Ik wilde een hint over wat je had doorgestreept/ge-edit.quote:Op zondag 12 november 2006 03:14 schreef wyccie het volgende:
Ik snap je niet meer.
quote:Op zondag 12 november 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Ik word gewoon oud. Ik ben gewoon graag alleen.
quote:Op zondag 12 november 2006 03:23 schreef broer het volgende:
O, teruglezen was misschien ook wel een goed idee geweest.
Ja. Echt heel echt.quote:Ik zeg ook altijd dat ik graag alleen ben. Ben jij dat écht? [afbeelding]
Ik zit nog steeds in een tweestrijd. Graag alleen zijn, maar dan toch met mensen willen praten; leuk met mensen zitten te praten, maar me af en toe zo ergeren dat ik het liefst weer in mijn eentje zou zitten computeren, tv-kijken of de kat knuffelen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:26 schreef wyccie het volgende:
Ja. Echt heel echt.
So what als het maar twee uurtjes zijn. Als je het genoeg vindt, dan moet je gewoon gaan. Je moet niks tegen je zin in doen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:39 schreef broer het volgende:
Maar toen ik er een uur of twee had gezeten vond ik het wel mooi geweest. Dat is de balans, dus. Kennelijk.
Ik heb jus d'orange.quote:Op zondag 12 november 2006 03:40 schreef broer het volgende:
Zal ik nog een biertje open maken?
Helemaal waar. Dat zei ik dus gister- of eergisteravond ook nog tegen een - volgens mij - veelvuldig lurker in deze reeks. Jammer alleen dat ik me er zelf niet zo goed aan weet te houden.quote:Op zondag 12 november 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Je moet niks tegen je zin in doen.
Proost!quote:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 12 november 2006 04:08 schreef broer het volgende:
Ik voel me opeens heel 'beleefd' benaderd, nu.
Tsja. Hoe vervelend is die vraag?quote:Op zondag 12 november 2006 04:09 schreef broer het volgende:
Ik wil een Vervelende Vraag stellen, maar ik weet niet of je dat wel op prijs stelt.
quote:Op zondag 12 november 2006 04:10 schreef wyccie het volgende:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Nu ik erover nadenk, is het eigenlijk meer een suffe en flauwe vraag. Het ging over aandacht en contact in het dagelijks leven en aandacht op een niet nader te noemen forum. Maar ik realiseer me net op tijd dat Fok! niet het echte leven en daarom dus best onbelangrijk is.quote:Tsja. Hoe vervelend is die vraag?
Nee, in mijn hoofd klopt het allemaal prima. Maar ik kan me voorstellen dat je me niet volgt. P'don.quote:Op zondag 12 november 2006 04:19 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet of ik je helemaal snap, maar ik vind het prima.
Ik hoop een beetje op tijd. Ik moet nog werken en ik wil naar de plupub. Vandaag werd ik - o, help - pas om half vier wakker. Zo bont heb ik het nog niet eerder gemaakt.quote:Hoe laat sta jij morgen op?![]()
Iemand gezien wie, wat waar dat is gebeurd??quote:In de libelle van week 43 op pagina 91:
Chic of Sjiek?
Verrassing of verassing? Het internetforum FOK! heeft onderzoek gedaan naar de meestgemaakte spelfouten onder hun gebruikers. (De woorden tussen haakjes zijn fout!)
1. Chic (sjiek) 62,4%
2. Abonnement (abbonement) 42,9%
etc
Wordt het tóch nog gezellig.quote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef wyccie het volgende:
en dan zie ik broer over een paar uur bij de polonaise.
Heeft volgens mij niets met Maikuuul te maken. Er zijn genoeg mensen die het zo schrijven/schreven.quote:Op zondag 12 november 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
En sjiek klopt natuurlijk ook voor geen meter, dat is een Maikuuulisme en als grap bedoeld.
Maar sinds Maikuuul is het wel dè schrijfwijze van het woord geworden in ONZ. Dan krijg je al snel een zeer hoog fouten percentage.quote:Op zondag 12 november 2006 12:31 schreef Flabofski het volgende:
Heeft volgens mij niets met Maikuuul te maken. Er zijn genoeg mensen die het zo schrijven/schreven.
Je eerste meet?quote:Op zondag 12 november 2006 12:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens al ruim een uur wakker. Ik ga me even fatsoeneren en dan zie ik broer over een paar uur bij de polonaise.
Haha, nee hoor. Ik ga helemaal niet. Broer had vannacht iets ge-edit, en ik heb dat gezien. Mijn opmerking was daar een reactie op eigenlijk.quote:
huh?quote:Op zondag 12 november 2006 13:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ben weer terug van de trein, trouwens. Grrrr
Vaag gedoe. Ik had van tevoren even moeten bellen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:47 schreef Isabeau het volgende:
huh?
Pff... Je durft gewoon niet.quote:Op zondag 12 november 2006 13:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga helemaal niet. Broer had vannacht iets ge-edit, en ik heb dat gezien. Mijn opmerking was daar een reactie op eigenlijk.
In dat geval: gelijk heb je.quote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef wyccie het volgende:
En ik heb er gewoon geen zin in. Dus ik blijf lekker thuis.
Dat van mij ook.quote:Op zondag 12 november 2006 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, mijn geld staat sowieso op broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Al vind ik dat k_man het meer verdient. Die heeft lef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dank voor de morele steun in dit zenuwslopende gevecht, Claudia.quote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Al vind ik dat k_man het meer verdient. Die heeft lef.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef Claudia_x het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was een gemene opmerking. Ik wilde niet al te duidelijk partij trekken.quote:Op zondag 12 november 2006 14:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dank voor de morele steun in dit zenuwslopende gevecht, Claudia.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef Claudia_x het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Claudia, je bent geweldig! Nu vallen alle puzzelstukjes op hun plek.
Boeken....ja, we kunnen het over boeken hebben. Of over schilderijen in verpleeghuizen waar de dementerende bewoners bang van worden."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik achterdochtig? Helemaal niet.quote:Op zondag 12 november 2006 14:44 schreef broer het volgende:
Niet zo achterdochtig, wyccie.
Ja, Claudia is natuurlijk allerlei vage theorieën aan het bedenken.quote:Op zondag 12 november 2006 14:44 schreef broer het volgende:
Hoewel ik bij Isa en Claudia ook twijfel, trouwens.
Hoewel zelfhulp mij niet zou misstaan, is het dat niet. Het is een boek over hoe 'popular culture' ons - in tegenstelling tot wat velen denken - niet dommer maakt, maar juist slimmer. En dat dan uitgespreid over een pagina of 240.quote:Op zondag 12 november 2006 14:50 schreef wyccie het volgende:
De titel klinkt niet als een roman. Is het een zelfhulpboek?
Veel plezier.quote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een film ga kijken. Horror.
Ja, die wonen in dezelfde stad. Da's niet eerlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Dacht ik toch even dat broer het van k_man ging winnen. Nou ja, mijn geld staat sowieso op broer.
Matig. En dat is deze keer niet jouw schuld.quote:Op zondag 12 november 2006 18:23 schreef Flabofski het volgende:
En?
Oh. De vorige keer wel?quote:Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Matig. En dat is deze keer niet jouw schuld.![]()
Tof.quote:Op zondag 12 november 2006 19:53 schreef HuHu het volgende:
Hiërarchieënhiërachieën, het meervoud van hiërarchieënhiërarchie.
Zoveel trema's in één woord.
Het enkelvoud is door Gerard Tel gebruikt in z'n dictaat, te vinden via: http://www.google.com/search?q=hierarchieenhierarchie. Tevens het enige resultaat dat er wordt gevonden via Google.
Ja, hé. Ik help je niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Niet zo boos kijken
Ik moet nog eten, maar heb geen zin om nu nog te koken (dan zou ik weer eerst moeten afwassen), wat zal ik doen?
Trek een zak chips open.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Niet zo boos kijken
Ik moet nog eten, maar heb geen zin om nu nog te koken (dan zou ik weer eerst moeten afwassen), wat zal ik doen?
Toch niet in de vuilnisbakken bij het park ?quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog maar een heel klein restje chips over.
Ik kleed me weer aan en ga buiten eten zoeken.
Burger King.quote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
Toch niet in de vuilnisbakken bij het park ?![]()
Ah, gelukkig. Ik was je kwijt.quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Lienekien het volgende:
Hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |