilde Augustina enigszins afkorten door haar August te noemen, maar dan moet ik meteen denken aan Pieke Dassen met een hoge hoed.
Nee, man. Ik krijg altijd zo'n 'lieve opa'-gevoel bij hem.quote:Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dat vond ik als kind al een idioot.Het enige minpuntje van de Film van Ome Willem-show.
Moi?quote:Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Augustina het volgende:
Jou ga ik # 14 noemen.
Doet me denken aan vee.quote:
Daar is haar bijnaam (die van Lienekien dus) dan ook van afgeleid. Adoe.quote:Op maandag 13 november 2006 16:27 schreef Augustina het volgende:
Tante Lien doet me weer aan Wieteke van Dort denken.
The Big E.quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Doorgaans houd ik niet zo ontzettend van afkortingen.
In dat geval: goeie ondertitel.quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Doorgaans houd ik niet zo ontzettend van afkortingen.
Ben jij even wakker.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval: goeie ondertitel. [afbeelding]
Spinvis - Voor ik vergeet.quote:Op maandag 13 november 2006 17:18 schreef Flabofski het volgende:
Raad het lied.
quote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, waarom jij Erik boos maakt.
Dat zou dan een overtrokken reactie zijn. Of het was met enig sarcasme uitgesproken.quote:Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef Flabofski het volgende:
[..]! Ik zou Erik nooit boos maken!
Dat 'Houd je bek!' sloeg op broer en Augustina, neem ik aan.
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op maandag 13 november 2006 18:22 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dat zou dan een overtrokken reactie zijn. Of het was met enig sarcasme uitgesproken.
Over gedichten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Het contact met mijn ouders is erg goed. We lopen de deur niet bij elkaar plat, maar we bellen regelmatig en dan gaat het ook nog ergens over.
Ik zou bij mijn ouders op bezoek komen, maar mijn ouders gingen plots bij de betreffende (vreselijk leuke) nicht op visite. Vandaar dat ik mee ging.quote:Op maandag 13 november 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Daar zou ik ook slecht tegen kunnen. Het is maar goed dat ik met mijn teren dierenhart in de stad woon.
Maar dat doe ik nou nooit meer, met mijn ouders mee op bezoek gaan.
Wat ga jij stemmen, of is dat te persoonlijk?
Ik vind Bagagedrager mooier.quote:Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb ook op het nummer gestemd bij de Top 2000.
quote:Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef Flabofski het volgende:
[..]! Ik zou Erik nooit boos maken!
Dat 'Houd je bek!' sloeg op broer en Augustina, neem ik aan.
Ik raadde het liedje.quote:M'n vader die is dominee daar word ik mee gepest
Ziezo, de zondag zit erop, je vader kan weer naar z'n nest
En roep ik "snotverdomme", dan wijzen ze me na
Dan zeggen ze niet vloeken anders gaan we naar je pa
Papapapapaa
refrein:
Ha, ha, ha je vader, ha je vader die is gek
Je bent zelf al niet zo lekker maar je vader is nog gekker
Ja, je vader is nog gekkerder dan gek
M'n vader die is schoolhoofd en daar word ik mee gepest
Heehee, waarom zijn jouw rapporten beter dan die van de rest
En als ik word bevorderd, dan zeggen ze "nou ja
Ze snapt er wel geen bal van maar wat wil je met zo'n pa"
Papapapapaa
refrein
M'n vader die is wijkagent daar word ik mee gepest
Kijkkijk, 't zoontje van de smeris en wat doet 'ie braaf z'n best
Ik word dan wel eens driftig, maar als ik schop of sla
Dan roepen ze "ME-er, je wordt net zoals je pa"
Papapapapaa
refrein
M'n vader trekt de aandacht, dat prikkelt tot protest
Haha we hebben aan die vader van jou allemaal de pest
Dan huil ik of dan vecht ik, dan schaam ik me maar plots
Is alles uit en over en ik ben alleen maar trots
Hahahaha trots
Ha, ha, ha je vader, ha je vader die is gek
Je bent zelf al niet zo lekker maar je vader is nog gekker
Maar m'n vader is m'n vader, hou je bek
Hou je bek
Kleur bekennen! Ik stem rood. Ik denk dat Agnes Kant mijn stem krijgt.quote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou bij mijn ouders op bezoek komen, maar mijn ouders gingen plots bij de betreffende (vreselijk leuke) nicht op visite. Vandaar dat ik mee ging.
Ik ga op het CDA stemmen en dat is een weloverwogen stem. Geen partij voor de dieren dus, alhoewel ik die wel een zetel in de tweede kamer gun.
Nou, maar gezond is ook maar net hoe je het ziet. Fysiek, mentaal... daar zit ook een wereld van verschil in, je kan je fysiek perfect gezond voelen, maar mentaal aan de bodem. En andersom. Enquote:Op maandag 13 november 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar er wordt altijd gevraagd hoe het ermee gaat en die vraag wordt nooit geconcretiseerd. Ik heb dan ook altijd moeite met het antwoord. Qua gezondheid gaat het dan bijv. uitstekend, maar qua financiën is het weer roeien met de aanwezige riemen. Dus wat zeg je dan? Dat het matig gaat? Maar daar zijn mensen niet eens in geïnteresseerd. Dus heb ik besloten de fatsoensvraag wat te concretiseren tot een vlak van interesse. Ik heb bijv. weinig interesse in andermans financiële status quo.
Dus ook dat moet ik specificeren? "Hoe gaat het met je geestelijke gezondheid?" of met extra interesse "Hoe gaat het met je verzwikte enkel?"quote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, maar gezond is ook maar net hoe je het ziet. Fysiek, mentaal... daar zit ook een wereld van verschil in, je kan je fysiek perfect gezond voelen, maar mentaal aan de bodem. En andersom. En
Hoe gaat het met je, Erik?quote:Op maandag 13 november 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoef je niet te specificeren.
Ja, maar als ik het in één keer had moeten samenvatten dan had ik geen woord gekend wat het allemaal omvat.quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Maar nu ben jij aan het specificeren.
Kijk! Exact mijn probleem bij de vraag "Hoe gaat het met je". Het sociaal wenselijke 'goed' is meestal niet helemaal waar en andere antwoorden zijn niet sociaal wenselijk meer.quote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar als ik het in één keer had moeten samenvatten dan had ik geen woord gekend wat het allemaal omvat.
Eén.quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel van die 10 waren er van Spinvis?
Je maakt het al weer net zo ingewikkeld als met die zoenerij.quote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk! Exact mijn probleem bij de vraag "Hoe gaat het met je". Het sociaal wenselijke 'goed' is meestal niet helemaal waar en andere antwoorden zijn niet sociaal wenselijk meer.
Ik ben écht verliefd en betoverd door "herfst en Nieuwegein". Prachtigquote:Op maandag 13 november 2006 19:00 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Eén.(Bagagedrager)
Je kon ook maar uit twee Spinvis-nummers kiezen.
Maar je kon ook een nummer voordragen dat niet op de lijst stond. En dat werd bij mij dus 'De talen van mijn tong'.
Maar ja, er zijn zoveel andere mooie liedjes van Spinvis: Ik wil alleen maar zwemmen, Aan de oevers van de tijd, Smalfilm, Herfst en Nieuwegein, Bijt mijn tong af, Alles blijft, Andreas, Ronnie gaat naar huis, etc...
Jaquote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef Lienekien het volgende:
Je maakt het al weer net zo ingewikkeld als met die zoenerij.
Ik heb nog een live-versie daarvan, als je die mocht willen...quote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben écht verliefd en betoverd door "herfst en Nieuwegein". Prachtig!
Ik tot een (hoeveel zou het zijn?) week of twee geleden ook niet. Ik dacht dat het allemaal van die takkenherrie zou zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDat klopt.
Ik ken niets van Spinvis. Helemaal niets.
Erik dàcht dat het takkeherrie was. Ik vínd het gezeur.quote:Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik wilde al om een youtubelinkje met liedje vragen, maar na de takkenherrie en het gezeur...
Maar het is geen takkenherrie.quote:Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik wilde al om een youtubelinkje met liedje vragen, maar na de takkenherrie en het gezeur...
Doe dan maar een linkje zonder takkenherrie. En het liefst ook niet zeurderig.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDat klopt.
Ik ken niets van Spinvis. Helemaal niets.
Lien, moet het niet 'dácht' zijn?quote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erik dàcht dat het takkeherrie was. Ik vínd het gezeur.
"Aan de oevers van de tijd" is ook prachtig.quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat Herfst en Nieuwegein niet op youtube staat.
Het interesseert me geen reet.quote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Lien, moet het niet 'dácht' zijn?
Ik weet het nu niet meer zeker. Want volgens mij moet je volgens de nieuwe regels kijken naar de uitspraak van de klinker. (Dus 'ááp', maar ook 'dàcht')
Of juist niet?![]()
Ja, maar het is niet hetzelfde.quote:Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Flabofski het volgende:
[..]
"Aan de oevers van de tijd" is ook prachtig.
Da's geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het interesseert me geen reet.
Na 19.00 uur geen consulten meer.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag. [afbeelding]
De doerak!quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé onder het filmpje van de live-versie van Aan de oevers van de tijd staat een opmerking van Bupatih!
Maar nu ga ik. Houdoe.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Na 19.00 uur geen consulten meer.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:15 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij gaan de streepjes alleen nog maar met de wind mee.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zijn stem indringend en fascinerend. Kenmerkend en bijpassend voor zijn muziek.
Ook bij de niet-live-versie trouwens.quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé onder het filmpje van de live-versie van Aan de oevers van de tijd staat een opmerking van Bupatih!
Maar die heb ik niet gezien/geluisterdquote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ook bij de niet-live-versie trouwens.
Nee, maar ik kwam er zelf net ook achter.quote:Op maandag 13 november 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet gezien/geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |